| Velikost | M |
| Rám | GIANT Composite Advanced SL |
| Vidlice | RockShox SID XX 15mm pevná osa, OverDrive 2, 100mm zdvih |
| Hlavové složení | FSA OverDrive 2 |
| Kliky | SRAM XX, 26/39 zubů |
| Středové složení | GXP Press Fit |
| Přesmykač | SRAM X0 |
| Měnič | SRAM X0, střední vodítko, Type 2 |
| Řazení | SRAM XX, 2x10 trigger |
| Kazeta | SRAM PG1070, 11-36 |
| Náboj přední | Mavic Crossmax SLR |
| Náboj zadní | Mavic Crossmax SLR |
| Brzda přední | SRAM XX World Cup |
| Brzda zadní | SRAM XX World Cup |
| Brzdové páky | SRAM XX World Cup |
| Ráfek přední | Mavic Crossmax SLR 29er |
| Ráfek zadní | Mavic Crossmax SLR 29er |
| Dráty | Mavic Crossmax SLR |
| Pedály | Shimano PD-M780 |
| Řídítka | Giant Contact SLR, Composite 670mm |
| Představec | Giant Contact SLR, Composite, OverDrive 2 |
| Sedlovka | Giant Contact SLR, Composite |
| Sedlo | Fi'zi:k Tundra 2, karbonové lyžiny |
| Pláště | Continental RaceKing 2.2 kevlar |
Vypadá skvěle. Ale Gianťáci se, jak vidno, stále nepolepšili. Nakopnutá vidlice (hlavovoý úhel 71,5 st.) se dost podepisuje na jízdních vlastnostech. XTC je, co se týče jízdních vlastností nejhorší 29-er, na kterém jsem kdy jel.