• jenda78

    Zdravím všechny,

    při nedávném švihu jsem při sjezdu přehlédl odvodňovací kanálek přes silnici a narazil jsem o jeho hranu zadní ráfek. O ráfek se nárazem cvakl plášť a drobně se natrhl (viz foto). Jedná se o plášť Continental GP 5000. Jezdit takový plášť, nebo vyhodit, spravit nějak?

    Díky za názory a rady, H

    0 0
    • Vilém  

      Zalezi kolik foukas. Osobne bych z toho mel strach.

      0 0
    • phixion  

      Jojo, Contíky na patky trpěj dost.

      Během dvou let jsem zrušil asi 8 Mountain Kingů 2.4" (ráfky i30) a to nejsem žádná těžká váha a nafoukáno jsem měl víc PSI než bez problémů vozím teď na Schwalbech.

      Za mě rozhodně vyhodit nebo počítat s tím, že tě to někde nechá. Zkoušel jsem dojezdit s duší, ale po 20km duše vylezla dírou ven, viz foto (na fotkách dva různé pláště, patka rozpáraná skoro stejně).

      0 0
      • 7021  

        Vysoky tlaky prave vedou k utrzeni patky.

        0 0
        • phixion  

          Bylo to úplně jedno, utrhal jsem patky na 22, 25, 28, 32 PSI (tubeless) a to jsou standardní tlaky které jezdím na pláštích jiných značek bez problémů (75 kg). Víc do tvrda to už nešlo jezdit. Bohužel mi trvalo dlouho než jsem se poučil a přešel k jiné značce.

          0 0
      • jenda78  

        Asi jo, vyhodit a dát novou. Díky nejen tobě , ale i ostatním za příspěvky!

        0 0
    • ciki  

      Vlastní zkušenost, bude se to rychle zvětšovat podél ráfku.

      0 0
    • Aww  

      tak tak, bude se to zvětšovat, případně ti to při dalším nafoukání udělá bouli do boku.

      0 0
    • jenda78  

      Díky všem

      0 0
    • Breakpain  

      Nový plášť…

      0 0
    • pitos  

      Nějaká rada s opravou pláště? Podařilo se mi procvaknou gumu, jedna trhlina(cca 3mm) je na boku pláště kousek nad patkou. Je to v místě kde se guma při nahození opírá o vrchní část ráfku a mlíko mi to nechce zalepit, knot tam také asi nedám. Vypadá na nový plášť, nebo dojetí na duši…

      0 0
      • couffy  

        Podlepit zevnitř

        0 0
        • kubad  

          to nepomůže, jsou pošlozené vlákna, pojede to dál, až se to urve a vyletí z patky

          0 0
          • pitos  

            Takže jsem si asi už odpověděl…dojezdit s duší nebo vyměnit.

            Jinak, začne to unikat až při vyšším tlaku kolem 2bar nebo když v místě na gumu zatlačím. No je to v blbém místě.

            0 0
            • kubad  

              jj

              flek to asi zalepí, ale u patky je to moc namáhané a rupne to , jedině zašit a dojezdit s duší

              0 0
            • JachymP  

              Díru na podobným místě řešil kámoš knotem, pak to nějaký čas drželo, já bych to neodepisoval.

              0 0
              • pitos  

                Ale jo o něco se ještě pokusím. Dneska jsem se s tím sral tři hodiny(poškodil jsem i ráfek) a jak jsem dva roky odjezdil na bezduších bez problémů, tak teď jsem si to vybral. Guma je ještě ve výborném stavu, tak se mi ji úplně zbavovat nechce. Ještě zvážím podlepení nebo tam narvu ten knot, na zimní dojetí a pak jarní xc to možná ještě vydrží.

                0 0
                • PENE  

                  Kamos na stejnym miste vozi knot a drzi mu to. Pokud bys to sesil, tak by to asi zalepilo i mliko. Tohle se da aspon nejak opravit, horsi je kdyz s temer novym plastem dopadnes krive skok a plast zacne hazet, s tim nic neudelas :).

                  0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.