• Lambonaut

    mam nove fulla a vubec nevim jak ho servisovat. po zime udelam kompletni rozborku vseho a zajimalo by me co udelat treba s loziskama v zadni stavbe. a jaka udrzba po cely rok?

    0 0
    • kubad  

      když máš nového fulla to ti k němu nedali návod? zkus zapátrat na stránkách výrobce – většinou najdeš vše podstatné.

      0 0
    • hanz  

      celá udržba proti ht spočívá v tom že když se ti vysype ložisko tak ho vyměníš..zbytečně do ničeho nerejpej. a občas mázni tlumák silikonem..tot vše

      0 0
    • Trojci  

      starám se jedině o pohon a o údržbu vidle a tlumiče – čepy jsou u mě komplet na průmyslech a dobře utěsněný..

      jináč si myslim, že voda při mytí kola vadí čepům víc, než zaschlý bahno..

      0 0
      • Lambonaut  

        a loziska sezenu nejaky specialni na kolo nebo nekde v zelezarstvi?

        0 0
        • vlk  

          Jak který.Pokud jsou to standartní rozměry, tak v prodejně s ložisky.Pokud jsou to kluzná, tak některá se dají také sehnat a některá se dají nechat vyrobit.Horší je to u nestandartních průmyslových.

          0 0
          • vlk  

            PS:Jestli je to garážovka jak tvrdíš, tak jistě použili standartní ložiska co se dají sehnat.

            0 0
    • vlk  

      Starám se o něj stejně jako o HT.Akorát občas otřu bahno z pístu tlumiče a stříknu silikonem.

      0 0
      • fousek  

        se ti na pist tlumice dostava bahno?:-)

        0 0
        • vlk  

          No nekdy přijedu dom s kolem tak zapraseným, že nejde poznat jeho barva.Nechápu jak je to možný, ale v bahně to jde pěkně obalit.Tlumič mám sice kryt v rámu, ale i tak občas na něm něco ulpí.

          0 0
          • Lišák  

            fousek to asi myslel tak, že vlastní píst je uvnitř, tudíž bahnu nepřístupný.

            0 0
            • vlk  

              A jo tak ono jde o pojmenování termínů.Tak jak teda nazvat pístnice to také není, jak to nazvete odborně-tu část z venku.Na vidlích to jsou vnitřní nohy.

              0 0
    • Kol.ista  

      Tak se teda prizivim, je pred zimou a uz mam rok GT i-Drive jednocep a este sem nic nedelal s loziskama… Nemel bych? Jak sou dobre utesneny nebo tak? Jak plovouci stred tak cep. Dekuju moc :-) Za kazdou radu

      0 0
      • pepek  

        Mě se osvědčilo, sundat z ložisek tu gumovou manžetu (špendlíkem, bez vytahování ložiska z kyvky.), vystříkat vnitřek odmašťovačem na kotouče (pokud je tam špína) a natlačit tam hodně vazelíny a dát krytku nazpátek. Původně tam vazelíny moc nebylo a proto mě 2 ložiska odešly. (jsou docela drahý). Od té doby mám pokoj.

        0 0
        • Kol.ista  

          POckat ted myslis plovouci stred co je u klik nebo cep na kterym je chycena zadni stavba. Ja sem strasnej debil a porad neco nechapu :-D

          0 0
          • pepek  

            No já mám normální čtyřčep, nevím, jak je to udělaný na GT. Jestli jsou tam normální krytý ložiska, tak by to mělo jít taky.

            0 0
    • wroum  

      myslim ze tady plati vic nez kde jinde heslo: Nerejpej do veci, ktery se neserou.

      0 0
    • oggycek  

      ahoj

      nechcu zakladat nove vlakno tak se zeptam tady :

      loni na podzim jsem koupil ram Ghost amr 5500

      neco malo jsem na nem odjezdil ale nevim kolik mel najeto prede mnou a jak byl servisovan ???

      jsem spokojen,nic nevrze,neskripe

      a tak se chci zeptat mam do toho vrtat,komletne rozebrat a udelat kompletni servis pred sezonou nebo jen tlumic a vidlu a ram nechat a jezdit ???

      moc dik

      0 0
      • Pedro404  

        Tak za rozebrání rámu a ozkoušení ložisek rukou, jestli se točej hladce, nic nedáš a moc času to taky nezabere.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.