Odolná silnice pro pořádnýho bajkera na ježdění do práce. Takový bylo zadání a tak se jmenuje i vlákno, které stavbu kola provázelo. A s uspokojením i skromností mě vlastní lze říct, že i hromadu místních bavilo ;-). Takže všechny detaily, fotky, menší peripetie, servisní faily a velký úspěchy naleznete tam.
Původně to mělo být kolo za ±20k, náhrada za odepsanýho Favorita… a pak se to ale docela dost zvrhlo a nabralo to nečekaně zajímavej směr. Levně získané komponety Force nahrazovaly karbonový Ritchey atd. Naštěstí hromada dílů je z bazaru, snad jen díky tomu jsem rozpočet ubrzdil těsně pod dvojnásobkem ;-).
Jinak je to dvojče mýho RB IQ 275, jak barevně, tak dost i komponentově. Pocitově je to super raketa, oproti 11kg Fávu i 12,5kg fullovi. Elektrika řadí parádně a mechaniky vpoho ubrzdí kolo i s bajkerem z kategorie 95+ :-D. Takže jsem našel fajn parťáka, díky kterýmu mě opět baví i cesta do práce!
Závěrečná děkovačka: P. Heiník, MavasH, Parischr, DoomHammer, Johny.Merida, Yatza a všichni ostatní, kteří se podíleli na životu již zmíněného vlákna ;-)
(vloženo 8.6.18)
Značka | RB |
Model | RX |
Modelový rok | 2018 |
Velikost | 58 |
Hmotnost | 9,090 kg |
Rám | AL 7020 T6, Dark Blue, s/n: 610X58 |
Vidlice | Ritchey WCS Carbon Cross Disc, Matt, 1 1/8, PM, QR9 |
Hlavové složení | VP 1 1/8 |
Kliky | Shimano Ultegra, FC 6700, 175mm, 53/39z → 50/34z |
Středové složení | Shimano Ultegra 6800, SM-BBR60 |
Přesmykač | Shimano Ultegra Di2, FD 6770 |
Měnič | Shimano Ultegra Di2, RD 6770 |
Řazení | Shimano Ultegra Di2, ST 6770 (2x10) |
Kazeta | Shimano 105, CS-5700 (10), 11-28 |
Řetěz | Shimano Ultegra, CN-6701 (10) |
Náboj přední | Novatec XD611SB |
Náboj zadní | Novatec XD612SB-11s |
Brzda přední | Tektro TRP Spyre, PM + Shimano SM-RT76, 160mm |
Brzda zadní | Tektro TRP Spyre, PM + Shimano SM-RT76, 160mm |
Ráfek přední | DT Swiss R460db, 24h |
Ráfek zadní | DT Swiss R460db, 28h |
Dráty | DT Swiss Champion + Sapim Alu |
Pedály | Ritchey PRO Paradigm |
Řídítka | Ritchey Super Logic EvoCurve, 440 / 80 / 130mm + Lizard Skins DSP 2.5mm Dual |
Představec | Ritchey WCS, 110mm, +/- 6°, OV |
Sedlovka | Giant Contact Composite, 30.9x400mm |
Sedlo | Fizi:k Arione CX, Cro-Mo → Fizi:k Tundra M5 alloy |
Pláště | Vittoria Zaffiro Pro III, 700x25C, 60tpi + Schwalbe SV20, 700x18/25C |
Na lepší Colnaga patří pochopitelně Dura (už tak od roku 90 nebo kdy). Ceramiche Ariostea, Mapei atd… :-)
Parischr: asi tak. Doba kdy nám diktovali co si máme myslet, kupovat a jak se chovat je doufam už za náma :-) takže nevidim důvod proč by na Colnagu nemohl bejt Sram a na RB Di2 :-)
…já bych celkem ocenil kdyby někdo oficiálně vydal tabulku co se smí a co nesmí kombinovat :)) …a jaký má být správný poměr mezi cenou rámu a cenou ostatních komponentů :))…
…ještě, že je těch výrobců rámů tolik…a nepřeberné množství sad ve spoustě cenových relací…a že si každej ve finále může vybrat co se mu líbí nebo sedí …a za co je ochotný dát vydělané peníze…
@sparrow_cz: dík za koment, cením si toho ;-)
@hovado_cz: hele furt nepruď, holt každej máme jiný měřítka, co k čemu… třeba někdo na italský rámy nedá nic jinýho, než Campu, páč jinak je to rouhání… tak to prostě lidem neberu, respektuju to… eRBo není pro každýho a s Ultegrou Di2 je to šílenost (dokonce i pro mě ;-)).
