Vittoria Corsa graphene, specialized, GP 5000

19 nepřečtených
  • Marekstrni

    Zdravím,

    poohlizim se po nových plastich na silnicku a mám tyto favority.

    Který z těchto byste doporučili?

    Roční nájezd mám cca 5000km, plast by šel na ráfky panchowheels Spirit 35.

    Nejsem si ještě jistý jestli šíři 25mm nebo 28,nevím kolik by se 28. Zvětšila na ráfku. Použíti s klasickou duši. Jinak jsem docela lehky(65kg)tak životnost pláště by neměla být problém. Díky za informace a tipy.

    https://www.bikeinn.com/…/137108623/p?…

    https://www.bike-sport-shop.cz/…00x26-26-622?…

    https://www.kolokram.cz/…000-p192247/?…

    0 0
    • adam1  

      Mám sice bezduše gp5000 25mm a na spirit 35 jsou široké 32mm a výška od hrany ráfku 28mm tak aby ti ty 28 vešly do rámu ?

      Doporučím ti jít do bezduší foukám na 87kg 5bar s tvoji vahou klidně i 4bar a pohodlí je fakt znát a jedete to parádně ,pancho taky super .

      0 0
      • Marekstrni  

        Nevím nějak mě zatím bezdusove systém nějak neoslovuje. Te šířky se právě bojím, staré GP 4000sii 25mm měly na těch panchowheels Spirit 35 šířku 29mm. Myslel jsem že nové pláště GP 5000 už drží šířku reálně 25 mm. Tak já foukam 83psi zadek a 80 předek a s pohodlím problém nemám. Přiznám se že z těch plastu co jsem uvedl, bych asi nejméně chtěl jít do GP 5000.

        0 0
        • adam1  

          Měřil jsem to dnes schválně šuplerou :)

          Ty bezduše jsem uvedl jen naokraj ,dlouho jsem tomu taky nedůvěřoval ,ale po cvaknutí obou duší v jeden moment /výtluk jsem šel do toho .

          Ty gp5000 jak dušové tak bezduše byl celkem porod nahodit :)jak jsem cvakl tak jsem stejně nebyl schopen tu duši vyměnit bo sundat to byly nervy a zlomená páka a jak jsem nahazoval tak jsem poškodil duši ,ale mohlo to být rukama no:)

          0 0
          • Marekstrni  

            Nedávno jsem nahazoval GP 4000sii na ty pancha a to byl děs, vrátil jsem tam původní specialized Turbo Pro 700×26, které jdou trochu lépe nahodit. Ty asi nevíš jak reálnou šířku by měly ty vittoria Corsa graphene na těch panchowheels? Ty jsi spokojený s těmi GP 5000? Kolik na nich máš nalitano?

            0 0
            • adam1  

              Měl jsem vždy gp ,chvíli něco od vredestain ale ty popraskaly :( ,ty Corsa nevím snad ti někdo odpoví/pořadí .Jo to nahazování je mazec koupil jsem si kovové páky a to šlo fajn.Radek z bikepartu mi doporučoval od pirelli že s nima mají ok zkušenosti a jdou dobře nadhodit – bavím se o t.r verzi .

              0 0
              • Marekstrni  

                Já měl zatím GP 4000sii vydržely dlouho, ale boky jsou jejich slabší stránka. Ty GP 5000 už tak chvalene nejsou jako 4000sii. Ty Specialized Turbo Pro co tam teď mám jsou dobré, ale nájezd na nich nebude jak na GP 4000sii, ale sekance v bocích nejsou. Nemáš strach na pancha použít kovové páky? Já bych si to nelajznul :)

                0 0
                • adam1  

                  Koukal jsem na ty vittorky a řekl bych že budou hodně podobný gp ?Mají vyšší tpi a malinko těžší ,klidně bych je zkusil jinak to ani nezjistíš :))

                  Strach z těch kovových nemám fakt paráda ,plastovými to za boha nešlo ,jsou to bbb z kupkola ,na vše používam jen ty /carbony nemám.

