EX :: GT GTR Series 2 2013

Přidat foto

…chtěl jsem k GT 29HT ještě silnici a našel tuto za málo peněž…spokoje­nost…komplet hlína…letos nová kola Vission Trimax 30…obuto na 700×25 tubeless…moje první silnice…rám jsem prodal a přeházel věci na SuperSixe…

(vloženo 13.5.16)

myreczech myreczech
Ohodnoť bajk: (4.5  / 51 hlasujících)
Značka GT
Model GTR 2
Modelový rok 2013
Velikost 19
Hmotnost 8,5
Rám GTR alloy frame with smooth welds, hydroformed (TT,DT), full eyelets
Vidlice GTR Carbon 1 1/8" threadless alum steerer
Kliky FSA Gossamer
Středové složení BB30 Compact
Přesmykač Shimano 105
Měnič Shimano 105
Řazení Shimano 105 10 sp.
Převodník 105
Kazeta Shimano 105 12-25
Náboj přední Vission TRIMAX 30
Náboj zadní Vission TRIMAX 30
Brzda přední Shimano 105
Brzda zadní Shimano 105
Brzdové páky Shimano 105
Ráfek přední Shimano 105
Ráfek zadní Vission TRIMAX 30
Dráty Vission TRIMAX 30
Pedály Shimano XT
Řídítka GT Al
Představec GT Al
Sedlovka Pells CR4
Sedlo Pells Hornet
Pláště Schwalbe PRO ONE Micro Skin TL Easy Black 25-622 Tubeless

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Real 9
Real 9

24.11.20 09:11

Hezké ;-). Až na ty pedály, u mě použitelnost jedné obuvi neobstojí :-) a sklon sedla je hodně zvláštní.

Reagovat
myreczech
myreczech

11.7.16 12:22

Díky…už se těším jak toho myho mazlíka vyvezu na ve čtvrtek na Mt. Ventoux…

Reagovat
vpa007
vpa007

27.6.16 14:18

tyjo.. sice „pohřebák“ ale nečekaně pěknej pohřebák..! Kdo si myslí, že GT neumí udělat pěknou silničku se pěkně zmýlil (i když já osobně jsem konzerva a top je Kolnágo ;-)). Ale fakt, moc pěkný, jasných 5stars.

Reagovat
easton
easton

16.5.16 07:01

Až nečekaně dobře vypadjící! Za mě 5* Jasně.. trochu ubrat na červeným eloxu apod., ale vážně se mi to hodně líbí.

Reagovat
Zydrunas
Zydrunas

13.5.16 20:27

Moc hezké, to se povedlo 5*

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

13.5.16 20:20

Adam: V odkazu níže jsou uvedeny skutečné hmotnosti plášťů. Rozdíl mezi standardem 23 mm a širším 28 mm (který vozí myreczech) je 63 gramů (205 versus 267 gr), což je 126 gr na pár… O 25 mm verzi se zde nebavíme ;-).

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

13.5.16 19:30

Jinak kolo je krásné. Komponenty jsou lepší průměr, ale z dálky to vypadá jako vymazlené top kolo.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

13.5.16 19:29

Rozdíl na páru 120g, cože ? :o) U contíku 4000 s II je rozdíl mezi 23 a 25mm nějakých 15g/plášť. A když jsem přecházel z levných bontragerů 23mm na conti 25mm, tak jsem na každé gumě ušetřil 100g :-)

Reagovat
Lenka.05
Lenka.05

13.5.16 17:40

Moc hezké

Reagovat
tromboonen
tromboonen

13.5.16 17:12

No jo, ale tam jsou prave na obrazku stribrne draty (i kdyz rafky celocerne), stejne jako na ostatnich CZ shopech, asi maj blbe obrazky, kdybych kupoval tak si to obvolam..