Jinak někoho s fotovokem a D70 s 18–200 VRII znám… zrovna sedí mezi židlí a klávesnicí… ale jeděsně línej vytáhnout fotovýbavu i kolo zárověň… jsem prostě lenochů král… ale jednou se třeba hecnu :-D
Barevně sladěný full + silnička je top. Původně jsem chtěl dát maximálně 2*, protože se mi kontrast červený/modrá nelíbí a navíc levný rám s uber groupsetem je divné kombo, ale jak jsem viděl ty dvě kola vedle sebe, tak je to jasná 5* :D
Marskatin: původně byla jedna z možností BTWIN Triban 540, tak k tomu můžeš přidat sloupec s rozpisem dílů toho Tribanu :)
Vpa007: nemáš ve svym okolí někoho kdo má i nějakej lepčí foťák a fotovoko? Když už máš v plánu fotošůting? Jinak baví mě jak tím žiješ ;-)
Díky kucí! :-)
S fotkou sourozenců mám ještě velký plány, chci před barák vytáhnout obě zaráz a vyfotit… ale na to si musím domluvit nějakýho asistenta, aby mi mezitím někdo nějaký kolo nešlukl :D
Jinak s tabulkou původních dílů… no byla a postupně jsem ji za běhu přepisoval… znovu ji dávat do kupy nebudu, ale stačí Ultegru nahradit Tiagra/105 a Řičího komponenty díly od Force. Zbytek sem nějak vymyšlenej úplně neměl ;-)
Pro pobavení by se ještě hodil sloupec s původně plánovanými díly, aby lépe vyniklo, jak se to zvrhlo :D
vpa: foto sourozenců je bombica a ta tabulka je nekompromisní diagnóza :-) pak se najde nějakej blb co napíše „já bych tam dal tohle…“ :-)
EDIT profilu: přidal jsem pár fotek – rodinné foto sourozenců RX a IQ, tabulku s hmotmostma všech komponentů a taky slíbenou fotku kola na váze ;-)
@Polka: Přesně tak… je to úplně obyč RB, dík za zhodnocení ;-). Jinak k tý elektrice… tohle je zrovna verze na tažení venkem, proto to má Junction Box dole pod středem… a jo, moc krásy to nepobralo a ta baterka je kekel z pekel… ale je to prostě mula na ježdění do práce, takže je to nenápadný a na krásu se moc nehledí ;-)
Vlastne obycejny RB a tolik povyku :-) Nebudu to moc rozebirat, za me:
Jsme se o te elektrice vcera bavili s borcama a pry jsou ramy co na to maji pripravu (RB bohuzel nema), u tech by to asi bylo ok…az na tu baterku teda.
Doom: stačí nebýt hovado :-D já třeba než sem si navykl na obyč sram tak to chvilku trvalo :-) ale jak tu padlo “každýmu svědčí něco jiného” :-)
10.6.18 21:47
Já mám z elektro trochu trauma :)
Když jsem zkoušel elektro XT 8000, tak jsem si pořád pletl čudlíky nahoru a dolů :D
Ste se kucí celkem rozjeli… člověk je o víkendu má kole a tady hned 29 novejch příspěvku… dík ;-).
A jinak jo… studenýho spoje se bojím, jak čert kříže, ale elektronika fakt rozmazluje… nebýt luxus nabídky, tak po Di2 taky netoužím, ale když jsem to tak omylem zkusil, tak je to fakt návykový.
Ale jo, mechanika je železná jistota, to se hádat nebudu ;-).
