Ahoj všichni. Máte už někdo zkušenosti s touto kazetou? Chtěl bych to použít s hazkou XT 12 sp.
Díky
Ahoj všichni. Máte už někdo zkušenosti s touto kazetou? Chtěl bych to použít s hazkou XT 12 sp.
Díky
Má zkušenost z 9z. je že je to zvláštní a nechci.
Jediný co je na tý kazetě dobrý je ten rozsah. Jinak je to šmejd. Skoro se to nedá setřídit po 100 km začala střílet po 500 km vylamané asi 4 zuby.
Tak to je drsný.Myslel jsem, že za ty prachy to bude jiné kafe.
Přidám taky jednu zkušenost. Já tuto kazetu nemám, ale tohle se přihodilo kamarádovi po cca 200km.
Takže je to bláto. To je teda lepší Sunrace za méně peněz. Chtěl jsem to pro ten rozsah no. Jinak vozím Sram X 01.
Tak nic no. Díky
Díval jsem se ještě na kazetu Sunrace 10–52 12sp, ale je to těžítko a nikde jsem nenašel kde se dá koupit.Podobný rozsah a asi i příjemnější cena. Nevíte?
Díky
Nevim. Ale jestli resis vahu a chces pustit zilou, tak mi napada jeste Gaburk
Tina ji umí asi za lépe, ne?
Tak to by mi zajimalo, resp, za kolik Tina umi 11s Gaburk?
To nevím, jen hádám.
Ptal jsem se jí na placku Garbaruk a nakonec koupil v Německu na nějakém eshopu. Ani mi neodpověděla.
Skús jej napísať. Ale myslím, že umí komplet Garbaruk keď je oficiálny distributor Garbaruk :)
O te vim, ale jedna se mi o rozsah 10–52. Vahu asi moc neresim
Co si slibujes od rozdilu 50 vs 52 zubu?
přesně ti řeknu co si od toho slibuje, že si dá do předu větší talíř a pořád bude ještě mít relativně dost do lehka díky té 52. Sám jsem zvědavý na na jakém čísle se to jednou zastaví :-)))
Rozhodně větší pilu dávat nebudu Teď vozím 34×10–50. Do těžka akorát, ale občas by se ty 2 zuby vzadu navíc do pár kopců hodily. Techniku moc nemám tak toto by mohlo pomoct.
Tak je to tak, 1×12 je fajn, ale porad nekde neco chybi, hlavne do lehka. Jojo, ty kopce
Dej si oval 32
Ta 34 je oval od AB. 32 je už objednaný tak vyzkouším a uvidím jestli budu řešit kazetu. Ale asi zase přijdu u těžké převody
Jojo
Jo, prijdes o moznost slapat 50km/h a vic.
I to se na přesunech se silničáři někdy hodí :))
Tak to by se ti hodil spis dvojprevodnik
Nebo silnička…
10–55 by mi konečně nahradilo současné převody, akorát by to muselo být asi 14sp, aby to mělo i slušně malé skoky :)
Tohle už existuje, myslím s tomu říká 2×11 :-)
Jo. A jako bonus to ma ten nesmysl vepredu:)
Je fakt, ze ten nesmysl vepředu ma smysl pro lidi co nemají obe ruce leve :).
Presne tak. Na zavodech vidim samy kopyta, jak by to zase radi, ale nezvladaj to ovladat.
MTB zavody jsou takovej svet sam pro sebe. Spousta lidi chce na kole jezdit. Ne zavodit ;-)
Aha, to me nenapadlo. Ja znam pouze zavodniky nebo lidi co zavodili. Mi kolo bez zavodu prijde jako zenska bez kozenek ;). Ale nakonec proc ne, hlavne at jsou lide spokojení.
Ja nereagoval na tebe
No, a… ? :).
+10
Já mám jednu ruku pravou a druhou levou, ty to máš nějak jinak?
Jses si tim jisty ?
Teď na to hledím ve vaně, chceš fotku zepředu? :))
Proboha ! Fotku posli svemu priteli ja jsem na baby. Mas tam ečko :)).
Vole! Jaký zase éčko:)?
Joj, omluva, chybi mi tam otaznik ;).
Furt nevím, co je to éčko :))
E-pomucka :)).
Erotická pomůcka?
A jó. Na to už sem starej :))
Zase je fajn, že si každý může vybrat. Buď šílený skoky, nebo malý rozsah, nebo nesmysl vepředu :-)
Počkáme na to 1×14, to konečně vyřeší i ty skoky :)
Jeste tam chybi jeden pastorek v horni polovine kazety aby roztristil skoky 7 a 8 zubu ;).
