• jimmyny

    Obracím se na Vás s problémem, se kterým si nevím rady…

    Mám horské kolo Genesis, na něm plášť Continental + duši Schwalbe.

    Kolo mám cca měsíc a zadní duše mi neustále praská, hlavně je to ve spáru ventilku.

    Duše je nafouklá na to co je uvedený na plášti, takže by měla duše a plášť držet a neměl by se tak plášť „urvat a prasknout“, poradíte mi prosím někdo, kde může být problém. Na kole mám ujeto cca 100 Km a duši jsem měnil už 3×:( a to nejezdím žádný těžký terény, praská normálně na asfaltu, …

    Díky za radu Filip

    0 0
    • Vilém  

      Muzes mit prilis dotazenou maticku ventilku, ostre hrany na dire v rafku atd..

      Jinak na plasti je uvedeno minimum a maximum, takze co myslis?

      0 0
      • jimmyny  

        foukám + – na střed takže někde mezi maximem a minimem.

        Ostré hrany překontroluju a až tam dnes kám novou duší tak to tak moc neutáhnu:) Snad to pomůže díky

        0 0
    • Pedro404  

      Jestli se duše trhá u základny ventilku, tak se ti může protáčet plášť na ráfku a duši brát s sebou. Mam pocit že tomu lidi zabraňujou vysypánim vnitřku pláště dětskym pudrem.

      0 0
    • Pedro404  

      Jestli se duše trhá u základny ventilku, tak se ti může protáčet plášť na ráfku a duši brát s sebou. Mam pocit že tomu lidi zabraňujou vysypánim vnitřku pláště dětskym pudrem.

      0 0
    • tomxxx  
      1. díra v ráfku na ventilek je blbě zabroušená a duši ti trhá nějaký

      ten grot.

      nebo

      1. pokud máš galuskovej ventilek, tak moc utahuješ matku

      nebo

      1. špatně nasazená duše

      nebo

      1. bordel v plášti

      nebo

      1. to bude tim že je to kolo genesis, jsou děsně náchylné na defekty
      0 0
    • pepek  

      Nemáš tam díru na autoventilek? matičku neutahuj

      0 0
    • mrozu  

      Problém může být právě v duších Schwalbe, mě dělaly úplně to samé. Vedle ventilku byly výrazně slabší a navíc trochu vyboulené, když jsou ještě sbalené, tak je to právě to místo největšího přehybu.

      Řešení je zahodit duše Schwalbe nebo ještě lépe zahodit duše :)

      0 0
    • skvedo  

      2 týdny zpátky mi už dost ojetý Continental ničil jednu duši za druhou. Patka už nedržela na místě a plášť během chvíle cestoval i více než 5 cm. Zarovnej si výrazný bod na plášti (třeba některé z písmenek v potisku) s ventilkem a sleduj jestli se to nehýbe. Nejpřesnější je si přes spáru plášť/ráfek nalepit nějakou samolepku a po spáře ji přeříznout.

      V mém případě bylo jediné řešení výměna pláště. Posunul se asi o 2 cm i když jsem kolo jenom vedl asi 1 km z vlaku dom.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.