Děkuju. Zvážím to. A – myslím to vázně. :)
Cio:
…i já se při prujezdu krumlovem bojím asi-asijských “domorodců” :))…ani já netušil,že je jich na planetě zemi tolik :)…kdybys dostal odvahu vyrazit zase do techto končin,použij prosím SZ (rád poznám někoho s takovým přehledem a vkusem osobně)… a přeci jenom zde jde o “vpa007” velmi povedené kolo…
Pari: tak to je bomba! Já tam kdysi putoval – podél hranic a pak přes Vyšši Brod na Lipno a pak dál na Šumavu- každej rok – ale už jsem tam snad dvacet let nebyl. A mám trochu strach se tam dnes podívat, abych byl upřímnej.
Cio:
…bydlišť mám víc :))…ale v ČK přebývám cca 1,2 km od náměstí…Nové Spolí tam homu říkají ;) :)
Parisichr: Jen tak pro zajímavost – Ty bydlíš v Krumlově? Nebo někde poblíž?) Ale neodpovídej, nechce se -li Ti. Jen mě to tak zaujalo. :)
…a omlovalm se za pravopisné chyby,překlepy…a kopírování…ajfoun X taky neni evidentně dokonalej :))
CzechJoker:
…vystupuju sám za sebe ;).....a se svýmy zkušenostmi.....ty evidentně čerpáš z profipeletonu.....ten slouží k tomu,aby se tyto novinky dostaly k “davu” …ale když jde o výplatu,ta holt sázej na “roky osvědčenou jistotu” jistotu :) …kdyby mě živila cyklistika, dělám to samé ;) …ale patřím mezi štastlivce,kteří do práce využívají sérii výbuchů ve spalovacím motoru.......a na kolo si jedou odpočinout ;) :))
K té elektrice: v posledním 53×11 píšou o tom, že třeba na kostkách jsou občas s Di2 problémy, je potřeba ji zresetovat a Sagan jel pro jistotu s mechanickou sadou. Tož tak. Když se to zresetuje na kašpárka při cestě do práce, je to asi něco jiného, než když se ti to stane v závodě.
K vybité baterii. Na mém kole se to projeví tak, že nejprve nějaký čas přestane řadit pouze presmykac a tím mám něco jako 1×11:-) a na se v pohodě dá dojet domů.
Hovado: Vidíš, jak je možný na jedné straně dokonale nepochopit oč jde – ač to, opravdu teda, ani trochu složitý či namáhavý opravdu nebylo – (prostě o kolo)) a na druhé neváhat s tím okamžitě polemicky vylézt ven! Tak to má dnes být. Nová doba. :)
Zajímavé, že elektroniku kritizují lidi ze svých počítačů a telefonů :-)
:) Jo.
Cio:
V poho :))…(elektro) technika má svůj,život…a ten se občas neslučuje s tím lidským ;) :)))
A omluva za ty překlepy při psaní do blbýho nakouslýho telefonu. Zlatej starej Blackberry Bolt etc. – když ty věci od nich ještě fungovaly…!
Doubeq:
…díky za odpověd…měl jsem cca 1,5 roku Di2…ted mám cca půl roku eTap.....vybitou baterku jsem neřešil ani jednou…(a to jsem ještě ten typ co si koupí jednu do rezervy a vozí ji s sebou nabitou)…stačí si zautomatizovat pohled na kontrolku ..a po těchto zkušenostech si dovolím říct,že tenhle cyklistický vývoj nevnímám vůbec negativně…naopak velmi příjemně mě překvapil a baví mě…chápu Tvé obavy z elektroniky,ale tak nějak doufám (a zatím mám i jen kladné zkušenosti),že roky testování a vývoje nedělali výrobci těchto komponentů zbytečně…
Cioran:
…v zásadě s Tebou souhlasím…také mám kolo rád,protože jde o jednoduchý stroj…a v té funkční a pragmatické jednoduchosti je ona pověstná krása…
Learita:
…ten rozmazlující pocit mám také :) …ale rozhod jsem se,že ho budu dále snášet.....
A omluva za ty překlepy při psaní do blbýho nakouslýho telefonu. Zlatej starej Blackberry Bolt etc. – když ty věci od nich ještě fungovaly…!
