Bianchi Nirone 2014

Přidat foto

velikost 61 není na rámu až tak moc vidět, je veliký rozdíl k lepšímu zvolit velikost rámu a nedohánět velikost představcem nebo delší sedlovkou.

bovdeny Shimano Sora tažené venkem mi vadí.

brzdy jsou lepší průměr.

Široká řídítka přesně sedí k mojí velikosti a k velikosti rámu - stejně tak kliky

Super je, že je na dílech italská trikolóra

Bianchi byla srdeční záležitost jak zemí původu tak jako fanoušek Marca Pantaniho. Kolo jsem kupoval v Bike spital kde mi vyšli ve všem vstříc. Problém začal se zadním výpletem kde začali praskat dráty, kola mají váhový limit a já ho přesahoval o 3kg. Stačilo vyměnit dráty za silnější a byl klid. Kolo je velmi pohodlné a dobře přenáší sílu do pohybu asi díky karbonové vidlici a nebo proto že velikost kola je zvolená podle mojí postavy a nešel jsem cestou dohánět velikost představcem nebo delší sedlovkou. Největší zrychlení nastalo výměnou plášťů což byl nárůst rychlosti až o 10% ale to Vittoria Open Corsa CX umí. Cyklocomputer Bianchi je za trest, je už dvakrát reklamovaný, dotykový display se přepíná podle otřesu z řídítek a poměr cena a funkčnost mi připadá horší. Sada Shimano Sora funguje kupodivu dobře (proti očekávání) vadí mi bowdeny vedené venkem, řetěz vydrží 2tis km což mi příjde málo, mám zkušenosti s campou – že řetěz vydrží 6tis a více. Celkově jsem z kola nadšený, jízda na něm je zábavná a sportovní

(vloženo 23.11.17)

Ali0074 Ali0074
Ohodnoť bajk: (4  / 40 hlasujících)
Značka Bianchi
Model Nirone
Modelový rok 2014
Velikost 61
Hmotnost 10.7
Rám Bianchi Nirone alu
Vidlice Bianchi karbon
Kliky FSA
Přesmykač Sora
Měnič Sora
Řazení Sora
Převodník Sora
Kazeta Shimano
Řetěz Shimano
Náboj přední Reparto corse
Náboj zadní Reparto corse
Brzdové páky Shimano sora
Ráfek přední Reparto Corse
Ráfek zadní Reparto Corse
Pedály Look
Řídítka Reparto Corse
Představec Reparto Corse
Sedlovka Reparto Corse
Sedlo San Marco
Pláště Vittoria Open Corsa CX

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
tromboonen
tromboonen

27.11.17 20:25

Nejsem úplně posranej z Bianchi, ale je třeba uznat, že i na entry level model to nevypadá špatně… 1) i ve velikosti 61, to už se dneska moc nevidí, třeba Spešl od 56 vejš jsou hnusný štafle… 2) detaily jako třeba lanko pod horní troubou = spousta výrobců vohne horní troubu a pokud to není top model s vnitřním vedením, tak z toho udělaj tětivu od luku, tady kluci přidali jedno očko navíc a hned se na to dá koukat… za mě to furt dává smysl, rozhodně větší, než nějaký pseudo favo nebo něco jinýho rádoby exkluzivního. A celeste samozřejmě funguje, ne že ne… majitel: investoval bych do nějakejch lepších, širších a pokud možno gumwall plášťů, k celeste se to fakt hodí, vzhledově i pocitově to bude nebe a dudy, červená a bílá vpředu/vzadu tomu moc nepomáhá.

Reagovat
hájus
hájus

25.11.17 19:21

Tak to maj v tý křížovce špatně :)

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

25.11.17 17:06

Takze z tech znacek kol, ktere jsou jeste „zive“ to asi vypada, podle roku zalozeni, zhruba takto: 1882 Peugeot, 1885 Bianchi, 1887 Raleigh, 1895 Schwinn, cca 1900 Atala ?, 1906 Wilier. (Klid, uz toho necham… :))

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

25.11.17 16:19

M.U. : Máš pravdu – podíval jsem se do knížky. Peugeot kola stále vyrábí, pokud vím; a taky v dost širokým sortimentu

Reagovat
MrtweyUbrus
MrtweyUbrus

25.11.17 15:32

Měl jsem za to že nejstarší značkou byl Peugeot i když ten už asi kola nevyrábí.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

25.11.17 11:15

hajus: jasne. :)

