Vymenit foxku za epicona tad t-t?

132 nepřečtených
  • jenik00

    Ahoj, docela premyslim, ze bych na svem biku presel na vidlici s vyssim zdvihem. Co si myslite o suntour epicon tad qlc 15 lod od Milana? Nepohorsil bych si fci a treba tuhosti. Duvod k vymene je zvlast moznost regulace zdvihu a taky velka progresivita foxky, kterou nedostanu za boha na doraz a prijde mi skoda ochuzovat se o zdvih.Tak co myslite, vyplati se prodat foxku, jetou mesic a koupit toho epicona? Jo a jinak, da se koupit s tappered krkem? A jak je na tom ten epicon pri 150 mm a nohach 32mm s tuhosti, mate nekdo zkusenost. Predem se omlouvam za zmatenost dotazu :-) diky

    0 0
    • toram  

      :D no vyměnit Fox za Epicona by mě v životě nenapadlo většinou to bejvá opačně.. jestli je tappered to co si myslim tak 2012 už má.. :D co do tuhosti pokud je to jak raidon tak je to tuhý asi jako špatně ztuhlá želatina… spíš než epicon bych bral jinou… Durolux třeba..

      0 0
    • Specík  

      Vyměnit Foxku za Epicona ? :D

      0 0
      • jenik00  

        No tak mistnima odbornikama :-) byl vychvalovan do nebe navic stavitelny zdvih, dobra cena, nebyl bych prvni kdo to udelal viz. myslim ze kubad nebo kdo na svem litevillu

        0 0
      • scret  

        byt tebou, tak se nepoustim na tenky led:D

        0 0
    • RacerX  

      No asi tomu moc nerozumite,co!? On ten epicon je totiz fakt lepsi, jak Foxka… Je treba to vyzkouset a pak soudit… ;-)

      0 0
      • toram  

        nevim..nejel sem.. ale pochybuju že tuhostí bude lepší..

        0 0
        • RacerX  

          Ver, ze s pevnou osou u obou nepoznas rozdil… Mam je obe a rozdil nepoznam.

          0 0
      • DAWE25  

        RacerX má přesně pravdu a evidentně dáte na nálepků více jak na opravdový chod. Fox určitě neni vrcholem odpružení. Jediný jeho vrchol jsou vrcholně vysoké ceny servisu. Jinak klidně bych FOXe za Epicona vyměnil.

        0 0
        • toram  

          No to ani ne..spíš kámoš mě pořád přesvědčuje že fox je the best..a když přídu s epiconem tak se mi vysměje… takže se v tom ztrácim trochu.. sám má marušku a to je otřes.. epicona chci 2012 jenže to neni fox takže budu za blba:)… tak asi proto…

          0 0
          • DAWE25  

            Kámošovi je předpokládám taky 18? Se klidně vysměj jemu. Je to totiž jen tak, že pokud nepůjdeš s davem budeš za blba? :D :D

            0 0
            • jenik00  

              Jo jinak me je taky 18, diky diky :-)

              0 0
            • toram  

              nejdu z davem ve více ohledech no ale to mě netrápí..jde o to že ty kola sou pro nas docela dulezity.. a jezdime tak nejak spolu samotnyho me to nebavi a abych porad poslouchal cotoje epicon to se mi nechce..ale tak co no.. já sem rozhodnutej jen mě překvapilo..že je to lepší než fox.. A on prostě nikdy ale fakt nikdy neuzná že fox nebo to maruška je horší než Suntour:D a já ho pořád prekecávam že je..:D .. když i ten muj raid funguje lip než ta jeho.. ale asi je zblblej z reklam?:D fox je všude no..

              0 0
          • scret  

            napsal jsi to hezky, vozi starou marzoku a povida pohadky o foxu:D Muzes se mu v klidu vysmat! a musi se brat zretel na to, ze pokud Epicon, tak z TT a to je jiny kafe, nez to co vyjede z tovarny SR…

            0 0
            • MlokCZ  

              A navíc ještě teď s HS expanzí. Ta ještě nedávno chyběla a nebyla k mání a tím i upravený v tlumení oproti Foxu a některým RS (od 2012 už mají HS expanzi všechny verze i u RS u vidlic jako RVL, dříve jen dražší verze) pokulhával.

