Trekingové kolo +-10 tis. Kč z Mall.cz (Amulet Route 500)

10 nepřečtených
  • mertl

    Zdravím,

    Chtěl bych vás požádat o názor na níže uvedené kolo za danou cenu vůči kvalitě komponent, jelikož se v kolech nevyznám a nejsem ani žádný profi jezdec. Měřím 180, váha 85 kg, jízda po cyklostezce, silnici, polňačka, občas lesní stezka. Děkuji za názor.

    https://www.mall.cz/…et-route-500?…

    0 0
    • yajda  

      Rozdíly v této cenové kategorii velké nejsou. To ti tady napíše asi každý. Přečti si třeba http://www.bike-forum.cz/…-rodice.html nebo http://www.bike-forum.cz/…000-max.html a jiná podobná vlákna a od toho se třeba odpíchni.

      Pokud je to jen na lehké občasné vyjíďky, tak i to vybrané kolo bude ok, ale pokud se do toho chceš víc ponořit a nastudovat si co přesně kupuješ, tak musíš chvíli číst a zkoumat :-) Ve starších vláknech je tu informací spousta…

      0 0
    • Pán z Dubu  

      Podívej na toto https://www.youtube.com/watch?…

      Pokud je Mall.cz plnohodnotný cyklo obchod+servis, bude to třeba OK. Dohledej si více info o tomto konkrétním modelu u výrobce nebo ostatních prodejců.

      0 0
    • scalar  

      U tohoto kola (a podobné to bude u všech kol v této cenové relaci) musíš akceptovat, že není plně funkční. Hlavní problém je v nefunkční vidlici, která nemá tlumení, rázy od terénu tedy vrací zpět do rukou a zad.

      0 0
      • Singlespeed  

        U trekingového/cros­sového kola není funkce vidlice podstatná, neboť s ním nikdo v terénu nejezdí. Na cyklostezky, hladké polňačky a šotolinky stačí vyměnit pseudoodpruženou za pevnou a je vyřešeno.

        0 0
        • scalar  

          Pro někoho to může být řešení, nicméně kvalitní karbonová pevná vidlice je otázkou 3 tisíc Kč a více, tedy to zvedne cenu kola o třetinu. Levné ocelové a hliníkové vidlice jsou loterie, mám hliníkovou s ocelovým krkem, která je celkem pohodlná, ale měl jsme dvě hliníkové, kterém jsem musel dát hned pryč, nedalo se s tím jezdit.

          Nicméně pevná vidlice bývá kratší, mění geometrii kola a jeho jízdní vlastnosti (menší stabilita v přímém směru, snížená řidítka…), když k tomu přidám menší pohodlí, tak je to řešení pro malé procento uživatelů crossových kol. Ale pro někoho (také se hlásím) je cross s pevnou ideální.

          0 0
        • Erknold  

          No a pak tu jsou takoví, kteří sice jezdí 70 % po normálních cestách různé kvality, ale těch 30 % si stejně chtějí dát někde v lese. A v tutom se mi kros docela líbí. Docela snadno mě přesune někam po silnici, v terénu se mi ještě nerozpadl, dá se na něj dát v pohodě nosič, když člověk jede na výlet s drahou polovičkou a tahá s sebou kraviny a dokonce i blatníky :) Je to takovej dříč pro všechno.

          A rozhodně jsou jeho limity dále než mé :)

          S tou geometrií a pevnou vidlí jsem si říkal, jak to bude. Asi by to byla dobrá volba pro lidi jako moje mamča, co ujede za rok pár km a to vše po hezkém asfaltu, ale zároveň na tom chce sedět jak „paní starostová“.

          0 0
    • Erknold  

      Teď jsem jel s kámošem, co má na kole podobnou radost. Rázy to nevrací. Pod jeho 80 kg se po pěti letech provozu prakticky nehla. Ta už nemá ani co vracet :) Ale to je daň za cenu.

      Když si člověk koupí mobila za 2500 nemůže očekávat, že bude fungovat stejně jako za 6000. U kola je to samé, rozumné funkční kolo bude mít cenovku možná k 15k. Čím jdu více pod tuto tím musím více počítat s tím, že něco nebude úplně super. A asi to nebude kolo, které bude člověka lákat si na něm udělat nějaký výlet 50 km, když bude hezky.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.