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

25.11.17 11:15

Melo tam byt „i proti Merckxovi“. Faktem je, ze Eddy se tenkrat v prubehu zavodu dost prosil, takze uz nemel do spurtu kraft. :)

Reagovat
hájus
hájus

25.11.17 11:12

Tak ono, co v dnešním globalu se vyrábí tam, odkud pochází značka, každej chce za co nejmíň vyrobit a dobře prodat. Ono s tím Bianchi je to tak, že buď se do tý barvy zamiluje a nebo se ti hnusí. Není nic mezi. Jsou to pořád kola s hisotorií, někdo na to nejni a někdo holt jo.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

25.11.17 11:01

Ano, Bianchi je nejstarsi znackou, pod kterou se dosud vyrabeji kola,,zalozil Edoardo Bianchi v r. 1885 v Milane – puvodni obchod byl prave na te via Nirone c 7. (Podobne jako u Brequeta u hodinek to vsak jiz dnes nema se zakladatelem mnoho spolecneho). Abych vsak byl spravedlivej, specialissimy ze sedmdesatych az devadesatych let povazuju za jedny z nejkrasnejsich klasickych kol vubec (Na obrazku je Gimondiho z mistraku 73, kterej Felice, tehdy o proti Merckxovi, vyhral).

Reagovat
kotew CZE JIHLAVA
kotew CZE JIHLAVA

25.11.17 10:58

Bernie: jaký poflusávání,člověk napíše svůj názor a hned se objeví,,poflu­sávání"s tím jdi někam.

Majitel sám napsal že se mu nelíbí na tom ty bowdeny.

Za mě prostě tahle barva a Sora NE,jinak by mě hodně vadilo když zalehnu tak se budu motat v bowdenech.

Jinak sám sem hodnotil za 5*,jako každou silnici a bajk tady na BF,už jen z toho důvodu že člověk má rád jízdu na kole.

Reagovat
hájus
hájus

25.11.17 10:32

Sakra ´, to bylo pro cio, OMG

Reagovat
hájus
hájus

25.11.17 10:31

Bernie, hezky napsané. Někde jsem slyšel, že Bianchi je značka do křížovek: Nejstarší výrobce jízdních kol na 6 a první je myslím B? :)

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

25.11.17 09:51

Bernie: Pokud se vsak tyce Bianchi, na to dnes zadne „koule“ mit netreba. Dnes je to velkovyrobce, ktery patri do velke skupiny, ktera dela treba taky kola Puch, pokud se nepletu a spoustu jinejch a cely to patri do obrovskyho imperia (od detstvi Sveda) Grimaldiho. Delaji asi dve-tri slusny kola, na rozdil od vetsiny Italu monokoky, ale krom toho cely spektrum kol od tech detskych Damskych i tech uplne nejlevnejsich. je to beznej velkovyrobce jak Merida a originalni asi jako modrozelene prelakovanej Trek. Zkusili jednu repliku svych opravdu nadhernych kol minulosti, ale ta se, na rozdil treba od ocelovych kol, ktera stale dela Colnago a DeRosa zas tak nepovedla – teda podle meho mineni. A tak „celeste“ barva a vorel na hlavove trubce zustava jejich jedinou exkluzivitou a prednosti; dluzno vsak podotknout, ze barva i znak nize zmineneho Legnana byla jeste zajimavejsi. :)

Reagovat
bernie
bernie

25.11.17 02:31

Ještě jednou se s dovolením vrátím, protože některé komenty v duchu „na soře“ mě fakt baví. Jak to není plnokarbon min na Ultegra, tak poflusavat. Ach jo. Díky těmto sadovým lowcostum je právě možnost vstoupit do Celeste společnosti a věřím, že Ali bude na tomto rámu i za několik let a převleče to a 3000 soru nebo na novou tiagra. Naprosto to stačí a náklady je to uživitelné. Moje zkušenost je taková, že u vyšších sad platíš jen za váhu, kterou nedostavas. Ali má palec nahoru, protože na Celeste musíš mít koule

Reagovat
Trepifajxl

24.11.17 23:45

Ali: to „cervenobile cosi“ je zavodni kolo me pritelkyne, 6,5 kg italska karbonova silnicka Sintesi (vyrabena skutecne v Italii, kdyz uz si toto vytahl na svetlo bozi), osazena Dura Ace, prodava ho, protoze si poridila Pinarello Dogmu na Recordu

jinak nevim na co kde „flusam“, nemohu za to, ze se u koncepce (proti ktere v konkretnich pripadech nic nemam) nedrzis subjektivnich sdeleni, ale doporucujes je objektivne, coz je hloupost

