Vymena Juicy Three - SLX nebo XT?

87 nepřečtených
  • Troll

    Tak me definitivne vytocily me J3 a rozhodl jsem se je nahradit…

    Jezdim bezne XC, obcas do Alp, ale zadny FR nebo DH. Asfalt ja nerad. Mam 160mm kotouce, ktere bych rad zachoval a nahradil J3 necim, co se nebude porad srat, bude dobre chodit a nebudou s tim problemy. Tamagotchi fakt nepotrebuju a opecovavat porad brzdy, aby poradne chodily me neba.

    Volba padla na SLX nebo XT, jen se nemuzu rozhodnout. :-( Pripadne, co jineho v tehle cenove hladine do 5.000Kc? Stala se v poslednich 2 letech nejaka zasadni revoluce, takze by bylo lepsi nebrat vyprodejove lezaky z minulych let?

    Muze byt nejaky problem se starymi kotouci (u J3 mi poradne nechodi pistky). Bylo by lepsi vymenit i ty?

    Jinak mam skoro 100kg, takze J3+160mm bylo obcas na hrane a tak 1× za sezonu jsem je dokazal poradne ohrat… Premyslim dat na predek 180mm kotouc. Ale ted je hlavni otazka co koupit. Nejsem hracicka, musi to brzdit (coz asi splnuji obe) a byt bezudrzbove. (rozumej nesundavat vzdy po 150km kola, desticky a rozchazet pistky – to fakt NE)

    Avidy po posledni zkusenosti nechci z principu. :-( Takze elixiry jsem vyradil.

    Poradite? Proste zlata stredni trida. Jo, kolo je full Giant Trance 3, RS Duke SL, LX razeni.

    0 0
    • Hornet  

      Mam xt, za 2000km ok(klop,klop,klop), slx tiez nebudu zle, ale daj do predu 180 kotuc, s tvojimi kilami urcite. ale este pridu dalsi s inymi navrhmi :-)

      0 0
    • v POHODÌ klokan  

      Z těchhle dvou mám zkušenosti s SLX, ale projevově bude XT podobné. SLX má „houbovitější“ chod – ne tak ostrý nástup jako Avidy. Ale z hlediska účinku na tom bude asi dost podobně. Nějak servisovat jsem ty brzdy za dobu, co je mám (od března), nemusel. Fungují perfektně. Zpracování samotných brzd mě taky pozitivně překvapilo. Zkrátka bych je doporučil :-)

      0 0
    • rf  

      A můžeš prosím specifikovat, co je za problémy s Juicy 3? Jezdím je 2 roky a chválím je kudy chodím.

      0 0
      • MAr(c)el1  

        No prave, kudy chodis. To ja zase chvalim XT kudy jezdim! A to je ten rozdil :)

        0 0
      • Troll  

        Po cca 3.000km prestaly poradne chodit pistky. Brzda zacala kvicet a ve frekvenci toho kviceni rozvibrovavat zadni stavbu. O asi 500km pozdeji se zacala stejne (strasny kraval) chovat predni brzda.

        Reseni bylo sundat desky, rozchodit pistky a bylo to dobry – na asi 100km, pak se to zacalo zhorsovat. Vymena desek – nic. Vymena kotouce – nic. Komplet rozebrat, vycistit – zlepseni na cca 200km. Asi 3 reklamace v jednom servisu, po zaruce pak dalsi 2 navstevy jineho servisu. Zaver? Ty brzdy nechodi, nevraci se, jeden pistek chodi vyrazne vic nez druhy.

        Mozna by to nekdo dokazal spravit, ale ja chci jezdt a ne behat po servisech. Na to tak nejak nemam cas.

        0 0
    • jonti  

      Proste se 100kg a 160mm kotouci to fungovat nebude. V tom nepomuzou zadne XC brzdy.

      0 0
      • Kubiczech  

        To říkáš z vlastní zkušenosti jako 100kg jezdec?

        0 0
        • jonti  

          Jako 70kg jezdec vim, ze ani mne nekdy 160mm predni kotouc nestaci. Brzdy Avid Juicy 7, Shimano XTR, Formula ORO, Hayes HFX9.

          0 0
      • jonti  

        A z tech brzd na tvoje kolo SLX.

