Nahoďte nějaké odkazy, ať vidím, co jsem přehlídl, díky…
Nahoďte nějaké odkazy, ať vidím, co jsem přehlídl, díky…
Kona Hei hei treba
Ten má vzadu jen 100mm.
to je hnusný vzhledově kolo. :))
nazivo vypada velmi dobre, jednoho majitele s velikosti M obcas potkavam a ke spokojeny.
ten AL model GROUND CONTROL za ty prachy mi přijde celkem OK, jasně váha bude vyšší
Na cyklobazaru je stříbrný model 2020, úplně nevěřím tomu, že se dá tak odlehčit…
To je trosku jiné kolo ale. Tohle je xcm, má to i jinaci geometrii než to trailove. A taky je většina osazeni v karbonu. Mi to přijde fér, za ty kacky :)
Však jo, tohle má hlavový 68° :/. Potřebuji L.
“Oiz TR”: https://www.cyklokyjovsky.cz/…-2021/d50399?…
Cenove lehce pres
Nebo
“izzo”: https://www.yt-industries.com/…tegory/73662
Az pujde objednat
Připlácet za Orbeu se myslím nevyplatí, když Dema je krom vedení hadic úplně stejný rám.
Už se to tu jednou řešilo, ze Dema je úplně jiný rám, jen použili do katalogu upravenou Orbeu
Takže Dema bude prodávat co? Já už si žádný iluze o vývoji low-end karb. rámů nedělám.
Tina sem dávala foto toho rámu, na živo to byl úplně jiný rám, jenom do katalogu použili Oize.
Co je tam jinýho krom vedení lanek a šroubků na košík?
To je ale jiný rám než dávala někam sem, zaboha to nemůžu najít. Tohle vypadá fajn, taky u Sováků psala že budou i samotné rámy, tak schválně za kolik
Kdyz zbezne kouknu, vidim jiny tvar spodni trubky, chybejici otvory k vedeni bowdenu, prebyvajici otvory na voditko retezu, zdeformovanou levou sedlovou vzperu, jine reseni ramu u patky, lakovane vahadlo (otazka materialu?), jine cepy, tvarove odlisnou sedlovou trubku a predevsim pak v oblasti napojeni retezovych vzper a mam dojem, ze i horni trubka je nejak moc hranata a zespodu tam vidim nejaky artefakt, ktery by mohl byt dirou pro neschovane vedeni dalkoveho ovladani tlumice.
Prijde mi to jako jasna kopie, ktera s puvodnim kolem ma spolecnou akorat tak siluetu a o skutecnych vlastnostech, geo, vaze, kvalite provedeni a tak se muzeme pouze hadat.
Taky neni moc co vymyslet, zeropivot je jednoducha konstrukce, s tlumicem horizontalne vypada vsechno jako Orbea, Superior, Canyon nebo Cannodale a s tlumicem vertikalne jako Scott.
Dik, ze jsi nam to vysvetlil
Když je to podle P@xe stejný rám, který se liší jen ve všem kromě typu konstrukce, tak je zbytečné si priplácet za Oiz :D
S tebou nesouhlasím v tom, že by Orbea byla nějakým originálem, jen docela hezky zpracovala známou konstrukci.
Jestli to vidis tak, ze se vezme typ odpruzeni a pak tomu jen daji tvar, tak jo. To je pak ripoff 99 % produkce.
A těch :D tam mám dát kolik abys pochopil, že to nemyslím úplne vážně?
Ta Dema mi připadá blíž klasickým čínským rámům, asi levnější karbon, kterého je všude víc. Jak přesně bude udělaný a jak budou držet ložiska nikdo z fotek neodhadne. Taky to je levnější a kupce si najde.
Tak ja nikde nepsal, ze se na tom neda jezdit nebo tak neco. Pouze rozporuji, ze by to byla Orbea Oiz za mene penez a s jinym napisem na ramu.
Ale vypadá šíleně :)
Ta hlava je přímo příšerná
to snad ani zadarmo :))
Já si to snad pořídím :D Nikdo mi to neukradne a bude téma ke konverzaci ;) Jezdit by to mělo ok. Akorát kdyby to nemělo hliníkovou zadní stavbu :(
Zas tak zle to nevypada, ja si spis vzdycky vzpomenu jak sem driv po sezone resil nefunkcni vrzajici loziska at uz na tlumici nebo jinde. U tehle znacek bych mel strach predevsim z toho.
RB TR 120, by asi taky šo stlačit pod 13kg, když se na to navěsí pěkný olep.
Tj, ale pořád je to zbytečný kilo na rámu…
Yt izzo má 2.3kg bez tlumiče a Barvy a RB má mit ve stejné velikosti 2.8kg s barvou.
Jsme dospěli k zajímavému srovnání: Izzo vs. TR :)
Nějak nechápu. Ty kola jsou geometricky dost podobna, jen izzo má o cca 500g na rámu méně. Co mě uteklo?
V L bude mít TR cca 3 kg bez tlumáku…
„ma mit“… :))
Tak psal to Hejník. Aspoň to uvádějí s barvou, na rozdíl od YT.
uvidime… :)
Já tomu věřím, když Dragster měl 4,3kg, tak by neměl být problém TR pod 3kg
Pro ilustraci, tak RB iq290 XL i s tlumicem RS Monarch 3.3kg. U TR tipuju min to samy. Ma to vahadlo, zase nejsou prumyslova loziska …
2.5 kg ma Merida xc Ninety ram s tlumicem a je napul karbonovy.
Tak bez tlumiče a bushingů jsi na nějakých 3050g v XL. Proč by pak TR bez ložisek nemohlo mít méně?
Vahadlo ? Cca 200gr.
Mám Neurona v nejlepším možném sestupu a i tak atakuje 13kg (s pedály). Jediná cesta odlehčit jsou lehčí pláště, sedlo a kazeta, jinak není kde. Rám má tuším pod 2,3kg.
Tedy, pokud bys chtěl za méně peněz podobně těžké kolo, musíš mít něco s méně odolným – > lehčím ramem, nejspíše XC rám s delším chodem tlumiče. Orbea TR, Spark, a pod. S Izzem bez šance, to je na tom podobně jak Neuron.
Mam podobny zadání, jen pro mých 198 cm potřebují regulérní xxl. Což je prakticky jen izzo a tallboy. Jenže tallboy je přes budget a izzo na sramu, což bych radši Shimano.
Ještě jukni na epic evo, to je super mašina.
Počkej si pár dní až YT zveřejní modely 2021, třeba budou mít i na Shimanu.