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

24.11.17 21:58

Ali: aby nedoslo k nedorozumeni – Trepi je ok, nemysli to zle. Vyzna se a kola jej fakt bavi. A poskladal (sobe i dceri) jedny z nejpozoruhod­nejsich kol, co se tady kdy objevily – a to je moc fajn. Akorat je v jine kategorii (plosine podle Deleuze :) – ale na tomhle vlastne fakt malo zalezi… :)

Reagovat
Ali0074
Ali0074

24.11.17 21:28

Hájus – tvoje oltre je moc pěkný! :)

Reagovat
Ali0074
Ali0074

24.11.17 21:26

Trepifajxl – jeho pomlouvání a poflusávání na levnější Nirone zamrzí… ale není se čemu divit – podíval jsem se do sekce bazar co tam prodává a viděl červeno – bílé cosi :-D

jinak všem ostatním děkuji za vaše názory a i pochvaly :)

Reagovat
Ali0074
Ali0074

24.11.17 21:21

gemini – stejně jako u mě :) už na prodejně jsem vyměnil originál 130mm představec za 110mm a je to super :)

Reagovat
Ali0074
Ali0074

24.11.17 21:19

cioran-m : máš pravdu :) mám delší nohy a kratší vršek :) takže respekt k tvému zkušenému oku :) kolo změřím a dám sem cifru :)

Reagovat
kotew CZE JIHLAVA
kotew CZE JIHLAVA

24.11.17 20:49

Super,jenom ta sora je na tom děs,dávám 5*

Reagovat
hájus
hájus

24.11.17 19:46

Krásná barva :) Hezký kolo, potkat tě na cestě, tak se za ním otočím :))

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

24.11.17 19:36

Trepi: Ale – proc ne, Bianchi ma uz dlouho hodne sirokej zaber. Zkusim najit jejich katalog z dvaadevadesatyho – uz tam byla kola od opravdu hodne levnejch az po Specialissimu. A vsechna vypadala jako original Bianchi – tohle oni umi.

Reagovat
Trepifajxl

24.11.17 17:46

Gemini: na druhou stranu ale ti, co si kupuji Bianchi, protoze chteji Bianchi si nekupuji Via Nirone

Reagovat
gemini
gemini

24.11.17 15:06

horní roura virtuálně 585 mm:-)

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

24.11.17 14:46

Tak, Bianchi je Bianchi. A ma dve pozitiva: zaprve je ti asi nejstarsi existujici firma na kola vubec a zadruhe tu „celeste“. A jedno negativum (pro me ale vyznamny): nakonec koupila, ponizila a zprasila svyho nekdejsiho nejvetsiho konkurenta Legnano (ktery melo ostatne kola vzdycky hezci)…! :))

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

24.11.17 14:41

Genini: Ahoj; je to možný, obrazek je obrazek, zeptam se majitele, docela by me to zajimalo: Ali: nemoh bys pro zajimavost zmerit delku horni trubky tveho ramu – teda treba od stredu hlavove nahore ve vodorovne rovine po stred sedlovky?

Reagovat
gemini
gemini

24.11.17 13:59

Co je na tom za fail – Bianchi buď chceš, nebo prostě nejseš cílovka…

Reagovat
gemini
gemini

24.11.17 13:55

Zdeňku, ono je Via Nirone už tak poměrně krátký – kratší už je při zachování výšky rámu snad jen Trek Domane a od Bianchi Intrepida. Může se zdát, že je sedlo příliš vepředu, ale on je úhel sedlovky 72,5 st. a ona ta dlouhá sedlová trubka a vytažená sedlovka Tě hodí dost nad zadní kolo i s takovýmto nastavení. Představec je tipl bych 110 mm, což mi příjde akorár… Já vozil Impulso, který je geometrií stejný jako toto kolo a se 130 mm představcem, kterej na tom byl, se nedalo skoro zatočit – pak jsem vozil 110 a paráda:-)

Reagovat
CzechJoker
CzechJoker

24.11.17 13:49

Tak sorry jako, ale jestli je kolo osazené mixem Sory, FSA a Tektra, tak co jiného než mix komponentů to je? Navíc Sora je lowcost, tam určitě taloš nic neušetří… Můj názor je ten, že u kola za pětku to akceptuju (nejsem cílová skupina), ale jestli byla původní cena kolem třicítky, tak to je alespoň pro mě hodně velký fail.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

24.11.17 13:13

Ještě :) tam měl bejt…

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

24.11.17 13:12

Trepi: Jasně. Já to jenom pak v tomto konkretním případě rozved.

