Favorit 1952 cestovné 1952

Přidat foto

zreštaurovaný pôvodný stav, novšie sú len plášte Barum zo 60tych rokov

(vloženo 27.7.18)

noelgabriel noelgabriel
Ohodnoť bajk: (4.4  / 26 hlasujících)
Značka Favorit 1952
Model cestovné
Modelový rok 1952
Velikost 56
Hmotnost 15
Rám crmo
Vidlice srmo
Hlavové složení Favorit
Kliky Favorit
Středové složení Favorit
Měnič Union
Řazení Union
Kazeta Velo
Řetěz Favorit
Náboj přední no name (Favorit)
Náboj zadní no name (Favorit)
Brzda přední no name (Favorit)
Brzda zadní no name (Favorit)
Brzdové páky no name (Favorit)
Ráfek přední no name (Favorit)
Ráfek zadní no name (Favorit)
Dráty sú tam
Pedály no name (Favorit)
Řídítka no name (Favorit)
Představec Favorit
Sedlovka no name (Favorit)
Sedlo Prima
Pláště Barum

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
cibi
cibi

10.11.21 20:23

Děkuji, je to krása.

Kolo je krásně dochovalé.

Jediné co by jsem změnil jsou šrouby, resp matice- v do 60.let se používali M5 na klíč 9.

Hliníkové koncovky na lankách jsou taky spíš znakem dnešní doby.

Pokud mechanik zakracoval lanko, obvykle na něj nasadil nipl (stál 5 halířů) a ustřihl štípačkami, z fabriky v 70. a 80. letech chodili kola s origo délkou lanek (na konci propájkované )

Ale… je zázrak že se kolo takto kompletně dochovalo.

Reagovat
aktuality
aktuality

12.8.18 09:55

Seriové číslo? Zajímalo by mě, jak poznáte právě rok 1952? Proč by to nemohl být rok třeba 51?

Reagovat
noelgabriel
noelgabriel

11.8.18 16:55

A zabudol som,na,prevodnik s klukami, ktore boli na prvych Favoritoch…ako som uz dakde spomynal, toto je mojuz treti Favorit 52 rocnik, takze viem ktore komponenty sa opakuju…

Reagovat
noelgabriel
noelgabriel

11.8.18 16:42

Prva vec seriove cislo, druha vec font pisma napisu na rame, tretia vec stitok, stvrta vec font pisma na predstavci, piata vec sedlo Prima, siesta vec brzdy bez pantografovania, siedma vec typ brzdovych pacok, osma vec bordove predlzene gripy, povodne drazkovane bowdeny, motyliky, Union sada, osvetlenie v neposlednom rade pedale, ktore sa,v tej dobe standardne pouzivali v konciacich vyrobach Tripolu, Premieru, LASu a Zbrojovky. Prakticky neviem na tom bicykli najst nieco, co by mi nepotvrdzovalo rocnik 52 :) Ale ak mate katalog z roku 1952, budem rad, ak sa s nim podelite so sirokou verejnostou. Kazdopadne budem rad, ak v nom najdete moj druhy, znacne nestandardny model Favoritu, o ktorom predpokladamze je tiez 52 rocnik, no nie je vylucene ze je aj starsi, kedzev pociatkoch vyroby neboli standardizovany set komponentov a,davali na jednotlive modely kadeco, vratane zahranicnych komponentov

Reagovat
aktuality
aktuality

11.8.18 16:06

Pardon, podle čeho poznáte ročník 52?

Podle čeho jste si jistý?

Máte katalog?

Reagovat
noelgabriel
noelgabriel

10.8.18 08:26

Je mozne, ze povodny majitel nieco menil, nabojmi tiez niesom si isty. O ostatnych veciach ale nepochybujem. Nie vsetky Favority sa robili s omotavkami a lodickami pedalmi. Okrem toho toto je uz treti Favorit 52-rocnik co mi presiel rukami, na vsetkych troch boli rovnake brzdove packy a na dvoch rovnaky prevodnik so srobami.