Mně vůbec často připadá (projde-li mi tady tohle odbočení), že se dnes lidi mnohdy, vší tou elektrikou, elektronikou a jejím usnadňováním činností i tam, kte ro snad vůbec není zapotřebí o spoustu věcí a pocitů ochuzují, místo aby z nich měli nějaký zisk. Přestávají brát věci do ruky, uvědomovat si jejich tvaŕ účel, samotný děj. Když vezmu za dobře fungující kliku (ať už u dveří bytu, pokoje či auta), stlačí ji nebo měco a ono ro trochu klapne a zámek a ten mechanismus tu věc otevˇe či zavře, mohu si uvědomit tvar a materiál, kterého se dotknu a který držím v ruce, samotný pohyb, který sám mohu círit – i jak je ukončen a plno dalśich věcí. Jistě, většinou to probíhá jaksi podprahově, ale ne úplně – rozhodně je ro jiné, než když se mi jen nějaký průchod otevře na fotobuňku. Zrovna tak, když beru do ruky nůž (zvlášt třeba svým způsobem nějak pěkný) je to jiné, ně když zapnu robot nebo mechanický kráječ. A pěkné mechanické hodinky nejsou jen meřič času. A když se chci odněkud někam na kratší vzdálenost nejpohodlněji dostat – mohu si vzít nějaké elektrické dopravovadlo – od kolobězky přes elektrokolo až po skůtr atd. Nebo třeba motorku. Ale to je jinej systém. Jízdni kolo je krásné svou jakousi neskrytou, zjevnou funkcí a také tím, že je člověk tak přímo a bezprostředně mechanicky ovládá – ne přes nějaké další, třeba elektrické „zprostředkovatele“. Proto mám taky kola tak rád. Mně aji ten pohyb a jakýsi mechanický klapnutí při řazení připadá důležitý. Ale – jak říkám (protože o tohle, o tento pocit se opravdu nelze nějak přít) – je to čistě můj osobní názor.
Parischre, pracuju s vojenskou elektronikou, ale o to tady nejde, nikdy jsem netvrdil, že Di2 nefunguje dobře, řadí to chyrurgicky přesně a rychle, výhoda může být, že se nezanese bowden.
Rozhodně mi nevadí, když se nepodívám na účet atp. jelikož se něco pokazí. A zásadní elektronické aplikace, kde jde o materiální škody nebo životy, jako třeba aerospace, automotive atd. mají velmi vysoké požadavky na kvalitu i zálohovatelnost funkce (třeba IPC Standard definuje požadavky)
ALE vadí mi představa, že někde 70km od domu mi vyplivne baterka nebo jednotka, upadne studený spoj a je to v čudu, pač pžehazka rozhodně do aplikací s nároky na určitou kvalitu nespadá, jelikož je to na úrovni spotřební elektroniky nebo hraček, kdy to pouze nesmí shořet nebo někoho otrávit, ale když se to rozbije, tak je to pouze limitující na užívání nebo pohodlí. To je důvod mého postoje k elektonice v místech, kde je spolehlivější mechanika.
Líbí se mi názor coirana na to, jak má vypadat poctivé kolo. Přiznám se, že při jízdě na elektronice mám pocit, že se krapet rozmazluju. Asi jak jezdím zároveň na těch retro kolech, tak tam je vše krapet složitější.
parischr – tento pokrok nás tady jednou všechny zničí.
parischr: RB RX se mi nelíbí vzhledově a geomtericky. CdF do toho tahat netřeba.
Odhlédnuto od tohoto RB, které je jinak fajn, si osobně myslím, že elektrika na kole je proti smyslu té věci: kolo není skůtr, auto, telefon, kuchyň nebo banka – jízdní kolo má být mechanickej, čistě lidskou silou ovládanej stroj. V tom je jeho krása a jakejsi „étos“ taky, nebo co. Garmina či jinej měřák na řidítkách nebo na ruce za součást kola nepovažuju a stejně bych byl vůbec nejradši, kdyby na kole samotným nebyly (a v závodech atd. ani nesměly být) namontované vůbec žadné baterky – včetně tech komplovejch). Argument, že to trochu (ostatně nikterak zásadně) líp řadí, nepovažuju za podstatnej. Koneckonců, elektrokola taky líp jedou.
Doubeq:
…celkem by mě (bez špetky ironie) zajímalo v jakém oboru pracuješ?.....
