• kozich 64

    Dobrý den,mám takový dotaz.povedlo se mi omylem projet zablokovanou vidlicí těžký terén a vilice,,povolila,,a nedrží blokace,,,Jaká je možnost nápravy? děkuji…

    0 0
    • novas752  

      Servis tlumení, v lepšim případě jen prdlo těsnění nebo unikl olej. Co je to za vidlici.

      0 0
    • Smazaný účet  

      Nejlepe toto resit s ofiko servisem:

      http://www.cyklosvec.cz/

      0 0
    • pavelmisar  

      Zkus úplně vyfouknut a zpátky nafoukat vidlici, třeba to pomůže. Jinak asi výměna těsnění

      Ale pokud vím, tak FOXky právě lehce propružují právě kvůli tomu, aby případně zabránili tomu, že někdo jede terén s uzamčenou vidlicí a tlumičem tak to trochu pruží aby se to.nepoškodilo

      0 0
      • Lachtis  

        Přesně tak! A neřekl bych, že lehce :-). Oproti RS, kde je lock docela znatelný, tak u FOXky je ten lock dost otevřený. To mi trochu na FOX vidlicích vadí, ale zase v případě zapomenutí to nemusí odkouřit těsnění no… vše má své PRO a PROTI.

        Jinak, když je opravdu potřeba servis, tak to pošli k tomu Švecovi. Já u něj teď servisoval tlumič a vidlici a veliká spokojenost. Vše chodí perfektně a je to znát. Cena taky OK a dodací doba překvapivě rychlá.

        0 0
      • kozich 64  

        Díky,a co když to nechám být ?…jinak funguje dobře,až na ten Lock…nestane se nic?

        0 0
        • Lachtis  

          Pokud Ti neutíká tlak, neteče olej apod. a vidlice chodí dobře, tak by to asi mělo fungovat do dalšího servisu OK…

          A jsi si opravdu jistý, že ten Lock je KO? Jak jsem psal výše, vidlice FOX nemají lock, jako třeba Rock Shox, kde je lock opravdu téměř zavřený!

          Já mám taky FOXku a i zároveň Rock Shox a ten rozdíl mezi locky je markantní. V podstatě bych lock u FOXky pojmenoval jako otevřenou polohu, přičemž citlivost je menší a chodí i k 60% svého zdvihu

          0 0
          • Redjuu  

            Asi záleží na patroně. Já mám s FIT4 a při locku se nehne ani o milimetr. To samé tlumič Float. Obojí 2016.

            0 0
            • MlokCZ  

              Určitě záleží na konkrétním provedení, zrovna u Foxe jich bylo strašně moc (pomalu co rok, to jiná tlumící patrona) a ještě některá provedení mohou mít i různá interní nastavení.

              Většinou to ale bylo právě přesně naopak než psal Lachtis. Tedy Fox u většiny patron má lock tvrdý jak popisuješ a právě zrovna ve srovnání s RS. Do zdvihu to po přetlační locku může jít vždy klidně až k dorazu, to není nijak omezené (jezdec, který tak akorát využívá zdvih u otevřené vidlice to tam ale těžko pošle, když samotný lock potřebuje třeba 500N pro jeho překonání – to je změřená hodnota z nějaké konkrétní Foxky, ale zase se to dle konkrétní patrony liší).

              0 0
              • Lachtis  

                Díky za nové info, je pravda, že toto je má první vidlice FOX, tak nemám porovnání s jinými.

                Mám konkrétně Fox Float 32 SC, Performance Elite, FIT4, model 2017 – a ten lock je asi tak 50%, respektive do 50% zdvihu jde úplně v klidu. Už to tak bylo od novoty, tak jsem si i pomalu říkal jestli není něco špatně, ale i teď po servisu u Švece je vše stejné. Jinak vše funguje skvěle a asi jsem spokojenější s chodem FOX, než RS, ale v porovnání s Rebou, nebo teď Recon Goldem je ten lock prostě slabí a to považuji za malé mínus.

