• Mad_Cat1

    Čus, plášť Continental X-king RS 2.2 kevlar, najeto cca 1300km na HT a zjistil jsem na boku trhlinu viz foto. Vlákna nejsou úplně potrhána, takže nebyla ani vylezlá boule, přišel jsem na to náhodou, když jsem dával kolo na střechu. Má ještě hodně „masa“, tak je mi líto ho vyhodit a tak se ptám, má cenu to opravit a pokud ano, jaký bude nej způsob?

    Napadlo mě přelepit zevnitř i zvenku trhlinu kouskem jiného pláště, nebo kouskem duše, či kombinaci těchto dvou možností?

    Díky za tipy a rady.

    0 0
    • Mamut  

      Tomu nic nie je. Dal by som zvonka beznu zaplatu, nech sa nestrapkaju vlakna.

      Uz som lepil aj daleko presvedcivejsie prerezane plaste, ale uz kusom tenkeho stareho plasta. Ale dokym su vlakna vcelku ok, tak staci aj bezvlakenna zaplata.

      0 0
    • pee.tr  

      Tohle bych ani nelepil a jezdil ;-) Ne, tak podlepit běžným flekem pro jistotu. Záleží taky kolik foukáš. Já měl podobnou, možná delší trhlinu, z níž vylezla duše. Zalepeno zevnitř flekem a zvrchu trochu zalito lepidlem (asi ani nebylo nutné) a jezdí to tisíce km dál. Na závod bych si to už asi nevzal, ale pokud vozíš aspoň lepení nebo duši na delší výlety, tak nevidím důvod tuhle gumu vyhazovat.

      0 0
    • bagr84  

      Jezdil bych dal, max bych dal zevnitr flek na bezduse.

      0 0
    • Mad_Cat1  

      foukám ho tak 3–3,7 podle toho co jedu za povrch. Ok podlepím to zevnitř a dojezdím ho, byla by ho škoda:-). Dík za rady.

      0 0
      • MichaelSimek  

        3.7 atm? O.O

        0 0
        • Mad_Cat1  

          Když vím, že pojedu jen po silnici, tak i jo. Vážím 90kg, tak je to znát, když je nahuštěno míň. Pokud jezdím terén, tak 3 jsou mi akorát.

          0 0
          • MichaelSimek  

            pak ty plaste ale nebudou fungovat tak jak maji a je skoda jezdit na dobrych plastich prefoukanych, to si kup nejaky šunty za 150,– a pojede to taky…90kg je vic nez ja, ale ne zase o nejakej velkej ranec a foukam pulku co ty

            0 0
            • MirosPikos  

              S mými letními více jak 90 kg foukám předek 1.9 – 2.0 a zadek 2.1–2.2 A nestojí mi za to foukat víc, ani mi nepřijde, že by to jelo líp. A když náhodou přefouknu, stačí pár kamenů/kořenů a rychle stavím a ufukuju…

              Takže podlepit obyč flekem a jezdi v klidu dál ;)

              0 0
      • Dejv94  

        3–3,7? To jako fakt? Jinak jak psali výš, plášti nic není, pro klid duše podlepit záplatou a jezdit.

        0 0
        • Mad_Cat1  

          vyhovuje mi to tak a je to ještě dost pod maximem (4,5 bar)

          0 0
          • jIrI___  

            A teď se připrav na masírku, kde ti nízkotlací lidé budou tvrdit, že i když tam nafuníš 1,5 bar, tak to pojede po silnici líp než nabušené pláště :).

            Plášť zevnitř podlepit flekem a jezdit dál, tohle nic není.

            0 0
            • MichaelSimek  

              po silnich je to fuk, ale 3atm v terenu je imo naprd…ale at si kazdy vozi kolik chce, ale treba jenom nevi ze to pak pojede „lip“ :) uz jsem par lidi ukecal na nizsi tlaky a zatim nikdo nelitoval

              0 0
              • Dejv94  

                +1, Na silnici je to jedno, ale foukat XKinga na tolik do terénu? Vážím sice míň a funím 1,5 baru, ale tak na 90kg by se mohl pohybovat okolo 2, max 2,5 atm. Jinak rozdíl mezi 1,5 a 2,5 na silnici je, ale ne niják zásadní pokud to vozíš jako bezduše, 2,5 a 3,5 nepoznám rozdíl, oboje je to pro mě jak šutr.

