• Chemo

    Dobrý den, přivítám jakýkoliv názor či radu při koupi nového kola.

    Zvažuji koupi silničního kola s endurance řady (trošku vzpřímenější posed a větší pohodlí) – Canyon Endurance CF SL 7.0 (2020), cena 55 tisíc nebo Scott Addict 20 disc (2019), cena 45 tisíc, obě na sadě Shimano 105, případně s klasickými „V“ brzdami Canyon Endurance CF 8.0(7.0) nebo Scott Addict 10(20), kola ve stejné výbavě vždy levnější a s nižší hmotností, nebo za stejnou cenu jako diskové ale s vyšší výbavou. Doteď jsem měl véčkové brzdy a nestrádal jsem. V mokru nejezdím a silnička je doplněk k bajku.

    0 0
    • adam1  

      Endurance je fajn kolo ,sám vlastním na V a taky nestrádám :)spíš furt šlapu.Dával jsem po cca dvou sezonách nové kola (pancha spirit35)jinak vše šlape jak hodinky (105).

      Koukal jsi na dostupnost???

      Co bazar?Nepíšeš svoje parametry

      https://www.cyklobazar.cz/…race-cf-2017

      0 0
      • Chemo  

        Já právě zvažuji jestli je takový velký cenový rozdíl mezi modely Canyon Endurance CF 7.0 (na 105} a CF 8.0 (Ultegra a jiná kola) odůvodněný(nějakých 13000). Jestli nevzit CF 7.0 a třeba vyměnit (hned nebo časem) kola za lepší a lehčí. Jinak já měřím 178 a na stránkách canyonu mi vycházela velikost S, ale vzal bych asi M, jsem tak nějak na rozhraní. Třeba u toho Scotu mezi M a L. Dostupnost kol je září či říjen, ale to bych vydržel, mám ještě bajka.

        0 0
        • ˘Ö˘ Krab  

          Co postoval adam1 je dost dobrá alternativa, pokud má najeto opravdu tak málo. To kolo má před sebou minimálně dalších 50 tis. km i nevybíravého zacházení, jen na neděli by to chtělo stejně koupit lepší záplety.

          Záplety, které tam jsou, nijak zásadně neurazí na rovinách a táhlých stoupáních, v nástupech, prudkých kopcích a silném větru už začínají ztrácet. Zase jsou opravdu pohodlná a hned tak něco je nerozhodí – na najíždění km v pohodě.

          0 0
        • adam1  

          Ty kola u obou jsou takový základ ,já dostal za popraskaný zadní ráfek u niplů R24 (ty pod 89kg trpěly)ráfek P1800spline ,ale to už jsem měl ty parádní pancha .Ultegra je lehčí oproti 105 jinak to chodí podobně bez problému .Ještě tvoje váha?

          Je to otázka financí a později stejně pořídíš nová kola:)

          Pokud bych měl nadbytek beru ultegru pokud ne 105 .

          Jak psal Krab nebál bych se toho bazaru ,pokud to máš blízko tak bych to zajel omrknout,velikost taky ok -pokud s tím nelehl tak ok kup,možná něco malinko ještě sleví?Ty canyony se tam moc neohřejí

          0 0
          • pavel.lib  

            Můžu se Tě prosím zeptat na zkušenosti s tou dělenou sedlovkou ? Díky.

            0 0
            • Velomiwookie  

              Perfektni, za me must have na silnici i na ht bych to dal :)

              0 0
            • Jan_UL  

              Za mě to funguje a kolo je pohodlnější, ale samozřejmě největší vliv má tlak s šířka pláště. Kombinace 28 mm pláštů při nižším tlaku a této sedlovky vytváří hodně pohodlný posed. Z hlediska provozu a údržby s tím žádné obtíže nejsou…

              0 0
            • adam1  

              Ze začátku jsem do trochu cítil ,ale nyní ani nevím :)

              Na mtb mám obyč chinu a je to podobný ,žádný zázrak bych v tom nehledal :)

              Jak psali kluci je to o šířce a tlaku v pláštich spíš

              Mám bezduše 25mm ,foukám 5bar.4 by šly asi taky.

              0 0
          • Chemo  

            Moje váha 72 kg. Jinak mám badget max. 55 tisíc. Samozřejmě, když ušetřím můžu následně dokupovat lepší komponenty – kola, karbon řídítka, představec. Mi osobně vychází nejlépe (poměr cena-výbava) ta CF 7.0, jen jsem na netu nikde nezjistil co to jsou za kola ty Fulcrumy Racing 900 (na CF 8.0 jsou DT swiss P1800)

            0 0
            • adam1  

              Muší váha tak to budou oboje v poho .

              Fulcrumy budou základ ,stojí okolo 4k,kdysi tam osazovali aksia.

              Ty DT si myslím ,že budou vylepšené R24/R23?

              https://www.dtswiss.com/…-1800-spline

              Oproti fulcrumum píšou vyšší nosnost 110×120 a budou lehčí ,Dt tam už má pásku na bezduše.

              Na začátky budou ale oboje v poho .

              0 0
              • Chemo  

                Tak resumé je, že výhodnější bude koupit levnější CF 7.0 (rozdíl v ceně 13 tisíc) a vyměnit kola, buďto nějaké dt nebo třeba tebou udávané pancha. A prosímtě jaký je kvalitativni6rozdil mezi těmi koly DT 1800 spline a tvými panchy. Díval jsem se na net a váhové podobné, oboje udávané jako odolné. Škoda, že u těch kol není barva rámu modrá, ta se mi líbí, ale je uváděna jen u diskové verze.

                0 0
                • adam1  

                  To ti neřeknu ,přímé srovnání nemám .

                  Já už po těch panchco pokukoval dlouho ,protože od prvopočátku s těmi R24 byl problém ,jako jely to jo ale několikrát jsem centroval,při stojce špice hrály jak harfa:) a nakonec jsem objevil ty prasky u niplů ,ale věděl jsem že to jsou základní kola .

                  Dal jsem to na reklamaci (no problém)a canyon/botico dal /přepletl na P1800spline ráfek .Ale čekat měsíc to bych nedal a dal jsem na doporučení Radka Fuksy že jestli chci odolnost tak spirit35 a fakt jsem spokojený a rozdíl je znatelný ve stojce to jen hučí, včetně bezduší krerým jsem se na silnici taky bránil:)

                  Jinak tam jsou i spirit 28 a ta váha je parádní.

                  Zápletají je ručně ,žádná mašina .

                  Možná ani nebudeš mít potřebu měnit kola?:)chce to čas však uvidíš:)

                  0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.