Chameleon z fialové do zlaté :) Fluo tlumení a na samolepky se ještě čeká :)
Ať to ladí :)
do zlaté
Z fialové
Chrtí full střela :-)
(vloženo 18.11.16)
| Značka | Merida |
| Model | Big Ninety-Nine Factory Team |
| Modelový rok | 2015 |
| Velikost | 19,5 |
| Hmotnost | 9,6 |
| Vidlice | Rock Shox RS1 |
| Tlumič | Rock Shox Monarch XX Factory Tune |
| Kliky | SRAM XX1 |
| Měnič | SRAM XX1 |
| Řazení | SRAM XX1 |
| Kazeta | Kazeta Sram XX1 XG-1199 |
| Náboj přední | Rock Shox Predictive Stearing |
| Náboj zadní | Fulcrum Red Carbon |
| Brzda přední | SRAM XX1 |
| Brzda zadní | SRAM XX1 |
| Brzdové páky | SRAM XX1 |
| Ráfek přední | Nextie Carbon |
| Ráfek zadní | Fulcrum Red Metal 29 XL |
| Řídítka | PRC |
| Představec | PRC |
| Sedlovka | PRC Double Carbon |
| Sedlo | Prologo Nago Evo Carbon |
Kolo pěkné, ale fotky hrůza, ale stejně dávám 5/5
Ale možné to je, až hodím zase bezduše s lehčími plášti a MTB pedálama tak převážím :) radši, protože jsem teď znejistil :D
Pokud si pamatuji, když jel na CapeEpic měl váhu kola těsně kolem 11kg včetně náhradních dílů (duše, montpáky, patka, multiklíč), GoPro kamery, lahve a dalších kravin co sám psal :D .....XC verze jeho HT vážila 8,8kg, proto nevidím důvod, proč by to samé s tlumákem a o čepy těžší zadní stavbu mělo vážit o 2kg víc :D to by byl tlumák z olova :-)
Psal jsem to už minule, zainvestoval bych do fullsprint zamykací páčky. Hmotnost se mi ale nezdá, Hermida měl Ninety-nine postavený na 10,7kg (vpodstatě identický kolo, ale menší rám).
Na kole se jezdí celý rok :D bez omezení teploty :-P brusle jsou nuda :D
pod nulu se berou brusle a ne návleky;)
kolo fajn i když merida od které mě odrazuje už jen ten název.
To ano, proto musíš mít neprofuk návleky :D bez nich bych umrzl taky to je fakt :) pod nulu a do mokra už beru neoprenový :)
Polepšení :-)
S těma silničníma tretrama mám úplně opačnou zkušenost – větrají mnohem víc než bikový a pod 10°C mi v nich mrzne noha :D
Jasný no, já když jedu trénink na silnici, tak beru silnici se silničníma, bika na silnici jen kvůli vyšším wattům a posedu :) hold musím si zvykat, přechod z HT Cannondala na fulla a posed se nedaří 100% doladit, hlavně kvůli sagu tlumiče, musím laborovat ;-) :D
tak to pak jo :-)
já to teda mám opačně a na (pseudo)silnici mám bajkový pedály ;-)
Do terénu přehodím na klasiku a jede se tempo :-)
Na podzim a zimu ideál, watty navíc, zvykneš si na posed a hlavně není kufr skrz podrážku u silničních treter, tím pádem je teplo na nohy i v mínusu. :-)