Hugo

Přidat foto

zleva je to krasavec ....

zprava taky ..

a pochopitelně i zepředu. I ty obrovský kola mu snad i sluší ...

mně se prostě odjakživa líbí kola s oblýma křivkama. Čím víc kroucení a zahnutí, tím jsem spokojenější .. v tomhle mi Hugo opravdu vychází vstříc

aby bylo jasno co je to za model

a jelen "Hugo" vzadu ... symbol typický pro tento konkrétní model (jen doufám, že neznačuje nic o tom, co se děje doma, když jsem venku na kole :-) )

nový kokpit je o dost širší než jsem byl zvyklý...

teleskop Bikeyoke Revive by měl dle referencí fungovat bez problémů. Na moje kolo se vlezla velikost 160mmm

zvykám si i na nový "motor" od Sramu.

oválný převodník 30z od AB dává téměř stejný nejlehčí převod, jako jsem byl dosud zvyklý z 3x9 (a bez kterého se bohužel v prudších technických výjezdech momentálně neobejdu).

Sedlo od SQ Lab koupené na základě pozitivních ohlasů na BF. Zatím spokojenost, ale doopravdy ho prověří pouze čas

Tlumič je u Huga docela dobře schovaný (oproti ostatním modelům od Propainu). Trošku horší manipulace a předpokládám i servis ...

13.5 kg milostivá .. můžu to tak nechat ?

Po dlouhých 11 letech spokojeného soužití se starým kolem (karbonový 26" Stump od Spešlů) prostě nastal čas na změnu. Výběr rozhodně nebyl jednoduchý, protože se za tu dobu změnilo hodně věcí, ale to by bylo na delší povídání … nakonec to vyhrálo kolo od značky, kterou jsem ještě před pár měsíci ani neznal (opět děkuji těm, kteří mě na ni nasměrovali). Původně jsem s nákupem chtěl čekat do jara, až se objeví novinky od dalších firem. Postupně mi ale docházelo, že vlastně nevím, na co bych měl čekat – Hugo splňoval vše, co jsem si namyslel. Takže jsem sedl k počítači, objednal a kolo bylo za 2 týdny doma.

Při objednávce je fajn možnost konfigurace komponentů z rozumné nabídky, takže jsem doma nemusel dělat téměř žádné úpravy. Vyměnil jsem pouze sedlo, původní převodník 32z za AB ovál 30z a předělal na bezduše (úspora nějakých 140g/zváženo).

Hodně příjemně mě překvapila konečná váha – necelých 13.5 kilo. Velikost L, včetně platforem, košíku, držáku na Garmin a pumpičky (tu jsem zapomněl sundat :-) ) no a v bezdušové verzi.

Na detailní hodnocení je pochopitelně brzo – jiná geometrie, trochu jiný posed, široká říditka, jiné řazení, jiná kola – tohle vše je směsice zcela nových dojmů. Ale zatím spokojenost. Vše funguje, kolo jede jak tank, přesto jede jak chci, kam chci a hlavně kdy chci. Celkově mi přijde obratnější než to, na kterém jsem dosud jezdil (což tedy úplně nechápu …). Případné další úpravy (zatím uvažuji o drobném zkrácení řidítek a lehkém poladění odpružení) nechávám na později, až si „to sedne“ a těch zkušeností bude víc …

(vloženo 27.10.18)

Twitko Twitko
Ohodnoť bajk: (4.1  / 144 hlasujících)
Značka Propain
Model Hugene
Modelový rok 2019
Velikost L
Hmotnost 13.5
Rám karbon
Vidlice RockShox Pike RCT3 140mm
Tlumič RockShox SuperDeluxe RC3
Hlavové složení Cane Creek 110
Kliky Truvativ Descendant Carbon 175mm/DUB
Středové složení BSA DUB
Měnič Sram X01 Eagle
Řazení Sram X01 Eagle
Převodník Absolute Black oval 30z
Kazeta XG1295 12 sp. 10-50
Řetěz Sram GX
Náboj přední Newmen
Náboj zadní Newmen
Brzda přední 200
Brzda zadní 180
Brzdové páky Sram Guide RSC
Ráfek přední Newmen Evo SL A 30
Ráfek zadní Newmen Evo SL A 30
Pedály RaceFace Atlas
Řídítka Sixpack Millenium 785 carbon
Představec Sixpack Skywalker 50
Sedlovka Bikeyoke Revive 160
Sedlo SQ Lab 611 Ergowave Active
Pláště Schwalbe Hans Dampf 29x2.35

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
SKYlined

31.10.18 18:48

Hezkéj Bajk, na kecy ohledně podsedlovky se vyser taky jsem ji sezónu vozil. Ať to jezdí a dělá radost ;)

Reagovat
tonik666
tonik666

30.10.18 21:17

Goofy: Když jsem mu psal na Selvu 29, tak psal, že už nemá. Potřebuju boost, jinak bych bral 35.