        0 0
      • Troll  

        Zalezi, co jezdis a jak jezdis. V Cechach jsem s tim moc problem nemel, tady ty kopce nejsou az tak do kopce, resp. z kopce. :-) Ale jak rikam, je to na hrane a ted to mozna poresim. A nebo to necham na hrane. :-)

        0 0
    • Troll  

      No ale abych se vratil k jadru dotazu – srovnani SLX a XT. Ma cenu ten rozdil cca 1.000Kc? Usetrenych 100g pro me uplne duvod neni.

      Z marketingovych kecu jsem vybral jen ze SLX na „reach adjustment“, zacimco XT ma k tomu jeste „free stroke adjustment“. Coz teda ani jedno nevim, co je. :-(

      U J3 jsem mel nejaky sroubek na nastaveni pak, jednou jsem to nasteloval a pak uz si s tim nehral.

      Dokazete mi nekdo rici, jaky je v tehle brzdach vlastne rozdil? Zadna dalsi varianta se neobjevila, takze asi vybiram ze spravnych typu. :-)

      0 0
      • Hornet  

        XT maju strmen z jedneho kusa, SLX je deleny, takze + pre xt, slx vychadzaju z xt a maju tiez servo wave- zvyseny brzdny ucinok, takze tam su asi rovnake, xt maju navyse jednu moznost nastavenia malou skrutkou-ostrost zaciatku brzdenia, obidvoje maju skrutku na nastavenie paky. Zatial som nemal moznost ich priamo porovnat za jazdy, ale kamarat ich teraz dava na novy bike, takze az potom. Pokial chces usetrit tu tisicku, tak ber slx, neurobis zle, ked ti nebude moc chybat zober xt, budu o nieco lepsie a teda zalezi snad aj na vzhlade, ktore sa ti viac pacia, mne viac xt :-)

        0 0
        • Pavel  

          Měl jsem v ruce SLX a XT. Jednoznačně brát XT (nakonec jsem do nich také šel – náhrada za věčně problémové Juice Five). SLX jsem byl schopen „promákčnout“ až na řidítka, pocitově prostě brzdí méně (a dle mého servisáka je to i ve skutečnosti). Rozdíl 1000 Kč je celkem zanedbatelný.

          0 0
          • Hornet  

            Tak to by mohlo byt sposobene tym, ze strmen u slx je deleny…?

            0 0
            • Pavel  

              Nevím čím, zas tak jsem to neštudoval. Prostě jsem zkusil SLX a pak XT… A bylo jednoznačně rozhodnuto. Navíc ten cenový rozdíl není katastrofální.

              0 0
        • ememem  

          sorry ale na to ze tie xt jazdis to co pises su ciste pr kecy.

          XT maju strmen z jedneho kusa, SLX je deleny - no a co?? pytam sa uplne vazne.

          servo wave- zvyseny brzdny ucinok, - sa prejavuje cim?

          xt maju navyse jednu moznost nastavenia malou skrutkou-ostrost zaciatku brzdenia - absolutne zbytocny a uplne nefunkcny srobik. nech tocis ja chces nema to nijaky vplyv

          obidvoje maju skrutku na nastavenie paky- mylis sa, nastavuje sa nou dlzka chodu paky(dlhsia draha – teoreticky vacsia brzdna sila), v podstate onen servo wave, pozri si dokumentaciu shimano. inak nejkay zasadny vplyv to tiez nema.

          podla viacerych praktickych testov slx brzdia kupodivu lepsie jak xt ale osobne si myslim ze je to tiez blbost. z mojej osobnej skusenosti by som vobec nad brzdami shimano vahal.

          minusy

          • problem s tuhnutim v chlade u prvych serii nie je fake,proste ztuhlo tesnenie okolo piestika mne dokonca to tesnenie prasklo
          • shimano kotuce su shit, pod zatazou sa nenavratne deformuju(vymenene za Magura)
          • s brzdami dodavane platnicky A01S su uplne o nicom (po ojazdeni zakupit M06)

          plusy

          paka mi sedi v ruke dobre a po tychto upravach brzdia dobre a su skutocne bezudrzbove

          osobne si myslim ze u dnesnej generacie brzd je v danej kategorii viac menej uplne jedno aku mas brzdu, konstrukcia je v principe u vsetkych rovnaka, detske muchy ma uz vyhchytane tiez vsetko, je to otazka vkusu a toho ako ti sedi paka do ruky. to ako brzdi je len otazka kotuca a platniciek. takze kludne slx.