OK, tak ještě čtvrtá možnost, vzít si na řazení s kazetou hypotéku :-)
Kdyz jsem si to vsechno prostudoval, tak jsem z 2×10 skocil do 1×11.
1×11 je dle zdejších mistrů nepoužitelné
Podle jinych mistru je to jedine pouzitelne 1X :-) Zalezi, na kterou stranu se priklonis :-)
No mluvíme jen o 1×11 Shimano. SRAM fuj :)
Ne, Shimano 1×11 jsem vubec neuvazoval :-) To je naprosto nepouzitelne.
Ale proč? A která sada od SRAM 1×11 funguje dobře.
ideální je mix Di2XTR + 10–42kazeta Sram :D
když už tak už
Jo, zvazuju sram 10–42 pouzivat se shimanen
ani náhodou, Sram chodí mnohem líp v mechanice , Di2 je teda jiná no :D
Ok. Di2 neplanuju :-)
Pro běžného hobíka bezproblémů dosažitelné :D
jde o funkci, né o nějaké papírky :D
32 a 11/42 to by šlo. Není třeba XD ořech, kazeta není dráha, lehký převod je v pohodě. Stejný mám poměrově na CX a zatím jsem s tím vyjel všechno v mém okolí
voz si co uznáš za vhodné, ale dřív se běžně na CX vozilo 46/34 a kazeta 11–28
prostě se ty krátké stojky vylámaly , nechápu k čemu na CX převod 32/42
??? Já říkám ze poměrově mám na CX stejný nejlehčí převod, jako ta zmíněná SRAM kombinace.
Na CX mám 46/34 s kazetou 13–26. Nejlehčí tedy 0,764 a nejtěžší 3,538, který skoro nevyužívám.
SRAM 1×11 32 a 11–42 by měl převody 0,762 a 2,9. Lehký by mě v klidu stačil a těžký bych oželel. Po silnici se pohybuju minimálně.
34/26 přece není 32/42 nebo mě něco uníká?
Neuniká, jenom já jsem dement a neumím počítat. Nejlehčí na CX je 1,307
Porovnání převodů
Škoda, že to Simano 11s nechodí. Vychází to líp než SRAM a XT včetně brzd vyjde na 12 500Kč :(
Převody si porovnat dokážu. Ale ty mas nejlehčí převod výrazně lehčí. Psala ze ho chceš srovnatelný :). Proto mě to nesedí
38z bys měl dat
Všechny od GX výše.
Ahoj, Garbaruk bude mít novou kazetu 10/52z od ledna 2020. Budu ji mít skladem stejně jako teď 10/50z. Hokynaření s cenou se mohu také účastnit…
A něco na grevl nechystají? Taková 10–42 v 12sp by byla pecka :)
Ahoj, to bohužel nepíšou.
Nové kazety budou pro XD 10/52z 12sp, pro Shimano 11/52z 12sp a pro microspline 10/52z 12sp
Garbaruk chystá 12 sped kazety 10–52z a 11–52z. Pre všetky orechy :)
Jaké bude odstupňování u 10–52?
Děkuji.
10–12–14–16–18–21–24–28–32–37–44–52z
Děkuji za upřesnění. To samé píši o příspěvek níže… Snad jen poznámka o údajné výhradní distribuci. Nic takového neexistuje. Garbaruk spolupracuje na bázi svých dealerů-prodejců. To jsi ty, já a kterýkoliv další obchodník, který s nimi obchoduje..... Přeji úspěšný nový rok.
Srovnával jsem Sram a Sh kazety s oběma převodníky a největší změna je na těžkých převodech.
Za ty peníze je to naprostý nesmysl. Pokud nejde primárně o váhu, ale o rozsah, tak by mohl možná stát za zvážení i nějaký "Číňan ":https://www.aliexpress.com/…3423073.html?… s rozsahem 9–50, popřípadě zde za lepší cenu (nebo pak s nižší hmotností a srovnatelnou cenou).
Ještě tady ta lehčí 9–50 (376 g) za nižší cenu. Za pokus by to mohlo stát, horší kvalita, než ta KCNC, to stejně asi nebude.
Objednal jsem tuhle ale obavam se, ze s tim odstupnovanim kamarad nebudu. Chtelo by to tak tech 14sp ale to je nerealny.
tak hodně spokojených km :D
tak ale zase to bylo levny zejo :-D
Tak aspon to zkusim at jenom neteoretizuju jako nekdo. A pokud to bude kram, tak vyhodime, to my umime a vyhazujeme radi :).
ti hrabe?
píšu něco takového?