Reagovat
goofy
goofy

30.10.18 18:52

embi: že by Bartoníček? Jinak mám teď taky 35 od toho borce z ebay. Domluva super, za 4 dny byla doma. Zatím jsem spojojený. A vyplatí se jeho nabídku sledovat. Postupně tam co týden/dva přidává další vidlice. Hlavně ty 35 se tam moc dlouho neudrží. ;-)

Reagovat
oo.viper.oo
oo.viper.oo

30.10.18 14:23

@vpa007: brašničky na teleskop nejsou problém, viz. https://www.wolftoothcomponents.com/…ts/valais-25 a např: http://www.bikepacking.com/…t-seat-bags/

@tonik666: s tím krátkým představcem bacha, on ten Hugo zase nemá až tak položenou vidlu a s postavenou vidlí je krátkej představec hyperaktivní. Jinak řidítka bych taky nekrátil, je to o zvyku a jednak širší řidítka zase zmírňují hyperaktivitu toho kratšího představce, druhak si to musí Twitko srovnat se šířkou svých ramen. Já jsem na Jeffsy nafasoval 800 řidítka a ke svému překvapení jsem zjistil, že mám poprvé za svých 30 let ježdění na kole zápěstí neskřivený do strany a je to celkem příjemné.

Reagovat
suslos
suslos

30.10.18 13:18

embi: těsnění a olej si vyměníš sám doma, to samé gufera… teď mi prošla rukama 3 roky jetá 35tka co má kámoš a kupoval ji od Michala Prokopa – vakl ve spodních nohou ve futrech – oprava/výměna v německu v servise Formuly bez problémů ;-)

Reagovat
vpa007
vpa007

30.10.18 12:20

Mašina super, kapsičku nehrotím… sám jsem s tím teď docela bojoval, páč jsem ji dycky vozil, ale našel jsem takovou, která by mi po novu fungovala s teleskopem… takže sem to pořešil nářadí pod košík + duše sucháčem pod sedlo + knoty do řídítek (viz foto – ilustrační ;-)). Zatím je to tak asi OK.

Reagovat
vili
vili

30.10.18 11:12

Btw sorry za offtopic, uz koncim. Kolo je paradni, mas tam bura.

Reagovat
vili
vili

30.10.18 11:09

Boost prave zatim nemam a chtel bych vetsi papuc nez je dhf 2,3 na i23 rafku, tak musim poresit jesi rovnou prejit na sirsi rafek a boost nebo to nechat

Reagovat
Goob
Goob

30.10.18 10:36

To samé dilema jsem řešil s DVO… zjistil jsem ale, že v podstatě všechno se dá udělat doma :D.

Reagovat
embi
embi

30.10.18 10:32

Nevim teda, kde tu Formulu budete servisovat…

Reagovat
tonik666
tonik666

30.10.18 10:16

Bral bych Formulu Thirty-five EX – mám verzi se 170mm, jetou z bazaru, a je skvělá. Pokud máš boost, tak nezbyde vzít než dražší Selvu, která ale myslím nepřináší tolik navíc.

Reagovat
Twitko
Twitko

30.10.18 10:02

tonikk666 – tak oni jsou to Nemci a pomerne dost komponentu maji od jinych Nemcu (asi dobry vztahy :-) . Takze snad proto maji v nabidce Bikeyoke, Newmen, Sixpack. A to zarazeni do verze levna/drazsi .. podle me je to jen o cene … co je nejlevnejsi jde do Basicu, nejdrazsi do Highendu a prostredni verze si tak nejak rozebrala veci s rozumem … ono si to ale stejne muzes seskladat jak chces (tedy z toho co nabizi), takze ty verze jsou jen nejakej orientacni startovaci bod …

Reagovat
vili
vili

30.10.18 09:57

Prave koukam co bych osadil misto aurona a ta formula vypada docela zajimave.

Reagovat
vili
vili

30.10.18 09:56

Diky za tip.

