• progressivec

    Ahoj.potřeboval bych si koupit nějaké silniční pláště ale nemám s nimi moc zkušeností.chtěl bych nějaké,které dobře drží v zatáčkách a nesjeduje po 1000km.chtěl bych je pořídit do 800Kč za jeden ks.uvažoval jsem o těchto www.cyklo-slachta.cz/…kevlar-230g/ ale nachám si raději poradit.Děkuji.

    0 0
    • Bajker16  

      Za ty peníze bych radši vzal Continental GP4000 www.kolokram.cz/…uct_info.php?…

      0 0
    • Pebe  

      určitě bys to i našel v historii, ale pro mě nejlepší pláště za poslední dobu jsou Micheliny Pro2race, cenově odpovídají. Jedou úplně parádně, lehký, odolný proti defektům, prostě super… www.kupkolo.cz/…icni_88/Akce

      0 0
      • jecnak  

        S obojim souhlas.

        0 0
      • rasto  

        pro race 2. perfektne drží i na vlhku.

        0 0
      • Mug  

        Taky hlas pro Michelin Pro Race.

        0 0
        • Obi-wan  

          Co pro3?

          0 0
          • Mug  

            Srovnání 2 a 3 zatím nemám neb na nových 3kách vyjedu teprv v pátek. Ale dle kamarádu z okolí by 3ky měly trochu líp držet, ale taky se rychleji sjíždět. Tak uvidíme.

            0 0
      • Hroch obojzhivelnyj  

        Tady, pro zajimavost, www.rouesartisanales.com/…1503651.html jsem nasel test valiveho odporu plastu, Michelin pro2 race vysel dost dobre, GP 3000 (nebo TUFO) moc ne. Jinak ted mam Vittorie Rubino v kevlaru, asi po 550Kc, a celkem spokojenost, po 2000 lehce sjeta zadni, bez defektu, jen na vlhku bych rek ze sla vzadu rychle do smyku.

        0 0
    • Hnoj  

      Co třeba SCHWALBE Stelvio? Taky docela dobrý a cena je dost příznivá, na konkrétní shop odkazovat nebudu…

      0 0
      • homat  

        Stelvia dobře drží i jedou, ale moc toho nevydrží :(

        0 0
    • Rychlej turista  

      www.roadcycling.cz/index.php5?…

      Continental GP4000

      0 0
    • RadoXC  

      Jazdil som aj GP4000, ale so Stelviom som viac spokojný. Subjektívny dojem – Stelvio rovnako dobre odvaľuje, lepšie drží v zákrute (dual compound) a je komfortnejšie. Dá sa viac nafúkať ako Conti, ale pri mojich 70 kg to nevyužívam. Zatiaľ 3000 km bez defektu. Po dojazdení ostanem pri Schwalbe, chcem skúsiť Ultremo.

      0 0
      • progressivec  

        Děkuji za rady.rozhodl jsem se nakonec pro Michelin Pro2 race.Doufám že s nimi budu spokojený.

        0 0
      • treatt  

        Ultrema už nikdy…oba dva pláště se mi začaly drolit, moc toho nevydržely a zadní mi ve sjezdu z ničeho nic rupnul – okolo rány byly tak potrhaný vlákna, že jsem nemohl nic trefit a proříznout ho, prostě prasknul v délce asi 5cm a měl jsem velikou kliku, že jsem nebyl v náklonu, ale jel jsem rovně a přibrzdil si před zatáčkou, protože vzduch zcela ušel naprosto okamžitě…

        A zkušenosti lidí okolo jsou podobné..mimochodem ani na biku mi Schwalbe moc nevydržely..takže za mě pěkné, lehounké, s dobrými vlastnostmi, pěkně odvalují i drží, ale nic to nevydrží..