           
          0 0
          • Blade  

            shimano kotuce su shit, pod zatazou sa nenavratne deformuju“ Si zase nějakej samo-domo tuner připevňoval koutouč polovičním množstvím šroubů, ne? Zvolání do tmy ála Wojtek..

            0 0
            • ememem  

              sorry ale do tmy volas akurat ty sam(neviem z coho si prisiel na polovicne mnozstvo srobov). su proste makke, ked som isiel cez alpy tak sa v prvom zjazde zahrialy a zdeformovali tak ze som ich po dojazde na gardu rovno vyhodil (180/160). nie ze by boli nepouzitelne ale skrtali tak ze ma to docela vyrazne otravovalo. dal som tam magury kotuce a odvtedy to funguje bez problemov.

              0 0
              • Blade  

                Na nic jsem nepřišel, byla to otázka, proto ten otazník. Ale za zvoláním do tmy si stojím.

                0 0
                • ememem  

                  co konkretne je vykrik do tmy ?

                  0 0
                  • Blade  

                    Co chceš konkrétnějšího, než „shimano kotuce su shit, pod zatazou sa nenavratne deformuju“ ?

                    Minerál nebrat, DOTka 4ever

                    Shimano nebrat, v zimě nebrzdí

                    Juicy nebrat, drhnou pístky

                    Shimano nebrat, jedině SRAM

                    Už?

                     
                    0 0
                    • ememem  

                      clovece ani moc nie.  trochu davas do kopy nesuvisiace veci

                      realne vykriky do tmy – shiamano-sram, dotka-olej a k tomu uplne relany a dokazatelny problem vracania piestikov u prvych modelov xt08 (prejavovalo sa to prevazne v nemecku kde sa vacsina z nich predala a kde som to kupil aj ja) a ktroy nakoniec aj shimano uznalo, vysvetlilo a minimalne v nemecku bezpaltne vymienalo kus za kus.

                      a to ze tvrdim ze shimano kotuce su makky shit a pod zatazou t.j. dlhodobejsim zah­riatim pri dlhych strmych zjazdoch sa deformuju je len preto ze mam takuto skusenost a mimochodom tiez nie som. je dost dobre mozne ze pri jazdeni ak to volakde po moravskych hajoch sa tento problem neprejavi. doma v okoli BA som nejaky zasadny problem tiez nemal, prvy vacsi kopec a mal to predny, v alpach som dorazil aj zadny. ak to v garazi najdem tak ti to odfotim. odkedy mam kotuce magura tak s tymto nemam nijaky problem. tazke asi to v tych kotucoch bude. fakt neviem kde vidis vykrik do tmy.

                       
                      0 0
                      • Blade  

                        Ono něco jinýho je říct, že jsem měl problémy s kotoučem, kdy se pode mnou v dlouhým sjezdu zkroutily a po výměně za jiný je to v pophodě a něco jinýho je paušalizovat, že Shimano kotouče jsou shit. Taky po své špatné zkušenosti netvrdím, že Hayes kotoučovky, nebo Manitou vidle jsou shit. Už názor, že „Shimano kotoučovky v zimě nefungují“, je blíž pravdě, než tvůj, že „Shimano kotouče jsou shit“, protože jak říkáš, u těch kotoučovek je to známý problém a i Shimano samo o tom ví a plno lidí s tím má problém, ne tak u tvýho problému.

                        0 0
                        • ememem  

                          no dobre, tak opravujem.

                          mam na zaklade skusenosti vazne podozrenie ze shimano kotuce su z makkeho materialu ktory sa pri dlhodobejsom zatazeni/prehriati nenavratne (plasticky) deformuje. funkcnost asi v zasade ohrozena nie je ale pocuvat tie zvuky je strasne. kedze deformacia je radovo niekolko mm tak to nejde posuvanim/natacanim strmena nijako nastavit. s inymi kotucmi a na resp. na inych brzdach som takyto problem nemal.

                          0 0
                          • kafac  

                            Ono Shimano tech kotoucu dela ale vic… tak mozna upresnit ktery jsi mel?

                            0 0
                            • ememem  

                              ten co sa standartne dodava s xt brzdami, taky dierkovany (6 srobov, nie CL cize celokovovy, nie na al unasaci.)

