Stará karbonová vidlice - praskla?

35 nepřečtených
  • Czechmate87

    Najel jsem v zhoršených světelných podmínkách na díru v silnici. Mam starou silničku s karbonovou vidlici Coda Slice Echelon. Ma horní část kovovou a karbonové nohy. Zaregistroval jsem vlasovou prasklinu v laku. Je to jen prasklý lak, nebo i spojnice mezi karbonem a hliníkem? Jak to případně zjistit bez broušení laku?

    0 0
    • Vilém  

      To bude jen prechod korunka – nohy.

      0 0
    • poison  

      Kapilární metodou nedestruktivní defektoskopie by to mělo jít

      https://www.weldinspect.cz/…rni-zkouseni

      Ty spreje jdou lehce dolů.

      0 0
      • roud  

        kapilárka ti neodhalí zda je to jen lak nebo i vidlice :D

        0 0
      • kubad  

        jenže prasklina minimálně v laku tam je pokud neobrousí asi stejně nic nezjistí

        0 0
        • poison  

          Z laku penetrant při čištění vytřeš pokud nemá milimetr

          0 0
        • Vilém  

          A co zjisti po obrouseni?

          0 0
          • roud  

            po obroušení by ta kapilárka byla aspoň trochu průkazná což teď není vůbec

            0 0
            • Czechmate87  

              A názor kohokoliv z vás ohledně aktuálního stavu, jestli to padá na poškození spoje nebo jen laku? Jak jsem již psal, prasklinka je jen z venku.

              H.

              0 0
              • Jakobo  

                A o chces slyset? Ze je vidla v poradku, za tyden se pak na kole zrakvis a budes dotycneho zalovat nebo vyhrozovat udanim? Nebo chces slyset, ze je to nebezpecne a mas koupit novou vidlici? Nikdo ti zaruku neda. Pokud chces dobrovzdani obejdi par servisu, treba si to nekdo vezme na triko.

                Mas tady milion vlaken o kazdem prdu, tak zrovna v tvojem pripade bych byl opatrny v nejake samodomo analyze.

                0 0
                • Czechmate87  

                  Tady by si někdo měl dát čokoládu na nervy :) Fakt si myslíte, že někomu půjdu vyhrožovat udáním. Ještě že je víkend za rohem… snad to pomůže na nervy.

                  0 0
                  • Jakobo  

                    To jsou veci, ktere se deji dnes a denne. Pokud by ses nedejboze vysekal, tak je mozne, ze bys policii nebo jinde vypravel, ze na BF ti nekdo rekl, ze vidle je bezpecna. Zvlast pokud by slo o penize z pojistky nebo naopak ty bys musel platit nahradu skody. Jestli ses Mirek Dusin netusim, ja te neznam.

                    0 0
              • roud  

                tohle ti prostě nikdo na 100% neřekne ani z fotky ani naživo osobně si myslím že pokud to není prasklý nějako extra tak ani NDE to nemusí poznat a stejnak to uletí :/ osobně bych tu vidli vyměnil…

                0 0
                • Czechmate87  

                  Díky moc za reakci,

                  jo je to riziko. Zkusil jsem propnout vsemi směry a vypadá to, že je to tuhé. Tak to asi risknu. Stejně za nějakou dobu zvažuji dát vidli přelakovat, tak bych potom případně mohl rovnou nechat zkontrolovat

                  0 0
                  • roud  

                    Přeji mnoho bezproblemovych kilometrů :)

                    0 0
                  • yetti  

                    Teda zrovna u vidlice bych to neriskoval. Ta když někde ve sjezdu praskne, tak to může dopadnout hodně špatně.

                    0 0
                    • Czechmate87  

                      Zatím, co jsem tak jel, tak úplně beze změny. Stejně mám v blízké době v plánu přelakování, abych se zbavil samolepek, tak i zjistím, co s tou vidlí je… :)

                      0 0
    • Jakobo  

      Sundej kolo, ktere obe nohy spojuje a primerenou silou zahybej nohama dopredu dozadu a mensi silou k sobe od sebe. Pritom pozorovat prasklinu. To je asi tak jedine, co muzes udelat. Vsechno ostatni by bylo neekonomicke a prislo by levneji koupit novou vidlici.

      0 0
      • Czechmate87  

        Zkusil jsem a prasklina se nehybe. Zapruzil jsem k sobe i od sebe – pruzne, dopredu, dozadu tuhe…

        0 0
    • Smazaný účet  

      Neni to 100% ale vyndej kolo a rukojeti sroubovaku poklepej na vidlici z obou stran. Jestli ze zvuk je jiny na jedne strane tak je to jasne. Ja bych to ale neriskoval.

      0 0
    • adam1  

      Co myslíte ,je to jen lak ?Nebo popraskaný karbon ?Vidlice nikdy nejela -author aura 2017 .

      0 0
      • Gwaihir  

        Pod ten lak nikdo nevidí, ale vypadá to pouze na lak. Zkoušel jsi něco z rad výše? Takhle ani není poznat, jestli si měl tu vidlici v ruce :)

        0 0
        • adam1  

          :)Tak já ji už střikl na pozink ,zkoušel jsem v ruce tak i tak a nic se nehlo ,žádný zvuk ,tak beru že to je /byl špatný lak ?Jinak bych to zřejmě práskl kdyby to byl popraskaný karbon ?

          0 0
          • Gwaihir  

            Vidím to stejně. Jenom bych to po první opatrnější vyjížďce zkontroloval.

            0 0
      • Jakobo  

        Ty nahodne vedouci praskliny jsou lak. Vubec o tom nemusis pochybovat. Uhlikove vlakna jsou vedena urcitym smerem a pripadna prasklina by byla jen jedna, dve a hlavne by vedly urcitym smerem. Takhle praska lak.

        1 0
      • Hykal  

        Mam to u podobné vidlice uplně stejně. Nová nejetá, ale starší. Lak takhle vypraská

        1 0
    • adam1  

      Kluci dík :)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.