skully
Rok 2020 ve znamení downgradu CR 1.1
- proběhlo odstrojení superrecordu výměnou za Potenzu 11s
- z důvodu vražedného pískotu odstrojení karbon kol, náhrada ALkoly
- 42z přední pily vyměněno na 36z
- kazeta 11–36 zaměněna za 9–36 s cílem zvětšit rozsah
- AL řidítka nahrazena karbonem od Schmolke
- glady nahrazeny plášti – přední 700×38c zadní 700×35c (víc se nevešlo)
- nejlepší třešnička na dortu je zadní SKULLY blikačka pod sedlem
(vloženo 31.3.18)
Značka | Morati |
Model | CR 1.1 |
Velikost | 52 |
Rám | Morati CR 1.1 |
Vidlice | Morati |
Hlavové složení | ChrisKing 1“ |
Kliky | Middleburn (175mm) |
Měnič | Campagnolo Potenza 11s (+Wolf Tooth RoadLink) |
Řazení | Campagnolo Potenza 11s |
Převodník | Garbaruk 36z |
Kazeta | Leonardi General Lee CX 9 - 36 (11sp) |
Řetěz | Sram |
Náboj přední | DT Swiss DICUTA |
Náboj zadní | DT Swiss DICUTA |
Brzda přední | TRP revox Alu |
Brzda zadní | TRP revox Alu |
Brzdové páky | Campagnolo Potenza |
Ráfek přední | DT Swiss PR 1400 DICUT 32 OXiC |
Ráfek zadní | DT Swiss PR 1400 DICUT 32 OXiC |
Pedály | Exustar |
Řídítka | Schmolke 44cm |
Představec | Morati (100mm) |
Sedlovka | Morati |
Sedlo | Selle italia slr |
Pláště | Schwalbe G-One Allround (přední 700x38C / zadní 700x35C) |
Hele pecka je to furt, viz můj předhozí koment, ale jak jsi tam namotal tu Skullynu? Já ji mám leta na helmě a je to parádní blikačka!
Zajímala by mě váha rámu, př. vidlice? Domnívám se, že je titanový rám s váhou podobný kvalitní oceli.
Pro mě taky. Ale tady ta kroska nahoře je fakt pěkná – zvlášť z boku teda. . A ty fotky ještě víc.
Hele: taky takový jedno titanový kolo. Jasně, je tam ta prohlá zadni šavla (no co, někdo má zaa kolo s rámem do vrchu, že), ale, jaksi, stejně… :)
2.4.18 17:56
cio: ale o tobě nebyla řeč, ani v nejmenším náznaku
stejně tak nemám nic proti titanu, jen ten „brutalistický“ Morati se mi nelíbí
jestli má Bikerman pěkné titanové kolo – budiž, chválím, ale neviděl jsem ho a tady ho vystavené nemá, já jen nemusím ty kecy o bakelitu, přijdou mi hloupé
mám rád karbon, líbí se mi karbonové stavby ala Berk, kterého zrovna máme v galerii, ale to ještě neznamená, že budu dehonestovat každý titan, titan má své kouzlo, jen pro mě spíš ten Dean než Morati
Trepi: :)) Pokud se mě tyče, psal jsem, že fotky jsou moc hezký, tak mě ( s nima ) nehaž do stejnýho pytle. Na použitelnost silničních kol Morati (ve srovnání např. s koly s titanovými rámy Lynskey, Litespeed, Dean, Nevi- a ještě pár dalších, na kterých jsem jel) mám stejný názor, jako Ty, na dotyčné umistení zadní brzdy pak stejnej, jako bikerman. – tedy, že je to hovadina. Jinak většina dnešních karbonových kol od velkovýrobců je nudná jak americká národní píseň; tvůj Trek však rozhodně ne. A bikermann2 má na titanu postavený jedno z nejkrásnějších silničních kol, které jsem kdy viděl.
1.4.18 23:10
ad foto: no nekup to, pokud na to nemáš…
u mě to vypadá takto: karbon, titan, legovaný hliník, zylon, nějaký plast ano, bakelit ne
1.4.18 22:58
bikerman: myslíš si, jak seš vtipnej, ale zatím seš úplně blbej… a co se týká toho bakelitu – nesmíš všechno hodnotit podle své hlavy… jsou i jiné materiály než ten, který ti pán Bůh na krk nasadil
vyraba ich trek so zadnou brzdou za klukami-to je vrchol dokonalosti a estetiky
1.4.18 21:54
bikerman: když to říkáš ty, tak to musí být pravda, to je bez debat… těch pár lidí co na tom jezdili a dali to pryč žilo v nějakém omylu… jen by mě tuze zajímalo, táži se odborníka: kdo dělá rámy z bakelitu??? o tom, že je titan lepší než bakelit není sporu, jen by mě zajímal ten výrobce, ETA Hlinsko?
cela produkcia morati bola fantasticka, od kluk az po horske ramy.velka skoda ze je to minulost..... pre mna naj xc raketa......kde sa hrabe bakelit.....
1.4.18 10:35
ostaním se líbí kolo a nelíbí fotky, já to mám přesně naopak
rámy Morati mě nikdy nebraly, především vidlice a zadní stavba
naopak fotografie zdařilé, stavbou, skladbou i nízkým kontrastem
Kroska na ráfkových brzdách? To je na mě už příliš konzervativní. Jinak vzhledově bez výhrad a za *5. Možná by se mi trochu více líbil Hollowgram, ale to už je jenom detail.
Tak ještě doplním nějaké to info. A to sice dvě negativa.
Je to opravdu moc hezký! Fotky taky; mně se moc líbí i s tím pozadím; připadá mi to perfektní. Jedinej problém je, že z kola toho opravdu moc vidět není… A můj osobní problém se silniční Morati je ten, že (svezl jsem se jen na dvou nebo třech, teda), vždycky oproti ostatním kolům s kvalitním titanovým rámem dost zoufale nejely. Naopak zas Pavlisův bajk s pevnou vidlou jel velmi pěkně. Tohle je cyklokroska, něco snad trochu mezi, takže – bůhví, jak to s ní nakonec bude… :)
Díky Ti.....ale neber to ,prosím, jako buzeraci…ale co nějaká informace/perlička navíc?…z Tvého profilu je celkem silně cítit,že o Morati víš víc než my (já) běžní smrtelníci :)
Tal ještě jednou. Pecka.
Tohle bych chtěl doma klidně jen na koukání.
Morati za pět. Vím, že tu není fotofórum, ale zrovna tady bych rád viděl víc fotek a pokud možno ne tak „rozbitých“, jako je ta první.
Už jsem pochopil… jiná sekce.:-)
Proč dvakrát?
31.3.18 14:43
<3