…tvoji nedůvěru ,v to “ze cosi elektronického” ,řeší něco za Tebe i chápu......ale kde a kdy jsi si Di2,eTap alespoň zkusil?.....
…a vybavuju si i dobu,kdy lidé stejně pohlíželi na mobil…internetové bankovnictví…procesorem řízené systémy v autecg…domácnostech…atd…atd…a dnes je to naprostá samozřejmost,kterou využívá snad každý a nikdo neřeší,že by se třeba jen rozbila a nefungovala…
Parischr…u mě šlo o ekonomickou stavbu, jinak bych se nebránil třeba i ultegře, ale mechaniku, bejt závislej na něčem co se může kdykoliv rozbít nebo rozštelovat, ano, i to sem viděl, mě neláká, asi je to i oborem kde pracuju, když děláš s elektronikou a víš co někdy ukrývá, tak se jí paradoxně někteří z nás v důležitých místech snaží vyhnout ;-)
Jako majiteli dvojčat RX a CRR mi tvůj nápad s barevným sladěním připadá geniání:)
Chápu okolnosti vzniku, ale ta baterka na rámu by mě děsně srvadila.
Favoritu popraskaly dráty ve výpletu a zároveň i osa… už jsem se na něm tak trochu bál a čekal, co půdě do kopru. Teď je z něj trofejní kolo :-)
Záplety zvážený mám (820+939g), a jelikož jsem pacient, tak zvážený mám všechno, tabulku dodám záhy ;-)
Dík všem, opravdu všem, za komenty! Kolu zdar ;-)
I mě se to líbí, navíc je to parádní náhrada za Favorita:-) copak ti ten Favorit provedl po těch letech?
Jinak s elektrikou nemám problém, o tom šlapání není a hmotnost považuji za odpovídají. Vždyť i starej Favorit jde udělat lehoučký.
Tak ať ti to skvěle litá.
Jak jsem říkal ve foru, líbí se mi to :) máš někde samostatně zvážené výplety?
Přijí do své garáže nebo kůlny a uvidět tam dvě modrý RB s červenejma rodlama, jeden bajk a jednu pracovní silničku, mi přijde naprosto skvělý! :)
Souhlasím s Ormem. Co je to za kolo, když bez baterie a dvou elektromotorků nefunguje :-).
9.6.18 07:36
A vyhodit tu idiotskou elektriku.
Nevypadá to jako cirkus a to se mi líbí. Mám rád jednoduchý design. Za 5.
Kazde kolo je dobre a ty ho mas super!kolo by se hlavne melo libit tomu kdo na nem jezdi:-)
.....souhlas s Hovadem :
…vpa ví co a proč to dělá ;)…a přeju mu ať na žiletce nabere formu …a na IQ ,ať mu to mezi bajkery, neskutečně lítá :))
…vpa007:
…a dobrovolně jdu za své “nemístné komentáře” (za dveře) na hambu :))…
Tak nějak pořád nechápu některý komentáře. Vpa007 mi podle profilu nepříjde, že neví co dělá – právěže naopak má to pořešený velmi dobře. A pokud sehnal lepší díly za cenu tak chápu proč tam má to či ono ať se to lidem líbí nebo ne (pro ty míň chápavý to ještě asi 100× zmínil). Takže ať to lítá!