              To se mu předtím dalo vyčítat, ale teď už ne.

              0 0
              • scret  

                porad jsem si myslel ze se to s tou HS exp. prehani a ted kdyz mam RVL RLT Ti, tak mi to s ni prijde takovy no proste lepsi:))

                0 0
    • mastihuba  

      pozorně si přečti komentáře pod tímhle bajkem :D

      http://www.bike-forum.cz/…l-10981.html

      0 0
      • jenik00  

        jojo, to jsem cetl. Ma nekdo osobni zkusenost, primy porovnani. Abych, kdyz uz bez foxky nebudu tak cool :-), si nepohorsil ve funkci. Je je moznost poslat foxku do tt snizit progresivitu a zvysit zdvih na 135 treba

        0 0
        • mastihuba  

          to si s milanem z TT musiš dohodnout. věřim že je pro tebe fox faktor nezanedbatelnej, ale mužu ti říct že mne funkce a cena epikonu vzhledem k funkci a ceně RLV taky docela sere. :D

          0 0
        • MlokCZ  

          Talas je na tom s citlivostí hůře než F-kové Foxky kvůli navíc odporům v Talas systému, které od 2010 bohužel narůstají.

          Upravený Epicon x upravený Talas 2010+, tam je to jednoduché. Talas nemá s citlivostí žádnou šanci. Průběh je výborný u obou (tohle je u Talasu parádní i v originále) a tlumení také výborné u obou (beru verzi Epicona s dodělanou HS expanzí). Akorát u Talasu v originále ještě lehké kurvení citlivosti kompresí (5–15kg nebo 2–10kg dle konkrétního kusu u RLC navíc k odtrhu jen za kompresi dle nastavení).

          F-kovou Foxku když necháš upravit, tak to bude také výborné. Citlivost se zlepší a progresivita zmenší (jen netuším do jaké míry je možné tu progresivitu snížit, to není nikdy nemoezené dle místa ve vidlici).

          Upravený Epicon TAD bude mít navíc ale ještě snižování zdvihu.

          Já bych F-kovou Foxku za upraveného Epicon TAD klidně vyměnil. Pevnou osu teď nemáš vůbec, takže není co řešit lepší/horší provedení pevné osy (jedna z mála nevýhod Epiconu TAD, ale samozřejmě je ta 15mm osa také použitelná). A je otázka zda ji budeš vůbec brát nebo ne (bylo by to lepší, ale musel bys navíc řešit nové přední kolo).

          Akorát bych si nechal Epicona o něco snížit, to by snad jít mělo. Něco ve stylu třeba 100–140mm nebo 90–130mm. Tedy abys mohl běžně jezdit na plný zdvih a snižovat do výjezdů. 150mm celých bych tam už nedával.

          0 0
          • jenik00  

            jasny, jen pro uplnost mam pevnou osu 15 mm

            0 0
            • MlokCZ  

              Jsem dneska už slepej, přitom jsem do profilu na kolo koukal. Tak tohle ber jako jedinou mírnou nevýhodu tu pevnou osu u Epiconu. Tedy jestli náhodou nemá pro 2012 nějakou změnu.

              Jde pouze o vyndavání předního kola, které není tak povedené jako u Foxky. Za jízdy samozřejmě zcela bez problémů.

              Lze to řešit stylem jako to má kubad, ale to se asi nebude chtít každému.

              0 0
              • jenik00  

                A to presne jakym stylem? Jinak k tomu epiconu, jak tam probiha stelovaci odskoku, kolik poloh? To mi prave u foxky vyhovuje.

                0 0
                • kubad  

                  bohužel je to plynule několik otáček, nevím kolik, vozím to skoro otevřené

                  0 0
                  • jenik00  

                    Jo, diky, slo mi jen o to aby to nebylo jako u nekterych rs kdy je rozsah velice maly, to mi prijde k hovnu. Je nutne doplacet ten litr za tu kompresi?