Epic EVO začíná na nějakých 120. Ale to osazení na Specialized docela jde. Akorát už je to zase jiné kolo než Izzo apod. Oni se ty kola tvářej podobně ale je tam docela rozdíl v robustnosti, tuhosti v rozbitym terénu atd. Epic je furt tak trochu xc, Izzo je dělané na trochu ostřejší zacházení.
Myslíš, že bude MY21? Docela by se mi zamlouvala jiná barva.
Předpokládám že ano. Vypoušťějí to každý rok zkraje ledna. Modely co tam mají teď už jsou většinou komplet vyprodané.
Canyun ma docela velke ramy, mozna by ti stacil XL.
Nechcu ti do toho kecat ale pokud uz mas celkem solidni rozpocet tak bych nez 1/2 kila vahy resil geometrii ktera ti bude 100% sedet a fungujicinzadni stavba. Chtel treba fungujici tlumeni, pohon co bude radit i ve srackach, karbonove zaplety atd… do vyberu si pridej i Giant trance
Mám zkušenost jen s virtuálem X-Control, Trancík by asi seděl, ale zas by to byla hlína za cenu té Demy…
Ja na jare koupil pod kilo celokarbon vcetne kol, poptej se na veveri co je mozne sktualne sehnat
Trance bych taky zaradil. A nekdy po lete minaji 20% slevy. Jestli jim neco zbyde. Ještě nedavno tam tohle model tudim 2019 (takze stejnej) bylo kolem 85k. Takze se to do stovky da dobre dodelat.
Aha, loňský je v karbonu, ten jsem přehlídl…
Proč ne Rock Machine?
Má oldschool úhel hlavy :)
Jen bych se rad optal, co je v cislech oldschool uhel hlavy?
68°
Tak ze 68 stara geo hlavy a nova geo hlavy je 65?
68 je dneska docela ciste xc. U kola tohoto razeni bych cekal 66.
Zas neprehanej, i progresivni znacka jako Mondraker ma u kola na rok 2021 jen 68.5. Taky tech 66 u jinych znacek u trail kol je casto 66,9.
Nevim teda u ceho, F-Podium maji 66,8° a to je ciste zavodni 100mm xc.
ten jejich novy superlehky ht.
No tak to je fajn. Akorát se v tomhle vlákně řeší xc/trail full…
Nevim proc, ale sklony 65–66 se mi moc nelibi. Prave si myslim, ze 68 je tak nekde mezi a je takova akorat geo, jak xc, tak trail. Ale jen muj nazor. Jezdil jsem totiz tri roky zpatky 70,5. Prave kamos hleda kolo a vsude je geo 66, tak je stoho na nervy.
70 je na xc full v klidu. Nemel jsem pocit, ze me to nekde limitovalo a objektivne ve srovnani dle Stravy davam na zavodech top10 casy ve sjezdech.
Jenze kde je tvoje technika ze…:)
Na trailech které jsou prudší, třeba jako ptačí perspektiva je to poznat dost.
No jo, ale řekni mi kolik xc závodů obsahuje trail typu Ptačí perspektiva. :)
Tak to neřeším, ale já podobné věci jezdím na svém HT a vím, že díky položené hlavě se pak do prudkého točí přes přední kolo daleko lépe. Beru, že to má být trail bike ala izzo na kterém si dáš švih a při tom můžu přejet pár domácích trailu.
Však ale on chce xc/trail full, tak je předpoklad že chce jezdit i traily ne?
Zakladatele znám, Ptačí perspektivu jsem viděl, a troufl bych si říct, že tohle úplně jezdit neplánuje ;) Pokud TT, tak spíš Modřínový a Perníkový.
Xc kolo se nejcasteji na Ptaci objevi omylem. Cilene si ho tam vezme jen hrstka lidi.
To je jako vybirat silnici a argumentovat ze na hrube sotoline to nema optimalni vlastnosti.
Viz komentáře výše. Chápu, že většina maratonců má mtb spíš aby nemusa objíždět díry na silnici ( tebe tím samozřejmě nemyslím). Ale pro mě pojetí trail znamená už i slušný terén. Když jedeme bikepacking, tak se jede přes hory a kopce, kde jsou pěknéé lajny a na tohle mi lehký full jako izzo, RB TR 12,.. přijde jako ideál aby člověk nebyl vytlučený z HT.
Ty jsi v pojmu teren ovsem uz dost daleko ;) takze slusny teren je to, kde dost enduristu jde pesky.
Ja uplne chapu snahu mit kolo na kterem jde i nekam dojet a objet vic zajimavych mist, tady je to proste vzdycky kompromis a da se s tim pracovat dvema smery. Kdo je nabusenej fyzicky, vezme vetsi zdvihy a vetsi kladivo a kdo je nabusenej technicky vezme nizsi zdvih a lehci agilnejsi kolo.
Proto tezko radit univerzalne. Dneska casto vidim jak lidi tlaci tezka endura nebo jedou od paty kopce na 32/51 rychlosti chuze, aby pak zdvihem 160+ kompenzovali techniku z odrazedla na cervenym trailu. To je pripad kdy chybi fyzicka i technika a pro takove bude kazde “univerzalní´ kolo spatna volba a budou od zacatku nespokojeni.
Je takt, že když chceš naprosto zbytečně spláchnout do hajzlu kilo, tak to chce aspoň dva stupně, ať to má smysl ;-)
Ty to nechápeš, určitě neznáš dobře ani svůj vlastní hlavový úhel :-)
Dnes už to nejde jinak, předkoplý čopr, rodla 800mm, ráfky 30mm a hlavně mirelon :)
Čopr je fajn, když jezdíš prudký sjezdy. Jezdíš? Pokud nemáš ramena jak Hulk, rodla 800 jsou na univerzální ježdění úplně na *****. 30 ráfky? Jaký na tom chceš vozit šprcky? Víc jak 2,4 stejně nevyužiješ;-)
Nemusí být prudký, na rychlých floučkách je podkopnutá hlava taky lepší než příkrá.
Souhlasím, ale to má i na stávajícím stroji. A kilo je doma ;-)
69° :) přidal jsem sice 2 cm zdvihu, ale i tak.
Původní idea byla dostat se co nejlevněji ke 120 mm zdvihu vzadu, což by asi vyhrálo TR, pokud se dá domluvit na nekompletním…
Ale houby, napr. Olpran ma furt jen fully na 26' kolech. 29 zatim vyvojari zcela ignoruji.
Tak u Olpranu vývojáři ignorují lecos, tedy jestli nějaké vývojáře Olpran má :-)
Neznám.