Reagovat
myreczech
myreczech

13.5.16 17:04

tromboonen
tromboonen

13.5.16 16:37

myrecz: kde presne jsi koupil ta kola? Me lezou z vyhledavace porad se stribrnejma dratama..

Reagovat
tromboonen
tromboonen

13.5.16 16:33

Single: tohle mozna plati v labu a na tom valci, v praxi pokud nejedes po idealne hladkem asfaltu bez zatacek, tak idealni kompromis mezi nabusenym tvrdym, ktery zpomali kazdej kaminek a v zatackach dobre nedrzi a mene nabusenym, ktery furt jede, ale zaroven tak neskace/nebrzdi jej nerovnosti a v zatackach podrzi… je prave tech 10–15% deformace a funguje to lip u sirsich, protoze uzsi potrebuje vyssi tlak.. aero nas hlemyzde nezajima, ale i profici jezdi TT s 24 vepredu, takze to tak hrozny byt nemuze… vaha je smula, existujou nejake tenke zavodni ktere moc nevazi ani v 25, ale ty zas nefungujou na sotce nebo mimo asfalt.. ja jsem si vyhodnotil, ze mi tech par set gramu navic tak nevadi, jezdim spis plynule nez ze bych akceleroval, a ty vlastnosti sirsiho plaste na nizsim tlaku plus moznost jezdit spatne povrchy za to stoji.. ale kazdopadne to jede lip ne(uplne)nabuseny..

Reagovat
myreczech
myreczech

13.5.16 15:54

Jinak jsem to koupil nové z ebay.de…a zůstal mi vlastně rám, vidle, řidítka, kliky a 105 dualy…jinak zbytek jsem nějak postupně apgrejdoval…

Kola jsem vybíral celkem dlouho, chtěl jsem vyšší a přejít na 28ky…tohle mi padlo do oka hned…nakonec jsem je sehnal asi za 11t…ta černá anodizace se prý ojede, ale zatím to drží…uvidíme po 1000 km…provedení kol je super, doufám že mi vydrží, váhově cca 1600g, což na vysoký ráfek v hliníku je super, vnitřní šířka je 19 mm, takže trendy…

Reagovat
Reggie
Reggie

13.5.16 15:48

Tak přínos širších plášťů bych viděl v pohodlí. Těch pár watíků ve valivém odporu je u nás hobíků nezajímavý.

Reagovat
myreczech
myreczech

13.5.16 15:47

Díky moc, mám z něj fakt radost, ty kola udělaly strašně moc muziky…chce to ještě doladit, té červené tam je fakt zbytečně moc, možná až dám 105 kliky tak to bude akorát…posed a řidítka doladěny…

Projel jsem ho zatím jen 20 km, ale spokojenost s kolama i obutím velká, hodně to pochytá nerovností, kola jsou tuhá, krásně akcelerují…jel jsem po rozbité silnici a zpátky zkusil lesem…není to žádné CX…ale když je nejhůř, tak to odejede i šotolinu…nicméně to už dělat nebudu…:)

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

13.5.16 15:39

Zajímavé měření je v odkazu, který dal dole Myreczech: www.bicyclerollingresistance.com/…-ii-23-25-28

Valivý odpor nabušených širších plášťů je nižší než nenabušených širších a nenabušených i nabušených užších. Takže bušit určitě :-). Ovšem hmotnost širších plášťů je vyšší (rozdíl cca 120 gr na pár, je to jakoby člověk vyměnil Fulcrum Racing 3 na Racing 5 nebo Ksyria Elite za Aksia Elite), takže do kopce budou širší zřejmě línější (to už nikdo neměřil).

Reagovat
výletník
výletník

13.5.16 15:24

Díky, pohledám a přečtu. Vycházel jsem z předpokladu, že užší plášť a vyšší tlak = menší styčná plocha = nižší valivý odpor.

Něco na těch širších pláštích musí být, když jsou stále populárnější.

