mnou renovované kolo – částečně dobově, ale hlavně funkčně, původně zamýšleno na delší silniční vyjížďky, po zjištění pravé reality ponecháno pouze na „výstavu“
(vloženo 9.12.16)
| Značka | Favorit |
| Modelový rok | 1978 |
| Velikost | 58 cm |
| Hmotnost | asi 11,5 kg |
| Rám | Favorit F1 |
| Vidlice | Favorit F1 |
| Hlavové složení | Favorit F1 |
| Kliky | Walter |
| Středové složení | Shimano |
| Přesmykač | Campagnolo |
| Měnič | Favorit |
| Řazení | Favorit |
| Převodník | Walter |
| Kazeta | Favorit |
| Řetěz | Favorit |
| Náboj přední | Favorit |
| Náboj zadní | Favorit |
| Brzda přední | Centric |
| Brzda zadní | Centric |
| Brzdové páky | Favorit |
| Ráfek přední | Favorit |
| Ráfek zadní | Favorit |
| Pedály | asi author SPD |
| Řídítka | Favorit |
| Představec | Favorit dlouhý |
| Sedlovka | Favorit special |
| Sedlo | Brooks |
| Pláště | Rubena |
Realita byla taková, že přehazovačka moc nepřehazovala, brzdy docela ušly, ale příšerně mě z kola bolela záda. Po 10 km nevíš jak na kole sedět a kde chytit řídítka. Největší zážitek byl kolo renovovat:)
to karliner: podle všech znaků to opravdu vypadá na rám F1
Kdo nezažil neindexové řazení, brzdy co nebrzdí a mizerné zpřevodování ten nikdy nepochopí :D