Jo.. a tak jako globálně, hydry nejsou, páč rozpočet, původně plánováno všechno mechanický max 105, ale pak nabídka o někoho, kdo si koupil právě ty hydry a Ultegra Di2 2×10 mu ležela v šuplíku… takže, ač jsem nikdy elektriku vůbec nechtěl (jsem konzerva), tak jsem se nechal vyhecovat (nejen cenou ;-)). Proto ne hydry a ano elektrika. Novej rám RB RX mě nechává chladným, kupuju dycky až poslední sériový kusy (opět důvod “jsem konzerva” ;-))
Ale notak kucí, nervěte se mi tu, nebo vás rozsadím do konce roku :D. Každopádně dík všem za komenty, vážím si jich. Jinak… původně jsem plánoval profil kola “*mobile friendly*”, jako málo fotek a málo keců, ale fotku váhy i komplet list hmotností pro “nevěřící Tomáše” rád dodám ;-)
Orm:
…ptal jsem se proč má někdo (Doubeq) na kole Tijágru a vyjadřuje se ve smyslu,že mu Di2 není pochuti…strašně mě zajíma co ho k tomu vede ;)
…to,že jsi Ty měl do toho potřebu zamotat “filozofii kola” jsem tak nějak moc nepobral…je 21.století …budu doufat,že jsi si toho všiml a dle profilu soudí,že už jsi objevil pedály,převody.....a že se neodpuchuješ nohsma od země :))
…a k telefonu: …uznávám, to sem nepatří…promiň…
Orm:
…ptal jsem se proč má někdo (Doubeq) na kole Tijágru a vyjadřuje se ve smyslu,že mu Di2 není pochuti…strašně mě zajíma co ho k tomu vede ;)
…to,že jsi Ty měl do toho potřebu zamotat “filozofii kola” jsem tak nějak moc nepobral…je 21.století …budu doufat,že jsi si toho všiml a dle profilu soudí,že už jsi objevil pedály,převody.....a že se neodpuchuješ nohsma od země :))
…a k telefonu: …uznávám, to sem nepatří…promiň…
@parischr: Myslim, ze tato diskuse sem nepatri, ani s tebou nechci diskutovat, neni to vec k diskusi. Ptal jsi se, proc nekomu vadi elektricke razeni. Pokud, ale chces mit hloupe komentare, tak se on se nekdy telefon pouzival bez elektriny? Urcite mas na vic.
orm:
…tak to jsi ve filosofii dál než já…mobil používáš nebo spoléháš na poštovního holuba? ;)
@parischr: Nebudu mluvit za Doubeq, ale treba pro me kolo s elektrikou uz proste neni prostredek pohaneny ciste lidskou silou. Potrebujes externi zdroj, aby to fungovalo. Jde to proti filosofii kola.
Třeba protože Reynolds 725, oproti hliníku kterej ti naklepe zadnici jak řízek úplně jiné svezení, vyzkoušej a uvidíš.
Doubeq:
…máš na profilu kolo s Tijágrou .....zřejmě je Ti více po chuti než Di2.....prozradíš mi (nám) proč jsi tak zvolil?
Nemůžu… Nemůžu… Nemůžu ti dát méně než 5. Je to parádní stroj.
Už za ten příběh. To byla geniální story.
Sám bych to taky rád takhle napsal, ale nemám na to čas a trpělivost.
Účel to předpokládám splní na jedničku, osazení sleděné a funkční, ale ten rám mi je naopak hrubě proti srsti – není chyba stavitele. Takže radši nehodnotím.
Mě třeba elektrika na řazení vubec není po chuti, ale pokrok nezastavíš ;-)
Doyle:
…mohl by jsi ,prosím, zveřejnit tabulku co se k čemu hodí a co ne? …
K tomuto rámu se to vůbec nehodí. Stejné, jak dávat třeba Campagnolo EPS na nějakýho hliníkovýho Authora. Je to můj názor, ať se to ostatním líbí nebo ne.
8.6.18 19:25
Musím trochu podráždit :)
Já mám v tomhle výhodu, že RB slibuje dávat nové RX s karbonovou vidlou, která vypadá docela k světu. Starou vidlu pošlu s rámem. A kola jsem nechal zaplétat s myšlenkou dopředné kompatidebility, takže náby Force 4×1, adaptéry mi už leží v krabici.
Temnýkladiváku:
…dobrá otázka…velmi dobrá otazka ;).....ale co jsem si všiml kol,které má vpa na RX, tak nejsou na pevné osy…a vidle není taper…
8.6.18 19:12
A kontrolní dotaz soudruhu, až RB slavnostně porodí inovované RX, budeš měnit rámovku nebo zůstaneš?
libi se mi jak jsi to cely pojal ajak se stavba vyvíjela a nakonec dopadla za5* :-)
pro mě tuze pěkná raketa..
mě tydle ty stavby jako fakt baví..má to příběh..majitel je happy a pár škarohlídů na FB má co kritizovat..
dal jsem five..
