Dirty Liz (Specialized Diverge Sport A1)

Přidat foto

Prostor v zadní stavbě - Pláště Specialized Espoir Sport 700x28 mm na továrních ráfcích

Reálná šířka pláště Specialized Espoir Sport 700x28 mm je na továrních ráfcích 31 mm

Doplňkový stroj k MTB. Předpoklad 60–70% silnice a zbytek stezky, polní a lesní cesty. Zatím sériové osazení. V plánu je kazeta 11–25t (do polabských rovin) a pláště 35–622.

(vloženo 23.9.16)

Blunderbuss Blunderbuss
Ohodnoť bajk: (3.9  / 36 hlasujících)
Značka SPECIALIZED
Model Diverge Sport A1 CER 2017
Modelový rok 2017
Velikost 54
Hmotnost 10,7
Rám Specialized A1 Premium Aluminum, threaded BB
Vidlice Specialized FACT carbon fiber, alloy steerer/crown, Zertz inserts, post disc mount
Tlumič Kdepak. Ozdoby Zertz nepočítám.
Hlavové složení Netuším
Kliky Praxis Alba 172,5 mm
Středové složení Praxis BB
Přesmykač Shimano Sora R3000 2017, braze-on
Měnič Shimano Sora R3000 2017, 9-speed
Řazení Shimano Sora STI R3000 2017
Převodník Praxis 48/32T
Kazeta Sunrace 9-speed, 11-32t (11-12-14-16-18-21-24-28-32)
Řetěz KMC X9, 9-speed w/reusable MissingLink
Náboj přední Axis Sport Disc, QR, 100 mm
Náboj zadní Axis Sport Disc, QR, 135 mm
Brzda přední Tektro Mira, mechanical disc brake, rotor Tektro TR160-22, 6 bolt, 160 mm
Brzda zadní Tektro Mira, mechanical disc brake, rotor Tektro TR160-22, 6 bolt, 160 mm
Brzdové páky Shimano Sora
Ráfek přední Axis Sport Disc ETRTO 622x21
Ráfek zadní Axis Sport Disc ETRTO 622x21
Dráty ???
Pedály Shimano SPD PD-M520 Black
Řídítka Specialized Shallow Drop, alloy, 125mm drop, 70mm short-reach
Představec Specialized 3D forged alloy, 4-bolt, +/- 7° - 100mm
Sedlovka Specialized Alloy, 12,5mm offset, 2-bolt clamp, průměr 27,2 mm
Sedlo Specialized Toupe Sport
Pláště Specialized Espoir Sport, 60TPI, wire bead, 70a compound, double BlackBelt X2 protection, 700x28 mm

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Blunderbuss
Blunderbuss

22.3.19 10:25

Jaarque: Na brzdy Tektro Mira si nemohu stěžovat. Původně jsem uvažoval, že je vyměním za TRP Spyre, ale Miry brzdí dostatečně a upgrade na Spyre mi nepřijde zajímavý. Když už, tak pak rovnou hydrauliky, ale to by byla investice o něčem jiném. Miry mě zatím vždy spolehlivě ubrzdily. Měnil jsem ale zapletená kola (ty tovární byly hodně velká bída) za DT Swiss Spline DB 24 s plášti Continental Ultra Sport II kevlar 700×32c (foukám na cca 60PSI) a je to úplně jiné svezení.

Reagovat
Jaarque
Jaarque

2.2.19 22:29

Pěkný! Jak to brzdí?

Reagovat
Mr.Dan
Mr.Dan

26.9.16 08:39

Pláště bych klidně zkusil 32 nebo i ty 35mm, ale kazetu bych nechal a místo ní měnil za jednoplacku s převodníkem 38–42z ;) Ten skok mezi těma plackama je tady šílenej!

Reagovat
kotew CZE JIHLAVA
kotew CZE JIHLAVA

25.9.16 20:13

superbožínejlep­ší,jak fotky tak Diverge,takže za 5.S

Reagovat
Blunderbuss
Blunderbuss

24.9.16 20:16

Díky všem za komentáře. Fotky jsem sem dával především z důvodu, který zmínil doktor Zoidberg.

To X-Biker: Také jsem rozvažoval mezi tímto a vyšším modelem (ostatně i mezi jinými značkami), ale vzhledem k doplňkovému využití Gravelu k MTB jsem usoudil, že mi pro mé využití bude nižší model bohatě stačit. Pláště 35–622 v plánu mám (viz komentář pod fotogalerií) a o zkušenosti se rád podělím, až na ně dojde. Měřím 178 cm, takže tabulkově na pomezí velikostí 54–56, ale po delší debatě s prodejcem a vyzkoušení jsem vzal 54. Mimo silnici to, co do jízdního komfortu, ještě celkem šlo, ale 1.000 m na mizerném pavé byla už celkem solidní naklepávačka na ruce. Nevím ovšem přesně, jak jsem měl nahuštěno, protože jsem neměl funkční tlakoměr, takže si příště ještě zkusím trochu pohrát s tlaky.

To nomecz: Pravda, „anorektik“ to zrovna není, ale gramy nehoním a ta hmotnost mi tak zase úplně šílená nepřijde.

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

24.9.16 13:18

Škoda, že se nevejde širší plášť kolem 40mm, aby se dal provozovat i náročnější „gravelbiking“.

Reagovat
nomecz
nomecz

24.9.16 11:38

Vzhledove moc pekne, fotky krasne akorat skoro 11 kg je spis vaha na XC full nez na silnicu :) za me 4,5 

Reagovat
plysovykozisek
plysovykozisek

24.9.16 10:29

Taková silnicka do terénu. 5*

Reagovat
X-biker
X-biker

24.9.16 10:14

Rozvazoval jsem jestli tento model nebo vyssi nakonec jsem vzal vyssi kazdopadne by me zajimalo jestli mas v planu dat sirsi plaste ja mam v planu 35mm coz je udajne max ale mam obavy, ze se nevlezou respektive kapka blata to zastaví. Tak kdybys delal nějaké pokusy dej vedet. Kolik meris s tou vel 54?

S tím % terenu a silnice to mas podobne jako ja, mimo cesty je to tvrde jako svine, ale to se dalo cekat proto chci poresit sirsi gumy a lehce podhustit co to udela. Po silnici to leti paradne jako doplněk k enduru :-) Tak užívej ! ! ! PS: hezké fotky

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

24.9.16 09:55

Jak už tu padlo, pěkně nafoceno. Zrovna toto je jedna z galérek, které mohou dost napovědět i někomu, kdo o podobném kole uvažuje. Líbí.

Reagovat
Bullseye
Bullseye

23.9.16 23:39

Pěkný fotky!

Reagovat

Další galerie z kategorie

Romanek88 1
PDean 23
Ray Tarkin 9
p0spec 13
filipes 18
Mican_1 1