                    0 0
                    • kubad  

                      bez té komprese bych tu vidli nebral :D

                      0 0
                    • MlokCZ  

                      Chtěl si napsat nejspíš expanzi a ano, rozhodně připlatit za HS expanzi.

                      0 0
                      • jenik00  

                        jo jasny, sorry :-) trochu si pletu pojmy…Mate nekdo odhad za kolik by sla prodat ta foxka?

                        0 0
                        • kubad  

                          8/9t kč asi bez větších problémů

                          0 0
                          • jenik00  

                            vypada to jasne pro epicona, jediny co me odrazuje je ta osa, nerad bych mel problem sundat predni kolo (v cem je tam vlastne konkretne problem?) a pry i vaha origo osy je hodne vysoka? a dalsi ne uplne zanedbatelna vec je design…foxka vypada podle me proste lip…

                            0 0
                      • tomfree  

                        Nevím naco je dodělaná expanze,když píše,že má odskok skoro otevřený,to pak nějak ztrácí smysl ne?

                        0 0
                        • kubad  

                          proč myslíš?

                          0 0
                          • tomfree  

                            Protože,když ůplně otevřu odskok tak hi expanze nemá proč fungovat,jelikož se vidle bude vracet i tak dostatečně rychle,alespoň u foxe to tak funguje,mám nějakých 6kliku z 12 a zdá se mi to optimální.

                            0 0
                            • kubad  

                              při tom nastavení co mám je celkem dost rozdíl pokud se vidle vrací přes normální nebo HS okruh. V první verzi dokonce až moc rychle, to už se taky vyřešilo. jinak tím skoro povolený myslím tak cca 20%

                              0 0
                              • tomfree  

                                Mně by spíše zajímalo,jestli by ta vidlice fungovala holce,která má vanilu,kde i nejměkčí pružina byla moc tvrdá a funguje v celém zdvihu až po úpravě,vyzkoušen nový RS rvl a celkem zklamání.

                                0 0
                            • MlokCZ  

                              Hodně záleží jak je HS expanze nastavená a jaký rozsah má LS expanze, takže je klidně možné, že i se zcela otevřenou LS expanzí se HS expanze dostane ke slovu často a plný průtok oleje v LS okruhu může být pořád o hodně menší než v HS okruhu.

                              Třeba u Talasů se tohle u open bath a FIT patrony dost liší. Rozsah LS expanze není stejný.

                              A i open bath, kde je ten rozsah 12–13 kliknutí (kus od kusu se to liší), tak jsem vozil jak ještě přitlumenější (8–9 kliků), tak i téměř otevřenou kolem 2–4 kliknutí. A i při téměř otevřené měl pořád okruh HS expanze znatelně větší průtok než LS a dostával se ke slovu pořád.

                              U FIT patrony je kliknutí více (ani nevím kolik) a pohybuju se dost blízko otevřené LS expanzi. I zcela otevřená má pak znatelně menší průtok než HS okruh.

                              Hodně to ovlivní i tlak ve vidlici a váha jezdce.

                              0 0
                  • Smazaný účet  

                    Příští rok bude točítko s indexací!… Jinak vozíš odskok nastavený na skoro nejrychlejší? Dostane se pak ke slovu vůbec tak HS expanze?

                    0 0
                    • kubad  

                      pořád do píská :D takže jo funguje, ono asi záleží co tam dává Milan za olej, asi bych využil řidší

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        Když jsme u oleje, já budu muset co nejdřív poslat Epicona na roční servis. Už podruhé během měsíce jsem musel upouštět olej a ve srovnání s Oakeyho novým Duroluxem v nejvyšší specifikaci s HS expanzí se mi z (ne)citlivosti mého epicona chtělo brečet a jeho kolo mu nevrátit :0)

                        BTW co se stalo s těma tvýma starýma nohama a obyč. krkem? Necháno u Milana?

                        0 0
                • MlokCZ  

                  Detaily k té ose musí napsat on nebo hledej, nedávno to tu zrovna popisoval. Stručně nemá použitou originální osu od vidlice.