                              0 0
                      • kafac  

                        Ja mam tuhle zkusenost zase s kotoucema Magura, a navic Magury v zime taky tuhnou, ne tak moc jak nektery Shimano, ale jo…

                        0 0
          • JSt  

            obidvoje maju skrutku na nastavenie paky- mylis sa, nastavuje sa nou dlzka chodu paky

            mylis se ty. ti srofkem se nastavuje vzdalenost paky od rodel. zadna dlzka chodu. jen se to tak muze na oko jevit. dlzka chodu je furt stejna ;-)

            0 0
            • ememem  

              nemylim aj ked som si to tiez myslel. pozri si technicku dokumentaciu shimano. vzdialenoct paky od rodiel vo svojom povodnom zmysle ako sa to bezne chape (t.j. mam kratsie prsty- posuniem si paku blizsie) sa na novych XT nastavit neda.

              0 0
              • JSt  

                coece, jo. maji tam nejakou skrutku na mrtvy chod. ale podle toho stejnyho manualu tam je i dalsi sroub, kerym se meni vzdalenost paky od rodel ;-)

                viz reach adjustment a free stroke adjustment http://techdocs.shimano.com/…30677484.pdf

                0 0
                • jIrI___  

                  A já zas kdesi četl, že tím velkým šroubem na páce se nastavuje účinnoct brždění – kratší chod (páka nejdál od řidítek) znamená menší účinnost a dlouhý chod (páka blíž u řidítek) je zase vyšší účinnost. A teď si může člověk vybrat :-D. Jinak klasický šroubek na nastavení vzdálenosti páky o řidítek XT08 fakt nemají :-(

                  0 0
                • ememem  

                  je este volke ine pdf kde je to vysvetlene, vcul to narychlo neviem najst. „free stroke adjustment“ je v podstate nastavenie mrtveho chodu paky. teoreticky mozes tocenim tim srobikom posunut onen „pad contact point“ t.j. miesto na ktore ked sa dostane paka tak zacne brzdit. naco je to dobre celkom nerozumiem a z praxe to nema ziadny ale absolutne ziadny realny vplyv vobec na nic. podla mojho skromneho nazoru uplne zbytocna cast tychto brzd. ten „reach adjustment“ je v podstate nastavenie servo wave. teoreticky ak je pohyb paky vacsi vyvinies o nieco vacsiu brzdnu silu cize ak to nastavis akoze od rodiel dalej malo by to teoreticky brzdit lepsie.(ak sa kuknes na brzdu zdola je tam taka vodiaca drazka  mechanizmu servo wave, je to volaka krivka tazke to pritalcanie paky by malo mat akoze ku koncu zvyseny ucinok.) nejaky zasadny rozdiel to ale realne tiez nie je takze to vyuzivam tak ako vsetci – nastavim si tym polohu/vzdialenost paky od rodiel tak aby mi to dobre padlo do ruky. dost dlho som si myslel ze toto je primarna a jedina uloha toho „reach adjustmentu“ na brzdach. trvam ale na tom ze nie je (aj ked si to vacsina mysli), nastavuje sa tym ucinok servo wave a nastavenie vzdialenosti paky od rodiel na novych xt v principe mozne nie je. je to len „side efffect“ nastavenia mechanizmu servo wave.

                   
                  0 0
          • kafac  

            Tak ja jsem zase origo Magura kotouce vymenil za Shimano XTR CL, protoze s tema Magura byly jen problemy…

            0 0
    • Zerocool  

      vždycky je třeba se dívat dál a co peněženka a chtíč dovolí, takže určitě XT

      0 0
    • skibob  

      čau, před týdnem jsem strávil 3 dny na fullu s pevnou přední osou a s brzdami XT 180 / 160. mám 111 kg. prostředí – střídavě prach, bláto, voda.

      brzdy si se mnou poradily s rezervou, ikdyž jsem nesjížděl táhlá rychlá klesání. nemohu potvrdit spolehlivost a odolnost proti upečení, ale dojem je prfektní. na HT mám kotouče 180 / 180 a sere mě na nich hudební doprovod. pokud se sladí frekvence vibrace podle figur dezénu, jako by jel kolem mladý bicman trénující na činelech.

      takže bych asi šel do XT s pevnou osou na vidlici, jinak ti budou brzdy vyvracet P kolo a vyžvýkávat uložení P osy.

      dávej si ještě bacha, ať máš vidli s prům. noh 32 mm, jinak ji můžeš ohnout.

      v manuálech vidlic je často omezení max. průměru kotouče 160 mm pro vidle s prům. noh 30 mm.

