Po krádeži mého RB CRR jsem si pořídila z druhé ruky tohoto Francouze, kterého geometrie mi ihned sedla a chováním jízdního projevu je dost blízký mému RB. Takže nebyl problém se s kolem ihned sžít. Samozřejmě jsem si kolo předem projela. I když krátce, ale stačilo, a po roce a 3500km se na tom nic nezměnilo. Jen jsem si nechala zaplest nové lehčí kola, které se pozitivně projevily v akceleraci a jízdou v kopcích. Jednoznačný posun. Vidlici jsem nechala vyladit u Milana. Momentálně jsem ve fázi kdy uvažuji o nahozeni bezdušových plášťů. Tím bych jakýkoliv upgrade zakončila jelikož jsem maximálně spokojená. Jedině snad převod 2×10 mi úplně nevyhovuje, protože při jízdě po silnici mi chybí těžší převod. Prostě z kopce už nemám převod a ještě bych šlapala. 3×9 bylo pro mne určitě praktičtější.
(vloženo 24.5.17)
| Značka | Lapierre |
| Model | Pro Race 627 |
| Modelový rok | 2015 |
| Velikost | M |
| Hmotnost | 10,9 |
| Rám | Carbon |
| Vidlice | Rock shock Reba 100 mm tuning test |
| Hlavové složení | FSA |
| Kliky | Shimano XT |
| Středové složení | Shimano XT |
| Přesmykač | Shimano XT |
| Měnič | Shimano XT |
| Řazení | Shimano XT |
| Převodník | Shimano XT |
| Kazeta | Shimano XT |
| Řetěz | Shimano XT |
| Náboj přední | Novatec |
| Náboj zadní | Novatec |
| Brzda přední | Shimano XT 785 |
| Brzda zadní | Shimano XT 785 |
| Brzdové páky | Shimano XT |
| Ráfek přední | WTB Frequency i19 |
| Ráfek zadní | WTB Frequency i19 |
| Dráty | Sapim Race |
| Pedály | Shimano 520 |
| Řídítka | Lapierre Nico Vouilloz 720 |
| Představec | Easton |
| Sedlovka | Easton |
| Sedlo | Velo |
| Pláště | Schwalbe racing Ralph, Schwalbe Rocket ron 2.25 |
27.5.17 15:34
Jsem Sebrina, původně z Calais – Francie a teď jsem v Londýně ve Velké Británii. Kariéra středního věku, mladá a hezká v srdci; Pracuji s Al Rayanem zde v Londýně. Sms mne teď na: (sebrina.1@hotmail.com) věc, která vám řeknu.
E-mailem
I am Sebrina, originally from Calais – France and now stay in London, UK. A middle aged career lady, young and pretty at heart; I work with Al Rayan here in London. Sms me now at: (sebrina.1@hotmail.com) ecial thing to tell you.
25.5.17 18:50
OK. Mohu zkusit. Jinak to letí jako raketa. Teda aspoň pro mně. Obratnost kola je dobrá, i když jsem se zprvu bála přechodu z 26, ale je to ještě na hraně. V celkové rychlosti není až takový rozdíl oproti 26, ale průchodnost terénem a karbonový rám udělal své, a jízda je pohodlnější. 29 jsem zamítla, i když na rovinách by to bylo asi více znát na rychlosti, ale obratnost v terénu jelikož nejsem na tom technicky tak dobře by asi bylo trochu neohrabane. A také jsem holka a musím dbát na vzhled a velké kola na M rámu nejsou moc přitažlivé. Takto mám ideální kompromis a jsem spokojená. Nejsem závodník, ale ráda jezdím na kole.
Řazení to je jedno, bude potřeba posunout a seštelovat smyk. Nohy to poznaj, ale rychlost tam bude ;)
Uvažovala jsem. Nevím jestli to řazení dovolí. Proberu to se svým servisakem. Aby to nebyl velký skok pro moje nohy.