• Martan007

    Potreboval bych seridit dlouhy chod packy u brzd SRAM Level T, protoze zabiraji az na konci. Pokud jsem to pochopil spravne, budu k tomu potrebovat odvzdusnovaci sadu za cca 2tis. Chtel jsem se zeptat jestli

    • existuje nejaka alternativa, nejaky figl apod?
    • kolik by stal takovy „ukon“ v servisu?
    • pripadne zda by davalo smysl vymenit za brzdy Shimano, bude udrzba snadnejsi?

    Je to moje prvni kolo s hydraulickama brzdama a az do ted i na predchozim kole jsem udrzbu zvladal svepomoci…

    0 0
    • novas752  

      Ano, existuje, odvzdušňovací sada se dá sehnat už okolo 10 Euro (Aliexpres).

      V servisu obvykle 150–350 za brzdu, záleží jaký servis.

      Smysl vyměnit by to dávalo, Level T jsou hrozně slabý brzdy. Takový Shimano Deore se dají sehnat lehce nad 2000 za pár, jsou mnohem silnější.

      0 0
    • va-bo  

      Rozhoď sítě po okolí, určitě někdo sadu má doma. Je tam normální brzdovka jako v autě DOT 4 nebo 5.1. Výměna za Shimano taky stojí za úvahu. Bude jednodušší odvzdušnění i levnější destičky.

      0 0
    • mirorek2  

      běžně se opravují sram brzdy nákupem shimano, takže ano dávalo by to smysl

      0 0
    • Pavlos_S1  

      Tak mjá mám taky Sram. Jsou to guide T. Byl jsem zvyklej na šimano a na sram jsem si chvíli zvykal. Je fakt, že nemají rády dlouhé brždění, ale jejich z prvu měkký a dlouhý chod má výhodu v tom, že pri sjíždění máš prst stále na brzdě a lehce přáčknuto k heftu a jsem tak připraven hned brzdit. Místo toho aby to zabíralo skoro hned na začátku a měl jsem připravenej nataženej prst v křeči.

      0 0
      • novas752  

        Nastavení vzdálenosti páky od řídítek ti něco říká?

        Guidy R i T mají hrozně gumový chod. Nebrzdí vyloženě špatně, na poměry 4 pístkové brzdy jsou ale slabé a mají hrozně gumový chod. Což je zároveň i docela příjemná vlastnost, hrozně dobře se dávkují.

        Dlouhému brzdění pomůže výměna destiček za sintrovaný, pak to brzdí i v dlouhých sjezdech furt stejně.

        0 0
        • Pavlos_S1  

          Jasně že říká. Od původní polohy jsem si páčky trochu přiblížil, asi jen tak 5mm. Jo mohl jsem ještě více, ale zase tam mám raději více prostoru. Jako už jsem si na

          ten gumovej chod docela zvyknul.

          Ty sintrovaný jsou tvrdší jsou tvrdší? Jestli jo, tak to půjde zase kotouč dříve na výmněnu, ne?

          0 0
          • novas752  

            Ano jsou. Na sintrovaných destičkách mám na Guidech R naklesáno asi 130 výškových kilometrů a Sram centerline kotouč má sotva citelnou hranku mezi brzdonou plochou a paprsky, rozhodně dalších 200km výškových dá.

            0 0
            • novas752  

              Jinými slovy bych se toho vůbec nebál, za ten konstantní účinek to stojí. Navíc nový centerline kotouč se dá sehnat za 15 Euro kus, právě mi 2 dorazily na nové výplety.

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.