• Wratch

    Zdravím,

    Chtěl bych poprosit o radu, zvažuji koupi silničního kolo do těch 30 000 Kč. Chtěl bych to na ježdění do práce 2×25 km a na víkendové ježdění. Děkuji.

    0 0
    • karliner  

      Radím ti, aby sis ho koupil. Anebo nějaké jiné, třeba crossové nebo horské.

      0 0
    • John Tequila Lemon  

      Tak to ti asi nikdo neporadí. U silničky dost rozhoduje geometrie. A už tu všichni do mě že to je míň důležitý než u MTB. Ale silničky se prodávají od turistickejch až po kola na WT a je tam obrovskej rozdíl v „agresivitě“ posedu a představcem se fakt nedá řešit všecko. A navíc když na silničce začneš jezdit, tak ti napřed agresivní posed nevyhovuje, ale s každým desetitisicem se ti mění choutky k posedu víc položenýmu. A dost záleží i na fyzické konstituci jezdce. Se podívej v telce, že každej sedí jinak agresině a někteří co se drží za páky sedí pod strmějším úhlem než jiní co se drží dole za řídítka … to je opravdu dost individuální, proto má třeba trek geometrii H1 H2 a H3 a nevím jak letos ale některý rámy dělal i ve všech třech geometriích, min ve dvou je určitě dělá i letos.

      0 0
      • mr.antik  

        Tohle si přeci jen žádá trošku upgrade, takže buď to sehnat levnějc a nebo líp vybavenou hlínu, např. Radon, Canyon, Polygon.

        0 0
        • JakeF  

          Proč upgrade? Mně to přijde z fleku celkem jezditelný…

          0 0
    • oberleutnant Weiss  

      I toto jest „silniční kolo do těch 30 000“…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.