Rock Shox Reba Team nebo Sid Race

25 nepřečtených
  • Pantanamera

    ?

    Anketa: Co by jste doporucili? Nejake zkusenosti

    0 0
    • pavel321  

      Tak takle ti nikdo neporadi, napis co jezdis (zavody, drsnejsi XC), kolik cca vazis, a jaky mas brzdy, esli Vcka, nebo kotouce, pripadne, esli kotouce s vetsim prumerem nez 160

      0 0
    • antuch  

      Se Sidem mám zkušenosti od loňského července tuším. Mám cca kol 100kg při plné náloži. A musím říct že zatím neposiťuji nějaké kroucení. Předtím sem vozil Rebu. Samozejmě je tu trošišku znát lehčí kroucení, ale objektivně na to má vliv i přední kolo AC. Takže pokud ti stačí 100mm zdvihu, ber SID, pokud se dobudoucna budeš chít posunout ve zdvihu, ber Rebu.

      A ještě jen pro upřesnění. Subjektivně se mi líp jezdí na SIDu race než na SIDu team. Ten nový blackbox MC je úplně na hovno. Je to tvrdý, cinká to a hlavně se vůbec neotevírá. Starší MC použitý v řadě Race je citlivější a snáz se otvírá při nárazu.

      0 0
      • Darius  

        zajimavy poznatek ohledne MC Team x Race… jezdim Team s Blackbox MC bez moznosti primeho porovnani s „obycejnym“ MC a niceho negativniho jsem si nevsiml… vidle je krasne citliva a pri zamknuti mam floodgate hodne otevrenou (mekky lock) a jezdi se mi luxusne

        ty asi porovnavas stav, kdy je gate co nejvic uzavrena (co nejtvrdsi lock) a cekas az se otevre pojistka… coz by odpovidalo, jelikoz BB MC je „vic zavodni“ a zavodnici neradi zbytecny pohyb vidle

        btw uz me i napadlo slavny MC uplne vyndat, usetrit trochu hmotnosti a packu na riditkach…

        0 0
        • antuch  

          je to tak jak říkáš…floodgate mám na max. Nechápu totiž princip měkkého locku, to pak není lock:-)

          Ale v¨přímém porovnání mi prostě vyhovuje klasický MC než to titanový. Ta vidlice pak i při zamčení a floodgatu na max pruží hezky cca 2cm a dá se jet v terénu a vidle zobe.A hlavně krásně propruží při větší ráně. U toho titanovýho už to není ono…tvrdý jak šutr:-(

          A implantace nebo amputace části vidlice je zajímavý nápad, ale ve finále to asi nebude nic moc…

          0 0
          • Darius  

            lock mam namekko, jelikoz ani pri slapani ze sedla se to moc nehybe… v terenu jezdim s otevrenou vidli, v zasade zamykani ani moc nepouzivam, proto ten napad s uplnym odstranenim… nastesti to neni ani moc amputace, jako spis pohodova vratna zmena, jen bych musel koupit zatku

            0 0
            • kubad  

              Bebe to tak me udelane na Santovy co ma v profilu, zatku udela ze silonu v pohode soustruznik :-)

              0 0
      • Daník  

        můžeš porovnat citlivost Reby a nového Sidu na drobnější nerovnosti?

        0 0
        • kubad  

          proboha muzou byt vetsi rozdily mezi dvema kusy jedne vidle :-) co chces srovnavat? Pocitove tezko co poznas

          0 0
        • Darius  

          presne jak pise kubad, princip je naprosto stejny, nastavis si + i – pruzinu podle vlastnich pozadavku u obou stejne, nejvetsi rozdily pak budou ve vyrobnich tolerancich jednotlivych kusu i v ramci stejneho typu

          0 0
        • antuch  

          to se těžko porovnává, protože já v žádném případě nedodržuji tlaky výrobce. Nesnáším tovární nastavení s tou děsnou progresivitou. Teď mám třeba v SIDovi tlak 100/70 a vidlice je lineárnější a využívá celý zdvih. To je pro mě důležitější než sebecitlivější vidlice, která chodí standartně 3 čísla.

          Nerad bych se tu ouštěl do boje s Mlokem a Milanem, ale můj názor je takový, že citlivost při otevřené poloze byla srovnatelná. A abych pravdu řekl, tak za půlroční testování mi krom úbytku váhy nad předním kolem, jiný rozdíl mezi Rebou a SIDem neproběhl hlavou.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.