Reagovat
tonik666
tonik666

30.10.18 09:24

Resp. přehled jeho nabídky ebay

Reagovat
tonik666
tonik666

30.10.18 09:22

vili: Tuším :) Od prodejce hb_2018 na ebay. Případně výprodej na stránkách Alutechu.

Formulu 35 má za 415EUR, a Selvu za 599 EUR. Hlavní rozdíl je, že Formula Thirty-five je pouze 15×100 a Selva jen 15×110, tedy boost. Sevla má také trochu masivnější spodní nohy a korunku, tj. něco jako Pike>Lyrik.

Bohužel už nemá Selvu ve 29, takže já ulovil jednu na německém bazaru, sundanou z nového kola Alutech.

https://www.ebay.de/…263998616198?…

Reagovat
vili
vili

30.10.18 09:02

Tonik: tusis kde tu selvu nejvyhodneji sehnat? :-)

Reagovat
tonik666
tonik666

30.10.18 08:56

Moc pěkný kolo a i za rozumný peníze. Barva krásná, máš body navíc za doladění sedla do barev.

Řídítka doporučuju nechat jak jsou, rychle si zvykneš. Pokud by kolo bylo dlouhé, řešil bych to kratším představcem. Jezdím na obdobném kole 40mm představec a je to úplně v pohodě. Pokud bys i tak krátil, tak určitě ne na méně než 760mm.

Sedlovka by se mohla vejít i 185mm, ale 160mm je myslím hodně v pohodě. Skvělý je, že vůbec v nabídce BikeYoke mají (a nechápu proč je na top modelu Fox Transfer a ne BikeYoke:))

Vidlici jsi mohl vzít Selvu od Formule, zvlášť pokud byla levnější než pike. Je to určitě lepší vidlice, snáze nastavitelná (zdvih), tak i s více nastaveními a nemá problém s křupáním nohou. Na druhou stranu nevím jak moc má v čr dobrý servis. Na Enduru mám teď starší Formulu 35 a je skvělá (předtím jsem měl Pike).

Reagovat
Twitko
Twitko

30.10.18 08:17

Lynch – sedlovka je 31.6

jinak brašnička doznala lehký vývoj :-) Vzal jsem ze starší původní mechanismus „bajonetu-zamykání“ a přehodil ji na tu novou. Bylo to trocha vrtání, páčení a štípání plastu, pak trocha improvizace při upevnění zpět a hotovo. Brašna je teď blíže k sedlu (tak 1cm).

Reagovat
mirorek2
mirorek2

30.10.18 08:10

Lynch: mizerné? Mě připadají 4* dobré hodnocení

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

30.10.18 06:53

Takové parádní kolo a tak mizerné hodnocení jenom kvůli brašničce :-( u mě máš 5*. Jaký je průměr sedlovky?

Reagovat
theedge
theedge

29.10.18 18:32

Mám 120 a zamykám … ne uplně ale na prostřední polohu.

Reagovat
kOmE
kOmE

29.10.18 10:20

Na 130mm páčky netřeba.

Reagovat
oo.viper.oo
oo.viper.oo

29.10.18 09:55

Výrobce se chvástá 100% anti-squat kinematikou, takže tu páčku asi nepotřebuješ.

Reagovat
2Vmoto
2Vmoto

29.10.18 09:52

Kolo parádní, neokoukané = více takových rozhodnutí.

Brašna pod sedlem neuráží a košík přímo závidím. Za mě OK

Co by mi naopak vadilo je páčka od tlumiče úplně dole.

Reagovat
bednous
bednous

28.10.18 10:08

Kolega koukám, takže samože za 5 :-) Ať jezdí!

Reagovat
Twitko
Twitko

28.10.18 08:36

3bike – Propain jsou Nemci … zdvih vzadu je 130mm.

ceo – nahodou, na mistni pomery to dopadlo jeste docela slusne :-)

Reagovat
ceo
ceo

28.10.18 08:23

Jakkoliv je hodnocení individuální, tak si jsem dost jistý, že známka tohoto bajku je za podsedlovku, což je dost ubohé.

Reagovat
3bike
3bike

28.10.18 02:30

Koukám, že hlavní co se tu řeší je podsedlová brašna, která není nijak velká a vypadá slušně…a nijak neruší…

ne každý chce vozit na zádech batoh…ale vozit pití klasicky v bidonech…

Jinak moc pěkný kolo, co je to za značku, resp. odkud je?

