• emka

    ahoj, dosud jsem jezdila HT převážně asfalt, ale protože jsem minulé léto koupila Giant Anthem a potřebuji přezout ráda bych znala váš názor na kombinaci RoR front a Smart Sam rear obě 2.1 … nejdu se hrát na profi jezdce. asfalt je stále alespoň polovina mého ježdění, ale stále více si užívám sjezdy lesem, na štěrku atd. Vím že nic univerzální neexistuje, proto RoR v předu kvůli záběru v terénu a přitom lehkosti na cestě. Co myslíte?

    0 0
    • novas752  

      A teď tam máš Smart Samy?

      0 0
      • emka  

        ne dosud tam byly Geax saguaro 2.0

        0 0
        • novas752  

          Já vozim dlouho vepředu i vzadu kevlarový SmartSam 26×2,25" Performance a jezdim v podstatě 2 typy vyjížděk: „Trénink“ na silnici a pohoda techničtější mtb.

          Na silnici to přifouknu na cca 2,5bar vepředu a 3 vzadu, jede to dost dobře.

          Naopak do terénu ufouknu na cca 2,1 vepředu a 2,5 vzadu a na pevnym suchym podkladu to drží famózně, v sypkym terénu to je o něco horší, ale i tak to jde. Na mokru to neni nic moc – performance verze má pořád docela tvrdou směs, ale to mě moc netrápí, protože kolem Prahy moc mokrých míst neni.

          Na předku mi vydrží cca 8–10 000, zadek zhruba polovinu (60% terén, 40% asfalt), chytnu tak 1–2 defekty na pneumatiku spíš před koncem životnosti.

          Nevýhodou je otrhávání figur okolo jejich základen (vršek špuntu se klasicky sjíždí, ale spodek se tak nějak otrhává), ale to prý dělají všechny Švalbe.

          Přemýšlím, že příště dám dopředu taky RoRo nebo prubnu rovnou Nobby Nica (ale někdo tady psal, že NN neni moc do sucha).

          0 0
    •  

      SS nic moc pláště ale mají dobrý kilometrový nájezd

      0 0
      • emka  

        a víš mi dát tip na lepší kombinaci na dané podmínky prosím? uvažovala jsem i nad RaR ale trochu se bojím jít na 2.25 kvůli asfaltu. Doposud jsem jezdila 2.0 a bylo to ok

        0 0
        • novas752  

          Mezi 2,1 a 2,25 SS jsem naměřil rozdíl 3mm, což je nic. Podle mě je SS docela dobrý univerzál – střed pláště je téměř souvislý pro dobrý odvalování a na boku jsou docela výrazné výstupky.

          O tom závodnim (teď nevim jestli RaR nebo RoR :) ) jsem často slyšel, že je magnet na defekty.

          0 0
        • nomecz  

          SS na full ne, ty pláště jsou sice hodně univerzální a hodně vydrží ale jízdní vlastnosti mimo silnici nic moc. Taky sem je vozil. Doporučil bych ti Conti X-king případně pokud skutečně hodně jezdíš po silnici tak dozadu RaceKing a dopředu xkinga. oboje v 2,2"

          širší pláště neznamenají že to pojede hůř

          0 0
      • ememem1  

        dozadu sa to da, imho SS+RoR neni vobec zabita kombinacia

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.