Výběr XC HT, limit 100 tis. Kč

46 nepřečtených
  • Barak

    Ahoj, nemám moc čas sledovat stabilně trh a akt. trendy, takže budu rád za vaše rady s výběrem HT na XC, limit plus minus 100 tis. Kč. Z toho, co jsem našel jsou v užším výběru kola viz níže (řazení dle preference). Nejezdím žádné vraždy, takže vracet se k fullu asi nechci. Žádné extra požadavky nemám. Snad jen pohodlnější rám a výbavu, která je v téhle cenové kategorii standard: karbon rám, záplety, el. řazení.

    Budu rád za rady a tipy proč některá z těch to kol ne/koupit. Případně i za návrhy na jiná kola.

    Trek Procaliber 9.7 AXS Gen 3

    • líbí se mi prvek IsoBow, který by mohl HT dodat více pohodlnosti

    Canyon Exceed CF 8

    • barva nic moc, ale asi bych to kousnul, jinak ničím extra nezaujme a neurazí

    Orbea ALMA M-PRO

    • moc se mi nelíbí ten rám, ale mohlo by to fungovat podobně jako IsoBow u Treku

    Anketa: Jaké kolo byste preferovali?

    0x
    0%
    0 0
    • Azmir  

      Jenom hodím do pranice, kdybys chtěl radši 40 hadrů ušetřit a vybrat si kola dle svého. https://www.bike-discount.de/…dred-n-white

      0 0
      • Barak  

        Díky, to vypadá zajímavě.

        Jenom teda ten provozní limit 115 kg (jezdec + kolo + výbava) mi tak nějak říká, že to asi bude dost chrtí záležitost, co? Ne, že bych měl problém se do toho s rezervou vejít, ale aby to nebyl dost kostitřas…

        0 0
        • Azmir  

          Tak to mají skoro všechny, jenom pár značek má 130 kg, nic schované bych za tím ale nehledal. Já to kolo nejel, ani nečetl recenze, takže k vlastnostem rámu se vyjadřovat nechci. Pokud vážíš víc, určitě by byla plus 34/35 mm vidla. Tzn vzhledem k ušetřeným lovískům, i když na to koupíš top 34/35 vidlu, furt na tom budeš finančně lépe, než se zbytkem.

          Já kupovat kolo za takovou dardu, asi bych si je chtěl projet. Teď o víkendu máš v praze bike fest, minimálně toho procalibera tam mají na půjčení. Canyon prodejna je nově v praze taky, orbeu tu někdo bude určitě taky prodávat a beztak i ten cube. Ve výsledku tvůj pocit bude mnohem důležitější, než osazení. Takže bych teď vyhledal obchody a domluvil si testovací jízdy.

          0 0
          • Barak  

            Nevim, jestli je 85 kg víc, asi by mi stačila ta, co tam je. U současného kola necítím, že by mě to nějak limitovalo. Ten Procaliber má teda 35 mm vidli a 120 zdvih, což mi taky celkem sympatické, i když je to základní vidle. A taky tedy udávají provozní hmotnost 136 kg, proto mě to u toho Cube bouchlo do očí.

            Jo, máš recht. Testovačku Procalibera mám domluvenou, nižší osazení, ale stejný rám a velikost, co potřebuju. Canyon Exceed v prodejně nemám, ale při nejhorším jde poslat zpět. Ostatní zkusim pohledat, stejně jako recenzi na ten Cube.

            Díky

            0 0
            • Azmir  

              Tak o víkendu tam budou mít zrovna přesně tohohle procalibera na testování https://care.bike/…ke-fest-2025

              0 0
              • Barak  

                Díky, Výstaviště mám kousek, takže to asi využiju.

                0 0
            • adam1  

              Kdysi jsem jezdil reaction od cube 2015 na rebě a jezdílo se hodně fajn ,ale bylo to 3×10 později překopáno na 2×10 :)

              Raven od focusu s 1×12 2020 takové těžkopádnější :)

              Hlavně ať sedne geometrie a pocitově to valíiii:)

              0 0
      • Regnialf  

        Kubík je luxusní !!! A i cena moc pěkná.

        0 0
    • adam1  

      Americký nebrat :))) ten canyon je i ve vinové tuším? A můžeš to vrátit když nesedne po projetí -nově pobočka v Prahee :)Sakra americký sram:( :)))))

      0 0
      • Barak  

        Ta verze CF 8 je jen v modré. Včera jsem na dálnici viděl 2 tyhle modré Canyony (silničku + nějaký full) a moc mi ta barva neštymuje.

        Jestli myslíš v Praze LBS, tak tam mají jen silničky a fully, Exceed žádný. Ale na vyzkoušení velikosti (mám tutově L) nějaký chrtí full stačí.

        0 0
        • adam1  

          Osobně bych už něco přihodil a šel do Luxu a vyzkoušíš na přesno v LBS?

          https://www.canyon.com/…-9/3999.html

          1 0
          • Barak  

            To jsem úplně nechtěl slyšet.:-)

            Původně jsem tohle kolo měl v hledáčku. Jenže, si se mi bude spousta lidí smát, ale čím víc má člověk povinností a méně času na kolo, tak úplně nechci být otrokem techniky. Teď mám HT a silnici a jsem rád za minimum údržby. Při představě, že řeším kromě vidle navíc ještě tlumič, teleskop a el. řazení, moc se mi do toho nechce. Navíc, když ho úplně nepotřebuju.