A vliv na funkci to urcite taky nema :)
Má. Když se bojíš něco sjet, můžeš tento „zastaralý úhel“ použít jako alibi, že to nejde :-)
Sem myslel bobovu funkci ne patrikovu :)
Moje rada, neřešit hmotnost ale řešit raději svůj um na kole jezdit :)
V druhý řadě bych řešil geometrii a funkčnost a až úplně naposledy jestli to bude mít 12,5 nebo 13,5kg což je ve výsledku téměř jedno i když zarytí gramhoniči budou říkat něco jineho. :)
Tohle je kategorie na kterou koukam já. Bud tohle nebo Trance X. Ale to uz je o kategorii vys nez chce zakladatel. A navic Hugene uz davno není a těžko říct, kdy bude nový. A do 13-ti kg se taky nevejde.
Je celkem jedno, co si koupis, stejne nebudes spokojenej.
Nj, bipolární blíženec to je utrpení, několik osobností v jednom :)
:-D
S tím se dá souhlasit. :-)
Není to fuk? Stejně s tím nebudeš spokojený :D
Koukám, že plzák mě předběhl. Ale je vidět, že tě známe dobře :)))
Já už fulla měl a byl jsem spokojený, s Genem jsem také spokojený.
Tak proč si Lapíka prodal a teď pracuješ na budoucím prodeji Gena? :-)
Nechceš ještě zkusit dát na přední kolo zubatější plášť a trénovat techniku na Genovi? Teleskopku už tam máš.
To je moc práce. Je lepší to svést na techniku ;)))
On za to nemůže. B.p. mu saje šrajtoflu. Ale je potřeba mu to občas připomenout ;-)
To je známá historka s ložisky, Lap byl bazarový.
Od prvních fotek TR mám prostě v hlavě fulla. Nechci ho kvůli zlepšení techniky, ta už nenastane, možná to bude posl. kolo.
Možná… Ale nemusí. Zajeď si na jaře na Špičák, půjč si na týden kolo a brnění. To tě posune psychicky i fyzicky. Ještě poznáš partu dobrých lidí a jako bonus dole bublaji brejle;-)
Heh
Na druhou stranu, ta radost z novyho kola je taky super pocit.
Stejne jako to nasledny zklamani :(
Klasika, vlákno už jde do kopru a nedozvěděl jsem se vůbec nic novýho :)
Čekals skoro po 14 letech něco jiného? :)
Čekal jsem odkaz na nějaký zázrak, který nebude mít 2 kg vidlu a NX :)
A co je špatného na Kona Hei Hei?
Cena.
Zazraky jsou jen v pohadkach a nebo bys musel delat u fochu, abys to dostal za nakup. Skoro se mi chce rict nerikal sem ti to? :)
Ten odkaz co jsem daval byl za moc 120.
Nevim jak to ted maji, ale porad si rikam ze cca tech 15 bys dolu ukecat mohl.
Hele ted je proste doba, kdy pocitej na solidni full minimalne 150 (karbon, x01). Nekde se ty kompromisy pak pripadne na cene projevit musi…
Někdy mi musíte někdo ukázat, jak vypadá to handrkování o ceně, já to ještě nezažil :)
Scott a Giant mám kousek od baráku, jak si tam udělat kamarády? :)
Stačí nebejt morous :)
Když cokoli jsem tam sháněl, nikdy neměli :)
To je takovej vseobecnej nešvar, že maj prodejci se vsim problém a zákazník je obtěžuje. Čest výjimkám.
Oni spíš maj skladem jen lowend pro „obyčejný“ lidi :)
U většiny zboží se nehandrkuju:)
Naproti tomu kolo je zboží, kde je v čr celkem běžný něco zkusit usmlouvat, zrovna tak auto.
Stačí se prostě zeptat: šlo by udělat něco s ceníkovou cenou? Co můžete slevit, abyste byli ještě spokojený a já taky?
Není to žádná věda. Není se potřeba stavět do podřízené pozice a už vůbec ne do ní tlačit prodejce:)
To nesmíš mít nereálné požadavky, vzhledem k současnému stavu trhu… :-) Za mně to YT vypadá parádně, ale nejezdil jsem ho.
Yzzo je pecka, ma dost podobnou geo jako spark a koneckoncu i muj trance. Kamos ted bral top model na kasime a za cca 130 mas kolo vice mene bez kompromisu , akorat realna vaha je stejne 13 kg … jede to prej moc pekne jak hore tak dole
Izzo top model už pár měsíců není a to pod tím (Pro Race) na kashime stojí 5300EU, což teda odpovídá spíš 150t… A přesně, I tak je váha k 13kg.
Ano je to Pro Race a vyslo to na 140
No jo, kdyby se tak trh někdy v dohledné době vrátil ke stavu –2/3 roky :(
Spíš Stereo, ale to má Al zadní stavbu, což považuju tak trochu za šmé, mělo by to být, když už, materiálově spíš naopak.
To budeš muset, ale s cenou trochu přitlačit, abys měl kvalitní celokarbon.
Ale to jejích stereo 120 není špatné. Sehnat jenom rám za rozumně, tak do toho jdu. https://www.cube.eu/…-carbonnred/
To má do trailu a 130/120 daleko ;-)
Bohužel nedostupné jak v ČR, tak i v SK, DE podpora na 2* dotaz na dostupnost neodpovídá
No, co jsem to tak sledoval, pokud to má mít teleskopku a 34 vidlici (coz je můj požadavek), tak to nebude buď pod 13 kg, nebo pod 100k.
teď koukám na:
Felt Edict 1 2020
http://www.feltbikes.cz/…CE,1119.html
tady i recence na YT:
https://www.youtube.com/watch?…
No nic, dokoukám a jdu zahájit sezónu
:)
Ten má 100mm zdvih a jen vel. 16", na webu Feltu marně hledám MTB…
tady máš ještě jednoho „němce“, možnost vlastní konfigurace a barvy https://www.muesing-bikes.de/…trol-4C.html
To vypadá zajímavě, i když to asi bude katalog :)
S tim co produkuji nektere znacky to muze byt i vyhoda:-)
Mně katalog nevadí, pokud „výrobce“ nehraje habaďůru a odpovídá tomu cena.