Zdvih rámu je taky 140 mm? není uvedeno…

Reagovat
honzarb
honzarb

27.10.18 22:48

Jezismarja, proc bysme ji neresili??? Hodnotej se tady kola ne? Nebo od ceho tahle sekce tady je? Tak kdyz se mi nelibi, a je to muj nazor, tak to napisu, ne? Stejne jako druha polovina napise, proc to resite;) Jinak kolo je super, o tom zadna!!!!

Reagovat
theedge
theedge

27.10.18 22:43

Fran7 – jenomze ty mas vyketni kolo a ne enduro-specific silostroj :-D

Ale ted vazne – na celopera 2 flasky nedas a na nekterych vubec zadnou. Brasnicky to nezachrani a navic je to fakt hnus, takze se casto vozi batoh ( treba kombinovanej s paterakem ). V lete byva posledni roky fakt vedro a stejne by mi jedna flaska na vodu nestacila.

Reagovat
Fran7
Fran7

27.10.18 22:34

Bože proč řešíte brašničku, vždyť je to každého osobní věc co si na kolo pověsí. Ano na focení to mohl sundat a bylo by zde o 70% mín komentářů, ale co už. Já vozím brašničku taky furt, nářadí, duše, peníze, klíče od domu v ní, nač batoh, při vyjížďkách do 40Km zbytečný batoh a na to co potřebuji se vejde do kapes a té brašničky, dvě flašky do dvou držáků.

Kdo to takto taky nedělá?

Reagovat
honzarb
honzarb

27.10.18 22:20

Kolo peckaaaaa! Doufam, ze sem pak hodis nakou recenzi:) Brasnicku bych taky nedal, cejtim to tak, ze patrej na xc kola:) Sam to budu resit ledvinou od Acepacu;)

Reagovat
Petrem
Petrem

27.10.18 22:04

Kolo pecka, brašna to posírá

Reagovat
ceo
ceo

27.10.18 21:47

Brašnu si rozhodne majitel sám. Komu by brašnička vadila kvůli zádům, může zvolit alternativu https://www.bike-eshop.cz/…e-lime-punch

Reagovat
theedge
theedge

27.10.18 21:43

Tak Propain samozřejmě za 5 :-) ale tu brašnu fakt dolu ;-)

Reagovat
Twitko
Twitko

27.10.18 21:35

ad prokletá mošna – řekl bych že problém není … tlumič vypuštěn, zatlačeno na max, sedlovka spuštěna na doraz … brašna se sotva dotkne pláště .. na fotce to vypadá hůř, než to je v reálu. Sotva se dotknou. Není problém s kolem jet dopředu … kontakt je minimální, ozve se jen lehký zvuk tření .. uchycení brašny má navíc vůli, takže o ten milimetr, dva uhne nahoru. Mohlo by to být lepší, ale i takhle já osobně vyhlašuji klid a siestu …

zbývá estetika – pravda je, že tahle nová verze má ten mechanismus uchycení mnohem masívnější a vyšší, než tomu bylo dřív. Nevím co je k tomu vedlo – ta starší byla blíž sedlu a bylo to i hezčí .. no co, nic není ideální … :-)

pro P@X – proč další mošna ? Vozím batoh často, i když ne úplně vždy. Primární účel je pití. Kromě pití, tam je nějaké oblečení, doklady, telefon, klíče, cigára. Jinak čím méně věcí mám v batohu, tím jsem šťastnější. Takhle je batoh relativně lehký a placatý (není to hrb). Na zádech drží a nelítá víc než je nutné. Cokoliv navíc, hlavně těžší věci a objemné, hranaté a neskladné mi tam vadí. Každé deka navíc ucítím večer v zádech. Tedy co můžu dávám někam, kde to nemusím nést já osobně. Ideální je podsedlovka. Navíc někdy jedu úplně bez batohu – pak si prostě vezmu vodu do flašky, batoh nechám doma a nemusím řešit, zda mám sebou důležité věci. Ty klíčové (nářadí a spol) jsou v mošně a ta je vždy pod sedlem …

Reagovat
lazza
lazza

27.10.18 20:34

S tou brasnickou si to proste pos*al :)). Takovyhle supr kolo a pulka lidi na ne pres brasnicku nedohlidne :)

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

27.10.18 19:21

Já taky nechápu, pokud někdo vozí pitný vak, proč další brašničky? Já už vak nevozím, přesto stále vozím skoroprázdný baťůžek.

