• milprov

    Ahoj, jezdím pořádně cca 3.rokem jak mtb -Trek Procaliber 9,6 tak silnici- DecathlonTriban 120 – původně koupen jako zimák s gravel plášti, jaro 2021 nasazeny silniční pláště a zjistil jsem, že mě baví mimo mtb silnice, a to čím dál víc. Letos natočím min. 4000km(hlavně v okolí Prahy – jih, západ, sever) a rád bych si koupil novou karbonovou silničku. Výška 179 váha cca 91, žádnej kolibřík ani závodník spíš výkonnostně založený hobík, který má rád kopce a snaží se posouvat a zvyšovat průměrnou rychlost :).

    Přemýšlím o Trek SLR7 2021(mám čerstvou zkušenost z testování cca 25km okruh převýšení cca 300m a neskutečný), ale spíš bych objednal SLR6 2023. 240k už mi přijde pro mě nesmysl. Vlastně cokoliv nad 200 ± U Treka si umím vyžebrat nějakou slevu.

    Ale včera jsem se byl mrknout na Ridley Fenix s novou el.Ultegrou kola fastforward ráfek cca 45 a zamotalo mi to hlavu. cca cenovka odhad do 160.

    Původní rozpočet jsem měl 150, což není málo, ale je to lepší, než 240 :) a tak nějak věřím, že za ty peníze pořídím hodně muziky.

    Ale kupuju to na delší dobu takže je mi jasný, že budu muset asi přitlačit.

    S kamarádem, který jezdí hodně dobře a dlouho a rozumí tomu se o výběru radím, ale říkám si víc hlav víc ví.

    Potřeboval bych nějakou referenci radu názor do čeho jít s ohledem na parametr cena/výkon.

    Váhově je Trek SLR 6na cca 7,6 osazení SRAM Rival eTap AXS. Má navíc Wattmetr. Kola Bontrager Bontrager Aeolus Pro 37.

    Ridley Fenix s novou Ultegrou combem a 44 koly fast forward. váhově by to mělo být dle shopu kde jsem byl cca 7,5, ale nejsem si jistý. Určitě bude levnější než Trek. Wattmer nemá – to mi asi nevadí.

    Pojede mi Ridley líp, než ten Trek?

    Hraje roli, pokud bude rám Ridely o něco těžší? Zase tam budou kola s vyšším ráfkem ,tak nevím.

    Eventuelně pokud máte někdo v okolí Prahy Ridley Fénix v elektrice velikost M v cca konfiguraci výše a nevadilo by, že bych se přijel mrknout(s lahví dobrýho vína), tak by to bylo bezvadný a hodně by mi to pomohlo.

    Předem moc díky za tipy názory doporučení.

    Milan

    0 0
    • esmo  

      Já bych jen doplnil, že pravděpodobně mluvíš o Émondě.

      0 0
    • milan.v  

      V této cenové relaci už se vybírá krásně…

      Já osobně bych do výběru přidal ještě Specialized Tarmac, velikost 54 by ti měla sedět.

      SL6 by se snad ještě nechala někde sehnat, SL7 v tomto případě není až zas taková bomba, ten rozdíl tam není nijak zásadní ve prospěch nového modelu. Tedy spíše skoro žádný, pokud nejezdíš pravidelné švihy ve skupině,.balíku, kde se toho hodně odjede kolem rychlostí 40 km/h…

      0 0
    • milan.v  

      .

      0 0
    • MrtweyUbrus  

      SLR7 Emonda, Domane? Jinak jestli chceš y prachy mermomocí utratit tak jo ale osobně bych vzal nižší specifikaci, klidně na mechanice a pořídit kola zvlášť, třeba EIE než kupoval sériovku za 150kk.

      0 0
    • k3vi  

      Vybírej podle geometrie a ne podle značky, nebo toho kde něco pojede nebo nepojede líp. Váha je taky marginální. Já vybírat rychlé kolo aero bez zbytečného připlácení za nápis na rámu a sedět mi geometrii asi bych počkal na na nový Giant Propel, Merida Reacto (dělá rámy pro special), Canyon Aeroad.

      Předně bych šel na bikefit za pár tisíc a pak podle výsledků sháněl rámy.

      0 0
    • gemini  

      Potřebuješ nutně SLR – co třeba jen Emonda SL7 na nové Ultegře? To mi přijde u Treku jako optimální volba a se nějakou slevou se dostaneš na původní rozpočet.

      0 0
      • gemini  

        Vem taky v potaz, že SLR má integrovanej kokpit a tam v případě potřeby změny ( delší – kratší představec, jinej reach řidítek, natočení řidítek ) neuděláš krom celé výměny nic…

        0 0
    • skaj  

      Jdes na ten vyber nejak divne. Nejdriv bych poresil geometrii. Pak hledal ram, co mi sedne. Vahu bych neresil vubec, to je k nicemu (v ramci tehle kategorie). Koupil bych levnejsi model se sadou co chci, bez ohledu na kola. Rovnou kola sundal a i s plasti prodal jako nova a misto nich poridil neco peknyho.

      1 0
    • Lister  

      Můj názor, který nikomu nebudu nutit

      V téhle cenovce je nejdůležitější, aby se ti kolo líbilo a dělalo ti radost. Geometrie závodních silniček bude u všeho hodně podobná, pojede to taky vše podobně a pohodlí silničních rámu je věc spíše z legend a pohádek – to mnohem víc pořeší vhodné obutí a absence tvrdých kol.

      4 0
      • esmo  

        True…

        0 0
      • milan.v  

        Doplním dostatečně tuhá kola na váhu 95 kg spolu s ideálně bezdušovými plášti v rozumné šířce…

        V tomto směru zrovna s FFWD moc dobrou zkušenost nemám…

        0 0
    • Hroch obojzhivelnyj  

      Technicka, Ridley ma na strankach pomerne podrobne informace o ramech ve Frame passports, tady https://www.ridley-bikes.com/…/63000157885

      A jinak taky mi prijde ze vybiras trochu zvlastnim zpusobem, Emonda je trochu jina kategorie silnicky nez Fenix, u Ridley by Emonde odpovidalo spis Helium.

      Vetsinou maji firmy silnicky rozdelene do modelu Aero – placate trubky obvykle mene pohodlne, nizsi delsi (Madone, Noah)- Vrcharske nebo jak to nazvat- lehke a tuhe(Emonda, Helium) a endurance- kratsi vyssi posez, mene tvrde (Domaine, Fenix).

      A jinak velmi spokojeny uzivatel 2012 Ridley Excalibur M, coz u Ridley odpovida velikostne cca 56 jinde

      0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce