Top Fuel

Přidat foto

Scott Twinloc, nejlepší lockout

Letos jsem jezdil celý rok 32z, až teď jsem tam nahodil

Velmi silné ve sjezdech, na rozbitých rovinách je to taky obrovská výhoda oproti HT, do výjezdů ze sedla se musí zamykat, jinak docela houpe.

Můj první lehký karbonový full „moderní“ geometrie, docela dlouho jsem hledal správnou pozici a bojoval s nastavením posedu, tím jak je těžíště víc na zadním kole než u předchozího kola.

Zamykání jsem vyměnil za Scott Twinloc, který je o dost lepší než původní plastový Fox.

(vloženo 11.9.18)

jonti jonti
Ohodnoť bajk: (4.4  / 52 hlasujících)
Značka Trek
Model Top Fuel 9.8 SL
Modelový rok 2017
Velikost 19
Rám Trek Top Fuel, karbon, spodní část zadní stavby hliník
Vidlice Fox SC32 Performance, zamykání Scott Twinloc
Tlumič Fox Float Performance, zamykání Scott Twinloc
Hlavové složení FSA
Kliky Sram X1 Carbon
Středové složení Sram
Měnič Sram XX1
Řazení Sram XX1
Převodník Absolute Black 36Z, offset 6mm
Kazeta Sram 1175 X1, 10-42
Řetěz Sram 1110
Náboj přední Bontrager, přímý výplet
Náboj zadní Bontrager, přímý výplet
Brzda přední Sram Level TLM
Brzda zadní Sram Level TLM
Brzdové páky Sram Level TLM
Ráfek přední Bontrager Kovee Pro Carbon
Ráfek zadní Bontrager Kovee Pro Carbon
Dráty 2-1,8-2
Pedály Shimano XTR
Řídítka Bontrager Race Lite Carbon
Představec Bontrager Pro
Sedlovka Syntace P6 Hiflex Carbon
Sedlo Selle Italia SLR Carbon
Pláště Schwalbe Racing Ralph 2,25 a Specialized Renegade 1,95

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Marek.Kv
Marek.Kv

12.12.18 14:08

Fran7: Na vzhedu nezáleží. Tvl cože? WTF?

Reagovat
jonti
jonti

21.10.18 18:14

Po dvou letech jsem trochu zmenil zivotni priority, nechavam misto fulla, zima a a silnicky jen jedno kolo a bude to XC HT.

Reagovat
honzarb
honzarb

18.9.18 22:02

koukam, ze uz ho prodavas:)

Reagovat
Fran7
Fran7

13.9.18 13:55

Na vzhedu nezáleží, hlavní je jak se na tom jede a co to zvládne. No a uživatel jistě ví co mu vyhovuje.

Reagovat
tomxxx
tomxxx

13.9.18 13:22

honza: Ta sedlovka jen vypadá, musíš koukat na vytažení sedlovky od objímky, tim že to má takovej sloping a prodlouženou sedlovou trubku to vypadá jako hodně vytažený.

Reagovat
McBlacky
McBlacky

13.9.18 08:39

Honza-ten ram ma brutal sloping, zase ti nikde nevadi na kolena

Reagovat
honzarb
honzarb

13.9.18 07:52

To sice muze byt pravda s tou ovladatelnosti… ale zase za cenu, ze budu muset mit takhle vytazenou sedlovku? Ja bych to na svym kole z estetickych duvodu nekousnul:))

Reagovat
McBlacky
McBlacky

13.9.18 06:53

Zabijacky s 36z!

Bovdenu si za jizdy nikdo nevsimne a funguje to, coz je hlavni.

Velikostne je docela rozdil v ovladatelnosti mezi 19–21, alespo pro me a to vozim sedlo na 19,5ce o 5cm vys nez Jonti

Reagovat
jonti
jonti

12.9.18 22:48

honzarb: EX jsem nezkousel, Remedy v 19 mi prislo male. Top Fuel v 21,5 mi uz prisel takovy neohrabany. Asi je to spis problem mych telesnych proporci, Blacky meri o neco min, ma o dost delsi nohy a jemu TF 19,5 sedi velmi. Ja bych chtel vetsi rozvor kol, delsi zadni stavdu a vetsi BB drop pri zachovani delky posedu.

Reagovat
honzarb
honzarb

12.9.18 22:39

jonti: ja mam EXe 29 a jestli se velikosti tohoto modelu daji +/- srovnat s Top Fuelem, tak bych se neodvazil tvrdit, ze 21.5 je na 195 cm a vyse… mam skoro 190 cm a 21,5 naprosto ideal. Pokud se tyhle dve kola nedaji porovnavat, povazuj muj prispevek za bezpredmetny:)

Reagovat
2. Bóďa
2. Bóďa

12.9.18 19:20

Pecka za 5. Ale ten bowden k tlumiči by mě teda zničil… :D

Reagovat
Jenda
Jenda

12.9.18 11:21

Ono s tím teleskopem je to otázka – hmotnostně je to tak 300g navíc, pořád si myslím, že tím že si snížíš sedlo i ve sjezdech kde to není nutně třeba můžeš jet pohodlněji a víc si odpočinout. Ale chápu že poruchovost a ****** se s instalací, navíc když máš twinloc, je dost proti.