      čusík a dobře vyber!

       
      0 0
      • Troll  

        Mam uz par let starou (starsi nez kolo, asi 4 roky/8.000km) RS Duke SL, coz je myslim 30mm? Kazdopadne tam ted asi necham 160mm a uvidim. Az znicim 160mm, muzu tam bez problemu dat 180mm a mozna v te dobe i novou vidli. :-) I kdyz, s Dukem jsem zatim moc spokojen.

        0 0
        • kesu  

          klidne tam dej 180mm ..

          vyzvejkani ulozeni osy je blbost,spis se udela vakl v pouzdrech na levy noze

          duke ma 30mm nohy,neni sice tak tuhej jako novejsi vidle ale neni to tak velkej problem,vozil jsem 180mm na psylo(skoro stejnej monoblok) a fungovalo to jak ma

          0 0
    • Troll  

      Tak vyhraly definitivne SLX, nasel jsem je za 3.400Kc bez disku. Ted jsem je objednal. J3 budou na prodej. :-) Asi spis za symbolickou cenu.

      0 0
      • juris3  

        Nezapomen, ze Shimana jsou do 0 stupnu. V mrazu po delsi jizde brzdi porad. I do kopce. Jezdim celorocne a musel jsem prejit na J5.

        0 0
      • juris3  

        Nezapomen, ze Shimana jsou do 0 stupnu. V mrazu po delsi jizde brzdi porad. I do kopce. Jezdim celorocne a musel jsem prejit na J5.

        0 0
        • goofy  

          Blbost..

          0 0
        • Troll  

          V zime jezdim na lyzich, ne na kole. :-) Zitra mi ma dorazit balicek a hned pujdou na kolo. :-)

          0 0
          • Alliosa  

            souhlasim. a navic kazdej lyzarskej areal ma dneska snežný děla, takze pri holomrazu pribude kolikrát víc sněhu než při chumelenici ;) v zimě kolo neřešim, jezdim lyže,běžky,prkno…

            0 0
        • roud  

          stačí párkrát pořádně probrzdit a choděj normálně ( jezdim celorok)

          0 0
          • juris3  

            Jde videt, ze toho v zime moc nenajedete. Az prijdou mrazy bez snehu, tak si povíme, jak parkrat pribrzdis a je to ok. Dej si 40–50 km pri –5°C a garantuji ti, ze ty Shimana budes reklamovat.

             

            PS: Pri holomrazech to lyzovani taky neni to pravy orechovy…

            0 0
            • Blade  

              Garantovat mi to můžeš, ale jedinou změnu, jakou jsem já při ježdění v mrazu zaznamenal, je lepší chlazení kotoučů ;-)

              0 0
              • juris3  

                Pokus pro nevěřící Tomáše:

                 

                Vem predni brzdu i s trmenem. Mezi desky dej kotouč (má vůli mezi deskama) a dej to do mrazáku na 2 hodiny. Po dvou hodinách budeš mít problem ten kotouč vyndat – bude dřít o desky.

                 

                PS: Shimano o tom ví. Komunikoval jsem to v Paul Lange Ostrava.

                0 0
                • Blade  

                  Podívej, jízda v mrazu mně, ani mým brzdám problémy nedělá, tak podobný capiny odmítam provádět :) Ale jo, však si místo Shiman nakupte ty vaše J3/5, ktery přidírají i při normálních teplotách ;-)

                  0 0
                  • Excel  

                    to by se s mechanikyma nestalo ;-) :-D

                    0 0
                  • mastihuba  

                    J5 mi chodí od r2006 řek bych bez údržby a nikde se nic nepřidírá, tak kde je problém :)

                    0 0
                    • Blade  

                      Ále, někteří tu mají potíže ;)

                      0 0
                    • StuntJ  

                      Já mám J3 a u obou se nevrací jeden pístek, ale dá se to nastavit tak že to brzdí a neškrtá. Je to prostě základ a kvalita odpovídá.

                      0 0
                • Vilém  

                  Jeste k tomu pokusu. Pochybuju, ze pouhym vlozenim trmene do mrazaku, treba i s vlozenym kotoucem, by ti bez zmacknuti paky, sevrel kotouc.