                  0 0
                • kubad  

                  uprava na DT osu je složitá nebudu to popisoivat, ale prakticky je to zbytečné řešení, stačí pilníkem upravit náběhy na ose a nohách vidle a funguje to v klidu i s originál osou

                  0 0
        • MlokCZ  

          U Foxky může jít zvýšit o kousíček zdvih a taky nemusí jít ani o milimetr. A bez rozborky to u Foxky nikdy nejde předem říct.

          0 0
    • kubad  

      vy měnit Foxku Talase RLC 150/130/110 za Epicona TT TAD 150/110 to může udělat je magor :-(

      asi jsem magor muheheeee :D

      0 0
      • jenik00  

        jeste jedna vec, jak by snasel ram toho trancu 150 mm vpredu?Ten epicon ma teda je dve polohy jo?

        0 0
        • mastihuba  

          jestli je zdvih vzadu130 tak 140bych se nebál a 150 si musíš posoudit sám jestli už to nebude moc nakoplý. Případně jezdit 150 s větším sagem a bude to lala.

          0 0
          • kubad  

            on je ten Epicon taky vcelku progresivní, takže větší SAG je taky řešení, při +/- stejném nastavení sagu jak u Foxe me zůstavá cca o 1cm víc rezerva na zdvihu, ale na občasný polet se to hodí :D

            0 0
            • mastihuba  

              ja mam 130/120 a ten cenťák vepředu používám na větší sag a neni to marný.

              0 0
            • MlokCZ  

              On Talas 2010 i 2011 je v originálním stavu extrémně málo progresivní. Asi nejlineárnější vzduchovka v originálním stavu, co jsem kdy jezdil. A přesně tak mi to sedí, tedy průběh jsem při úpravě nechával jak je v originálním stavu u obou těch Talasů.

              Přesný opak 2007 a 2008 Talasu, který je v origále mnohem progresivnější (i když u nich to bylo odvislé od váhy jezdce díky třetí komoře, tedy bylo to vždy extra progresivní jen pro lehčí jezdce; pro mě tedy už taky při 70kg – úprava tlaku ve třetí komoře v rámci úpravy v TT to vyřešila).

              Rezervu mám ale i tak dostatečnou a po dorazech nechodím vůbec, hodí se mi na obě kola do geometrie menší sag na vidlici.

              0 0
          • scret  

            150 bych na TranceXe uz necpal, 140 max. Pak by to zbytecne mrvilo zas jizdni vlastnosti kola…

            0 0
        • kubad  

          je nastavitelná plynule kdekoli mezi, na zdvih ti už odpověděl nade mnou Mlok

          0 0
          • jenik00  

            to je vyborny, dal bych si rad neco jako max zdvih 140 mm jestli by to slo. Nebyl by problem s kompatibilitou predniho kola giant s nabojem na pevnou osu a pevnou osou toho epicona?

            0 0
            • kubad  

              kolo bude v pohodě, nevím odkud si, Epicona není problém si vyzkoušet pokud bys to neměl přes půl republiky :D

              a je to otázka domluvy s Milanem, možná půjde omezit zdvih na těch 140mm

              0 0
        • MlokCZ  

          Ten rám by nejspíš 150mm ještě nějak snesl, ale jak jsem psal, už bych tam plných 150mm nedával.

          0 0
          • jenik00  

            150 mm se mi zda taky az moc. Jinak me napadlo, kdyz uz jsme u toho odpruzeni mam tam r-kovej tlumic, s citlivosti problem nemam, i kdyz to tady bylo stokrat napsano, jak to citlivost kurvi, ale spis mi vadi, ze je na konci hodne malo progresivni, i pri malym sagu chodim hrave nadoraz. Da se s tim neco delat?

            0 0
            • MlokCZ  

              Ano, dá a poměrně jednoduše. Můžeš si ho nechat vyvložkovat v Bikelife (tedy zmenšit pozitivní komoru) a tím se zvýší progresivita. Samozřejmě to jde jen do určité míry, ale nějakou extrémní změnu asi nepotřebuješ?