            0 0
            • adam1  

              Stejně ho vyzkoušej:) možnost máš a máš i čas asi ?nespěcháš ? Hlavně ten rozdíl poznáš ve sjezdech tam na ht ztrácíš :(

              Jinak jasně čím víc pičičinek tím víc starostí :)Ale zas se přičíš/naučíš budeš chytřejší a kinggg:))

              0 0
              • Barak  

                Já jsem to už zjišťoval, ty testovačky v LBS jsou takové spíš netestovačky. Půjčí ti kolo na 10–15 min. Jak otestuješ uprostřed Holešovic full za 15 minut? Je to spíš dobré jen na vyzkoušení velikosti. Jako lepší než drátem do oka, to zas jo.

                0 0
            • nomecz  

              Realne pokud moc nejezdis (nevim kolik je to km za rok) tak co chces servisovat ? :) tlumeni jednou za 2–3 roky ? Teleskop tak za 5 :) s el razenim je min prceni jak s mechanikou jen hlidas baterku pokud hledaa neco pohodlneho tak full j chrti je proste lepsi jak jakekoliv HC HT

              0 0
              • Barak  

                Pár tisíc za rok na MTB najezdím. Čas na ježdění si najdu, ale už moc ne, řešit věci okolo. Canyon fulla jsem jezdil spoustu let, takže představu mám. Ok, běžná údržba (otřít, stříknout tlumič olejem) ještě relativně v pohodě. Pokud teda zrovna člověk neřeší nějaké zvuky.:-)

                Ale zrovna u té sedlovky od Foxu jsem četl ve dvou recenzích, že jednou jí z testu posílali zpátky po 100 km, podruhé po 1000 km. Problém s vaklem, s vracením se… to jsou prostě věci, které už nechci řešit. Do toho nabíjení baterky… Kdybych cítil, že mě ten full nějak schází, ale právě že moc ne. Jestli půjdu o víkendu na ten test fest, zkusím z Procaliberu hned přehupsnout na Supercaliber, jestli to se mnou něco neudělá…

                0 0
    • va-bo  

      Ty vole, další šílenec, co chce vyhodit 100 litrů za kolo?

      0 1
      • adam1  

        :))))) a za ht že?:))))))

        0 0
      • Tomcat  

        Solidní pevňáky bez epohonu konci ve veřejné nabídce na cca 11000$ a to není v ceně úplně custom rozměry a geometrie. Tedy snobarna jako festka, ale zavedenwjsi starší značky na kterých rozhodně Jarda J. nejezdí :)

        0 0
    • bednee  

      Zajímaly by mě tu reakce na toto kolo – https://www.4ever.cz/…red-hologram

      0 0
      • Barak  

        Dik, to vypada fajn.

        0 0
        • blackboy007  

          Máš super rozpočet za 100 000 kč koupíš top full se zdvihy 100×100 mm / 120×120 mm

          https://www.mojekolo.cz/…lack-silver/

          0 0
          • Barak  

            To je právě ono, že fulla asi nechci. Jinak nabídka je to fajn.

            Na tip Azmira jsem jsem se zaregistroval o víkendu na Bike Fest, kde si projedu Procalibera a hned potom Supercalibera. A uvidim, jestli to ve mě zanechá pocit, že fulla prostě musim mít.

            0 1
            • J1RKA  

              Supercaliber je dobry kolo, akorat je pruda s tim tlumicem, ze ne vsude skakaj radosti, kdyz chces servis, ale v Prahe to muze byt klidne i jinak

              0 0
      • Esi  

        Ten stevens to je zase klasika, hlavně že tam jsou XTR brzdy a potom tam dají jako kola to co tam je. Ta kola nejsou úplně špatná, ale na kole tak za 60 vždyť je to úplný základ, na HT za kilo bych čekal kola karbonová.

        0 0
        • JakeF  

          Že na tu reklamu vůbec reaguješ…

          0 0
        • blackboy007  

          Karbonová kola budou u modelů 130 000 – 160 000 kč

          0 0
          • Barak  

            Třeba Lux World Cup má karbonová kola u modelu za 117 tis.

            0 0
          • Esi  

            ale houby, karbonová kola má třeba Exceed CF7 který nestojí ani 80 a CF8 která stojí pořád pod 100 už má normálně 30 mm DT karbonová kola i když na základních DT370 nábojích.

            0 0
            • JakeF  

              A i zakladni DT370 jsou porad lepsi, nez 99 % naboju na trhu…

              0 0
              • Esi  

                to nepochybně, mám na obou kolech DT350 a neřekl bych že DT240 by pro mě byl nějaký přínos, těch pár gramů při mém využití nehraje roli, důležité je pro mě že ty DT fungujou a nemusí se v nich člověk pořád hrabat, stačí 2× za sezonu namazat rohatky a to je práce na chvilku

                0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.