                0 0
                • phixion  

                  Koukám že na Fourstroku máš zamykání z řídítek – zkoušel jsi přitáhnout lanko? U mě na Twinlocku je potřeba to třeba po výměně bowdenu pořádně předepnout, aby poloha Zamčeno na páčce na řídítkách otočila kolečkem na korunce vidlice opravdu až do polohy Zamčeno. Taky po nějakém čase používání je potřeba znovu dotáhnout, jak se lanko vytahuje. Když nemám dost předepnuté lanko, chová se to přesně jak popisuješ. Mám Float 32 Performance FIT4 2016.

                  0 0
                  • Lachtis  

                    Mno, mohu to zkusit, ale právě po servisu tlumení jsem obě lanka vyměnil. A vše funguje, jak má. Tedy zamčeno se tváří jako zamčeno :-), střední poloha opravdu je znát, že vidlice přituhne a při open zase krásně zobe.

                    Asi to bude tím, jak psal Mlok, že může být a zjevně je rozdíl také v ročnících a ty máš 2016, já 2017, a dále já mám verzi elite (mohu si nastavovat kolečkem i citlivost při open poloze) a ty asi tuhle fičuru nemáš… nicméně o tom to asi nebude a jde spíše o různé ročníky a specifická nastavení od výrobce.

                    0 0
                    • Idas  

                      Jak uz ti poradil Phixion, je treba utanout lanko, na bovdenu je stelovaci matka tim se da lanko nastavit.

                      Já mám s FIT4 a při locku se nehne.

                      0 0
                      • Lachtis  

                        Dík, ale jak jsem psal já výše, vše dotaženo na max. znovu jsem překontroloval. Polohy fungují, open je open a skvěle citlivá, při pro-pedalu je znát přitlumení a lock je taky znát, ale zamčený úplně není a dokážu s větším úsilí jít na cca 50% zdvihu.

                        To, že máš taky FIT4 nemusí být směrodatné, jak psal Mlok jsou rozdíly i v ročnících…

                        Ale nechci tady prasit tazateli vlákno, chtěl jsem mu jenom dát informaci, že ne u šech vidlic FOX je lock totál tvrdý.

                        0 0
                        • Idas  

                          Proc by tam to zamykani delali kdyz by to nemelo fungovat?

                          Video:

                          http://www.ridefox.com/family.php?…

                          Google preklad:

                          Překonfigurovaný stoh shimu nalezený ve všech 34 a 36 vidlicích FIT4 poskytuje větší citlivost při zachování podpory během agresivního jízdy.

                          Ve své čtvrté generaci nabízí náš patentovaný uzavřený kazetový systém FIT4 tři polohy tlumení komprese –

                          otevřené, střední a pevné –

                          přizpůsobené měnícím se podmínkám trasy. Forkové vidlice řady Factory obsahují dalších 22 kliknutí s nízkou rychlostí nastavení komprese v režimu otevřené, což umožňuje jezdcům jemně naladit své přesné tlumící předvolby.

                          0 0
                • Roura74  

                  Mám model 2018 s Kashima a lock je natvrdo Nicméně zase vůbec nepoznám rozdíl mezi propedal a firm. Tak si pak vyber. :-)

                  0 0
                  • Lachtis  

                    Taky dobrý :-). zase jiný typ, jiný ročník a zcela jiné vlastnosti :-D.

                    0 0
                  • Redjuu  

                    To mám stejně. Střední poloha mi tam přijde naprosto zbytečná. Možná ke konci zdvihu je to trošku tvrdší, ale fakt jenom trochu.

                    0 0
          • Pain  

            Mam FOX 34 Rhytm a ta se nehne pri uzavreni.

            0 0
    • kozich 64  

      Tak hoši,zdravím všechny,kdo se zapojili,,,jelikož vidlice byla nová,jako celé kolo…chtěla namazat miska na levé vidlici pod aretačním lankem ,jelikož se tak od prodejce nestalo..jemný prach to utemoval.U Švece v Písku jsou super hoši mechanici…a hned věděli,,,udělali hned,,,byla to blbot,ale vystrašila Biku zdar.Vojta

      0 0
    • nomecz  

      mám dotaz ohledně FOX 34 Rhythm, GRIP patrona je nějaká možnost úpravy této vidlice ? chod se mi moc nepozdává a nejsem schopen nikde dohledat možnost nějaké alternativní patrony atd …

      0 0
      • novas752  

        Vzhledem k tomu že by ses samotné patrony Grip asi nezbavil, výhodnější bude celou vidlici prodat a v nějakém výprodeji/slevě z německa koupit novou.