Reagovat
Trepifajxl

24.11.17 13:09

cio: proti tomu konkretnimu kolu nemam nic, je to tu vsak prezentovane jako obecne doporuceni, ohradil jsem se proti tomu

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

24.11.17 12:36

Trepi: podle fotky se zda, ze kluk ma (i vzhledem k sve vysce) proste hodne dlouhy nohy a kratsi vrsek – teda, pokud se tak, jak to ma nastaveny, citi pomerne dobre. Je to blby, ale to Bianchi je na nej nahore dlouhy. Potreboval by relativne kratsi horni trubku – proste ram na miru. :)) Pak by si moh dat sedlo vic dozadu, coz je potreba a treba i trosku delsi forbec.

Reagovat
Leon®
Leon®

24.11.17 10:24

Bílé sedlo a omotávku bych určitě neměnil tomuhle kolu to sluší a rozveseluje ho.

Reagovat
bernie
bernie

24.11.17 08:48

Vypadá parádně i s těmi opratěmi ;) Barevná kombinace dílů repatro je super. Jsou tři značky kol, které mě výrazně oslovují a Bianchi je tou poslední, která mi chybí a právě VN nebo Impulso mám na pifce.

Tak ať ti to šlape :)

Reagovat
Řepík
Řepík

24.11.17 06:26

Jak už tu několikrát zaznělo, na tu velikost to vůbec nevypadá, kolo vypadá dobře. Já bych možná jen vyměnil bílé sedlo a omotavku, ale to je věc názoru.

Cyklobest je distributor pro ČR a za sebe je můžu doporučit.

Páky můžeš vyměnit a hned to bude vypadat lépe ;-)

Reagovat
Trepifajxl

23.11.17 23:33

koupit radsi vetsi ram a nedohanet to sedlovkou a predstavcem… to jsou rady

Reagovat
mr.ricardo
mr.ricardo

23.11.17 23:14

Mel jsem za to, ze Reparto Corse je zakladni rada komponentu, urcite ne vyrabena v Italii, treba brzdy jsou prebrandovany Tektro, kvalitativne tak na urovni ty Sory. Ale za ty prachy, proc ne, stejne za cas budes chtit Oltre :)

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

23.11.17 21:07

Kolo pěkné, modrá Bianchi nikdy neurazí. Když Ti vadí ty páky, tak je sundej, prodej a naraď sorou 3000, ta už má vedení řadících lanek pod omotávkou.

Reagovat
Ali0074
Ali0074

23.11.17 21:05

Mr_Mertic děkuju za tip, CX se už nedají pomalu sehnat a už vůbec ne v barvě co chceš :) zkusím Corsu :)

Reagovat
Ali0074
Ali0074

23.11.17 21:02

CzechJoker – Bianchi nedělá mix komponentů, Reparto Corse jsou kvalitní komponenty z itálie, prodejní cena je nyní nejméně 27 990,– co uvádíš ty je v GB :) připočti si dopravu a polatek za platbu převodu měny na Libru a nemáš fakticky možnost reklamace protože si neumím představit posílat kolo do spojeného království na reklamaci :) blé ridla mi připadají poplatné roku výroby a hlavně se dobře drží :) tak proč je měnit. A váha, bez pedálů,a všech blbůstek jako držáky lahví, lehve, rámové kapsy, lepení, náhradní duše, pumpičky atd.. je 9.42kg..

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

23.11.17 21:00

Kolo v te cenove kategorii ok. Ta celeste opravdu hodne pomuze. A Marco byl vrchar od panaboha, talentem srovnatelnej s nejvetsima v historii. Akorat mel smulu, ze se narodil do strasne blbe doby – kdy to bez epa a steroidu proste neslo. Bylo by uzasny videt jej zavodit ve srovnani s ostatnima o deset – dvacet, tricet let driv, kdy se jeste sypalo „normalne“ , teda jako vzdycky – a kdy moznosti i v tomhle byly vicemene pro kazdyho podobny. :) Takto vsak zavody zhruba od poloviny devadesatych let tak do roku 2007–8 mely se sportovnim soutezenim a realnym srovnavanim vykonnosti jen malo spolecneho.