Jako zimak by to slo
:)
Zde neoblíbený Sup mi nějak unikl, je tady někdo z Jinaček? :)
Mám se zeptat zda ho mají? Kámoš dělá ve Vertigo sportu
No asi se nevlezes s necim takovym do vahy, kdyby to bylo 120/100 nebo 120/120 mozna…ale letos sli vsichni nahoru, a bohuzel je bezne davat za kola za kilo NX nebo SX, takze za me co tu jeste nepadlo je Trek Fuel EX na hliniku
https://www.trekbikes.com/…-xt/p/33000/?…
za 90papiru na XT, a zbyle penize do toho kila bych dal do odhlehcovani – sundas plaste, misto 35mm predstavce a riditek vezmes neco 740 na 31,6, a z tech jejich 13.8 to treba dostanes na 13,2 no, to uz je na tobe…
jen dalsi tip…
Ten Kross je dobrej.
No to nevím. Lidí na to chválu moc nepějí.
Ani jeden.
řeším něco podobného, spíše tedy nižší zdvihy 100–120/100–120 a moc se mi líbí Niner Jet RDO, tedy až na to vedení bowdenu okolo tlumiče. Cena bude o maličko vyšší, ale za mě paráda :-)
Jenže nejnižší konfigurace je na SX Eagle a to p@x odmítá :)
Tak na kole za 107? Vždyť ta sada je neprodejná…
jj, souhlasím.
Mám představu, že koupím samostatný rám a postavím :-).
Já to myslel vážně. Taky bych nechtěl na kole za 107k SX jebku. Ta je pro kola do 25k.
myslím, že to ani není k diskusi :-)
Zvážil bych hlavně to jak máš dlouhé nohy. Ten sedlový úhel není zrovna v moderním pojetí.
Podobně jako to má Scott, hodně předsazené a položené, funguje to jen při určitém vysunutí sedlovky, jinak to bude moc vepředu nebo moc vzadu. Taky by mě zajímalo, jestli s tím teleskopky nemají problém.
tak zrovna sedlový úhel to má „skoro“ stejný, jako aktuální bike (74 v. 75)
Zrovna na tom sedlovém udělá stupeň dost. Na RB jsem měl 74 a na ghostu 76 a ten rozdíl je velký. Sedíš jako pán i do prudkého kopce.
Díky za podnět, ještě se na to pořádně podívám. Stejně tedy bude testovačla, jsem na pomezí L a XL.
K tomuto bych chtěl dodat, že úhel psaný výrobcem ke kolu je jedna věc a skutečný úhel je věc druhá.
Samotným posunutím sedla v rámci posedu se můžeš dostat na jiný teoretický úhel posedu.
Tak jasně, v době prohlých předsazených sedlových trubek úhel vyjde až se skutečnou výškou sedla.
Včetně toho jak si upravíš polohu sedla délkově. Údaj výrobcem je v podstatě jen, aby tam něco bylo.
A co tohle ?
To vypadá sympaticky, lehká vidla, použitelné záplety, zadní stavba laminátová asi…
Na mojekolo.cz je výprodej modelu z min. roku. Ještě nedávno byli všechny velikosti. Kdyby byly v řiti ryby a 99 tis. Kč už tam velikost M není :-D
Každopádně většina ostatních kol, co jsem viděl, byly Recon/Rhythm, NX, DT 1900, Al zadní stavba…
Myslím, že to je na dnešní ceny slušná koupě.
Mi se navíc hodně líbí geometrie, takový moderní XC/trail.
Teď se po posl. loňských zbytcích tuplem zapráší :)
nemuzu si pomoct, ale davat na kolo za 100 tisic (puvodne 115tis?) sram NX je proste prasarna.....ikdyz to ted bohuzel dela spoustu vyrobcu :-(
Je no, stejně jako Level T „brzdy“.
„na dotaz“
„na dotaz“
„na dotaz“
„na dotaz“
„na dotaz“
„na dotaz“
Dotaz, jestli jsou schopni opravdu kolo z e-shopu dodat, je letos samozřejmost.
Je (bude) to novinka, tak je jasné, že tam je status na dotaz. Jen jsem to sem vložil pro zamyšlení, zda nepočkat (to, že je nyní zvláštní doma, však vnímám také).
Ošklivější full sem už dlouho neviděl teda
Krásnější full sem už dlouho neviděl teda ;-)
To mas teda hodne omezeny okruh kol, na ktery koukas:)
+1 – mozna to je a bude fungovat skvele, i perfektne, ale vizualni nesoulad 2 ruznych uhlu vidlice a sedlovky tomu davaji fakt na frak a spise to vypada jako „pokrivene kolo“…mozna nazivo lepsi…ale z tech vizualu a bocnich fotek to je proste „skarede“…asi jako zadni stavba lectoru:-)
Ta hlava je položená jak u sjezďáku – to je klam fotky nebo je to tak opravdu?
No konzervativních 70°+ to určitě nebude. Sjezdových 64°- ale taky ne.
Opravdu ten Lector FS moc krásy nepobral, ale na krásu se nejezdí.
Zadní stavba je virtuál na 100 mm což by mohlo šlapat celkem dobře.
100mm to má jen v nejmenších velikostech. Jinak 115mm.
čau, neviděl jsem tady:
SCOTT SPARK 920
myslím že na těch 100k by se šlo dostat
To vypadá schopně. FOXky, SLX brzdy, GX sada, rám karbon, zadní stavba hliník. To není jestli není nějaký omezení? Je tam teleskop, solidní gumy. Kola asi budou použitelný. Za ty prachy asi dobrý ne?
Když už kupovat karbon, tak chci, aby nejvíce praskající část kola, tedy kyvka, byla karbon ne?
+1
A tím pádem je SCOTT vyřazen.
Se obavám že nečekáš na Godota, ty ho hledáš :) zatím nejlepší kousek co sem tu viděl teda…
Výbavou absolutně top ten loňský Revolver, nějak jsem jej přehlíd, L už není :/
Revolver FS 2 2019? Ten byl full karbon, GX, SID, ale bez teleskopu? 3300USD, to nebyla špatná koupě no
Pak tě e-shopy provokují nabídkami, ale na dotaz nemají a ani to neodstraní, zřejmě vábnička do heuréky:
Tohle je neskutečná laskomina! Dacani…!
+1. Hlavne to bude paradne jezdit.
+1. Hlavne to bude paradne jezdit.
A to proč ? Čekání na reklamaci ?
Nejde o vadu materiálu a záruční dobu, ale o jezdcem zaviněné poškození rámu (popř. vadu po záruce). Karbon jde prakticky vždy opravit, hliník pořádně ne.
tak koupíš novou stavbu, z nejhoršího. Řešení to taky má :)
Ale pouze za předpokladu, že je k sehnání. To člověk může občas narazit :-(.
