• cubas

    chtěl bych se zepat majitelů tlumiče X-Fusion PVA. Chtěl bych tenhle tlumič koupit, ale pořád ještě váhám jestli tenhle nebo RP23. Chci dát na Cube AMS PRo.

    • Jednak co se týče citlivosti platformy na jednotlivých nastaveních, naplně otevřený kompresi jestli houpe hodně (a jak je na tom s citlivostí) anaopak jestli 4 stupeň je dostatečný na silnici, případně prudkývýjezdy (kde muj stávající RS Sid má větší SAG a tudíž se zvedápřední kolo). Upravoval by si kompresi stejně jako u Foxe? A je to vůbecpotřeba?
    • další věc je spolehlivost: byl s ním někdy problém?
    • no a nakonec jenom dotaz jestli nemá někdo srovnání s RP23 (případněRP2 – http://bb.nsmb.com/showthread.php… –jsem četl)

    díky za odpověď a pěkný den

    Jakub

    0 0
    • Hejdik  

      PVA jsem teď koupil ženě i s novým kolem,tak jsem taky zvědav jak s ním bude spokojená,ale protože dosud jezdila jenom na HT,tak na 100% věřím,že bude :-)

      Ale taky mě docela zajímá ,jak se na něj dívají ti co s ním mají už zkušenost…

      0 0
    • Charlie_R  

      nemam s nim moc najeto, ale spokojenost. Na ten 4 stupen je to opravdu problem propruzit, takze na silnici v pohode, i na ten 3, pokud slapes do kruhu

      0 0
    • Premik  

      zdravím, vybírám nový tlumič na kolo Ghost ASX 4900 – přestává mě totiž bavit to protivné houpání v každém prudším výjezdu. V užším výběru mám 3 kandidáty od X-Fusion: PVA, RC A RLR s dálkovým zamykáním.

      PVA je asi největší favorit, tvrdý lock nechci a 4 stupně nastavení mi dávají dost možností. Zajímalo by mě srovnání s RC, který je o fous levnější a jak jsem četl v jiném vlákně tak i snad funkčně stejný (místo přepínání stupňů se volně přitvrzuje komprese) – bude/nebude u RC poznat absence power valve?

      A pak RLR, byl by sice boj to nacpat na vlaštovky, ale snad by to i šlo. Ale jinak ten tlumič kromě dálkového ovládání a nastavení odskoku je snad úplně stejný jako levné O2 RL. Nemá platformu proti pohupování při šlapání. Jediným plusem je to ovládání na řídítkách, často se totiž zapomínám a jezdím sjezdy se zamknutou vidlicí- počítám, že mít 2 locky, bude to ještě horší..

      Tak babo raď!

      0 0
    • in4mator  

      Mám nějaký ten pátek PVA a musím napsat, že používám jenom jednu polohu a to tu nejměkčí, protože jsem si na to zvykl a nechce se mi to furt přepínat a navíc když tlumič „zamknu“, tak při jízdě po nerovném asfaltu (např. cyklostezky) kolo nepříjemně houpe. Ale to se projevilo až po dofouknutí na výrobcem doporučené hodnoty, chystal jsem se to vrátit na původní nastavené hodnoty při koupi, ale ještě jsem se k tomu nedostal, nemám totiž pumpu… :D Ostatní dvě polohy vůbec nepoužívám, ale chápu, že pro někoho můžou mít význam, chce to si víc pohrát s nastavením. I do kopců nechávám tlumič v nejměkčí poloze, nějaká ztráta tam je, ale mně to tak vyhovuje :) Zatím… ale když tak nad tím přemýšlím, měl bych si to už konečně pořádně poštelovat. Jinak spolehlivost za 2 roky 100%.

      0 0
      • vasek80  

        Já používám jen 2 polohy. Na dvojku se viditelně nehýbe a 3 je pevná jak skála, 4 je tam zbytečná. Nemám mu absolutně cokoli vytknout, nedovedu si představit že může být něco lepšího. Váhou možná ano, ale funkcí pro mne nic lepšího neexistuje.

