• Markk

    Zdravim,

    Chci se Vás tu jako odborníků – amatérů zeptat, které z těchto dvou kol je lepší podle parametrů, vybavení a klidně napište do komentářů proč.

    Jezdím 50/50 terén/silnice. Nechci horské ani silniční kolo.

    http://jizdni-kola.heureka.cz/…t-disc-2015/

    http://jizdni-kola.heureka.cz/…aradox-2013/

    Díky všem.

    0 0
    • Erknold  

      uff, další nic neříkající odkaz na heureku. Pokud seženeš paradoxe, tak toho. Ale jak funguje RST Vogue, netuším. Pokud jí tu někdo má, ať řekne.

      Spešl má asi nějaké špatné období, že musí dávat svůj název na takováto kola.

      0 0
    • Goby  

      missklik

      0 0
    • Markk  

      Díky všem za názory, zajímalo by mě podle čeho usuzujete, že je leader fox lepší? Pokud je tu někdo, kdo jedno z těchto kol vlastní, byl bych vděčný, kdyby napsal svou zkušenost.

      0 0
      • Erknold  

        já osobně to bral podle komponent. Vidlice vzduchová u Leaderfoxe se zamykání z řidítek váha 1,7 kg, u Spešlu je základní pružinovka s váhou přes 2,5 kg – prakticky nulová šance nastavení. U té je jistota, že nebude moc fungovat u RST je šance, že bude slušně fungovat.

        Brzdy – osvědčené shimano na leaderfoxu s jednoduchou údržbou a na Spešlu tekro, o kterých tu moc chcváli nenajdeš.

        Kliky – shimano s dutou osou u leaderfoxu Deore a u Spešla tam máme zcela základní čtyřhran. Rozdíl ve váze bude také možná 250 g.

        Pohon u Leaderfoxu 3×10, moderní koncept s řazením SLX a Spešl má starší koncept 3×9 s řazením Acera a co jsem asi před půl rokem koukal, tak ta uměla vždy jen o jeden pastorek. Se umačkáš, nebo mě opravte.

        Mám dojem, že paradox měl i docela slušné náboje v kolech, ale to tam nemohu dohledat.

        Jediné co bude mít asi spešl o trochu lepší by mohl být rám. Ale asi nedožene ty dvě kila navíc, co má v komponentech. Takže asi tak. A to že jsem Budějčák a Leaderfox to bouchá v Budějcích jsem tentokrát ani nebral v potaz :)

        0 0
        • Markk  

          Díky moc za vyčerpávající odpověď. Určitě půjdu do Foxe :)

          0 0
          • Erknold  

            a jinak zajímavá varianta hlavně u krosových kol v tuté ceně je, si ho nechat poskládat od místních stavitelů. Tam by pak byla ještě lepší vidlice s masivnějšíma nohama. Váhou mezi těma dvěma vidlicema. Rám by byl také lepší.

            0 0
            • Markk  

              To sice asi ano, ale jelikož moc o vybavení kola nevím, tak bych asi nebyl schopen říct staviteli, jaké součásti bych si představoval. Také by to bylo složitější s případnou reklamací a servisem.

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
              • niky79  

                Ale to ti rekne sam stavitel, ty mu jen napises budget :)

                A servis ti udela kdokoliv, oni pouzivaji stejne komponenty jako ostatni…

                0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.