                  0 0
                • jIrI___  

                  Paul Lange o tom sice ví, ale nehodlá s tím, narozdíl od svých německých kolegů, nic dělat :-/

                  0 0
            • Vilém  

              Tento problem se resil u novych XT, tak to prosim nezevseobecnuj na Shimano. Navic ne vsechny novy XTcka to delaly.

              0 0
              • Martin  

                přesně tak. třebas moje XTčka v mrazu zkrátily krok, ale nedrhly. a v zimě jsem najezdil přes 500 km

                0 0
              • JSt  

                novy xt a xtr.

                0 0
        • dancing dog  

          V zimě se má jezdit na sněhu a na ledu…ne na kole

          0 0
    • Troll  

      Takze vymena J3 ⇒ SLX uspesne provedena a po asi 250km bych trochu shrnul me postrehy

      Uz vim uplne presne, co se mysli „houbovitosti“ brzd. Proti J3 celkem zmena, ale k LEPSIMU. Subjektivne daleko lepsi davkovani brzdne sily, daleko presnejsi a snaze regulovatelne.

      Pokud jde o chod brzd a doprovodne jevy, vse naprosto bez problemu. Vse funguje, jak bych od hyder cekal. Zadne pazvuky, vibrace ci jakekoliv problemy.

      U Shimana nekdo premysli hlavou… Misto specialniho plisku (J3) ma SLX zajisteni desticek  uplne obycejnou zavlackou, ktera je v kazde dilne a nebo se necha nahradit i dratem. Pristup k destickam shora – jiz nikdy vice sundavani zadniho kola. Odvzdusneni bez specialniho vybaveni „na kolene“ v pohode. V neposledni rade nastavovani pak rukou misto malinkateho imbusu. To uz je blbustka, ale dokresluje to, ze nekdo premyslel hlavou.

      A shodou okolnosti jsem byl na kole s kamaradkou, ktera ma stejne kolo, stejne brzdy jen novejsi (od zacatku tehle sezony). A? J3 ji vydavaji pri brzdeni fakt divny zvuky, jen na to kasle a zatim se to jinak neprojevuje.

      Takze moje zkusenost??? Jednoznacny upgrade a SLX super. Doufam, ze nedopadnou po 2.500km jako J3.

      0 0
      • MAr(c)el1  

        Tak to bud v klidu, ja mam XT coz je skoro totozne a po 2500km super. Jedina, pro me, chyba je tvar paky … zda se mi moc kratka.

        0 0
        • Hejdik  

          Zrovna řeším otázku,zda u manželčina nového kola mám jít z originál Deorek na SLX.

          Nebo zda,pokud bych se vešel do jisté cenové relace,jí tam nedat rovnou XT.

          Někdo tvrdí,že mezi Deore a SLX není velikej rozdíl,ty zase tvrdíš,že SLX je skoro totožné co XT.

          Z této rovnice mi vyhází,že Deore jsou skoro stejný jako XT:-D

          Tož doprčic čemu mám věřit:-)))

          0 0
          • kubad  

            jj a XTR je vlastně jen odlehčené Deore :-)

            0 0
          • ememem  

            to na tom damskom cube? pocuvaj, zostane vobec na tom biku volaco povodne?

            ale vazne – pred casom som tu volakde daval testy brzd, zo shimana vyslo vykonovo ako aj v pomere cena/vykon najlepsie slx (lepsie ako doere a xt®) ale je z nich suverenne najtazsie(rozumies spravne tazsie ako doere). tak si vyber.

            vo vseobecnosti z toho testu hydry shimano moc vitazne nevysli, vykonovo aj hmotnostne ich predcili aj o triedu nizsie resp. lacnejsie kusy.

            ja bych sa na to vykaslal a ked zdochnu kupil ine, otazka ci shimano.

            0 0
      • StuntJ  

        A ty J3 buou na prodej ? symbolicky ? rád bych si snimy za dlouhých zimních večerů ještě pohrál :o)

        0 0
    • bukajcze  

      Mám něco přes 100kg a ve předu jsem měl 180 kotouč a vzadu 160… ale časem jsem pořídil dopředu 203 a dozadu jsem šoupnul to 180… a můžu jen doporučit… i když ta 203 občas cinkne… a o avidkach toto slysim poprve, vsem se zatim v mem okoli libi… a ja sam preferuju hayes(nine, stroker) a shimana osobne nemam rad

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.