• pote

    čau chtěl jsem se zeptat jaká je reálná životnost v km vidlice nebo tlumiče fox float R při poctivém dodržování servisu.

    A jak diagnostikovat stav těchto komponentů při koupi starších kousků? Díky za odpovědí

    0 0
    • MirosPikos  

      To se těžko určuje, záleží kdo s tím jak jezdí, v jakým terénu a povětrnostních podmínkách a také jak se o vidlici stará kromě servisu (čištění, mazání).

      0 0
      • pote  

        tak aspon přibližně hoby jezdec při kvalitní péči jestli 2000 nebo 20000 km

        0 0
        • Azmir  

          Záleží co si představuješ pod pojmem životnost, jestli jak často chce servis nebo za jak dlouho se rozpadne, obecně to záleží na podmínkách, ani nejde o to kolik najedeš, ale spíš v čem, tzn. bordel, prach, bahno, déšť a podobně životnost zkracují, ale i přes nejhorší podmínky vidle vydrží nebo aspon by měla desítky tisíc kilometrů, pokud se o ní staráš.

          0 0
          • pote  

            jo to sem chtěl vědět. myslel jsem za jak dlouho se rozpadne.

            a stane se neopravitelnou je mi samozřejmě jasný že když budu jezdit převážně na silnici vydrží víc než v těžkém terénu a blátě..jen uvažuju o koupi jetého kola tak se informuju jestli třeba 3 letá vidle s 10000 km je na odpis nebo se dá dále servisovat a používat a ještě bych rád věděl jak si otestovat funkčnost těhle komponentů jakože třeba kontrola těsnosti vůlí atd …co ještě zkouknout při koupi

            0 0
            • Smazaný účet  

              pokud tu vidlici neuvidis/neuvidi nekdo kdo vi na co se divat, tak stejne neodhadnes v jake je kondici…kupovat jety bajk je proste riziko.

              Vidlice se nerozpadne, ale muzou se vydrit kluzaky a to bud za velice dlouhou, nebo i velice kratkou dobu:-O

              0 0
            • Tomínos  

              Koukni se jestli není odřený elox na nohách, pokud zabrzdíš přední kolo a hýbeš s celým kolem dopředu a dozadu aby tam nebyla vůle jako kráva. 3 letá vidle s 10t může být jak zleka zajetá, tak na odpis. Kamarád mi dal na servis recona ježděnýho v zimě, bez velkýho starání a sůl těsně pod guferem vyžrala všechen elox, takže vidle v podtatě kaput…tak na kolo do hospody.

              0 0
              • Atilla  

                Ještě další pomůcka je zkusit přetáhnout negativku a vytáhnout kluzáky víc nad gufera a pak je krásně vidět jestli není vydřená. Kupovat víc jetou vidli, tak si sebou vezmu kladívko + imbus a sundám si monoblok:)

                0 0
                • Smazaný účet  

                  Vzit vercajk je idelani postup…bohuzel ne vzdy to jde. Nektery majitel to nedovo bo se boji aby se s vidlou nic nestalo…jiny nema problem…kazdopadne pokud ma nekdo problem s osobnim predani + rozebranim, tak uz je to motivace pro prehodnoceni rizik…

                  0 0
                  • scret  

                    jak pises, maloktery majitel dopusti hrabat se v jeho vidli s tim, ze si ji mozna koupis… Mozna tak, kdyz mu dlouho lezi a nemuze ji prodat… Jinak si najde nejspis jinyho kupce…

                    0 0
          • Cryzyy  

            „desítky tisíc kilometrů, pokud se o ní staráš“ – se ptal na vidle FOX ne, na pevne :D

            0 0
    • bleach  

      zivotnost techto komponentu je do te doby, nez prestanou fungovat

      0 0
    • pustipav  

      Vidle z bazaru je asi vždycky risk, pokud vyloženě neznáš historii.

      Určit životnost v km je nemožné – závisí to na údžbě, stylu používání, hmotnosti a nevím na čem ještě…

      Jinak 2000 bych se nebál určitě. 20 000 je hodně km (aspoň na mě) a to zaleží, čím vším si vidle prošla. Ani asi tak nevadí bahnitý závod, jako to, že se to pak nechá a nic se s tím nedělá.

      Na druhou stranu – 20 000, to už člověk musí být do biku takovej fanda, že mu ta vidle stejně nevydrží tak dlouho a bude mít chtíč to vyměnit za chvíli za něco jinýho, alespoň tak to vidím já ;)

      0 0
      • Smazaný účet  

        jenomze ono staci kdyz si das par luxusnich jarnich vyjizdek v bahnicku a pak na vidli cely rok jezdis…pokud se do vidle dostane nejaky bordylek (v pripade lepiveho jiloviteho bahna to neni takovy problem), tak uz staci jenom najizdet a bordel udela svou praci…3000Km pak staci na odpis vidle…

        0 0
    • scret  

      zivotnost? do zadreni:)

      Jinak pri pravidelne a poctive udrzbe a servisu v klidu nekolik let… Neni problem nalitat i nekolik desitek tisic km … ale vzdy je to silne individualni…

      Opotrebeni zda ma najeto 5tkm nebo 2,5tkm moc nepoznas…

      0 0
    • pote  

      možná blbá otázka ale co je to ta negativka pročítal jsem tu hodně vláken a furt jsem to nějak nezjistil

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.