        0 0
    • papla  

      Zdravim mate nekdo zkusenost s Continental Grand Prix Attack + Force? Nebo je lepsi volba GP4000S? diky

      0 0
      • Zdenda CUBE  

        Je to tak nastejno, oboje jsou dobré

        0 0
        • Zdenda CUBE  

          Jedinou výhodu u 4000S proti F+A vidím v tom, že je můžeš prohodit mezi zadním a předním kolem a tím prodloužit životnost, protože zadní odchází rychleji

          0 0
      • cubas  

        snažil jsem se je narvat na rafky WH-r550 a bez uspechu – zlomil jsem 3 paky. Reklamoval jsem je a ted pouzivam michlin pro3race

        0 0
        • Rychlej turista  

          Reklamovat montpáky, tak to tady ještě nebylo :-D

          0 0
          • Jery01  

            nemyslel ty pláště ? :D

            0 0
            • cubas  

              ááno, myslel ty pláště :)

              0 0
              • Rychlej turista  

                Co jim bylo?

                0 0
                • cubas  

                  Nevim, prostě malý. A to jsem na stejnech kolech vozil Schwalbe ultremo, Michelin pro 2, nějaký noname a uplně bez problémů. Prostě continentaly jsem na ně nenasadil nizaboha. A to jsem se opravdu hodně, hodně snažil :). Na kupkolo mi je vyměnili za Mich. Pro3race a paráda. Obecně mam ke Kontíkům dobrej vztah, na MTB je střídavě vozím posledních 10 let. Ale asi maj Shimanaci nějaký divný ráfky.

                  0 0
                  • Rychlej turista  

                    Psal jsi, že jsi je reklamoval, tzn. že byly vadné. A ne, že ti je vyměnili proto, že jsi je ty nenasadil a proto je v pohodě prodají dál. To je trošku rozdíl. Třeba si jen nerozuměly s ráfkem, ale plášťům nic být nemuselo. Já se s tím ale nikdy nesetkal, všechny silniční pláště jsem vždy nasadil rukou.

                    0 0
            • Rychlej turista  

              Nebo ruce. Aby byly oba dva vadné, je dost nepravděpodobné, to by musela být vadná celá série a to by asi kontrolou neprošlo :-)

              0 0
              • cubas  

                No, ony nejdou moc přehazovat (přední, zadní). Přední mi nešel nasadit vůbec, zadní jsem tam horkotěžko dostal, ale když jsem si uvědomil, že bych měl někde opravovat defekt, tak ně mě šly mrákoty…

                0 0
                • pelhrimov  

                  Mýdlo jsi zkoušel? Já kousíček mýdla vozím i v podsedlové brašně, protože některé silniční a horské pláště (ty hlavně v drátu) bych na silnici nesundal.

                  0 0
      • bikermx  

        vozil sem GP 4000S,byli super,cca 9 tisíc km vydržely,pak sem zkusil attak+force a přední sem dvakrát píchnul,asi těch 22mm je málo…

        teď buud zkoušet na jarní kamínky dávat GP 4season 28mm :-) jinak na léto asi zas GP 4000s ale 25mm,silnice v okolí nic moc…

        0 0
    • martin7  

      mám schwalbe ultremo a jsem velice spokojený, i když v testech vycházeli nic moc (někde se to tady řešilo)

      0 0
    • Zerocool  

      Zkus se podívat na mischelin lithion, teď je jezdím a naprosto v klidu váha kolem 220gr, kevlar, levné, odolné…

      http://www.kupkolo.cz/…ion802.html

      už mě nebavily ty ultralehké pláště a defekty

      0 0
      • jecnak  

        Clovece treba s ProRace2 jsem nikdy nemel problemy, ProRace3 uz jsou podstatne horsi, ale uz je nejezdime. Ted ty 175g slupky od Vittorky me hodne prekvapily – nesjizdi se, drzi a nedefekti. Viz Madona. Bohuzel sehnat v CR se prakticky nedaji.

        0 0
        • Hroch obojzhivelnyj  

          Moh bys rozvest ty Pro3race? Ja si zatim nemuzu stezovat, ale nemam je dlouho.