Reagovat
Mr_Mertic
Mr_Mertic

23.11.17 20:50

Jezdil jsem galdy Vittoria Corsa CX a letěly teda luxusně, teď jezdím Corsu, kterou vozí víc jak třetina profipeletonu a je to ještě, řekl bych, o chlup lepší a hlavně pohodlnější svezení! Dobrá volba obutí.

Reagovat
Ali0074
Ali0074

23.11.17 20:46

Leon® katalogová cena byla 29,9.tis, já kupoval model dva roky starý ale nový nejetý za 19990,– Bike Spital mi dal slevu dalších 10% za škrábanec (dali to automaticky) Že jsem pak dal za cyklocomputer 1500,– za pedály dalších 1900,– je věc druhá. Dodavatel byl Cyklo BEST Brno, zavolal jsem a druhý den jsem si zkoušel kolo v Praze,vysvětlil mi že s kolem nic není jenom že o větší velikost není takový zájem, mají síť smluvních prodejen po celé ČR, já musím http://www.bikespital.cz/ jenom doporučit, když další kolo tak jedině u nich :) A bovdeny mi vadí pouze z estetického důvodu, připadá mi to jako krok zpět když Campa má bovdeny v řídítkách už více jak dvacet let a Shimano dá bovdeny venkem v dnešní době?! ale slyšel jsem příhodu že když ti vylítnou ruce z řídítek – třeba na díře, tak se rád chytneš bovdenů vedených venkem :)

Reagovat
CzechJoker
CzechJoker

23.11.17 20:05

Leone, aktuálně se dle Google prodává za 19.990 korun. Vzhledem k tomu mixu komponentů je ta cena imho hodně na hraně, pokud by to nebyla bazarovka za půlku, tak bych do toho nešel – můj názor, nemusí se shodovat s názorem majitele ;-)

Barva je pěkná, design až na ty bílé opratě a omotávky taky (velikost bych opravdu nehádal), ale ta váha je peklo.

Reagovat
gersa
gersa

23.11.17 19:53

Ikdyž je to levnější Bianci, má šmrnc (Jako snad všechny kola od nich)

Reagovat
Leon®
Leon®

23.11.17 19:32

Nemůžu se zeptat? :-D Pro orientaci…co jsem koukal na nějaký český stránky tak Bianchi je pálka i na hliníku.

Reagovat
milan.v
milan.v

23.11.17 18:59

Leon: A na co ti bude, že budeš vědět cenu? Chystáš se ho kupovat?

Reagovat
Leon®
Leon®

23.11.17 18:55

Co to stálo jestli se můžu zeptat… Bowdeny ti vadí z estetického důvodu? Jinak moc pěkný kolo :-)

Reagovat
Cavendish
Cavendish

23.11.17 18:19

Nechte Marca spát. Kdyby viděl současný Bianchi, určitě by byl rád. V současnosti jsou to jedny z nejhezčích kol na trhu. Tohle není vyjímkou. Na velikost 61 bych to opravdu netipoval. Ať to jezdí. Je to pěkný kus Itálie.

Reagovat
Ali0074
Ali0074

23.11.17 17:30

jo a – díky za reakci, stále více jsou slyšet hlasy, že devadesátky byly v cyklistice podstatně zajímavější než dnešní wattmetry a vysílačky :(

Reagovat
Ali0074
Ali0074

23.11.17 17:28

hmotnostní omezení kol je 90kg, to mi příjde u kola pro jezdce výšky 185 – 195cm málo…

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

23.11.17 17:23

Pantanimu jsem taky fandil. Tehdy sypali skoro všichni (což nikoho z nich neomlouvá), ale na ty závody se fakt dalo dívat. Letošní Vuelta s hvězdou závodící „proti powermeteru“ mě nebavila natolik, že jsem ji asi od poloviny nesledoval vůbec. Sorry za offtopic…

Bianch můžu a cenová relace na tom nic nemění. Ta barva dělá hodně i když je na tom navěšená Sora. Jen mě překvapuje, že se na takovéto kolo dávají záplety s nějakým hmotnostním omezením (není-li to 120 kg).

Reagovat
Ali0074
Ali0074

23.11.17 17:13

Singlespeed: štve tě to?

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

23.11.17 17:00

Fanoušek prosypané kreatury Pantaniho? :-0

Reagovat

Další galerie z kategorie

yaras 4
gek 30
Zin 2
Sinpa 4
Haavraan 2
jiriry 3