• jakub8451

    Dobrý den, hledám zadní vypletené kolo na HT, převážně jezdím na něm enduro. Průměr 27,5, vnitřní šířka minimální 30mm, ořech HG + vyměnitelný za xd ořech, boost pevná osa, materiál hliník, počet drátu nevím. Vážím 60kg. Doporučte mi nějaké na které kouknout.

    0 0
    • jakub8451  

      uchycení brzdy nejlépe center lock

      0 0
    • scota  

      Osvědčený svařovaný ráfek od DT na Enduro a zubatkový systém ořechu:

      https://www.bike-discount.de/…5-rear-wheel

      0 0
    • MatS  

      Napis nebo zavolej do Bikepart.cz Kluci ti upletou neco na miru tvym pozadavkum. Jsou fakt solidni a jejich zaplety tu jezdi dost lidi.

      0 0
    • Ctirádo  

      Doporučte, prosím, zadní kolo pro 120Kg drobka, aby se pode mnou nekroutilo. Do cca 5000Kč

      kolo 29'' , pevná osa 12×142, ořech shimano HG 11sp.

      Díval jsem se na

      https://www.kupkolo.cz/…023_z113839/?…

      Máte někdo lepší tip?

      0 0
      • Vilém  

        To neni dobry napad. Nech si zaplest neco na minimalne 32 dratech.

        0 0
      • XNeo  

        Nepíšeš co jezdíš. Tohle je tak na cyklostezku – 24 drátů nedává při této váze jistotu, že to vydrží.

        Já mám podobnou váhu, ale jezdím s tím fakt cokoliv bikeparky, enduro, skoky. Do této sezóny budu mít FR 541 – 32 drátů – náboj DT 350. Doteď FR 560 – 32 drátů. Dostalo to čočku jak prase a i po sezóně rovný, vycentrovaný. Ale cenovka je trochu výše než máš limit.

        0 0
        • Ctirádo  

          Jezdím především lesní, polní cesty, šotolina atp.

          Právě proto jsem chtěl poradit abych nepořídil něco co by nedávalo smysl. Teď mám dt swis 466d, náboj xlc evo(na něm je vakl ). Taky jsem nechtěl aby zadní kolo stálo co zbytek kola.

          0 0
    • Vitablondak  

      Ahojte,

      potřeboval bych nějak pořešit zadní kolo – nějaké abnormálně pevné. Mám krosové kolo, 28 ráfky, devítikolečko. Ale jak jezdím s brašnama na nosiči, tak mi praskají dráty v zadním kole. Hledám nějakou možnost zpevnění – Silnější dráty, nerezové dráty, větší hustotu drátů atd. Třeba dráty z elektrokola, pokud jsou tlustší…

      Neřešil jste někdo? Napadá někoho vhodné řešení?

      Díky.

      0 0
      • Vilém  

        Co mas ted, co ti praska? Naboj klasika 135mm na rychloupinak?

        0 0
      • Tomcat  
        • jak široký ráfek ?
        • jaký máte náboj ?
        • Praská to kde ?
        • Kolik za to chcete dát ?
        • víte jakou mají zátěž? ( počítá se to jako součet jezdez+kolo+náklad)

        Devítikolečko „neexistuje“ to je kazeta.

        Nejsou žádné jiné …dráty z elektrokola… leda ty vodivé

        0 0
        • Vitablondak  

          Mám ráfek na kterém mám plášť 28 × 1,5 – 700 × 38 C.,

          Náboj nevím, nějaký na rychloupínák, 36 drátů.

          Většinou mi praskají u kazety, v tom místě ohybu do náboje. Ale praskl mi i na druhé straně (ne u kazety) ve stejném místě.

          Cenu zatím neřeším, nejprve jdu po možnostech.

          Já mám 90 kg plus brašny můžou mít 30 kg.

          Žádná elektrokola nemají silnější dráty?

          0 0
          • Vilém  

            Dal bych znackove draty (Sapim, DT, Hvezdonice), nechal to zaplest nekomu duveryhodnemu a musi to drzet.

            0 0
          • mech1  

            Jak to je starý výplet? I drát se časem unaví a praskne. Pokud je ráfek v pořádku, přeplést na nové dráty a bude na pár let klid. Klidně nerez z Hvězdonic. Elektrokola mají silnější dráty (ne všechna) a ty praskají taky.

            0 3
          • Tomcat  

            Ne, elektrokola nemají žádné extra silnější dráty . Jsou i elektrokola na divočení které jich mají i jen 28 není potřeba silnější dráty. Odolnost není v průměru drátu. Bavíme se o velo nikoliv moto

            Cenu neřešíte… …mno . Solidní celý nový výplet, bude stát dost blízko co tohle celý kolo v bazaru . Levný výplet do 2000,– seženete , ale nebude to moc odolná třída. A právě se odvděčí že to bude dříve „opotřebený“ a nebo prdnou dráty.

            Tedy sežeňte si spřízněný cyklo servis, který vám to přeplete s 2mm nerez drátem. Třeba šroubárna Marek dráty.

            https://www.sroubmarek.com/…lerie/35.jpg

            On zkontroluje jestli nemá nába ostré hrany o které se to střihne. Jestli jak vám spadnul řetěz přes poslední pastorek nenakousal ještě ostatní. Jestli už nemáte pro bržděný ráfek a tak podobně.

            0 0
          • xtonda  

            Jo, dělají se i silnější dráty, 2,3 mm, i 2,6 mm, ale to nevím, jestli se vejde do normálního náboje. Dělají se i takové co mají na koncích 2,3 a uprostřed 2,0 což by mělo být ještě lepší, prostředek víc pruží a konce jsou méně namáhané.

            Nicméně zátěž co popisuješ není zas tak extrémní, dobře zapletené kolo z kvalitních drátů by to mělo vydržet.

            Problém můžou být buď nekvalitní dráty nebo špatně udělaný výplet, pokud jsou některé dráty volnější, tak se při jízdě cyklicky napínají a uvolňují až se zlomí..

            0 0
            • Vilém  

              To je zvlastni, ze jsou nejmene namahane a presto je tam vetsi prumer.

              0 0
      • cibi  

        doporučil bych bych paprsky DT Alpin III

        https://www.bottico.cz/…ne-iii-1542/?…

        Ráfek např Remerx Jumbo (kalíškovaný)

        Vlastní dobrá zkušenost, používáno pro cykloturistiku.

        0 1

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.