| Značka | Specialized |
| Model | Rockhopper expert |
| Modelový rok | 2015 |
| Velikost | 19 |
| Hmotnost | 13,5 |
| Rám | A1 SL Aluminium |
| Vidlice | Suntour XCR-AIR |
| Hlavové složení | 1-1/8" upper, 1-1/2" lower |
| Kliky | Specialized Stout XC |
| Středové složení | GXP for 2 pc., 73mm |
| Přesmykač | Sram X5 |
| Měnič | Sram X5 |
| Řazení | Sram X5 2x10 |
| Řetěz | KMC X10 |
| Náboj přední | Specialized Hi Lo disc |
| Náboj zadní | Specialized Hi Lo disc |
| Brzda přední | Tektro Geminy |
| Brzda zadní | Tektro Geminy |
| Brzdové páky | Tektro Geminy |
| Ráfek přední | Stout XC, 29" disc, alloy double-wall |
| Ráfek zadní | Stout XC, 29" disc, alloy double-wall |
| Dráty | Stainless, 14g, 2,0mm |
| Pedály | Composite platform, w/ reflectors, 9/16" |
| Řídítka | Specialized flat |
| Představec | Specialized 3D forged alloy |
| Sedlovka | Alloy, 2-bolt, micro-adjust, 12.5mm offset, 30.9mm |
| Sedlo | Body Geometry mountain, steel rails, 143mm |
| Pláště | Specialized Ground Control 2,1 60TPI |
já bych v tom viděl jen dyzajnovou snahu se odlišit od ostatních výrobců, což ostatně není špatně ;-)
PS: kolo fajn, tak ať fajn slouží!
Pročetl jsem o tom kole snad všechny možný diskuze a recenze, ale o tomhle detailu jsem nic nenašel… Akorát je dobrý, že to takto dává větší prostor pro brašnu do rámu a láhev :D , ale takto to určitě myšleno nebylo…
podle toho, jak jsou ty trubky ohnuté, tak to bude mít něco společného s přední vidlicí, jestli přenos váhy na vidlu, čert ví