Reagovat
tromboonen
tromboonen

13.5.16 15:14

Dneska uz i profis vozi v naproste vetsine 25, je to ostatne (spolu s dnesnimi sirsimi rafky a profily) i aerodynamictejsi, lip to drzi v zatackach (da se vic laborovat s tlakama), je to pohodlnejsi (OK, to profis nezajima, ale lip to diky tomu drzi) a ma to mensi odpor… tyhlety pravdy o 23jkach a mene nabusenych jak beton jsou prezitek z minulosti, rozdil ve valivem odporu poznas i empiricky kdyz prejdes na 25 na nizsim tlaku (10–15% deformace kdyz sedis v nejcastejsi pozici)… si o tom neco precti..

Reagovat
výletník
výletník

13.5.16 14:39

Můžeš to trochu rozvést?

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

13.5.16 14:25

Vozit „natlakovanou 23“ mi přijde spíš na škodu, než k užitku.

Reagovat
Bukowski
Bukowski

13.5.16 14:16

fakt hezký

Reagovat
Doyle
Doyle

13.5.16 14:16

Líbí, za mě pěkná barevná kombinace a navíc matný lak, hmm…

Reagovat
výletník
výletník

13.5.16 13:42

Ptal jsem se na ty širší gumy právě z toho důvodu, že jsem kupoval novou silničku a tam byly taky 26ky. Přehodil jsem tam 23ky ze staršího kola, protože jsem měl obavu, že to bude znát při jízdě s parťáky ve skupině. Všichni vozí natlakované 23ky.

Takhle v kombinaci s vysokým ráfkem, jak to máš ty, to mi přijde divný. Ale je to Tvoje první silnička, tak asi porovnávat nemůžeš. Každopádně ať slouží ke spokojenosti.

Reagovat
kubad
kubad

13.5.16 13:42

podařené,

Reagovat
tromboonen
tromboonen

13.5.16 13:02

Akorat teda sedlo a horni cast beran bych dal do roviny a ty upinaky schoval mezi zadni stavbu a pred vidlici jak byva zvykem, takhle jsou dost na rane a hrozi otevreni drbnutim, ale jako o 0.0001% vic aero je to takhle, to souhlas :)

Reagovat
tromboonen
tromboonen

13.5.16 12:59

Pekny moc, mel jsem kdysi davneho predchudce.. s sirkou plastu souhlas, moje maj v realu „jen“ 27 mm, ale funguji skvele na kvalitnim asfaltu i sotoline, a to ani nemam tubeless.. a ty kola, kua, ja je koupil loni (druha ruka temer nepouzivane), ale tyhle jsou teda parada, celocerne matne rafky, cerne draty… o tridu lip vypadaj.. jak se Ti jevi? Bacha na kousani kazety do orechu… a kolo jsi stavel, nebo koupil jak je?

Reagovat
Miramar
Miramar

13.5.16 12:51

Nedával bych tam tolik toho červeného eloxu,ale jinak je to pecka!!Fakt moc pěkná silnice,jednoznačně za 5*

Reagovat
myreczech
myreczech

13.5.16 12:18

no chtěl jsem to ze zvědavosti zkusit…a hlavně jít do bezduší…prý to má být pohodlnější, rychlejší…nicméně jsem byl rád že se vešly…do bláta to holt s tím mým rámem není…

„The bigger the tire, the lower the rolling resistance at the same air pressure. When you run lower air pressures, the differences get even bigger.“

http://www.bicyclerollingresistance.com/…-ii-23-25-28

uvidíme časem, teď jsem to dal dokupy a nikde zatím nebyl…

Reagovat
výletník
výletník

13.5.16 12:08

Zeptám se, to je nějaký nový trend dávat na silničku široké pláště? Myslím tím 26 a více. Máš to vyladěné a naleštěné, takže asi nejezdíš cyklokros.

Reagovat

Další galerie z kategorie

Mican_1 1
MCS 4
mirdanb 4
pumpy 5
vlkuc 1
Skream 7