• ClAyD

    Dobrý den,

    Koupil jsem si nové kolo s touto vidlicí, mám 188 centimetrů a vážím 65 kg. Spousta mých kámošů má XCMka, a ty pruží Vostošest, jen ta moje je taková nemastná neslaná, tím reload či co je to na té levé korunce jsem točil do sedření prstů, ale pořád téměř nic. Poraďte jak změkčit, jsem laik, takže nepoužívejte nějaké extra termíny.

    Děkuji

    0 0
    • tommyD  

      ty máš ve 14 letech 188cm?

      výměna pružiny nebo vidle

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • vrrr  

      Pruzinova tora ma standardne vetsinou modrou pruzinu (myslim – uz si to moc nepamatuju, co jsem za co menil). Ja mam o dvacet kilo vic a ve standardu jsem ji nedostal nad 50% zdvihu. Dal jsem tam cervenou, mam 30% sag a dostanu ji na max tak do 80% zdvihu. Bejt kure jako ty s 65kg, tak se zamyslim nad nejmeksi zlutou, nebo radeji vymenit vidli. Tora je holt hoooodne progresivni.

      Jinak zalezi od koho jsi to kolo koupil. Me treba prodejce nabidl moznost vymeny pruziny gratis s tim, ze mu tu starou samozrejme odevzdam.

      0 0
      • vrrr  

        Jo a jeste jsem zapomel. Ona tora je na tom fakt bidne s mazanim. Chce to napustit molitany pod stiraky olejem, jinak se stiraky posunuji ve stylu hola prdel po suchym toboganu…drcdrcdrc…

        0 0
      • Lišák  

        Tora je holt hoooodne progresivni.

        Pružinovka (s jednoduchým tlumením-což asi Tora /vzhledem k ceně/ má) by měla být lineární, ne? Když máš 30% sag a jdeš na max 80% zdvihu, tak je něco špatně.

        Kamoš má taky T302, a, jak píšeš, mazáním bylo velmi šetřeno. Po promazání chodí lépe, ale pružinu má taky tvrdou. Sag tak 10%. Chodí ± na 50% zdvihu.

        0 0
        • MlokCZ  

          Když máš 30% sag a jdeš na max 80% zdvihu, tak je něco špatně.