• onderek

    dobrý den, dnes jsem dostal tuhle starou favoritku a chci se zeptat na velikost ráfku, popř. pláští na toto kolo.

    Co vše se dá na tomto kole změnit ? Díky moc.

    0 0
    • alinceb  

      Rozměr pláště bude napsaný na starých pláštích. Imho za minimální náklady zpojízdnit a jezdit. Až zemře, tak zemře. Jakékoliv vylepšování jsou vyhozené peníze…

      0 0
    • Vilém  

      Plaste byvaji bud 622 nebo 630, najdes to na nich napsane.

      Jinak bych nemenil nic, nema to smysl, ma to cenu srotu.

      0 0
      • onderek  

        Mám tak 37–590 a vedle toho 126×1 3/8

        0 0
        • alinceb  

          To vypadá jako kola z 3/4 Esky. Pláště koupíš tady . Ale ještě zkontroluj druhé kolo, jestli jsou stejné…

          0 0
          • onderek  

            Zadní je 32–630

            0 0
            • alinceb  

              Tak jinak – přední je nějakej starej falc a zadní je obskurní průměr pláště 630mm, co používal Favorit. Oboje se dnes už téměř nepoužívají. Dneska je standardní průměr pláště 622mm. Jestli se chceš povozit, tak doporučuju na aukru sehnat kolo na solidním rámu a kolech 622. Vyplatí se to spíš než tohle piplat…

              Věř mi, vím o čem mluvím…

              0 0
              • Kamikaze 591  

                Jojo, tady kolega má pravdu. Nicméně zase na druhou stranu asi trochu chápu nadšení z nového kola.

                Jinak jsem vyhrabal na pc fotku mé první silnice. Do teď tomu nevěřím :D

                0 0
              • onderek  

                A nestačí koupit ráfek do kterého se vleze ten plášt 622 ?

                0 0
                • Kamikaze 591  

                  To by si musel přeplést celé zadní kolo. To máš koupit nové dráty niple. Na 90% nový náboj.

                  0 0
              • Kamikaze 591  

                Ale pamatuju si, měl jsem z toho radost jak cip. To byla první silnice co jsem měl a myslel jsem jaký nemám zázrak. No a kam jsem to dotáhnul teď…mám nějakého plasťáka co je skoro o polovinu lehčí :D

                0 0
                • alinceb  

                  To byla ovšem oproti hajtře z úvodního postu půvabná krasavice…;)

                  0 0
                  • Kamikaze 591  

                    Původní stav byl ale skoro stejný. Taky jsem do toho nasypal tuším 2900kč. Pak prodal za 2500kč myslím, nebo tak nějak…

                    0 0
                • Jakobo  

                  Hele a je to vubec Favorit? Podle uchytu na dynamo na zadni vzpere mi to spis pripomina mojeho singla z profilu, uz je teda prodany, nejaky nemecky ram Hercules.

                  0 0
      • Otto96  

        Kamarád má na svém favu 630 a kupoval je bez problémů. Akorát se musí objednat přes internet, v normální prodejně je obyvykle nemají. Dělá je Kenda a Rubena (130,–), Rubeny jsou kvalitnější.

        Nové ráfky 630 na Favorita jdou koupit za asi 150 Kč.

        Vzheldem k tomu, jaká je to směsice a že je to obyčejná F12, nemá cenu do ní příliš investovat. Evidentně je celkem pojizdná – jezdit, jezdit, až se něco rozsype koupit díly ve sběrně za pár KČ. Má to brzdy speciály, ty brzdí celekm dobře, horský dvoutác a nový přesmykač s přehazovačkou je také +.

        0 0
    • mmm.edia  

      Nenechte se odradit, šel by z toho udělat nádherný městský singlespeed. Rám udělajte do matně černé. Převody a náboje tam dejte od Sturmey-Archer, tvrdé kožené sedlo, kožené gripy, černé ráfky, černé dráty, niple v barvě náboje, dal bych tam asi červené. Pokud byste nedával kožené sedlo, kupte nějaké čistě bílé a omotávky na černá řídítka dejte taky do bílé.