                0 0
                • Mad_Cat1  

                  Tak ty tři v terénu mi přijdou akorát a i pocitově to v pohodě tlumí a to se s tím v terénu moc nemazlím. Zase pokud bych ubral, asi bych jezdil s tím pocitem, že na nějakým kořenu nebo hraně cvaknu duši o ráfek…

                  0 0
                  • xshreck  

                    no potěš koště.

                    0 0
                  • MichaelSimek  

                    kdyz mi najdes jedinyho zkusenyho cyklistu, ktery v terenu vozi 3atm na normalnich bikovych plastich tak pokracuj v jezdeni takovych tlaku…pokud nenajdes, tak je cas vyzkouset mensi tlak, prozacatek 2.5atm a jezdi…a pokud s 2.5 cvaknes, tak to neni chyba tlaku, ale tim ze na tom sedis jak pecka…a casem az si osahas 2.5 tak klidne zkus i o kousek min, je to nebe a dudy v terenu a na nejakych sotolinkach to neni vubec znas pokud to neni hluboko pod 2

                    0 0
                  • Breakpain  

                    Nebál bych se toho … se 100kg oblečenej a vybavenej jsem s dušema jezdil 2/2,2 a nikdy jsem necvakl :-) … To tě nepřesvědčuju … jen Ti tu píšu zkušenost ;).

                    Kdysi jsem také jezdil kolem 3 barů … pak jsem zkusil upouštět a je to jiné kafe … Chce to prubnout, pokud Tě to neláká, Tvá věc :) …

                    0 0
            • nitraq  

              Na silnici jo, ale v terénu to je na škodu:) V sobotu mi to na testovačce jelo nějak blbě a já furt uvažoval čím to je. A co myslíš? Pláště nabušený skoro na max, takže na příčně skloněný cestě kolo vůbec nedrželo a jelo pryč do lesa.

              0 0
              • Mad_Cat1  

                tak já ale nemám max, jsem na zhruba 3/4 a pláště drží perfektně jak na suchu tak na mokru, ale pokud mám jezdit rychlejší šotoliny, tak pod sebou nechci mít rozpláclou bačkoru

                0 0
    • Martin  

      jak píšou ostatní. podlepit záplatou

      podobně jsem loni škubl kevlarový X-K, podlepil jsem to záplatou na pláště od Ferdusu a jezdil s tím celý zbytek sezóny a kus letošní, než jsem koupil X-K Protection

      jezdil jsem to bez duší a záplata držela bez problémů

      0 0
      • Mad_Cat1  

        okey, už jsem to podlepil flastrem a zítra to nahodím

        0 0
        • Martin  

          a nepřeháněj to s tlakem

          mám kolem metráku a jezdím 2,5/2,5 baru a je to v pohodě, i na asfaltu

          0 0
        • Martin  

          a nepřeháněj to s tlakem

          mám kolem metráku a jezdím 2,5/2,5 baru a je to v pohodě, i na asfaltu

          0 0
          • Mad_Cat1  

            jo nebráním se tomu, ozkouším to, ale jak pojedu hladkej povrch, tak fouknu klidně víc, však jak jsem psal, od maxima je to daleko a ty rozmezí se taky neuvádí na pláštích jen tak ne.

            0 0
    • Mad_Cat1  

      Tak si musím nasypat popel na hlavu, zalepeno, před chvílí jsem to nahodil a foukám foukám a koukám na manometr (šlapací pumpa) a tlak vlastně skoro jak jste říkali, nahodil jsem tam 2,7 baru a suprovka. Jak jsem psal předtím, že foukám od 3 do 3,7, tak to jsem koukal na ukazatel PSI (mám tam obě hodnoty). Takže se vám omlouvám.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.