Pět dílů manganu, tři molybdenu a jeden díl uhlíku. Tato birminghamská směsice je základem pro špičkový závodní rám F1, materiál Reynolds 531. Váha při velikosti 58cm 2092g, vidlice 750g (vč. laku 2149g, vidlice 759g). Obvod zadních šavlí 5cm, měřeno pod sedlovkou. 70. léta normalizace, přesto designově čistý, lehký, pružný a krásný :) Nový lak.
(vloženo 5.3.15)
Značka | Favorit |
Model | F1 Super Special R531 |
Modelový rok | 1970 |
Velikost | 58 |
Hmotnost | 11 |
Rám | Favorit F1 Super Special |
Vidlice | Favorit F1 Super Special |
Hlavové složení | Campagnolo Record |
Kliky | Campagnolo Record |
Středové složení | Campagnolo Record |
Přesmykač | Campagnolo Record |
Měnič | Campagnolo Record |
Řazení | Campagnolo Record |
Převodník | Campagnolo Record |
Kazeta | Sachs Maillard 6sp. |
Řetěz | Simano |
Náboj přední | Campagnolo Record |
Náboj zadní | Campagnolo Record |
Brzda přední | Campagnolo Record |
Brzda zadní | Campagnolo Record |
Brzdové páky | Campagnolo Record |
Ráfek přední | Mavic GP4 |
Ráfek zadní | Mavic GP4 |
Dráty | Berg |
Pedály | Campagnolo Record, klipsny + řemínky Christophe |
Řídítka | Cinelli |
Představec | Cinelli |
Sedlovka | Campagnolo Record |
Sedlo | Brooks |
Pláště | Tufo |
Diky za info, draty opravim. Souhlasim, klipsny nesmi chybet :) https://www.icloud.com/…tream/cs-cz/#…
Pozn.- dráty s logem čtyřlístku jsou od firmy BERG. Chybí klipsny! Zcela jistě galusky! Hezky proved. lak a polepy. Na podobném kole , vč. barvy, jsem v té době jezdil Hezká vzpomínka.
hezky jsme se po rán pokochal dokonalým kolem. Máš to opravdu parádní.
2.3.15 11:45
Tak to je fešák ve skvělém stavu
moc pekny kousek