Reagovat
embi
embi

27.10.18 19:09

Prosimte, vykasli se na dementy – viz nize, co tady spekulujou nad brasnickou.

Me to spatny neprijde, naopak to vypada funkcne.

Reagovat
TheJD
TheJD

27.10.18 18:57

Prosimte, vypust vzduch z tlumice a hod nam sem fotku s tlumicem na doraz. S brasnickou.

Reagovat
Twitko
Twitko

27.10.18 17:53

nomezc – ad stoupani – no, ber to jako ciste me subjektivni pocity – nejsem zadny zkuseny jezdec, co by dokazal podat objektivni zpravu o vlastnostech kola. Na tom kole sedim trochu jinak nez jsem byl zvyklej. Nicmene se stoupanim nemam problem – abychom si rozumeli – nemam problem vetsi nez driv :-) Jako ze by to hur jelo do kopce a ja to poznal/citil tak ze bych to nejak resil.

Mozna zatim jezdim o neco pomaleji – nicmene to bych rekl vychazi spis z jinyho/omezenyho odstupnovani prevodu. Tam, kde bych driv na 3×9 uz radil tezsi prevod, tady nemuzu, protoze by to na me bylo moc. Takze motam „zbytecne“ na lehci. Rozdily nejsou velke, ale jsou – presneji citim je. Druha vec je, ze ja si s tim kolem stale hraju – namisto abych se do toho oprel a jel, tak si zkousim ruzny opicky a pak na Strave koukam na casovou ztratu oproti drivejsku (ale nic zasadniho). No a pak tu mame jiny plaste – oproti NN/RaR 2.25 je tam 2.35 HD na obou, takze taky neco. Kolo rozhodne lip stoupa pres „kriticka"mista (koreny, sutry, hrany), ale to si myslim je dany spis 29“ (podobne to bylo na Epicovi, kteryho jsem mel pujcenyho par dni).

Mam-li udelat nejaky zaver pak si nemyslim, ze by kvuli trailovejsi geo to kolo hur stoupalo nez to, co jsem mel ..

Reagovat
Twitko
Twitko

27.10.18 17:28

ad podsedlovka .. ze ja vul ji pred focenim neschoval ;) Vazne – o teleskop nedre – je tam malej, ale bezpecna mezera. Ale pravda je, ze ten prostor mezi zadnim kolem a brasnou muze byt pti max pri kompresi na hrane. Ten kritizovany upinaci system (kterej mimochodem mam docela rad, bo na stare podsedlovce spolehlive slouzil x let) zabira zbytecne misto. Kdyby brasna byla tesne u sedla tak je to sichr. Nicmene otazkou je, jaka jina … zmineny model Elan na pasky je bud malej (210) a tam se vejde prd, nebo je to obluda 580, se kterou si moc nepomuzu – odhadem vyjde tam kde ted jsem. Se budu muset poohlednout po okoli jaky jsou moznosti …

Reagovat
ceo
ceo

27.10.18 16:56

Podle fotek používají 42 resp. 44mm offset standardně. Možná u Formuly bude 51mm V tomto směru můžeš být rád za Pika, s F36 bys měl trail kratší ;)

Reagovat
nomecz
nomecz

27.10.18 16:55

Tvitko: podsedlovka j2 v pohode ale ne s timhle silenym drzakem :) navic to vypada ze ti bude drit o pist teleskopu. Porid Scion Elan nebo neco podobneho. Kdyz uz mas tak krasne kolo je skoda to kazit takovou drobnosti. Btw jak jsi sopkojenej se stoupacima schopnostma ?

Reagovat
TheJD
TheJD

27.10.18 16:50

Odvazim se tvrdit, ze se sedlem dole pujde ppdsedlovka urcite do zadniho plasti pri kompresi.

Reagovat
wilda81
wilda81

27.10.18 16:42

Se sedlem dole musí jít brašna až do pláště, ne?

Reagovat
hovado_cz
hovado_cz

27.10.18 16:32

veleparáda!

Reagovat
Marek.Kv
Marek.Kv

27.10.18 16:32

OMG to je krása. Propainy jsou nádherný, upřednostňuju Tyee, ale každej kus dobrej. Brašnička hrůza to souhlasím, pití a bordel se tahá na zádech…překvapivě čistej kokpit…nechápu tak bídný hodnocení, ale to je tady už folklór. Kdejaká ***** (RB) má kolikrát víc, nepochopitelný, ale na to se naštestí nekouká. Kdyby byly kačky – Enve kola. Jinak PARÁDA!