Když já to kolo chci alespoň na 10 let :D (častěji kolo nekupuji ;))
Jak dlouho jsou tak zadní stavby starých modelů dostupné? Co jsem si všiml, u některých značek a modelů už ji nemají ani při reklamaci v záruční době.
Já to beru tak, že to už zrovna můžu mít celohlínu, bude o hodně levnější a zas o tolik těžší nebude.
Důvody chápu, ale mi by to bylo asi fuk.
Pro mě je důležitější geometrie. ta musí prostě sednout.
Nevím, jak to samozřejmě mají uděláno, ale u starého Top Fuelu z 2008 byla taky hliníková kyvka zero-pivot. Zadní část rámu žije bez jediné ztráty kytičky. Předek z karbonu jsem musel nechat zpravovat…
Je sice rok 2020, ale pokud je to dobře uděláno, tak bych se toho úplně nebál.
Já se nebojím, jen mám dva bipolární myšlenkové proudy: buď karbonovou raketu (jenže modely 21 jsou neskutečně ošizené a modely 20 jsou rozebrané), anebo se na to vykašlat, objednat u Heiníka a budu mít stroj, kde mi nebudou vadit pády, cesta vlakem, …
Jenže s TR120 budeš na 15Kg no, ale zase za 65 tisíc, když si tam naházíš příplatkovou výbavu.
Komponenty mám, stejně se imho u Gena prodá lépe samotný rám…
Aha, tak to jo. Tak v tom případě bych o tom vážně uvažoval :) jestli naházíš věci z Gena, tak to bude v pohodě bike.
Jen je otazka, co ten SR Suntour tlumic. Osobne nemam tuseni, co je to zac. Davat tam jiny bude zase dost loterie nebo casu straveneho ladenim.
Já ti neví. Budeš muset dát novou vidlu se zdvihem 120–130 mm. Suntour tlumič asi žádný zázrak nebude a kola taky nejlehčí nemáš. Ten Scott Spark za 99 klilo je podle mě lepší volba a pokud má Rock Machine Blizzard XCM 25th anniversary 12.5 kg tak taky asi lepší volba ;-)
Osobně doufám, že budu do 14,2kg. Samozřejmě počítám s tím, že přepletu zadní kolo. Protože ten náboj co tam dávají má snad půl kila. Ale jinak ten mix SLX/XT + nějaký tuning ala karbon řidítka a lehčí pláště na bezduše, tak by to mohlo dát. Vidle bude lyrik RC na 130mm. SR suntour AXON půjde rovnou na bazar.
To nešlo domluvit se jen na rám?
Hele nezkoušel jsem, ale ty díly co na tom jsou tu hodnotu mají. Nechci to lepit z toho co mám na HT. Takhle budu mít nové díly a vyměním jenom něco málo. Náboj mám doma, takže jen koupím ráfek a upletu zadní kolo. Přední je ok, tam bych toho váhově moc neušetřil. Vyšší řídítka použiju na DH a představec zase na dirta:) Vidle půjde do světa páč suntour už znova ne a myslím, že se prodá v klidu.
Za mě bych tam nechal klidně ten Axon, pokud to je 34ka.
Už suntour nechci. U všech co jsem měl jsem řešil nekonečný cvakání, klepání, zavzdušňování,…
A to jsem měl 2×Aion, auron a 2× durolux. Stačilo. Pořídil jsem na všechno RS a už řeším jenom pravidelné udržby.
Takový to suntourovsky cvakání planžet je prostě jaký je. Musíš jezdit tam kde to neslyšíš, já to v terénu nikdy neslyšel. Zavdusnovani? Jako patrony? To mi ho vyndej, to se mi nestalo nikdy. S RS jsem měl srovnatelně problémů. Za mě oboje plně funkční náčiní. Oboje musí člověk poladit. Mně osobně víc vyhovuje projev SR. U RS jsem poslední léta zaznamenal poměrně bídu v pasování vrchních nohou a futer. Většina vidlic chodí děsně ztuha.
PCS patrony u duroluxu R2C2 a navíc obě patrony vytekly po dvou měsících. Reklamace, nové patrony a zavzdušňování. Nikdy jsem neměl vidlice rozdělané tolikrát . A to cvakání mě teda na přejezdech vadilo neuvěřitelně, ťukání negativek taky.
Všechny ty suntoury po roce přestali pořádně chodit, O nějaké hladkosti chodu si pak můžou nechat jen zdát. Možná by pomohlo vyměnit futra.
RS funguje od začátku do konce stejně odtrh úplně v pohodě. Charger a nevíš o ničem.
Tvoje zkušenost a tvůj názor. Pro mě je pružina v negativce výhodou. Přepouštěcí kanálek u RS mezi komorama je pro mě za trest, protože každou chvíli mi někdo nosí RS že se mu zmenšil zdvih a vždycky je to pricpanej právě ten prepoustak.
Lyrik s chargerem chodí samozřejmě super, na druhou stranu je dvakrát dražší než auron. A to je taky celkem silnej argument.
Ty jo, já zase dělal servis snad 100× RS a nikdy mi nikdo nepřinesl vidli s tím, že by se mu zmenšoval zdvih. Buď prdlo těsnění a vyfičel úplně, nebo u staré vytekl olej z tlumení. Těch 5 tisíc navíc mi za chod, tuhost a to že nemusím trávit 20hod navíc v dílně přijde adekvátní. Ale škoda to tady zasírat. Pro mě prostě SR no way poučený jsem dostatečně.
Pro mě je lyrik cenově 2× tolik co Auron. Takže cca 10 tisíc navíc, to pro mě zanedbatelný není. Věř že jsem těch kol a vidlic vyzkoušel mraky, servisoval jsem toho mraky a bližší je mi prostě Suntour. RS je fajn, ale SR za poloviční cenu nabídne pro 90% lidí naprosto srovnatelný produkt.
Každopádně ti tvoje RS náboženství neberu. Jen nemá rád když někdo hází špínu na SR.
Sorry, ale 5 kusu vidlic od SR co jsem vlastnil mě už vyvedlo z omylu a Lyrik RC stojí 14tis. Takže to opravdu není 10 tis navíc proti Auronu. Zajímalo by mě jestli jsi nějakou SR jezdil víc než rok, když to máš za nákup a kola pořád točíš.
Na Patriotovi jsem vozil Aurona 3 sezóny. Loni Aion celou sezónu. Před lety Axon na RB sezóna. Já s nima opravdu nemám problém. Kde je prosím Lyrik RC za 14?