          0 0
          • jecnak  

            Ono to asi bude i Meduncinym stylem jizdy, kdy dobrzduje na krizovatkach zadnim a pak ma rozrezany plast. Ale zdaji se mi 3ky takove min gumove a je v nich hned vic der. Dvojky ji to tak nedelaly.

            Zatim vyckavam do Livigna, kde doufam nakoupim ve vetsim mnozstvi ty sve Vittorky. Prozatim se ucime dobrzdovat prednim…

            0 0
        • Zerocool  

          právě pro3 mě zlobily, tak jsem je vyměnil, alča zase jezdí ultrema bez problémů, ale má 50kg, že:) jinak fakt, pokud jde o trénink a jezdíš všude možně pro mě nemají ty drahé moc cenu, tak mám plášť naprosto srovnatelný za 400Kč a vydrží mi minimálně dvě sezóny, takových 15tis Km určitě, takže pohoda:)

          0 0
      • prvniodkonce  

        To můžu potvrdit, vozím je a jsou v pohodě, ale mám pocit, že trochu nejedou.

        0 0
      • treatt  

        Lithiony jsem nasadil na zimaka a dojmy po dvou vyjížďkách naprosto skvělé, tak uvidíme, co životnost..

        0 0
    • robin!1  

      Maxis detonátor jezdím je asi let a jsem s nima spokojený.. Za tu cenu to jsou super pláště. Vozil jsem pár sezón kevlarové Micheliny (cena kolem 600kč) a měli mnohem horší vlastnosti, zvlášť stačlova vlhká cesta a bylo to o hubu.

      0 0
      • treatt  

        Detonátory jsem vozil na zimákovi a jak bych to řekl – prostě levnej plášť, moc to nejede a drží v rámci možností, ale výměna, to je opravdu porod..

        0 0
        • ropman  

          do předvčerejška jsem si na Detonatory nemohl stežovat, na moje nezávodní hobby použití jsem to odvalování neřešil, držely líp než starý Continental Supersport Ultra.

          Ale ted šlapu pomalu do kopce a slyším pravidelné škrt, škrt, … slezu, koukám a výsledek si prohlidněte. Podle mě prostě nekvalitní napojení směsí na běhounu a boku pláště. Foukáno na cca 7 BAR, max ty pláště píšou 8,5 BAR.

          0 0
    • papla  

      Mel sem Hutchinson EQUINOX Kevlar najeto 3000km(bez defektu) a sou na odpis. Zkusim asi ty mischelin lithion a uvidi se … snad to vydrzi vic :)

      0 0
      • prvniodkonce  

        Lithiony točím po šesti tisících, ale daly by se vozit i víc.

        0 0
        • Zerocool  

          daly by se mnohem více… jinak mně se zdá, že naopak jedou super:) a stejně na to moje domácí ježdění…

          0 0
          • prvniodkonce  

            Po tšch 6k se začínají tvořit škvírky a je větší riziko defektu, dojíždím to v zimě na trenažéru.

            0 0
    • Ondra 575  

      Taky bych chtěl kupovat nový pláště…Schwalbe Ultremo nebo Continental GP 4000s?

      0 0
      • Zdenda CUBE  

        A v čem je problém ?

        0 0
        • Ondra 575  

          no v tom, co je podle B-F lepší…

          0 0
          • Zerocool  

            jsou to závodní pláště náchylné na defekty, ale jedou a suoer lehké, musíš vědět na co je chceš, závody, trénink, občas kolem baráku??

            0 0
            • Ondra 575  

              Aha, tak tohle sem nevěděl. Chtěl bych je spíše na trénink, ale občas bych chtěl odjet taky nějaký závod a hlavně v létě chci jezdit silniční triatlony.

              0 0
          • Zdenda CUBE  

            Mám oboje a jedou jak vítr a jsou lehoučké. S defekty ti nepomůžu, ještě jsem žádný neměl :-)

            0 0
            • Marskatin  

              a které Ultrema máš starší nebo ty nové? o těch nových jse moc dobrého neslyšel, co se týče výdrrže.