Reagovat
TJK
TJK

27.10.18 16:22

parádní jůdžín!!!! plnejch 5*

Reagovat
sis
sis

27.10.18 14:06

Moc pekne, funkci a vyvazene rekl bych. 5

Reagovat
embi
embi

27.10.18 13:33

Moc hezky.

Reagovat
Twitko
Twitko

27.10.18 12:58

ceo – díky. Jen doplním že použitá vidlice má offset 42mm – podle infa ze sériového čísla na vidlici a webu Sramu. Takže prodloužený trail … Mám pocit že někde na webu jsem zahlídl obecné info o offsetu 51mm, což tedy v případě mé vidle (pokud je info ze Sramu správné) pravda ..

Reagovat
PAFIRA
PAFIRA

27.10.18 12:51

Bože,ta brašnička…

Reagovat
ceo
ceo

27.10.18 12:46

Tomuto kolu strašně fandím a něco mě k němu táhne. Bohužel má kratší reach a strmější hlavu, než mám teď a než bych si do budoucna přál. Takže možná v gen 2 :) Každopádně super.

Reagovat
Twitko
Twitko

27.10.18 12:41

P@X – V tom konfiguratoru nebyla moznost 30z prevodniku. takze jsem musel vzit tech kulatych 32. Kdyby tam byla tricitka od vyrobce, pak bych to asi nechal byt. Ale takhle jsem se rozhodl vyzkouset ten sisatej zazrak. Mam kolena na kasi, vsichni to chvali, tak snad to pomuze. Zatim dobry – presneji, nijak extra to nevnimam. SRAM dela nejmensi oval 32 co vim. Takze AB. A jako opruz to zatim nevnimam … ja se obecne nikam moc nezenu, takze tech 10 jsem tam mel zatim snad jen dvakrat a bohate mi to stacilo. Kdyz to jede samo z kopce, spis odpocivam, nez bych makal :-)

Reagovat
vojtechposmourny
vojtechposmourny

27.10.18 12:24

Pekný. Moc.

Reagovat
suslos
suslos

27.10.18 12:20

Krásný :-)) ať slouží!

Snad jen bych si jen dal v konfigurátoru Formula Selva vidlici a Cura brzdy – navíc to tam vyjde levněji, ale to jsou osobní preference.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

27.10.18 12:13

Sram nedělá 30z vajco? Na silnici to musí být opruz…

Reagovat
Fran7
Fran7

27.10.18 12:02

Netušil jsem, že kapela ProPain vyrábí i kola :-)

https://www.youtube.com/watch?…

Nicméně barva je lahůdka, přepákování tlumiče vypadá originálně a celkově se mi to líbí a dám 4,9 *

Reagovat
mirorek2
mirorek2

27.10.18 11:48

Pěkné kolo, tlumič s páčkou by mě sral tak moc dole. Brašnu (a košík) pryč :-) někde ji stejně za chvíli urveš a ztratíš v zápalu boje

Reagovat
Twitko
Twitko

27.10.18 11:35

hnus ? :-) A je mel zato, ze je paradni :-) Hmm…

Vazne .. uznavam bez diskuze, ze to kolo je hezci bez ni, ale to asi kazdy kolo. Jenze kam chces vsechny ty kramy narvat ? Jeste bych to mohl nacpat do nejake ramove brasny :-) Mit to v batohu, tak me upadnou zada. Tam cejtim kazdy zbytecny deka, natoz kilo nebo kolik ta podsedlovka ma (je narvana po okraj). Ted jsem dokonce z camelu vyndal i nahradni dusi a mliko a nacpal to do bazmegu udelanyho ze zbytku bidonu, omotanyho cernou „telepaskou“.. a to vozim v kosiku. Hezky to neni, ale zada opet podekovaly. Ale tu hruzu jsem pred focenim vyndal, to mi bylo jasny, ze to by neproslo :-) :-)

Reagovat
Iron Maiden Man
Iron Maiden Man

27.10.18 11:33

za mě paráda. 5*

Reagovat
nomecz
nomecz

27.10.18 11:24

Krasavec, ale ta podsedlovka je hnus :))

Reagovat

Další galerie z kategorie

Manas 5
Mattyska 5
HonzaRezac 23
varun 22
Thopr 18
Dusan65 9