                  Ještě k těm gp 5000 mám je cca 3k a ploška vzadu je a tím se kolo stává trochu nejisté v zatáčkách a nitě začaly u 2,5 k chvíli jsem stříhal a nyní se to už neniťuje

                  Ale zas jedou no :)zkusím ty vittorky nebo pirellky ať mám srovnání :)příště

                  0 0
                  • milan.v  

                    Pirelli P Zero Velo mi vyhovují více než 5000ky, zatím na nich nemám najeto tolik, ale ten rozdíl jsem cítil hned… Takže už mám doma druhý pár Pirelli a půjdou na jedničku.

                    1 0
                    • adam1  

                      Dík za info ,prosím tě kolik myslíš že ty gp ještě vydrží km cca ?

                      Jinak mluvíš o t.r verzi?

                      Dík

                      0 0
                      • milan.v  

                        Hele, tolik na nich najeto nemám, takže nechci soudit bez zkušenosti, jsou skoro nové, měnil jsem nedávno ze 4000ek a mám několik kol. Mluvím o dušových, zatím bezduše nejezdím.

                        0 0
                    • Nějakej Vena  

                      V čem cítíš ten rozdíl? Já se silnicí začínám, takže GP 5000 jsou vlastně jediný pláště se kterýma mám zatím nějakou delší zkušenost. Mám na nich 4,5K. Přední je úplně v pohodě, řekl bych ani ne v polovině. Zadní má teda plošku dost výraznou, kontrolky už nejsou skoro vidět. Při sjezdech v zatáčkách žádnou negativní změnu chování nepozoruju. Pár krát už mě podržely v situacích kdy jsem si říkal že jsem přestřelil.

                      Výměna mě brzy čeká, tak si ujasňuji jestli vyzkoušet něco jiného, nebo zůstat u osvědčeného.

                      0 0
                      • milan.v  

                        Když jsem nasadil 4000ky místo S-Works Turbo, okamžitě se dostavil wow efekt, jak krásně drží a i pak při jízdě to bylo znát, v zatáčkách podržely a byly čitelné, člověk se mohl spolehnout. Zásadního bych jim nevytknul nic, mně držely i boky, žádné párání.

                        Nasadil jsem 5000ky, pocitově měkčí, pohodlnější, ale v zatáčkách se přední guma chová mýdlovatě, nebo jak to popsat, přitom ale směs podrží, takové zvláštní. Zkoušel jsem trochu upustit, zlepšilo se to, ale je to takové nečitelné. Nemám s nimi dobrý pocit, valí pěkně, to ano.

                        Pirelli jsem vyzkoušel na 50kách Rovalech v 28mm šíři, skutečná je skoro 30mm šíře, při 75–80 psi na mých 83–84kg mají krásnou setrvačnost, jsou pohodlné, směs není pocitově tak měkká jako 5000ky, ale vůbec ničemu to nevadí, v zatáčkách a sjezdech si je s nimi člověk jistý, jsou čitelné jako ty 4000ky. Mám na nich zatím stovky kilometrů, takže uvidíme, jak to bude dál pokračovat. Vyhovují mi, takže jsem na nižší kola objednal Classic verzi 25mm.

                        0 0
                        • Nějakej Vena  

                          Díky za upřesnění. Z těchto diskusí o pláštích je jasný, že je to velice individuální záležitost. Velký rozdíl asi taky dělaj tlaky. Já jsem zvyklej ty Contíky jezdit nabušený na 120PSI, to se pak jistě chovají jinak než s 80.

                          Defekt za těch 4,5K pouze jeden, asi u nich zůstanu.

                          0 0
                    • Marekstrni  

                      A v jaké šířce je vozis? Jakou mají reálnou šířku na ráfku?

                      0 0
    • adam1  

      Řekl by mi prosím vás někdo jaký je rozdíl mezi corsou a rubino ?Chci něco od vittoria v t.r verzi ,ty gp5000 mě štvou ty nitě a ploška vzadu po cca 2000km a stává se to v zatáčkách celkem nestabilní .

      Dík za reakce a doporučení .

      https://www.koloshop.cz/…-plaste-135/?…

      0 0
    • adam1  

      Poznám rozdíl?:) Jsem nalomený na rubino pro tlr ty Corsy nejdou moc sehnat a celkem drahé ?Zřejmě ty corsy pojedou líp ale ať to nejsou slupky ?

      Asi mi nezbyde než to zkusit :)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.