Loni jsem kupoval 3 ks lyrik select + 37mm offset za 457,56 € na R2 bike
Já beru nákupní ceny samozřejmě. To že se občas někde objeví někde něco v super akci není pro mě adekvátní argument. Za tu cenu je samozřejmě lyrik super koupě, i když tak krátký offset nevím na jaký kolo bych použil.
Loni byl všude kolem 14tis. To že je letos vše totálně přepálené je smutné. A krátký offset jsem bral záměrně, byla dostupná i klasika. Navíc proti lyriku jde durolux.
Za mě je Durolux spíš už vyloženě freeride kladivo a nesrovnaval bych s lyrikem.
Tak aion zase nejde srovnávat s lyrikem. A neřekl bych, že by byl durolux nějak moc tužší.
Dneska zrovna jak na pech jsem měl ucpaný kanálek u jedné ze 4 vidlic co jsem tenhle týden dělal:)
Jsem ti to přivolal :)
Lyrik bych viděl k Aurounu, ale lyrik je nepatrně větší kladivo. Zkrátka na enduro hodně lidí vozí lyrika nebo aurona, potažmo levnější varianty yari a Aion. Durolux mi přijde takovej bokem hlavně pro hopsálisty. Taková vidle vyloženě do bikeparku. Lyrika jsem jezdil na 27,5 blizzardu, musím uznat že to byla asi nejcitlivější vidlice, ale dost se mi propadala do zdvihu oproti Auronu.
Každopádně jak Suntour tak RS před používáním automaticky rozebírám, kontroluju, případně dotahuju. U Suntour není občas dotažena patrona jak by mohla, pak to saje vzduch nebo mazací olej.
Tak co Rock Machine Blizzard XCM 25th anniversary?
https://rockmachine.us/…silver-black
Dá se sehnat kolem 70 tisíc a má cca 12,5kg :)
Prodal jsem loni dva a oba dva jsou s ním velmi spokojeni. Já řešit jen jedno kolo na blbnutí, maratony a výlety kolem komína, tak ho mám taky.
Z mého pohledu nemá úplně moderní geo, teleskopku a na 2m v XL krátký reach.
No a? Zaleží snad jak to jezdí a ne na číslech ne? Má to pěkně krátkou zadní stavbu, 69° na XC/trail není takovej problém, vzhledem k ceně bych klidně investoval třeba do anglesetu nebo prodal sida a dal tam nějakou lehkou vidlici se 130mm, to kolo v pohodě snese klidně i 140mm. Co se týče kratšího reache, tak nevim, nepociťuji v tom žádnou nevýhodu, jezdil jsem stejný rám jen se zdvihama 140/150 a neměl jsem problém něco sjet.
Geometrie není extrémní, prostě taková akorátní. Pokud chci extra položenou hlavu a extra dlouhej reach, tak proč sháním xc kolo?
Toto je kolo na to tam přidat teleskop a neřešit. Na výlety ideální kolo.
S nějakou 130 nebo 140mm vidlicí budeš mít moc vysoko střed a pojede to blbě.
Sid na 120mm není nic moc, sám ho mám a asi budu snižovat a dám ho na jiné kolo.
Já ten rám jezdil s jiným tlumičem, takže vzadu 140mm, vidlice 150mm, stejně jako se prodává verze TRL a že by se na tom díky vysokýmu středu nedalo jezdit jsem si nevšiml :) 130mm to zvládne uplně v pohodě a střed bude pořád dostatečně nízko.
Jako že je SID na 120 mm málo tuhý ? Nebo proč jinou vidlici ?
Osobně sháním XC kolo, protože terény které jezdím, jsou XC – takže max 130 mm zdvih. Proč hledám dlouhý reach? Protože mám 198 cm a současné kolo mi je malé. Extra položenou hlavu nehledám, ale zatím nikdo nikde nezmínil, že by HA 67 na XC kole něčemu škodil, ba naopak.
Moje priority jsou: dostatečně velký rám, nízké zdvihy, teleskop a vidlice 34 mm, ideálně shimano. Třeba ten scott výše vypadá moc hezky.
HA kolem 67° je podle mě na XC ideál. Bude to sice možná trochu horší při pomalém manévrování, ale nic, na co by si člověk nezvykl. Zbytek jsou už jenom +. Kolo bude o něco více stabilní ve větších rychlostech, dá se lépe pracovat s váhou při agresivnějším ježdění, člověk má na tom více jistoty dolů…
Hodím sem ještě tabulku, kterou jsem si dělal především vloni, takže ty ceny neberte až tak vážně. Geo se snad moc u ničeho neměnila. Je to seřazený podle kombinace reach x stack od nejvyššího ve velikosti XL/XXL. V prvním řádku pak průměrné hodnoty uvedených kol.
Tak snad to někomu pomůže při výběru.
Letos je hlavní parametr skutečná dostupnost, pak až je vše ostatní.
No nevím. Těžko si budu kupovat kolo, který nechci, jen protože je skladem :)
Já to myslel tak, že dlouhou dobu něco řešíš, zvažuješ mezi několika modely, a pak můžeš taky zjistit, že některé modely v tvé vel. letos vůbec nebudou, takže jsi zbytečně ztrácel čas.
Ten čas není zbytečnej. Chci si být v rámci možností jistý, že vysolím 100+ za nejlepší možnou variantu.
Jinak máš pravdu, že pokud člověk koupil v zimě, to co chtěl, s ohledem na současný stav rozhodně neprohloupil.
Já teda byl po pár mailech s dotazem na dostupnost u strojů skladem tak otráven, že jsem radši objednal nezeslabovaný Al. Kaňon se mi nelíbí a většina karbonů je tak ojebaná na komponentech, že to ani není možný.
A co nakonec bereš?
Byl jsem hater RB, chtěl jsem tlumič dole, ale TR mě od premiéry něčím očarovalo :)
Vítej do klubu
Tak nakonec jen rám TR140? Nebo komplet od nich
Komplet 120. Rám zatím nejde. Chtěl jsem to vzít nesložené, protože to budu komplet překopávat, taky nešlo. Možná jsem jen psal na špatný email.
Rozložené to máš hned. To je to nejmenší.
120 je doufám model a ne cenovka :)
Jasně, ale měl bych úplně nepoužité, nerozpojené, nezkrácené komponenty k prodeji.
Nejde to kvůli logistice. Jsem zvědav jak moc se budou naše stavby lišit, ale myslím že o hodně:)
Zajimavy bude rovnat vahu a odolnost :)
:) tak pokud se ti líbí, tak je vše v nejlepším pořádku.