Čím dal víc se utvrzuji v tom, že moje budoucí MTB bude 2×11 a ne 1×12 :) když vidím co je kolem toho humbuku a hrocení rozsahů.
Na CX mám 46/34 a 13/26 a taky žiju :D
Ja mam 1×12 uz jenom na jednom kole, na dalsich dvou 2×11 a 2×12 ale porad ty jednoplacce davam sanci aspon na omezene souziti ;).
Je to tak. Tim rozsirovanim zubu na 12-tce kazete, se vlastne kazdy chce dostat na rozsah 2×11. A at se nikdo nezlobi,ale je to tak.
Problém seřídit, cena kazet, speciální ořechy, honit rozsahy, které už existují v jiné formě…pořad výhodu 1×12 nevidím. Navíc jsou ty obří kazety šeredný
Ale jak se tady pise, at si kazdy jezdi co je jeho srdci blizke
Tak o tom žádná! Jen mě osobně to na Vysočinu nepřijde zajímavý. Ten rozsah bych musel mít 32 a 10/51 a to fakt ne…
Tomu neunikneš :) Mně ujíždí v kopcích kolegové s 1×11…
Tak to není o systému ale o nohách ne? Navíc si nedělám iluze, že by 2×11 nějak rychle zmizelo.
A to jak se divam jsi mlady kluk, a chces mit co nejvetsi pokryti prevodu. Ja mam 2×11 a vim ze mam prevody na vsechno a muzu se vydat kdekoliv a nebude problem a u toho zatim zustavam. A neni vubec zadna ostuda jezdit 2× neco. A jak pises odkud jsi, tak kdybys mel 1×, tak to jedine 32/ 10–51.
32/ 10–51z vozím k velké spokojenosti.
By mi zajimalo, jak jim sedi ta hmotnost.
Znamej ji ma a hmotnost sedi, radi to ok ale najeto zatim cca petikilo, takze kolik vydrzi se zatim nevi. Kdyby vydrzela pet retezu tedy cca 5 000km byl bych spokojenej.
5000km s touhle váhou a cenou by bylo moc pěkný.
Imho už 10z je na limitu optimálního přenosu výkonu…
Říkám že tenhle systém je blbost :D
Ta devitka ma smysl pouze pro prislap z kopce, tedy zadna vysoka wattaz, to je jasny.
Edit, spatne zarazeno.
Ja 9z odsuzoval, ale pak sem to chvilku mel na E13 a zas tak blby to neni. Vyhoda je, ze s rozsahem eagla nemusi byt zadni saltr takova obluda a teoreticky staci raminko jako je na 11sp.
A mensi prevodnik taky stoji za zminku. Sice se drive ojede ale prostupnost echtovnim terenem se o neco zlepsi, kazdy mm hraje roli v realu.
Jenže je problem, ze to chce 12sp a jsou dve cesty – klasicky 12sp system, nebo prestavet 11sp. S prvnim ztratis vyhodu mensi hazky, s tim druhym to neni 100% spolehlive.
Vypadá to totožně, jak ta z mého posledního odkazu. Jsem zvědav, co to vydrží. Hodně by mě pak zajímaly postřehy a zkušenosti.
Bohužel kol s podporou 2×XX ubývá a tohle by mohlo být v celku přijatelné řešení. Ta z prvního odkazu by pak mohla být solidním konkurentem pro Sunrace.
Ta ZTTO je jako nejaka znacka ;). Kluci od. Ich jezdi převodníky a neni problem s kvalitou ani vydrzi. No, uvidime.
Díky za odvahu, dávám si vlákno do oblíbených a jsem moc zvědavý na vaše zkušenosti.
Tak pak napiš jak Ti dojde. Taky mne to zajímá.
Už jsou nějaké zkušenosti?
Ten ti tezko odpovi. Leda jako jiny nick.
9T ani nechci, ale tahle mě zajímá kvůli váze https://www.aliexpress.com/…6760223.html?…
Tak podle posledního info tyto kazety výrobce upravil pro rok 2020 aby nedocházelo k předchozím problémům se seřízením a vylamováním zubů. Na YT pár videí kde to už chodí normálně.
Tak nejnovější info proč to nechodí s AXS.
Dobrý den,
Děkujeme za váš zájem o náš produkt.
Kazeta je standartně dělaná pro přehazovačky 10–50 zubů. K této kazetě jsou v balení 2 kladky právě proto aby jste mohl mít tuto kazetu 9–52. Nové přehazovačky sram pro zuby 10–52 jsou malinko přepracované, proto by nemusela pracovat přehazovačka AXS správně s touto kazetou. Je to i doporučení výrobce.
Přeji hezký den