Vše už tu zaznělo, že seš úchyl, že máš zábavný vlákna, že si to “dojíždědlo” poněkud přehnal, že je dobrej fór mít kola dvojčata. Takže já už jen dodám, že mě štveš :-)
Sedlovka a sedlo se mi nelíbí, jinak je to hezký, jen ta váha se mi moc nezdá, mám teda hydry, 105ku a asi těžší kola ale karbonový rám, řídítka, sedlo, sedlovku a jsem na 8,6 kg.
Osobně bych taky vzal raději hydrauliku než Di2.
Moc pekne, pro RB mam slabost. Jen te vaze moc neverim. Vim kolik casu a penez mne stalo dostat meho gravela na 9kg :-).
osobně bych dal radši hydry místo el. ale je to tvoje volba máš tam 5
Di2 ani tak drahé nejsou ( RS 785 se daly sehnat levněji než Rs 685 ). Spíše ty vysoké karbony ho přijdou draho.
Kdo ti poradil mechaniky? :( Ty Di2 páky budou drahá výměna, až budeš přecházet na hydry…
mr.antik: Mrknul jsem pořádně do geo a působí to na mě, že každá půlka rámu je jiná velikost. Třeba ta nejmenší velikost… ETT 540mm patří spíš k průměru ( lidi pod 170 čísel asi mají smůlu? ), ale 44cm sedlová trubka je zase dost krátká. Takový nesoulad mezi předkem, zadkem a délkou. Ale třeba to nové RX bude lépe vymyšlené.
Jinak kolo špica, na ulici bych se za ním otočil.
Líbí se mi,škoda že omotávka není celá v černý,to by bylo pro moje oko top,jinak za 5*
Ty RBéčka ve větších velikostech jsou takové divné… jinak ta pumpa je teda monstrózní
… jinak k tý sedlovce… kdybyste někdy někdo někde viděli karbonovou Ryčínu, třeba na bazaru, nebyl to fejk a nestála tolik, že bych musel prodat svou slušně zajetou ledvinu, tak mi prosím dejte echo… gigant je prozatímní ekonomická volba, páč jináč bych to na dvojnásobku původního rozpočtu fakt už neudržel ;-)
@doubeq: dík!
@pidro: vpoho, překlepů jsem si ani nevšim a jinak máš pravdu, sem pacient :D. Za hodnocení dík moc, cením si toho, štyrka je skvělá (!) a beru, že každýmu tahle barevná kombinace nemusí přijít úplně top… zvažoval jsem lecco, projel jsem skoro všechny místí silnice a nakonec jsem se skončil u ověřeného… navíc, je to fakt kolo na ježdění do práce (i když to zní divně), tak nenápadnost je celkem pozitivum.. každopádně vlákno si přečti, myslím, že se pobavíš ;-)
@pax: no jo no furt :D :D
@parischr: mno jo no… ekonomika vzkvétá a koření musí proudit… teda peníze… a když jsou dukáty a bohyně se moc neptá, kde končí, tak se dá postavit takováhle paráda… takže díky za podporu pane kolego ;-)
Mohlo to být pěkný kolo na elegantním rámu, takhle je to jak zbytkáč s tlustou sedlovkou :)
:-D
Delší dobu jsme tu nebyl, takže to tvé spšl vlákno jsme ještě nečetl, ale ty jsi vážně dobrej úchyl :-) Silnice na ježdení do práce na Ultegře Di2 to je slušnej maskr :-) Se djen divím, žes do toho zahučel jen téměř dvojnásobně. Dobrá diagnóza.
Barevně se mi to sice moc nelíbí, ale skladbou komponentů je to moc povedený. Jen kvůli tý fádní barevný kombinaci dávám 4 hvězdy, jinak by to bylo za plnej počez :-)
@DoomHammer: … ok… no jo… tak já to teda ještě přefotím zdrcadlovkou… ještě tam mám teda pár drobných na dotáhnutí (karbonový podložky a červený koncovky na lanka ;-))
@nzg: souhlas… 25 jsem měl i na fávu a tak jsem začal u toho… a už pomalu dumám, co nahodit na podzimní plískanice v rozměru třeba 28/30… celkem se mi líbí Panaracer Gravel King nebo Schwalbe G-One Speed… no uvidíme =)