• olprantony

    Zdravím mám dotaz máte někdo zkušenost?mám silniční 3 převodník chci dát dvoj je nutná výměna presmykace?má jiné vodítko .páky jsou Sora 3×8 první generace…někde jsem četl že páku lze použít i na dvojprevodnik…i když je na tři.zrejmne to bude fungovat jak u campy více poloh…ať neskrta řetěz…

    0 1
    • Daf  

      Na trojpřevodník bude jiný přesmykač. Co se týče pák, nejsem si jistý, ale podle mě vyblokuješ krajní polohu dorazem na přesmykači, tak že prostě nepůjde zařadit.

      1 0
    • para242  

      UI o nastavení :

      1. Na přesmykači nastavte horní a dolní doraz tak, aby omezoval pohyb pouze mezi dvěma převodníky.

      Třetí pozice na páce zůstane nevyužita, ale nebude mít vliv na chod, pokud jsou dorazy správně nastaveny.

      2. Ujistěte se, že lanko je správně napnuté a že páka v první pozici odpovídá malému převodníku, druhá pozice velkému. Třetí pozice bude mechanicky dostupná, ale přesmykač se díky dorazům nepohne dál.

      0 0
      • Kouba_2005  

        Třetí pozice nebude mechanicky dostupná, páč přesmykač proti dorazu prostě nepřetlačíš. A mezipolohy máš kde, ty UI? :-D

        Než se obracet na UI, tak bych se spíše podíval do návodu výrobce, podle toho to bude fungovat určitě.

        0 1
        • jecnak  

          Mezipolohy mi teda nechyběly, možná mají 3× smyky širší klec. Popravdě jsem je ani na originálním setupu 2× něco nepoužíval – stačí mít správně vysoko přemyk nad velkým převodníkem.

          1 0
          • Kouba_2005  

            V zadní části je smyk rozšířenej kvůli malý placce, řetěz tam chodí úplně u toho spojovacího šroubu – když teda někdo zařadí malá/malá. Pak už jen obrousit zuby na velký placce a má pěknej kryt a antipadač v jednom :-)

            Mě jen pobavil ten návod UI a snad této technologii nikdo slepě nevěří.

            0 2

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.