• perupe1205

    Tak uz mame tuto kazetu nejakou dobu na kolech a tak by mne zajimaly vase zkušenosti a poznatky. A hlavne, zda už někdo dokáže vyhodnotit počet najetych km. Zda je to kazeta na jednu sezónu a nebo se na takove 1150, 1180 kazete da nejet více jak 7ooo km ???

    Diky Petr

    0 0
    • Honza03  

      Životnost kazety je silně závislá na tom jak často a jak moc včas měníš řetěz. Pokud včas, určitě s tím najedeš víc jak 7000 km (pokud se dřív nerozpadne). Když ho nevyměníš tak po 4000km už ti to bude nový řetěz téměř jistě skákat.

      0 0
    • Smazaný účet  
      0 0
      • jonti  

        Retezy jsem kupoval 1110 a menil je hodne casto – jsou skoro zadarmo ve srovnani s XX1.

        Kazetu bych bral urcite 1195. 1175 ani 1180 nebyly moc dobre, na obou se mi vylamovaly zuby. 1150 GX jsem nevozil, ale pry je taky ok, jen tezsi.

        Taky bych mozna zkusil vybrousit ty pastorky na kazete, pokud mas brusku. Nekdo to tady na foru resil uspesne.

        0 0
      • Chlebovnik  

        +1 1110 a často měnit. Mám na 1150 kazetě najeto cca 3500 a jsem na 6. řetězu.

        Jinak nestálo by za úvahu, když už musíš měnit kazetu, což není nejlevnější položka, zauvažovat o upgradu na Eagle?

        0 0
    • Johny.Merida  

      Kamarád – uživatel, kterej jen jezdi a na servis sere… Na Supu 13 tis na jednu sadu :-), pak vše nové.

      0 0
      • Smazaný účet  
        0 0
        • Johny.Merida  

          Bohužel nedělám… Taky jsem tomu nevěřil, tak jak kolo koupil, tak dva roky jezdil :-)

          0 0
        • Vilém  

          Ten da mnohem vic, pokud pak vyhodi vse.

          0 0
        • Tydlii  

          Skoro mi přijde ze to je výhodnější než je měnit. Za tu dobu 2. Kazeta a 5 řetěz minimálně … když si to spočtes a vezmes v potaz ze teda musíš vyměnit taky převodníky tak mi stejně furt varianta “nekonečného řetězu” přijde výhodnější . Sám jsem jezdil na MTB 3×10 jeden řetěz 5000km , pak výměna kazety, prostredniho a malého převodníku. Ty převodníky staly nějaký stokoruny a slx kazeta taky pakatel, přitom za řetězy bych za tu dobu dal cca 4500kc .

          0 0
          • jonti  

            Vytahany retez nabiha na prevodniky i pastorky dost blbe, hur se na tom slape a hur to radi.

            Kompromisni moznost je dojezdit do smrti jen posledni retez, kdyz uz kazeta novy neda.

            0 0
          • oddie  

            To jsou nějaké divné počty. 5tis km, to jsou 3–4 řetězy…

            0 0
            • Tydlii  

              Na 3×10 shimano 4 (5) řetězu (vydržel okolo 1000km) cenu jsem počítal 800 cca. Na eagle už to samozřejmě vůči cene kazety nevychází , navíc je všechno citlivější a i správně vytahané řetěz těsně před výměnou už řadí náhouby. Ale u 3×10 to šlapalo fakt minimálně ty 4500 km pak jsem to ještě tak nějak dojizdel další tisku

              0 0
              • oddie  

                Já na 3×10 používám řetěz PC1110 za něco málo přes dvě stovky. Orig. desítkový byl za něco málo přes 300? Kolik mi vydrží kazeta zatím nevím, desítku mám krátce, devítka XT vydržela neměřitelně, po cca 15tis km jsem ji umyl do lesku a dal na dětské kolo s voskem, a chodí s novým řetězem furt bezchybně.

                0 0
                • Tydlii  

                  Origo XT co jsem vozil určitě nebyl za 300, ale hádat se o tom nebudu… je to fuk . Jestli mě něco sere, tak kazeta XG-1275 která je po 6500km na vyhození i přes pravidelne včasné výměny řetězu …

                  0 0
                  • tonik666  

                    aspon se ti nestane to co me – uz mi praskla driha XT kazeta behem poslednich par let. Vzdycky odesly nyty na mensim segmentu unasece a odletly dva pastorky ktere drzi. A to nevim jestli ta kazeta 5000 mela, spis ne, byla na pevnakovi ktereho mam jako druhe kolo.

                    0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.