        0 0
      • Premik  

        já si rád v kopci stoupnu a právě „s měkkým“ to moc nejde -)Hlavně co jsem letos začal jezdit na silničce mi po přesednutí na fulla ta houba pod zadkem vadí.

        nechceš vyměnit svoje PVA za moje RPV? Ať nežeru..-)

        0 0
        • vasek80  

          Nechápu jak se ti může na 4 pohnout. Mám SAG 20% a na dvojku se šlapáním už nehne, jen když šlapu ve stoje. Na 3 se hne jen když za jízdy ve stoje na edálech hodně zhopnu a zatížím zadek. Na 4 se nepohne nikdy a za žádných okolností. Mám 85 kg

          0 0
          • in4mator  

            Premik má RPV ne? Tam to bude asi něco trochu jiného… No já, když to mám natlakované podle doporučených hodnot, tak i na 4 se to ve stoje trochu zhoupne, když opravdu chci :)

            0 0
            • Premik  

              jj RPV, ale na 4. stupeň už bude snad to pohupování minimální, ne? Třeba krátká prudší stojka v terénu na prostřední placku?

              0 0
              • in4mator  

                No to už bude asi neznatelné, ale zároveň jak jsem psal, na 4 když jedu po zvlněném nebo hrbolatém asfaltu, tak cítím mně nepříjemné pohupování nebo možná spíš vibrace, proto polohu 4 nepoužívám. Zkusím sehnat pumpu a pohrát si s tlakem. Jestli jsi ze ZL, bylo by možné i nějaké srovnání/otes­tování třeba…

                0 0
                • Premik  

                  díval jsem se do profilu a máme stejné kola, ten testík by mohl být zajímavý. PVA sis tam dal namontovat od prodejce nebo jsi chvilku jezdil s původník RPV tlumičem a máš srovnání? třeba srovnání stupeň 1 na PVA s RPV při stejném tlaku.

                  0 0
                  • in4mator  

                    Už když jsem kolo kupoval, nechal jsem vyměnit, vidlu a tlumič, a ani brzdy tam nebyly podle základního složení komponentů, místo shiman mám avidy… Vidlu jsem chtěl vyměnit já, na tlumič mě překecal prodejce, prý ten základní moc nedoporučuje a byla zrovna nějaká výhodná akce, tak jsem na to kývnul. Předtím jsem měl celopevňáka, takže charakteristiku tlumení nemám s čím srovnávat, jedině tak s kolama co jsem si na chvilku od někoho půjčil :) Na tom testu se můžem nějak domluvit, ale jak jsem psal nemám pumpu na vidlice :(

                    0 0
    • daymaker  

      mám ho 3 roky, bez problému. zatím jsem ho radši ani nerozebíral. Ze 4 poloh používám 1. a 4. zamknuto mám jenom na silnici, jinak všude jinde naplno otevřený. trochu se houpe, ale minimálně a to i ze sedla. necítím tam nějakou ztrátu a profit na rozbitých cestách je daleko větší.

      0 0
      • Premik  

        takže ten power valve funguje? Zajímalo by mě srovnání s O2 RC,nemáš/nemáte někdo praktické zkušenosti?

        0 0
        • daymaker  

          napíšu tu laicky… i když se snažím zabrat silově co nejvíc, tak se zhoupne pořád stejně minimálně… narozdíl od práce na nerovnostech, kde funguje supr… chce si to pohrát s nastavením… ty tabulky z továrny mi připadají trochu předimenzované, trochu jsem ufouknul… .-)

          0 0
    • Mitchell  

      Mam ghost asx 5500 s tímto tlumičem a max. spokojenost. Skoro pořád mam polohu 1, protože při pohodové silniční jízdě se houpe jen minimálně, ale když zabírám trochu víc silově tak přepnu na 4. Jinak v terénu mu nemam co vytknout.

      0 0
    • nobody  

      mám ho taky a používám všechny polohy. Terén a asfalt nechávám otevřeno a 2–4 dávám v kopcích podle toho jak je kopec prudký a jak moc chci snížit sag (tím „vyrovnat“ kopec)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.