• OsolSiSam

    Zdravim. Mam otazku na vsetkych majitelov tejto vidlice. Ak nafukate negativnu komoru viac ako pozitivnu znizuje sa vam s vacsim tlakom v tejto komore zdvih? Pripadne naopak ak nafukate viac pozitivnu komoru tak sa zdvih zvacsuje. Vsimol som si to na mojej vidlici a neviem ci to tak ma byt alebo nie. V jednom obchode mi povedali ze vraj nie tak neviem co je na tom pravdy. Vdaka

    0 0
    • Tomcat_1  

      Pokud jsem dobre pochopil otazku, nepripada mi ze by tom bylo neco spatne…ciste logicky, prakticky jsem to nikdy neresil, jestli tam nejaka zmena je.

      0 0
    • milan1  

      Když dám na jednu stranu houpačky těžší a na druhou stranu lehčí dítě. Přavažuje se ta houpačka někam?

      0 0
      • Lone1  

        Ano,klidně,to lehčí dítě,převáží to těžší!Tak jako není u houpačky uvedena délka ramene,nelze srovnávat tlaky pozitivu a negativu.Protože neznáš plochu,na kterou působí.Myslím plochu negativu,zníčíš kvůli tomu patronu?

        0 0
    • visby  

      ma to tak byt… negativna komora teoreticky aj prakticky stlaca vidlicu…

      0 0
    • krokus  

      Též jsem si toho všiml. Jak mám ale vidlici nafoukat na přesné tlaky, když se obě komory vzájemně ovlivňují?

      0 0
      • jaski  

        foukej nejdriv pozitivku. nebo musis treba kazdou foukat treba po 20 psi stridave aby si to mel presnejsi ;)

        0 0
    • burnout/syndrome1  

      babský tlachy,řešíte píčoviny

      0 0
    • kesu  

      to je princim na kterym tendle system funguje,prirovnani s houpackou je presny.Ty komory pusobej protichudne.Co se tyka nastaveni ltaku-zkousej,zkousej a zkousej az najdes ideal

      0 0
      • burnout/syndrome1  

        co já vim, tak nikdo z těch, co na drahý vidli hledá ideál,ho nikdy nenašel, pořád dofukovali a upouštěli,negativ, positiv,oboje, nebo měnili pružiny a pořizovali U-turny a pak ho zase dávali pryč,jenom jim ztoho začalo hrabat a na nic jinýho nemysleli,a něktří se z toho dokonce pomátli

        0 0
    • Pekáček  

      Mám zato, že výrobce zakazuje foukat do negativní komory větší tlak jak do pozitivní. Musí být maximálně stejné. Já jsem nejdřív foukal 105/105 a teď, kvůli menšímu zanořování foukám 105/80. Má to ale i svoje mouchy – vidle trochu klepe když se přední kolo hodně odlehčuje (výjezd), takže otázka pro Milana: Pomohlo by vnitřní spacer z tvrdé gumy nahradit stejně dlouhým elastomerem?

      0 0
      • visby  

        ked vidla klepe tak je zle odvzdusneny tlmic…

        a do negativky sa moze fukat aj viac ako je v pozitivnej, ale nema to nejaky zmysel…

        0 0
        • Tomcat_1  

          Nevidim duvod proc by to neslo, presne jak pises. Akorat mi prijde ze se citlivost zkraje uz moc nezvysi, naopak se zhorsi (naroste) progresivita… Rebu sice jezdim, ale zase to tak neresim. Jsem maximalne spokojenej s nafoukanim 90+/80-. Pri tomhle nastaveni zustava vidlice pomerne citliva a aspon subjektivne mi prijde ze se tolik nehoupe.

          0 0
        • Pekáček  

          Myslel jsem, že odvzdušňovat se musel starý SID. Nové RS s motion control už ne.

          0 0
          • visby  

            mas pravdu… tak potom neviem, ale kvoli tlaku to urcite nie je, kedze by mal spatny doraz riesit odsokoky tlmic a nie ta podlozka…

            0 0
      • milan1  

        Lepší je nafoukat na vyšší tlak, vždyť se tím nižším tlakem připravuješ o citlivost z počátku.

        0 0
        • Pekáček  

          No právě, ona je ta vidle až moc citlivá a snadno se zanořuje. Mě to s tím nastavením připadá lineárnější, jinak je velice citlivá a pak moc progresivní. Jo a když bych (teoreticky) foukal do negativky hodně a do pozitivky málo a vidle měla zabráněno v zanořování, neurve se plastový pístek na plunžru?

          0 0
          • milan1  

            Myslím, že to není předpis kvůli pístku ale proto, že nastavení s vyšším negativním tlakem moc nepřináší. To jsou mé názory, jak to myslí výrobce nevím?

            0 0
      • blue  

        v manualu 06 zadnej zakaz neni, naopak je tam navod k „hratkam“ s negativni komorou

        Start with the negative air pressure equal to the positive air pressure and then increase or decrease it as desired.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.