Reagovat
Lachtis
Lachtis

12.9.18 10:37

S tím teleskopem s Tebou naprosto souhlasím. Taky mám fulla primárně na maratony a co si tak pamatuji, tak teleskopku bych využil maximálně na některých úsecích Sudet. Jinak bych ji vozil na většinu závodů zcela zbytečně.

Reagovat
jonti
jonti

12.9.18 10:29

Teleskop jsem zvažoval, ale kolo bylo primárně na závody, ČP XCO už nejezdím, na maratonech ani místních XC supertěžké sjezdy nejsou, nezrychlilo by mě to asi nikde, bylo by to těžší a potenciálně poruchovější. A taky jsem se prostě nedokopal k tomu ho koupit a řešit montáž vedení rámem v servisu.

Na výlety a plné využití schopností kola bych ho ale určitě bral.

Opticky ta velikost vypadá divně, toto je 19,5 a další velikost je až 21,5, a to už je spíš na 195cm a víc. Se 400 mm sedlovkou mi zbývají asi 4 cm k rysce.

Reagovat
vpa007
vpa007

12.9.18 10:24

Pěkný, tohle má kámoš a už sem mu to vočumoval. Ale souhlas, ta točka k tlumáku, to se klukům v Treku nějak úplně nepodařilo doinženýrovat, to je takovým tím stylem: „tyvole oni nám poslali tlumák s gáblem, co teď…? Uhni a podrž mi pivo, to pude ;-)“. Jinak teda skok z 32 na 36t mi teda přijde brutal, ale asi máš nohy jako Bolt ;-)

Reagovat
Jenda
Jenda

12.9.18 10:03

Určitě je to pecka kolo, ale vzhledově se mi nelíbí, ten bowden k tlumiči je ultrapeklo. Eagle by tomu slušel daleko víc, nebo pak upgrade na nový XTR. Absenci teleskopu na jednu stranu chápu, ale myslím že dneska už převažují výhody nad nevýhodama.

Reagovat
natureman42
natureman42

12.9.18 09:51

pěknej stealth :)

jo, je vidět, že změna cenové politiky Treku z loňskýho roku prodejům evidentně prospěla, poslední dobou se tu s Fuelama roztrhl pytel, takže jen houšť a větší kapky.. :-)

A jako obvykle si neodpustím – auditko pro celopéra od Treku zde :

https://www.bike-forum.cz/…fuel-ex-lush

Reagovat
vili
vili

12.9.18 09:14

Opticky mi ta velikost přijde na hraně. Větší velikost jsi nezvažoval?

Reagovat
prodi
prodi

12.9.18 08:54

Ten bovden k tlumici je opravdu sileny

Reagovat
Marek.Kv
Marek.Kv

12.9.18 08:02

Pěkné. Hlavně to nepodělat teleskopem.

Reagovat
antuch
antuch

12.9.18 01:55

Nadhernej cernousek… Jinak poznamka k locku… Jagwire prodava sadu bowdenu a lanka, ktere ma min dratku a je daleko pruznejsi, dokazes pak udelat mensi oko… Sam to pouzivam na teleskop a nemuzu si to vynachvalit.

Reagovat
MichaelSimek
MichaelSimek

12.9.18 01:28

Chybi tomu teleskop!

Reagovat
tomxxx
tomxxx

11.9.18 23:11

Jak jsem videl nahled, hned mi bylo jasne koho asi bude. V topu! Pojedes i nedelni transbrody?

Reagovat
jonti
jonti

11.9.18 21:52

milan.v a Lachtis: většinu sezóny jsem letos vozil 32z, jen teď jsem před Pražskou 50 nahodil 36z. Taky by to mělo míň houpat, když je převodník blíž k spodnímu čepu.

Reagovat
honzarb
honzarb

11.9.18 21:21

Super, pekny. Kolik meris?

Reagovat
Gustaf 81
Gustaf 81

11.9.18 21:10

Super černák…taky jsem měl Top Fuela ve výběru. Nakonec jsem vzal španělku… Tak Ať slouží ;)

Reagovat
milan.v
milan.v

11.9.18 20:35

36×42, smekám, mě by to na delších výjezdech popravilo…

Spzd Renegade vozím teď vzadu také.

Reagovat
Lachtis
Lachtis

11.9.18 20:34

Kolo super, top fuel je fajn bike. Jj stavba je houpavejsi, dual lock od dt swiss mi prijde lepsi, ale souhlas, ze fox lock je hrozny. Na bowden kasli, hlavne, ze to funguje. Jinak slusne prevody, musis mit silu do kopcu. Davam 5*

Reagovat
jonti
jonti

11.9.18 20:24

Vedení bovdenu jsem měl předělané na horní trubku a rovnou ke tlumiči, funguje to líp, je tam nižší tření, ale vypadá to blbě. Nejvíc se mi líbilo co jsem viděl na natu vedení přímo z rámu zespoda k tlumiči, ale chce to otočit vedení bovdenu na zamykání ke tlumiči a hodně flexibilní bovden jako Nokon, kvůli tý změně na tlumiči jsem se k tomu nedostal.

Reagovat
Dazz
Dazz

11.9.18 20:10

Kolo suprovní, ale už jsem to tady u nějakého Treku psal, že vedení bovdenu k tlumiči je jak splašená kobra. Asi jezdíš závody, tak to potřebuješ.

Reagovat

Další galerie z kategorie

antuch 20
RadimMan 6
Maikl098 9
mirekk 9
Motokuba-OV 10
Motokuba-OV 18