              0 0
              • Zdenda CUBE  

                ULTREMO R mají asi 3000km a není na nich vidět, že by byly jeté, tak nevím kde si to slyšel … ty Contíky 4000s přežijou v poho 6–8000 dle ježdění, tak záleží co se ti bude víc líbit a pasovat vzhledově, každopádně chybu neuděláš ani s jedněma.

                0 0
              • Pebe  

                mám ty R1 a přijde mi že jedou líp než Micheliny Pro2 i Pro3. Navíc jsou lehčí, jdou podle výrobce víc nafouknout. A defekt jsem už měl, ale spíš je zázrak že jenom jeden, když je to venku tak nádherně posypané štěrkem…najeto tak kolem 2000 a pořád je na středu pláště otřep od výroby…

                0 0
    • zarkow  

      Ahoj chtěl bych dát přítelkyni na „fitnessku“ nějaké „objemnější“ pláště v rozměru 700×28c, které zvládnou i polňačky a pod. Můžete něco doporučit?

      0 0
      • Peslezedirou  

        Vitoria rubino, vozím je v rozměru 25, 28 není o moc težší. S 25kou jezdím občas cyklokross a zatím, klep klep, bez defektu.

        0 0
    • Mirek1  

      Tak mě čeká nákup nových plášťů, mohl bych se zeptat na novinky? V diskuzi jsem našel jen starší příspěvky… V tomhle vlákně opěvované Pro2 Race se ještě sehnat dají, ale není nějaká nová hvězda silničního nebe?

      0 0
      • jecnak  

        Pro2 Race budou uz asi lezaky, tedy s ztvrdlou gumou a tim padem nachylnejsi na defekt a klouzavejsi. Pockal bych na Pro4 Race, pripadne zkusil nejake nejlepsi Vittorky pokud mas levny zdroj a nebo 4000 Contiky. Pripadne bezduse.

        0 0
        • Mirek1  

          Díky za ten postřeh o ležákách, to mě nenapadlo. Ale určitě na tom něco bude. Moje současný pláště, i když nejsou sjetý, nějak nejsou už co byly, to asi bude to stáří. Byly na novym kole, který jezdim asi třetím rokem a to jsem ho kupoval jako starší model, kterej už byl myslím že 2 roky někde ve skladě. Letos sem už lepil dvakrát a v prvním roce ani jednou.

          0 0
          • Hroch obojzhivelnyj  

            To bych jeste nevidel jako prukaznou statistiku. Nekdy se zkratka dari.

            Pojed nekdy do Podebrad.

            0 0
            • Mirek1  

              Jasně, někdy vyrazim, teď se dávám dokopy po zimě. Sem koukal, že ste najížděli kilometry a já se poflakoval na horách. No a to si vybralo svou daň, obvzláště po třetí hodině v sedle :-)

              0 0
      • Hroch obojzhivelnyj  

        U me conti 4000s. Pro3Race nespokojen, rychle se sjely (3200km vzadu na platno, conti k 6tkm a porad spousta gumy). Na RubinechPro jsem se za mokra citil nejistej, ale vydrzely taky velmi dlouho. Jedou tak nejak nastejno.

        0 0
        • Mirek1  

          Takže když jste se oba shodli na conti 4000s, není asi co řešit :-) Koukal jsem, že je možný je koupit v šířce 23 i 25. Máte někdo zkušenost, jestli ty 25 líp tluměj nerovosti, jestli za to stojej? Váha i cena je vyšší, ale jen o málo (25 g/60 Kč).

          0 0
          • Hroch obojzhivelnyj  

            Zkusenosti nemam, ale myslim ze by to stalo urcite za uvahu, zvlast na pohodovy jezdeni po rathodromu. Pohodli je dany tim ze muzes vozit o par psu min.

            0 0
          • vladaza  

            Měl jsem je v 25 mm a maximální spokojenost, skoro jsem nechápal jakýma řitěma se na nich dá jet, extra krátká zadní stavba by je, ale nemusela pobrat, pod brzdou nebyl problém. Vepředu stačí 6 atm., vzadu 7.

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.