| Značka | Cannondale |
| Model | Caad x |
| Modelový rok | 2017 |
| Velikost | 54 |
| Hmotnost | 8,8 |
| Rám | Dural |
| Vidlice | Carbon |
| Hlavové složení | Fsa |
| Kliky | Sram red,carbon |
| Středové složení | Fsa,bb30 |
| Měnič | 105 |
| Řazení | 105 |
| Převodník | Wolf tooth,42t |
| Kazeta | Sram 11-36,11sp |
| Řetěz | Sram x1 |
| Náboj přední | Formula |
| Náboj zadní | Formula |
| Brzda přední | Trp spyre,140mm |
| Brzda zadní | Trp spyre,140mm |
| Brzdové páky | 105 |
| Ráfek přední | Dtsc 2.0 |
| Ráfek zadní | Dtsc 2.0 |
| Dráty | 1.8 nerez DT |
| Pedály | Zeray |
| Řídítka | C3 |
| Představec | Force light ,70mm |
| Sedlovka | Fsa,carbonchina |
| Sedlo | Vertu |
| Pláště | Cont.ultra sport ll,700x32 |
Hydry to nejsou,ale chce to dobre desky a kotouc s velkou plochou…pak je ok…
Pistachio: Starší typ 105, co je na tomhle kole má excentrickou horní kladku. 32 zubů vzadu zvládne oficiálně v režimu dvojplacky s velkým rozdílem počtu zubů na převodnících (např 50/34), tedy při zařazené malé placce s přikloněnou horní kladkou. Selský rozum říká, že v režimu jednoplacky musí zvládnout vzadu zubů více, neboť malá placka není a na převod velká/velká je horní kladka na rozdíl od převodu malá/velká maximálně odkloněna od pastorků, tedy se pod ní bez problémů vejde větší kazeta. U nového typu R7000 je to jinak. Horní kladka je v ose otáčení ramínka, tudíž se horní kladka neodklání a tudíž je při použití 36z kazety třeba odklonit celou přehazovačku zadním šroubkem a řazení se stává jalovým a pomalým a pocitově neodpovídá úrovni 105, ale spíše nějakému vyhrkanému Clarisu s vydřenými bovdeny :-).
5*
Pěkný stroj. Jak zvládá ta 105 tu 36 vzadu?? Všude píšou, že je určená pouze na 32 zubů.
2.11.18 12:37