      Ideální babolap :)

      0 0
    • onderek  

      A ještě něco.. i když to je možná blbost.. Dají se tam dát kotoučové brzdy ? :D

      0 0
      • Carloss  

        jo, stačí jen vyměnit rám, vidly a kola

        0 0
      • Kamikaze 591  

        Je to velká blbost, ale zasmál jsem se ;)

        0 0
        • onderek  

          Ano, taky mi to přijde jako blbost :D

          Jezdím motocross a s kolama začínám :)

          Jinak, chtěl jsem se zeptat, má s tímto kolem cenu jezdit delší trasy, mám na mysly zrovna to že bych chtěl na kole jet za tatkou z orlové do karviné (cca 12 km).

          0 0
          • Otto96  

            To je ideální vzdálenost pro takové kolo, sám jezdím na podobném asi 10Km celkem často. Nejdál jsem najel okolo 50Km a také bez problémů (člověk si musí nastavit ideální tempo).

            0 0
            • pee.tr  

              Těch 50km není problém. Nevím, proč by tím, že to je favorit byla nějak omezena délka dojezdu. S kvalitním sedlem klidně 100km.

              0 0
        • onderek  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
          0 0
        • onderek  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
          0 0
        • onderek  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
          0 0
        • onderek  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
          0 0
        • onderek  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
          0 0
    • pee.tr  

      Asi před 10ti lety jsem si taky hrál s favoritem. Opálil barvu, navařil návarky na lanko místo objímek vykitoval, nastříkal, nalakoval. Následně nějaký věci použil originál, jiný levný dokoupil. Je to o tom, když to člověka baví a nebo když na jiný nemá (obojí já tehdy) a docela z toho bylo fajn kolo. Každej rok jsem na něm ty 3–4 tisíce najel. Dneska už je člověk starej a línej, tehdy mi to stačilo a ještě jsem si myslel, jakej to je fešák :-)

      0 0
    • bikekralik  

      Navařit konzole na kotoučovky, vylepšit pár drobností a může vypadat takto ;-)

      0 0
      • pee.tr  

        Nevypadá to zle, ale vařit na vidle nástavce a dávat tam brzdy bych se bál. Přední vidle kámošovi praskla i bez kotoučovky a zadní stavba moc pevnosti taky nepobrala.

        0 0
      • onderek  

        To vypadá slušně.. co to je za ráfky ?

        0 0
      • borda  

        ja ti clovece nevim. kdyz uz bych do toho rval tolik penez a usili, zacal bych ramem a vidli ;-)

        0 0
        • alinceb  

          Singular Peregrine mi nepřijde zrovna jako nějaký nefunkční šrot…

          0 0
    • onderek  

      A za kolik bych to kolo tak prodal ? :)

      0 0
      • kubad  

        no to záleží na váze čím těžší tím víc v kovošrotu dostaneš.

        ne bez srandy, tohle cenu fakt nemá, ale možná ti za to někdo nejakou stovku dá :D

        0 0
        • onderek  

          No, možná že za pár let to bude historický kousek, který bude populární :D Potom by šel prodat hodně dráž :D

          0 0
          • Otto96  

            Obyčejný trusitický favorit, když je jako nový, je ho někdo schopný koupit za 2000Kč (v Praze). Tohle je ale hrozná směsice všeho možnýho, hlavně ten přední ráfek, takže to má cenu max. pár stovek, možná ani to ne. Vzhledem k tomu, že favoritů bylo vyrobeno přes milion a tohle bylo vyrobeno po roce 1980, nebude mít nikdy takovou cenu, jako např. ročník 1956, 1962 v top stavu. S rostoucím rokem výroby, klesá kvalita.

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.