        0 0
      • wilda81  

        Pro 34 se dělá jen GRIP a FIT4.

        https://www.foxracingshox.de/…ssy-complete

        0 0
      • jerrymouse  

        Co se ti na ni nezda? Dost mi pomohlo pridat token (na 3 .. jo jsem tezsi :)) a snizit tlaky … pak mi fugnovala pekne. Jinak se mi propadala dost do zdvihu (pri ‚spravnym‘ sagu). Ted jezdim to stejny v Bomber Z1 a prijde mi super.

        0 0
        • nomecz  

          ma to divnej prubeh ani nezobe ani moc nedrzi v bordelu, tokeny sem ladil s tlakem taky laborujem ale nejsem schopen to na tu jeho musi vahu nejak rozumne naladit. Ten bomber mam prave v hledacku, podle recenzi vypada dobre

          0 0
          • jerrymouse  

            Chtel jsem tim rict, ze Bomber je taky GRIP (vnitrne je to prevlecenej Rhytm na 36 nohach).

            0 0
    • mirage  

      Zdar chlapi. Poprosil bych o radu. Vratila se mi vidla ze servisu, vse ok, ale uchyceni lanka je nastaveno moc blizko k vyvodu bovdenu s vidlice. Jak to muzu trochu pootocit az je prostor na zamknuti vidle. Dolozim fotku, podotykam ze to na fotce neni zamcene,ale povolene

      0 0
      • phixion  

        Zkus trošku povolit modrý kroutítko, pootočit tu černou věc pod ním, do které vede bowden, tak o čtvrt otáčky po směru hodinových ručiček a znovu přitáhnout.

        Očko na bowden musí být buď na jedné nebo na sedmé hodině z pohledu jezdce.

        Musíš ale zachovat předepnutí pružiny pod kroutítkem, takže možná bude lepší to sundat úplně a udělat znovu podle návodu.

        https://www.ridefox.com/fox17/help.php?…

        0 0
        • mirage  

          Moc diky. Vcera ta vidla prisla abych to tam zas hned nemusel poslat. Ten navod vypada dobre, ale nechci nic zdupat, aby to bud nebylo moc zavrene nebo malo otevrene. Takovy pech mam jen ja. Ale i tak fakt diky.

          0 0
        • mirage  

          Tak jsem to uz zkusil nastavit podle obou navodu a porad to nezamyka

          0 0
        • mirage  

          Tak a co ted, v cyklosvec mi rekli ze jsem mel poslat i packu a ze si mam naji na ridefox.com video a podle toho to udelat. Podle videa to delam, ale jak dam lanko a zamknu vidlici, tak se nezamkne. Co si ted pocit?

          0 0
    • Smazaný účet  

      To u levných vidlic mají ten bazmek se závitem pro osu schválně udělaný aby nešel pootočit?

      Vyjde líp bazmek s kompletníma drážkama nebo osa na inbus?

      0 0
      • novas752  

        Nové ročníky vidlic mají tohle pootočení udělané opačně – vložka se závitem je na pevno, pootočí se osa vůči páčce. Podobně jako to má např. RockShox na Maxle Ultimate osách.

        0 0
        • Smazaný účet  

          To se mi nějak nezdá, že by to měli takhle překombinované, můžeš dát odkaz na tu osu s polohovací páčkou?

          Mám nejradši bez páčky, ale to je beztak litr.

          0 0
          • mrozu  

            Factory verze ročník 2022 to má stejně.

            0 0
          • novas752  

            V ose je prostrčený šroub kterym šteluješ vzdalenost páčky od osy a tím otočení dovře utažené páčky vůči závitu ve vidlici.

            Mají to tak Marzocchi a levnější Fox.

            1 0
            • Smazaný účet  

              Aha, díkec.

              0 0
            • Smazaný účet  

              Moc to nechápu, když tím inbusem točím, je to jak na gumě, jako kdybych točil osku do vrtule.

              0 0
              • Mr.Duck  

                Nevím přesně čím to je ale je to vcelku normální. Ještě jsem se v tom nešťoural abych zjistil příčinu ale přijde mi to jako že se chytá nějaká pružina kde by neměla. Většinou mi stačí „poondieť“ páčkou a při tom točit inbusem a nastavím to.

                0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.