Rychlé a lehké pláště na silnici a šotolinu pro 29" HT

50 nepřečtených
  • jirka.lbc

    Jezdím denně přes 50 km do práce na 29" HT (menší silnice a šotolina). Mám to víc jak 300 výškových metrů převýšení a proto bych chtěl pro menší námahu a větší rychlost pláště s co nejmenším odporem a váhou (klidně užší, ale aby trošku držely v zatáčkách i po dešti). Pomůže mi někdo s výběrem? V 29" toho moc není.. Díky.

    0 0
    • kubad  

      tak hledej v 28" – pasujou

      0 0
    • Tramvajar  

      Mohly by vyhovět Maxxis Ikon 3C Maxx Speed EXO TR. Dělají se 2.2 a 2.35. Jezdil jsem 2.35 bezduše a osvědčily se mi jako lehký rychlý spolehlivý pláště.

      0 0
      • scalar  

        Chce to na kolo, ne na motorku.

        0 0
        • Tramvajar  

          Ubohý.

          0 0
          • filous  

            ne tolik jako tvuj prispevek – kdyz se slape za svy je to trosku neco jinyho

            0 0
            • Tramvajar  

              Téma je „Rychlé a lehké pláště na silnici a šotolinu pro 29“ HT", což Ikon v pohodě splňuje. Pro hejt na e-biky se ze svýho mindráku běžte oba vypsat jinam a nezasírejte svou hloupostí každý druhý vlákno.

              0 0
              • scalar  

                Já mám Ikony 2,2" do horšího terénu. Na silnici a šotolinu je to na jízdní kolo úplně mimo.

                0 0
                • Tramvajar  

                  Je to o měřítkách a individuální zkušenosti. Ikony 2.2 bych musel mít v horším terénu buď nafoukaný na šutr nebo by byly ráfky na cucky. „Horší terén“ je pro každýho něco jinýho. Vozil jsem 2.35 na celopéru 130/130 na běžný XC ježdění a k takovému použití pro mne bez výhrad. Určitě jsou lehčí a jezdivější gumy, ale Ikony taky v poho vyhoví.

                  Ale od toho tak nějak z podstaty věci je diskuse na nějaké téma, že. Každý přidá svou zkušenost, tazatel se zorientuje a vybere podle svého uvážení. Na palici naopak je zatahovat všude svoje mindráky.

                  0 0
              • filous  

                Bohuzel pises nesmysly i do tohoto vlakna, Ikon neni zadny extra lehky, natoz rychly plast na asfalt – ale chapu, ze musis za kazdou cenu neco placat – to asi k ty hlouposti. Ohledne plastu souhlasim s TK75, akorat Thunder burty jsou docela nachylny na defekt(z me zkusenosti).

                0 0
              • jIrI___  

                Ikony ale opravdu nejsou rychlé pláště.

                0 0
                • Tramvajar  

                  No, to sice záleží hodně na úhlu pohledu (s čím se srovnává), ale no problem. Vlákno přeci je k diskusi o pláštích. Mně přijdou Ikony 2.2 bezduše jako úplně ok na šotolinu a asflat. Možností je x a každý si může vybrat podle svých preferencí.

                  Naprostá demence ale je tahat sem úplný OT jen pro kompenzaci vlastních mindráků a hlouposti.

                  0 0
                  • jIrI___  

                    Na úhlu pohledu zrovna toto nezaleží, to je prostě holý fakt. Ale jak píšeš, možností je hromada a tím se stává i výběr takové blbosti jako je plášť čím dál více komplikovanější :). Každopádně Ikon bych na zpevněný povrch určitě nedoporučil, to už spíše třeba Race King, Thunder Burt nebo snad nejrychlejší plášť v MTB šířkách – G-One Allround 29×2,2,

                    0 0
    • TK75  

      S-works Fast Trak 2,0" (54 mm Real) ale myslím že je i 2,2" verze (lehká pneumatika a drží dobře) Používám ji na přední kolo.

      A různý Schwalbe G-one (allroad,speed,bi­te) nebo

      Thunder burt 2,1 nebo 2,25

      Všechno bezduše…s duší nevim jak drží nebo jedou

      0 0
    • milan.v  

      Wow, tak toto téma tu ještě… dnes… nebylo…

      0 0
      • kiwaf  

        Chodi to ve vlnach, vcera 3× teleskopka, dnes se budou ptat na plaste :)

        0 0
        • TK75  

          Vývoj jde kupředu a co platilo včera už dnes neplatí :-D

          0 0
          • milan.v  

            Jo, u plášťů se může k těm svým vyjádřit každý, kdo má do zadku díru, takže i přesto jsou tato stále nová a nová vlákna plná chytrých rad a příspěvků stále dokola…

            0 0
    • easton  

      Mám prakticky úplně totožnou cestu do práce jako ty, jen o trošku víc převýšení.

      A na HTčku mi teď nejvíc vyhovuje kombinace Schwalbe Thunder Burt TL 2,25 vzadu a Racing Ralph TL 2,35 vepředu.

      0 0
    • az8  

      Vozim Conti RaceKing (v zadu) a CrossKing v prevedení RaceSport. Možno u teba RK i do predu. Inak RaceSport nie je tubeless, sú dosť ľahké, niekto doplňuje ľahším dušami.

      0 0
    • DonE  

      Obecně něco s hladkým běhounem a figurami po stranách. V 28" určitě něco najdeš pokud ti nevadí, že jsou daleko užší, než na co jsi zvyklý. Mimochodem jaké pláště tam máš teď?

      0 0
    • Smazaný účet  

      Vlaken o plastich je tu fakt malo …

      Jeste se zeptej, cim mazat retez …

      0 0
    • biker007  

      Spesl Fast Trak, klidne verze S-works. pokud neriznes bok v ostrem kameni, vydrzi jako TLR prekvapive hodne.

      0 0
      • LM  

        Pokud. Mám tu dva Specialized pláště v Control casingu („odolnější“ než S-works) a oba už jsou podlepené a pozašívané z boku. Ale na silnici by se to asi stát nemělo :-).

        0 0
    • scota  

      Dal bych Continental Crossking do předu a Raceking do zadu

      0 0
    • cadworker  

      Na podobné využití vozím vzadu Schvalbe Hurricane 29×2,0 (reálně max 1,95"). Dopředu jsem chtěl dát Conti Race King, ale nenarval jsem ho na rafek od remerxu;)

      0 0
    • Růža17  

      Pokud to má být pořád MTB tak Continental Raceking v těch lepších směsích.. pokud stačí slik tak třeba marathon supreme. Ten má mnohem větší výdrž. Beru to ale z pohledu 26 kol a pár let splátky kdy sem taky jezdil pravidelně do práce 20 + 20.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.