              Pokud se dívám dobře na fotku, tak máš standardní komoru, takže to je jediná možnost. Kdybys měl high volume, tak ještě lze vyměnit za standardní, což je velký rozdíl (s high volume je tlumič o hodně méně progresivní, je to větší skok než vyvložkování).

              0 0
              • jenik00  

                o tom ma docela cenu uvazovat, nechci prefoukavat kvuli tomu, abych nechodil nadoraz. Jak orientacne cenove se to pohybuje?

                0 0
                • MlokCZ  

                  Tohle konkrétně jsem si zatím dělat nenechal (možná na to taky dojde, potřeboval bych na jedno kolo progresivitu někde mezi standardní a high volume komorou, bohužel spíše blíže k té standardní a to už možná nepůjde), někdo tu psal něco kolem 800–1000Kč.

                  0 0
                • Mamut  

                  Asi toto mal Mlok na mysli.

                  http://www.bike-forum.cz/…linkage.html#…

                  Ale cenu len postelovania objmeu neviem, mna vtedy zaujimala viac zmena nastavenia ulmu/kompresie. Predpokladam ale, ze bude podobna ako za rozobratie a poskladanie tlmica. Veci, cim zmensuju objem asi drahe nebudu.

                  0 0
    • kubad  

      jo a Tapered verze by měla být dostupná, aspoň já ji mám :D

      0 0
    • BigKarel2  

      Fox za Suntour? :D To asi neprojde… :D

      0 0
    • jIrI___  

      :-D to jako myslíš vážně? Nálepky jezdí!

      0 0
      • jenik00  

        asi jo no

        0 0
      • kubad  

        takže Epicon TT s nalepkama Fox je to nejlepší a nejvíc cool řešení :D

        0 0
        • MlokCZ  

          S nálepkou Liteville to taky ujde :-)

          0 0
          • jenik00  

            ale fox !!

            0 0
          • mastihuba  

            nj tak foxa už je nahrazená, včil ještě vymyslet něco místo té 301 a začnu uvažovat o pořádným upgrejdu kola. :D

            0 0
            • Smazaný účet  

              301ku nenahradíš, ale místo 601 případně 901 koupíš Canyona Torque a máš to samý za polovic :-D

              0 0
        • jenik00  

          to neni spatnej napad:-)

          0 0
          • jenik00  

            jeste stoji za to zminit se bych si o skoro 400 g pohorsil

            0 0
            • kubad  

              nevím jak to myslíš, ale Epicon má zhruba stejně jak Talas

              0 0
              • Smazaný účet  

                Ale on má F32 125mm, takže fakt bude mít kolem 1500g

                0 0
                • kubad  

                  s 15mm osou to bude mnohem víc

                  0 0
                  • jenik00  

                    pisou 1580 g, je fakt lehoucka, oproti kamosovo reconu co ma nejaky dve kila to je jako pirko. I kdyby mi nevadil horsi design, jako ze je mi to skoro jedno, tak 400 g na tom svym uz takhle tezitku nevim jestli si muzu dovolit

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Zkus tu Foxku včetně osy převážit. A zjistíš, že v reálu je to znatelně výše. Tady jedna reálná váha, je to sice verze s terralogicem, ale to je jen 30g navíc, které můžeš tedy odečíst. Zase bez tapered krku pár gramů navíc (asi 10).

                      Váha F120 s 15mm osou a tapered krkem – 1777g

                      A Epicona jsem našel jen jeden starší test (od té doby pár gramů ještě šlo dolu, ale zase je TAD), kde s 15mm osou (včetně) byl pořád dost pod 2kg.

                      Reálný rozdíl odhaduju, že bude znatelně pod 200g. 400g v žádném případě omylem.

                      A pak k té váze. Na velmi podobných kolech (starší a novější Stereo) mám pro stejné pláště rozdíl cca 0,5kg a není to nic hrozného.

                      0 0
                      • jenik00  

                        No Milan tam ma 1950 g vcetne osy a s klasickym krkem.Myslim, ze kolem 300g narust to bude. Casem budu menit kola, nedokazes odhadnout kolik usetrim pri vymene z tech kol giant sxc2 co tam jsou na teba fulcruny rm5?