Reagovat
aktuality
aktuality

8.8.18 18:14

V komentáři je napsáno původní stav. Původní stav si lze vysvětlit způsobem A. původní, tak jak si to vyladil bývalý majitel. B. skutečně původní, tedy časově sedící. Na první pohled zde časově nesedí pedály, náboje, brzdové páky, šrouby na převodníku a hefty.. Tak, či tak, je to velmi hezký zachráněný stroj.

Reagovat
learita
learita

5.8.18 13:36

Krasavec!!!

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

1.8.18 21:30

Nádhera – jako vždycky! A as Mejla: pokud se Merckxovejch kol týče – to je docela zajímavý, na čem všem (tedy po Peugeotu dál) jezdil a kdo všechno mu jeho rámy stavěl. Snad až nakonec – od roku 1973 dál už to byl výhradně Ugo de Rosa.

Reagovat
noelgabriel
noelgabriel

30.7.18 18:07

Dakujem pekne za komenty :) S bodikom sa netrapim, ja som stastny a spokojny z bicykla. Ale keby napisali nazor do komentu, zaujimalo by ma ako to hodnotia.

Reagovat
mejla64
mejla64

30.7.18 10:33

Krasavec. Tiše závidím. S tím jedním bodíkem se netrap.

Kdyby tady totiž někdo vystavil kolo, na kterým Eddy Merckx vyhrál 5× Tour, tak se vsaď, že by se našel Znalec, který by taky dal za jedna.

Reagovat
KUBULA
KUBULA

29.7.18 21:35

Moooc pěkný. Opravdu mooooc.

Reagovat
sparrow_cz
sparrow_cz

28.7.18 10:50

Pěkné kolo. Velká škoda, že většina těch fotek je mázlých. Chtělo by to trochu pečlivěji ostřit ;)

Reagovat
jardalee
jardalee

28.7.18 07:03

moc pekny kolo ,jak sem psal jinde mozna sem podobny mel jenze jako mladymu klukovi me byla naka historicka hodnota ukradena ,takze sem postupne vsechno vymenil az sem ho nakonec prodal :) ale jinak obcas taky obcas zasnu ze vsechno dulezity bylo vymysleny a ted je to spis uz jenom evoluce ,a je pravda ze pohodlny cestovni kolo se fakt moc nezmenilo

Reagovat
orm
orm

27.7.18 23:58

Moc krasne. Je videt, jak se kruh uzavrel. 60 let a jsme zas tam kde jsme byli – gravel, jednoplacka, siroke plaste = krasny univerzal :-).

Reagovat
Pilane
Pilane

27.7.18 23:38

nemůžu se vynadívat.., to je víc než za pět :-)

Reagovat
noelgabriel
noelgabriel

27.7.18 23:17

Dazz, diki za koment, rad poslem mailom foto vo vysokom rozliseni, ak bude mat o to niekto zaujem na tlac. Vzdy to potesi viac, ako ked Ti da niekto v hodnoteni jeden bodik za tvoju snahu, cas a financie jeden bodik :D

Reagovat
Dazz
Dazz

27.7.18 22:39

Nádherné kolo i foto. Byl by z toho pěkný plakát nebo přímo tapeta :-)

Reagovat
Vilém
Vilém

27.7.18 22:38

Chapu.

Reagovat
noelgabriel
noelgabriel

27.7.18 22:32

diki. Bowden od zadnej brzdy je original, rovnako ako drat na zadne svetlo, tak tam bolo namotane povodne, tak ja som to zachoval podla povodnej instalacie

Reagovat
Vilém
Vilém

27.7.18 22:30

Az na ten drat k zadni brzde. Ale jinak je to nadherne prezentovane.

Reagovat

Další galerie z kategorie

Honzis 1
vasour1988 9
Lamex44 1
L31 5
hrota 7
JaMull 6