Já jsem včera zase klika a úplně mě učaroval NS Synonym v té modré barvě. Ale to je teda raketa :(
Neměl bys plz tu tabulku v Excelu?
Dík
Jasný, dělal jsem to sám :) až se dostanu k PC, tak ji někam povesim a pošlu link.
Zde link ke stažení.
Super, diky!
Angle-set na ten RM je celkem dobrá varianta. Nevím, co tam je za hlávko, ale za ca. 2000 Kč se dá redukovat HA na 67°, což už je celkem solidní. Zbytek je super kolo za ty peníze.
Je tam klasika semi integr, spodní díra průměr 56mm.
Ten je myslím jen v malé velikosti a prý nemá čoproidní vidlu :) Už to tu je.
u dodavatele jen v M a XL, třeba by se L ještě někde našlo u nějakýho prodejce, kdo ví.
Ripley stojí 120 cenikovych. Nějaká korekce by se snad dala a pak už to takový rozdíl nebude a splní všechny požadavky
Aby toho nebylo málo, ještě jsme neřešili systémy dopružení :)
Je opravdu Trancík taková houpačka, jak na to naráží testeři?
Kolo za 100K a taková výbava? Brzdy MT420, kazeta a řazení NX, vidle jenom rhythm. To mi nepřijde jako rozumná volba.
To je letos bogužel běžné. Asi by bylo nejlepší letos nic nekupovat. I když toto je 2020, holt Trek.
Letos je to fakt špatné. Kola nejsou a ty co jsou tak jsou drahé s nic moc výbavou. Otázka je jak to bude dál? Aby to nebylo ještě horší. Jsem rád, že jsem svoje RB objednal včas – teď jsem koukal a TR 140 ve velikosti S2 (L) už není. Jako poměr cena výkon u toho Canyonu je oproti konkurenci myslím ještě jakž takž. Já bych ještě počkal s čím přijde YT.
Kde v tom Kaňonu je háček, že nabízí neošizená kola o několik desítek tisíc levněji než konkurence?
Já si myslím že se tím snaží překlenout obavy některých lidí ohledně možných problémů a rizik kola z eshopu. Z vlastní zkušenosti ale musím říct, že česká podpora funguje luxusně.
ceny klesly dolů protože se spravil kurz EURa
pred pul rokem stal tento model prez 100
Spíš nabízel. Už to dávno není taková hitparáda.
Pořád se drží níž než ostatní velcí výrobci, i přestože podražil.
Momentálně je hitparáda všechno, co nemá NX a má 1,5 kg vidlu a kola pod 2 kg a brzdy Deore…
DirectSale ne? Když vyřadíš sklady, přepravu, prodejce a pod…Tak můžeš dát fain cenu
Ono to neni tak ruzove. Nove Aeroady tento tyden podrazily o vic nez 10 %. Treba SLX 8 byl za nejakych 136 k myslim a ted je za 156 k. Pry vyssi naklady za dopravu (z Asie) atd.
Jaj, doufám že to na podzim znovu spadne, trochu si v hlavě namýšlím luxe pokud vyjde nový/upravený rám
Urcite :) :) :)
:D
Myslim, ze ceny spis pujdou nahoru jeste vic… Napriklad Trek uz zdrazil… Od vcera, pokud vim.
Do cen se bude promitat letecka preprava komponentu kvuli dlouhe dobe vyroby.
Tektro ma treba aktualne dobu dodani brzd 2023, shimano u levnych komponentu zacatek pristiho roku, atd…15 mesicu doba vyroby dnes neni zadny nenormalni cislo a vyrobci kol tak delsi dobu dodani zkracuji leteckou dopravou na ukor MOC…
Nekoupíš si ho v kamennym krámu ale musíš přímo od Canyonu. Odpadá tim marže dovozce a prodejce, Canyon sám na tom paradoxně vydělá víc (vezme si část toho co by normálně padlo na marže) a celkově je to prostě levnější než jiné značky. Podobně to dělá YT Industruies apod., na ty bych počkal s čím se vytasí oni, nové modely by měly zveřejnit co nevidět.
Na ně jsem taky zvědavý. Hlavně na dostupnost.
Tak ten háček tam osobně moc nevidím, loňský Neuron měl ještě dražší záplety (xm1501) a prodával se tuším za 84, později za 89. Na přelomu roku 19/20 se nechal sehnat v akci dokonce za 65 (ikdyž to byl ještě s pohonem 2×11), ale i tak ten momentální nárůst v ceně je docela extrémní.
Někde se tu i řešili ceny top modelů. Zrovna včera jsem narazil na koment pod nějakým videem, že výrobci nabízejí top modely za nesmysly (300k), aby si pak mohli říct nesmysl i za podprůměrně osazená kola a nevypadalo to až tak blbě Ve srovnání s top modelem je to totiž třetinová cena. Myslím, že je na tom dost pravdy.
Řešilo se v jiném vlákně. Je to ale „dámský“ model a jen velikost 17,5´´.
Nekamenujte mě za blbé nápady, zvažuji různé alternativy:
Chybí mi na Rebě centimetr na krku, vypadalo by RB blbě s kratším flat představcem ala FSA Drop, a v tom vlaštovky?
Pokud tedy existuje levnější alternativa toho představce…
Nevypadalo
Představec do negativu s vlaštovkama nikdy nevypadá moc dobře.
On nebude do negativu ne? Vyjde cca do roviny. p@x podle mě chce použít tenhle představec hlavně kvůli tomu, že má o 1cm nižší hlavu a jemu na krku vidlice ten centimetr teď chybí.
+1
past vedle pasti používat starý díly na novej rám :D
Nemaj k tomu dávat 2 kg Suntour. Navíc jsem zvyklý na chrtí posed :)
Mrkni na DMR Defy
Ten jsem si taky pořídil abych mě dal lyrik s jistotou. Ale váha 182g(defy+ 50mm, průměr 35mm) se mu asi líbit nebude.
Zas má krásný M6ky a je bytelnej :)
Možná by vyhovoval 60mm, to už bych byl ale hustej endůrista :)
O něj půjde dobře otevírat pívo. To bude úplně TOP endurák :)
Jak vysoký ten představec potřebuješ?
Teoreticky 3 cm, s nízkým víčkem hlávka, Funn by měl mít 32mm…
Borci, zkuste někdo někde najít 6 cm celooranž skladem…
Našel jsem jenom v Itálii a ve Francii (pokud teda nekecaj).