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          Vždyť si tu Foxku zvaž (včetně osy) a bude jasno hned přesně. Nevěřím, že bude mít včetně osy do 1650g.

                          0 0
                          • jenik00  

                            To se mi ted fakt nechce, kazdopadne diky za rady! Jen me napada, i kdyby vaha byla s RU tak osa nebude o tolik tezsi, tak max o 70 g podle me. Myslim ze fox podcenujes s tou vahou, :-)kdyz talas se vsim tim snizovanim mel 1840 g, no to je jedno, uz je to bezpredmetny dokud to nezvazim :-)

                            0 0
                            • MlokCZ  

                              Já nic nepodceňuju, já pouze beru příklady z reálu zvážených konkrétních vidlic.

                              Ještě jsem tu vyhrabal jednu F120 RL bez pevné osy a s remote lockem a ta má 1715g. Remote lock něco přidá, ale méně než ubere pevná osa.

                              Talas systém není vůbec těžší. Je to ± nastejno (jak dle reálného vážení, tak dokonce i dle toho co udává Fox teoreticky). V Talas systému jsou sice prvky navíc pro snižovní zdvihu, ale zase tam třeba není pružinová negativka.

                              0 0
                            • scret  

                              myslis ze 15mm osa ma 70g? rekl bych ze to bude krapet vic…

                              0 0
                        • MlokCZ  

                          Kola Giant sxc2 nemám tušení kolik váží. Opět máš nejednodušší si je zvážit.

                          0 0
                      • MlokCZ  

                        A pro srovnání jedna reálná váha Talasu. Konkrétně 2010 110/130/150mm (obyč krk, není tapered). Bez osy 1724g + 99g 15mm osa. Je to včetně ježku a už říznutý krk (mám tu jen chvíli teď z jednoho kola sundanou vidlici).

                        0 0
                        • jenik00  

                          No jo. Jak to vidis s tema kolama prosim te? Nebo jak jinak levne usetrit vahu?

                          0 0
                          • scret  

                            proc kupovat nova kola RM5, ktera se nebudou o tolik lisit od tech Giant… Kdyz uz, tak koupit aspon RM3…

                            0 0
                            • MlokCZ  

                              Souhlas, ale taky bude záležet, jestli ta kola co tam má nejsou nějaká supertěžítka. Dokud je nezváží, tak těžko řešit.

                              RM3 ale pak budou navíc i UST.

                              0 0
                      • Internaut  

                        Epicon 2010 – 1764g + 127g = 1891g (nezkrácená)

                        0 0
                        • Smazaný účet  

                          Máš to špatně → správný výsledek tvého zápisu je 373g a epicon je tudíž nejlehčí vidlicí na světě!!

                          0 0
              • jenik00  

                kdych mel talase, tak ho poslu na upravu a neresim, laka me ten vyssi zdvih, a to ze je stavitelnej

                0 0
    • Georrge  

      stejně pořád nevím, co na těch vidlicích stojí tolik… epicon za 4k se po lehké úpravě vyrovná vidlicím za 15k+, a po trochu složitější úpravě je předežene… co je na těch vidlicích tak drahého že je prodávají za 15–20 tisíc? Materiál? Těžko. Nákladná výroba? Taky ne. Vývoj? Jednotlivé ročníky se liší minimálně, tedy vývoj taky ne. Tady se asi opravdu platí těžké prachy za značku, jinak fakt nevím…

      0 0
    • MirosPikos  

      Možná ti to tu někdo už napsal, nebaví mě to hledat. Ale co poslat FOXku Milanovi na tuning? Přijde mi to jako nejefektivnější řešení.

      0 0
    • jenik00  

      Ted jsem jeste cetl nejaky negativni nazory ohledne zivotnosti. Nerikej mi, ze epicon za par tisic je na tom kvalitou zpracovani a zivotnosti stejne jako foxka za 15 tis. Nebo jo?

      0 0
      • Vilém  

        Rec je celou dobu o Epiconu TT. Ze by foxky oplyvaly zrovna nejakou velkou zivotnosti, to se rict neda. Diky volnejsim pouzdrum maji mirny vakl velmi rychle (moc se nezvetsuje), zivotnost stiraku je taky dost mala. Kdyz jsem mel Vanillu, tak stiraky musely byt kazdou sezonu nove, protoze to tahalo olej.

