• BamesJond

    Dobrý den, pomůžete mi rozhodnout se, který model vybrat? Uplný lajk, první kolo s berany. Odježděno 7 let na horském. Seděl jsem na obou, geometrie mi sedí. 75% asfalt a zbytek tak nějak vše, pole, les, kořen.

    Spíše jen cena /výkon. Zda-li těch 7 tisíc navíc jde vidět na výbavě.

    CTM Ronin

    Nějak mi nenadávejte, že kola jsou cílená na jiné skupiny jezdců :) První kolo, sám nevím, do které skupiny patřím.

    Budu rád za jakýkoliv komentář.

    0 0
    • pawouk56  

      podle mě geniální nápad dát odkazy do ankety, aby je nešlo rozkliknout

      0 0
      • BamesJond  

        sám nevím, kde se ta moudrost ve mně bere

        0 0
      • Aduldinho  

        JJ, taky sem na to „doplatil“ a nechtíc hlasoval, takže takto to bude opravdu objektivní hlasování :-D

        Ale po zpětném skouknutí linku na CTMko toho hlasu ani moc nelituju :-)

        0 0
    • JachymP  

      Na výbavě to vidět je.

      CTM je takové obyč kolo, Ronin má nějakou duši, jako by to ani nebyl Author.

      Takže záleží, zda ti jde o výbavu nebo o duši ;)

      0 0
      • BamesJond  

        ta červená barva je naživo neskutečná

        0 0
        • MatS  

          Ronin ve všech barvách byl vždy krasavec. Ten rám se fakt povedl. Jen si pár lidí stěžovalo na odlupující se lak. Navíc to kolo je spíš než gravel, kolo na expedice. Možnost přidělat nosiče a blatníky vepředu i vzadu, CR-MO rám, který ti opraví v kdejaké kůlně na středním východě :-)

          CTM je čistokrevný gravel s relativně lehkým hliníkovým rámem, karbonovou vidlou, hydraulickýma brzdama a už moderním osazením s pohonem 1×11.

          Takže by bylo dobré se zamyslet, co vlastně na tom kole chceš podnikat za jízdy a spíš podle toho vybírat, abys nenarazil na omezení.

          0 0
    • jIrI___  

      Ta kola jsou celkem hodně odlišná, nejdřív si ujasni co od gravelu vlastně očekáváš (může pomoci článek zde). Osobně bych CTM vyškrtl kvůli jednopřevodníku a Ronina bych vyřadil kvůli mechanickým brzdám :). Pokud by CTM měl dvoupřevodník, byla by to pro mě jasná volba. Popravdě na 75 % asfaltu by mi ta jednoplacka vadila asi více než mechaniky.

      0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce