Chci obmenit silnicku a nevim jakou velikost. Stara je na triatlonavem ramu s mega slopingem, z toho poznam prd. Merim 178 cm, vdalenost rozkrok-zem mam 81 cm. Mam shanet 56, mebo 58? Poradte prosim.Diky
Chci obmenit silnicku a nevim jakou velikost. Stara je na triatlonavem ramu s mega slopingem, z toho poznam prd. Merim 178 cm, vdalenost rozkrok-zem mam 81 cm. Mam shanet 56, mebo 58? Poradte prosim.Diky
klidně i 54 , záleží jaké kolo . Třeba Author ti bude velkej i v 56
Mám stejné parametry a podle typu geometrie – 54 Cube, 53 Kuota, a dokonce u některých geometrií 51 Pinarello, nebo Collnago, rozhodně né 58
Velikost ramu se (bohuzel) rozlisuje vzdycky jenom podle delky sedlove trubky ramu, takze u silnicniho ramu s klasickou vodorovnou horni ramovou trubkou je delka (mela by byt) „velikost ramu“, tedy delka sedlove trubky stred-horni konec rovna efektivni (virtualni) delce horni ramove trubky, tedy vodorovna delka stred hlavovky-stred sedlovky. U slopingovych ramu je tedy tzv. „velikost ramu“ vzdycky zavadejici, podle uhlu slopingu u te ktere velikosti. Co te tedy zajima je vzdycky DELKA ramu (zminena efektivni delka horni ramove trubky). Ev. prichazeji v uvahu jeste i dalsi rozmery, nejdulezitejsi je asi delka hlavovky (o jednotlivych uhlech a delce zadni stavby apod. se tu dal rozepisovat snad nema cenu, vetsinou byvaji stejne nebo velmi podobne).
Jinymi slovy- pokud ti vyhovovala delka tveho predchoziho ramu (a nezalezi, v jakem byl slopingu), zmer si jeho efektivni delku a hledej ram se stejnou efektivni delkou.
Snad se to da pochopit jednoduseji nez to vypada napsane, ale snazil jsem se srozumitelne vysvetlit princip.
Super, diky moc. Dost mi to pomohlo.