Z itálie – https://www.ridewill.it/…ange/132585/
na netu je i 10% kupón na první nákup u Ridewill ;-)
Nezachranil by te Funn Funnduro? Ten je hodne nizkej
TVl to je raketa :-O
To je ale vošklivý kolo :-)
Co je na tom k smichu?
Nevím jakou velikost potřebuješ a jak velké traily jezdíš ? Ale je to za půlku :) https://www.bike-forum.cz/…-earth-3-0-m
Jestli si četl název vlákna tak jistě víš, že 100mm xc full nechce.
Tak to se autorovi hluboce omlouvám za nevhodný příspěvek :( Snad udělá radost někomu jinému :)
Na zdvihu 100mm asi nic levnějšího není…
Asi je, ale ne v takové výbavě. Kolo jsem objednával v listopadu, přišlo až teď. Mezitím jsem to vyřešil jinak. Prodávám za nákupku. Jinak stálo přes 70 t.
Jsem si to s něčím splet, ten pohon nic moc: https://www.kolaglaser.cz/…-l-2019.html
Chce celokarbon v Lku a zdvihy vyšší…vyšší ;-)
To nevis co von chce :)
Je fakt, že nic mě za srdce úplně nechytlo :) Vybavuji si, že se mi nedávno hrozně líbila stříbrná Meta s oranžovým pérem :)
U té Mety s oranžovým pérem mohlo z kritéríí v názvu tohoto vlákna sedět tak „full“ :-)
Nové Ripley AF jsi viděl? Má o sice 2 kila víc než máš v zadání ale zbytek sedí.
Mě už se vyrábí RB TR120:)
Není 12cm na tebe málo?
Však to má na XC vyjížďky určitě :)
Je to náhrada za HT, takže to zvládnu. K tomu mám navíc Ghosta 170mm a DH 210mm. Ale bral jsem to hlavně na najíždění km abych ulevil ruce po zranění.
Dobře. Zrovna dneska chce…
:-)
Je lepší řazení s hazkou fungl SLX nebo cca 7000km jeté X01?
???????!???????????????!???????????????????????????!??
Není 7k jako 7k. :D
Na to mi stejně nikdo neodpoví, rozhodne první pocit na rybářské páčce.
7k to je tak na výměnu kazety za 8 litrů ne?
Kazetu mám zánovní, starou jsem přejel a pak jsem ji nemohl povolit.
Asi spis to SLX, funguje taky dobre, kdyz se rozbije nestoji to tolik. Je to ale o neco tezsi a pocitove funguje trochu hur. Na zavodni kolo bych si dal X01, na vsechno ostatni SLX. X01 jezdene nekym jinym nez mnou bych nebral, muze to byt skoro jako nove nebo i po smrti.
Ahoj, vykopu mrtvolu.
Napada nekoho aktualne dostupnej a dostupne k odzkouseni full 120 mm + – pro babovku, vyska 167 cm? Tzn. velikost S – M? Predstava byla karbon, cenove do 120t.
Zatim v hledacku Orbea a Canyon. Nic jineho me nenapadlo :-/
Diky za napady.
Vzhledem tvymu kolu se divim ze v seznamu nemas Izzo.
Chapu, ale to by bylo uz zbytecne moc… Btw.neni to pro moji pani ;-) takze muze byt i jina znacka ;-)
Trošku do toho háže vidle to odzkoušení. Napadá mě ještě Giant/Liv https://www.liv-cycling.com/…-pro-29-2023
YT Izzo
nepises co to ma umet a jestli to ma byt 29" nebo 27,5"
Ripley AF je do 120k ale neni karbon bohuzel, zase S / M jsou super nizky kola = na malou postavu paradni… podle obuti to umi enduro i XC
29…. 27,5 je mrtvej rozmer ;-))
Ibis byl v hledacku, ale karbon. A tam se uz nevejdeme do rozpoctu…
to ne no.. bohuzel…
https://www.mojekolo.cz/…e-copper-29/
Právě jsem jednoho skládal přítelkyni, dalšího zase sobě, oba máme třetího v řadě za sebou. Kdyžtak napiš.
Obavam se, ze Optic uz moc nepojede :-/
Dle meho je to vic do AM. Potrebuju spis DC-trail bajk…
Dal jsem přítelkyni dozadu Vittoria Mezcal a Syntace 1690g kola a je to hodně svižné kolo. Přecházela z Lapierre XR 7,9 a pomalejší nebyla. Spíše na jakémkoli trailu rychlejší a hlavně její jízda jistější. Ale rozumím volbě/kategorii, kterou zymýšlíš.
OIZ od orbey je parádní, případně budu prodávat svého Anthema.. Za 120k tam asi nenechám komplet XX1 AXS a kombo od Gemini, ale úplně očesávat to taky nechci. Duke kola s Berd špagátky tam asi nechám. Pokud není ke Zlínu daleko, není problém vyzkoušet.
absolutni parada :) hned bych z toho bral veci na myho ibise :-D
Edit. zapomnel jsem dodat, ze by to mel byt spis DC az trail bike. Zadny divoceni, maximalne obcas nejaky traily typu Klinovec cervena atd.
Vyhodou nizka vaha, jinak karbon ram, 29kola, dobry osazeni – minimalne SLX/XT…
Znacka nemusi byt zadna libovka, vzhledem k rozpoctu, takze klidne konfekce typu Canyon apod.
neni to muj inzerat, ale vyskocilo to na me po procteni tohoto vlakna
byse ti to mozna pro zenu libilo
Diky, videl jsem, poslal jsem :-)
Tam by se to muselo jeste dotunit
Co tohle?
Tak prej Spesla nikdy :-))
Asi bych se nebála Scott Spark, ale ty ceny jsou už dost šílený. A barvy hrozný.
OIZ mame vyzkousenej <M> pritelka 176cm, jeto fajn kolo, ale … poskladal bych ho asi jinak, tak nevim, jestli nebude lepsi stavba?
Hlavně nikdo opět netuší kdy budou modely 23 skladem.
jj, to je velka neznama, nicmene, oba kola mame, tak to zatim netlaci :D
OIZe zkousela Sko – maly, kratky :-/
Mko bylo lepsi…
nene jenom Mko a to ma i SUPa 930 a riditka jsou rovne se sedlem a OIZ vysel skoro na milimetr stejne
Myslel jsem ta moje kamoska ;-)
:DDD https://www.baseshop.cz/…jizdni-kola/#… tady nejaky maji, ale ty ceny me vyslovene vytaceji
Škoda tej veľkosti rám Ripleyho v karbóne v L mám na predaj.
ten by se prej i libil… skoda velikosti …