Trénink doma s karbonovym kolem - trenažér

16 nepřečtených
  • Tomas51

    Ahojte,

    Kvůli úspoře času bych rád měl po ruce i aparát na domácí trénink, ať už vytrvalostní nebo intenzivní, ale mám jen karbonovou silničku.

    Zajímalo by mě, jak řešíte domácí trénink, když máte karbonové kolo. Trenažér super na vytrvalost i intenzitu. Ale u trenažéru se obecně varuje před poškozením karbonového rámu, karbon je ok na válcích, ale tam nejde trénovat intenzita a jsou spíš na kadenci, nějakou vytrvalost, regeneraci.

    Je to tedy tak, že zkrátka smolik s karbonem? Intenzita jedine venku?

    Chtěl jsem se zeptat, jak to řešíte vy?

    0 0
    • milan.v  

      Už se to tu x-krát řešilo, i firmy, které dříve nechtěly dát befel na používání jejich kol na trenažérech, tak to oficiálně potvrdily, například Canyon…

      Nevím, o kterých obecných varováních mluvíš a kdo ti co nakukal…

      Na trenažérech používám jen karbonová kola, aktuálně S-Workse…

      0 0
    • rdx  

      Tarmac na trenazeru ± 4 sezony naprosto bez omezeni. Long ride, intenzity, zavody … neresim, jezdim.

      Nejvic jsem ho odrel kdyz jsem ho blbec oprel o zed a spadnul :(

      0 0
    • mykovec  

      Jezdit intervaly v obýváku nebo v garáži mi přijde tak trochu jako zhovadilost. Obecně platilo, že rám upnutý za patky je namáhaný jinak, než při běžném použití na cestě. Řešily se praskající zadní vidlice na levé straně, kde by při normálním používání nemělo nic moc hrozit. Reklamovat rám po poškození v trenažéru bych si já reklamovat nedovolil. Zničit rám díky vlastní blbosti a ještě po někom chtít peníze, bych si musel připadat jako ultimátní *****. Mám jednoho známého, ten je schopen reklamovat gatě nebo boty po půlroce nošení, že to je obnošené a že to špatně odolává opotřebení a světe div se, velmi často mu to uznají, takže dostane za jedny peníze co půl roku nový hadry. Být prodavačem, poslal bych ho do ****** a vůbec bych se s ním nebavil.

      0 0
      • Krejza  

        Intervaly obecně ne, leda 10–15s maximální sprinty by mohly mít tento problém. Nicméně už opravená vzpěra zadní stavby u mého Wiliho naprosto v pohodě i u sprintů přes 1000W (myslím i přes 1200W tam mám).

        0 0
      • Pikaču  

        Souhlas s milanem a rdx.

        Nevim proč by to byla zhovadilost nejsme tvuj znamej co reklamuje gatě po pul roce.

        Delaji to vsichni a jedine bych si daval bacha ve stoje- tam je potreba trochu opatrnosti jelikoz je kolo zafixovane.

        Navic jak pise Milan vyrobci to začínají dovolovat viz treba ted nově canyon. I nikomu nic neprasklo.

        0 0
        • mykovec  

          Kolo má JEZDIT po povrchu, který je k tomu určený, není to stacionární trenažér. To, že „to tak dělají všichni“ neznamená, že je to dobře. Jestli chci šlapat doma, koupím si spining a když už rám upnu do trenažéru a zkurvím ho, což se může stát a nemusí, tak si aspoň nestěžuju u prodejce/výrobce, že to samo prasklo…

          0 0
          • Barak  

            A proto najdeš i na stránkách samotných výrobců kol obrázky jejich kol upnutých v trenažeru… Nepiš nesmysly.

            0 0
          • Krejza  

            Měl jsem spinning kolo, teď fluid trenažér, byť základní a z druhé ruky. Cena pořízení podobná.

            Spinning kolo nemělo jedinou výhodu oproti kolu v trenažéru. Zatížení se regulovalo přes čelisťovou brzdu, kolo nemělo volnoběžku a nešlo nastavit na rozumný posez.

            Trenažér je úplně v klidu z hlediska posezu, zatížení si reguluji přehozením převodů, nelámu si nohy díky volnoběžce a jako bonus mi to ukazuje výkon, který mě baví sledovat. Díky tomu jsem přes zimu dal 180 hodin na trenažéru. Spinning kolo jsem vydržel max. 30 hodin přes zimu.

            Co tam máš dál?

            0 0
          • Pikaču  

            Spinning. :)))))

            Ze ja se s tebou vubec bavím.

            Koukni na stranky zwiftu, gplama, GCN, DC…abys byl trochu v obraze ty spinningu :)))))

            0 0
    • Kvetacek140  

      Kup si brzděný válce a máš o zábavu postaráno.

      0 0
    • jiriga  

      osvezuji tema. Take jsem si ted poridil veslarsky trenazer,ale ne kvuli karbonovy silnicce , se kterou jsem loni odjezdil celou zimu, ale kvuli casu. Narodil se nam treti prcek a jsem doma na HO. Nejvice jizd lonskou zimu jsem mel prave do/z prace. Ted se potrebuju nejak udrzet a i komplexnejsim zpusobem. Pred dvema lety jsem zkousel doma trenazer, ale to uz nemuzu ani videt..:-) Jinak ja jsem schopen jezdit na kole v zime i treba po 9 vecer, ale ted zkratka neni cas…

      0 0
    • Smazaný účet  
      0 0
      • Esi  

        Přesně, mám trenažérový special, cr-mo od Bareše rok výroby 1992 jestli si dobře pamatuju, 20 let viselo v garáži na zdi a teď už 3 sezónu slouží v trenažeru :-)

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.