        0 0
        • jenik00  

          ja s tim prave nemam zadny dlouhodobejsi zkusenosti, jde mi jen o to, abych si treba zivotnosti nepohorsil proti ty foxce. Porad mi tak nejak prijde za v tom musi byt nekde hacek

          0 0
        • MlokCZ  

          Stíráky na tom budou v poslední době u Foxe lépe s životností. Asi reakce na tu malou výdrž. Jenže je to zase na úkor vyšších pasivních odporů, jsou teď o dost těsnější.

          Každopádně v mojem okolí jednička v tom jak moc se kazí je jednoznačně Reba. Moje okolí je samozřejmě příliš malý statistický vzorek, ale i tak Reba jasně vede (bráno dle % vidlic, které měly nějakou závadu).

          A na druhé místo se pomalu ale jistě dostává Talas.

          Stručně řečeno, dříve nebo později se pokazí všechno :-)

          0 0
          • jenik00  

            nevim, me se teda jeste nic nepokazilo. :-)

            0 0
          • jenik00  

            Dobre, takze k jakymu jsme dospeli zaveru. Epicon oproti foxce lepsi fce, zivotnost plus minus neresit, vaha rozdil zanedbatelny

            0 0
            • Kynio  

              u epicona máš navíc změnu zdvihu z řidítek, to u talase nemáš. Kdo ví, jak dlouho takovej experimentální epicon vydrží..Pokud to myslíš s ježděním vážněji a budeš tomu dávat, asi bych se epicona prostě bál..

              0 0
              • Georrge  

                epicona se bojíš, a lehčího foxe ne?:) na prasení jsou jiný vidle

                0 0
          • MirosPikos  

            Zítra mi má přijít Reba, to abych si ještě objednal náhradní stíráky :) Jen netušim proč se teď všechno tak kazí, když mi bezúdržbová marzocchi vydržela 8 let a stále těsní. Ikdyž pravda, že nikdy nebyla tak citlivá jako Reba, Epicon nebo Fox…

            0 0
            • MlokCZ  

              Stíráky ani ne, s těmi u Reby problém nebývá (pokazit se může cokoliv, ale není to z těch častých problémů).

              Nejčastěji to je u Reby proteklý olej v tlumení v pravé noze do spodní části vidlice, který vytvoří tvrdý doraz někde během zdvihu (dříve než by měl být a konkrétně dle toho kolik toho oleje proteče).

              A druhý nejčastější problém je s poplockem a tou debilní příliš slabou pružinkou.

              V mojem okolí jsou i případy, co měly problémy oba a v jednom případě dokonce ten problém s těsněním v pravé noze k tomu už 2×.

              0 0
              • MirosPikos  

                Snad budu mít štěstí a vyhne se mi to. Dá se to případně spravit doma a nebo to zmákne pouze servis? Každopádně dík za info, vím co mě případně čeká :)

                0 0
          • Vilém  

            Mas pravdu, ze ma zkusenost neni z posledni doby:)

            0 0
      • Smazaný účet  

        i kdyby mel epicon nizsi zivotnost tak radeji koupim za stejnou cenu 3krat novyho epicona nez jezdit 3 roky foxku.

        0 0
    • Mr.Infernal  

      Neuvažuj a nech si Foxku voe :-D

      0 0
    • vasek80  

      Jezdil jsem Epicona, pak Foxe a teď jezdím na střídačku Epicona a Foxe. Mimojiné jsem založil toto vlákno http://www.bike-forum.cz/…klamala.html

      Za mě, pokud nevadí, že Epicon je o chlup těžší, tak je to úplně jedno. Jen prostě kolo s nálepkama FOX na vidli má v očích odborné i neodborné veřejnosti vyšší hodnotu. Já bych si nikdy Foxe za ty prachy pokud by mi můj odešel nekoupil.

      0 0
    • kubad  

      ozvi se mě na mejl

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.