Značka | Cannondale |
Model | M700 |
Modelový rok | 1992 |
Rám | AL |
Vidlice | Pepperoni |
Kliky | Shimano DX |
Přesmykač | Shimano DX |
Měnič | Shimano DX |
Řazení | Shimano DX |
Převodník | Shimano DX |
Kazeta | Shimano DX |
Náboj přední | Shimano DX |
Náboj zadní | Shimano DX |
Brzda přední | Magura John Tomac |
Brzda zadní | Magura John Tomac |
Brzdové páky | Magura John Tomac |
Ráfek přední | Araya RM-17 |
Ráfek zadní | Araya RM-17 |
Řídítka | Cannondale Hyperlite EA-70 |
Představec | Answer A TAC |
Sedlovka | červená |
Sedlo | Cordo |
Pláště | Ritchey Speedmax |
Jo – a konkrétně Schwinny kamarádi tehdy prodávali – a musim říct, že ty nejvyšši – bajkový i silniční – byly opravdu moc pěkný kola. Ostatně bratranec a jedna moje tehdejší koc je ještě mají v provozu, pokud vím.
JR: Ale ne. Akorát právě v první polovine devadesátých let mě kola hodně bavily – tenkrát ještě i ty bajky. A nějaký Cannnodaly z té doby mám (a Klejna, i když trochu mladšiho, teda taky). A pár lidí, co tehdy závodili, znám; konkrétně s tim Křižákem jsem se taky potkal.
Cioran ty jsi chodící encyklopedie :-). To že byl Klein ještě jinde je jasné. Kdysi jsem viděl video jak zkoušeli lak na Kleinu. Házeli po něm dozický klíč a nic se neodlouplo :-).
tak jednoho Schwinna tam mám taky nachystaného, je to sice tak 95–97 nevím přesně a je to celopéro, tak snad se bude líbit :)
A jen tak na okraj: v první polovině devadesátých let dělal poměrně dobrá závodní kola (silniční i horská), svařovaná také z hliníkových trubek o velkém průměru také Schwinn – v té době, myslím, největší americký výrobce kol. Cannondalům se tahle kola minimálně vyrovnala; myslím dokonce, že vyrobené byly ty rámy kvalitněji. Koneckonců, právě na Schwinnovi, kterého si sám koupil, vyhrál starej Křižák v roce 91 Okolo Rakouska (jen závěrečnou časovku jel na Babického koze Favorit).
Pardon – ale Kleiny byly teda ještě úplně jinde; Cannondaly vypadaly (jak na silnici tak v bajkách) nanejvýš jako jejich levná kopie. Quantum, Quantum Pro, Atitude, Adroit… to se nedalo srovnávat. Ani cenově, teda. Koneckonců, v Americe se cannondejlům taky tehdy říkalo – „Klein chudých“, „hliník pro masy“ a podobně".
Tady jde vidět jak byl Cannon v té době úplně někde jinde jak ostatní. Jinde se dalších pět let sekaly Hi Teny ve velkém a Cannon už jel v hliníku. Stejně jako Klein. Super 5* i přes SpeedMaxy a ten stožár se sedlem na konci. Ale tady šlo asi o to mít to i za cenu menšího rámu, což plně chápu :-).
Pěkně, pěkně…kde a za kolik se dá sehnat takový bike? Klidně do sz ;)
tak přesně nad tímto kolem a jemu podobnými jsem slintal před hoooooodně lety :-)
Naprostý peklo!!! Sedlovka a sedlo hruza, ale to asi řešíš. Pláště v poho, pasujou i dobově. Špunty do řidítek. To bych chtěl strašně projet…
Nepohrdnem :)
díky, zítra Trek Y11? Může být?
Tohle je stroj, wau. Moc se mi to líbí. Takto dlouhý představec sem ještě neviděl, delší už snad nemůže ani být. Nádherný bike. Krom té sedlové trubky nemám co vytknout.
Tohle je ovšem paráda… na to, jak programově nemusím kanóny, tak tahle věc má neskutečnou duši, ty patky rámu, nad tím jsem v minulým tisíciletí fakt slintal. A magury s skinwall speedmaxema taky super. Snad jen to sedlo a sedlovka, to bych si odpustil… slušel by mu titanovej Flite ;-)
Nádhera, přesně tohle jsou ty bajky, na které jsem se dříve díval v katalozích a snil o nich. Těším se moc na další kousky!
Jé, to je fajn! (Taky něco podobnýho mám – a jezdím na tom, teda. :)) ale ty Magury jsou fantastický – ty ti fakt závidím! Ano, ta sedlovka, samozřejmě – jak kolegové říkali… :)
Jo a jinak ano, pořád na tom jezdím :)
Pánové díky, dnes se ještě dívejte. Pokračuji :)
Velká paráda… Přiláním se ke stříbrné sedlovce, trochu bych sklonil a srovnal ty parádní Johnny T. brzdové páky a vyměnil bych pláště – semislick mi k tomuto moc nesedí – objevily se o několik let později. Jinak ale opravdu radost si ty fotky prohlížet. Díky.
Ufff… masakr. Člověku se nechce věřit, že se na tom dalo jezdit. Ten představec… a ty brzdy… ještě to jezdí, nebo to máš jen na kochačku?