• jimiAJ7

    Ahoj, konecne sem se rozhoupal ke koupi vidle, ale je tu problem pro prohledani netu jsem zjistil ze vidle neni k mani jedna se konkre. o model Rock shox Boxxer 2010 race,nikde tato vidlice neni skladem, tak se ptam vi nekdo, nebo muze sehnat tuto vidlici u nas v republice? (driv nez je klasicka dodaci lhuta 9 tydnu). DEKUJI MOC

    0 0
    • jimiAJ7  

      :)

      0 0
    • jimiAJ7  

      jestli nekdo nema nahodou v kamenem obchode nekde.klidne za zprostredkovani neco priplatim

      0 0
    • hanz  

      boxer 2010 je dost nedostatkový zboží, žitný jich dovezl strašně málo a byli prodaný ještě dřív než je rozeslal. Zkus Libora z Bratislavi. Vím že čekal XY kusů a že taky měl už daný zalohy…jinak je to prodejna LIBIKE.

      0 0
    • gazman  

      Jak to vypadá co ten fucker?

      0 0
    • BorisFR  

      Kdyby měl někdo zájem o Teama, tak víc info zde: http://www.dolekop.com/…er-2010-team

      0 0
      • BorisFR  

        Oprava adresy…

        http://www.dolekop.com/…er-2010-team

        0 0
        • gazman  

          Co se děje že ho dáváš pryč? Mám se bát nebo co :-)

          0 0
        • Tomcat  

          inzeráty od D:key kinds nejde brát vážně .

          Tohlesi zkoušej na mateřskou školku od Dkey , nebo tu vidli si nechal pozlatit, že za níchceš od skoro o 6 tisíc víc než za novýho? Myslím že seš kandidát pro tread inzeráty k smíchu.

          0 0
          • gazman  

            Jo teď se dívám na tu cenu,to jako že nejdou sehnat tak na tom zkusím vyvařit? No to asi neklapne:-))

            0 0
          • john martínek  

            tomcat prej o 6 tisíc víc :-d že je to k smíchu spíš ty jseš k smíchu to bych fakt neřek jestli tě ve škole naučily počítat tak bys věděl že team stojí 28 000kč takže je ještě o 4  000kč levnější tohle není ryce kterej stojí nějakých 18 000kč

            0 0
            • Tomcat  

              Blesku te cena mezi tím litala jak nikdy, Ano dnes by na CC stál 28 a co ? Radši novej dražší než šmelo na D:key kindergarten. jinak s ChainREaction si přišel ty nahoře sem o něm nemluvil.

              Můj dodavatel má ceny

              Race 550 € , Team 850 € , WC 1250€  … zaokrouhleno nahoru !! Takže nevým jestli ti bouchli saze, že ti kazím business ,  ale výhodnej inzeráto fakt není!!

              0 0
              • Tomcat  

                Chyba u WC ten je za 1300€ ale po tom co sem je viděl kolikrát skládací WC radši ne.

                0 0
                • jimiAJ7  

                  stejnak sem nakonec vzal TOTEM takze uz ani nema cenu se tim zabyvat :)

                  0 0
                  • Tomcat  

                    Taky to byla reakce na nekoho jineho.

                    Jestli jeho nick je realny nedivim se ze D:key tak obhajuje.

                    0 0
                • hanz  

                  ukaž mi skládací WC 2010, rád se nato podívám. a jestli se skládá WC proč se neskládá team? to jakože ho ta pružina v levý noze zpevní natolik že je z toho jiná vidle?

                  add borisova cena…když to nechceš koupit tak nekupuj ne, borise znám, vidli má ofiko z čr včetně všeho příslušenství a najezdil na ní asi tak jako já za jeden den když někam vyjedem, takže myslím že ta cena až tak ulítlá není…ovšem pro všeznalý kecalky na netu(tím myslím tebe kdybys to nepochopil) to samozřejmně je tema velice dobré.

                  ps boris se boxxera zbavuje proto že má u mě obednanýho wc a wc si nekoupil hned protože žitný jich dovezl málo.

                  0 0
                  • jimiAJ7  

                    muzu se na neco zeptat? ty jsi schopny sehnat SC V10??

                    0 0
                  • Tomcat  

                    Pravil zajiste nezaujaty clovek o kterem by se nedalo uvazovat jak o agentovi firmy MaxCursor jednoho z nejdrazsich dovozcu Intense Cycles v EU…:-\

                    Zitnyho neresim, kdo je Boris neresim, v bajkovym businessu zaplat pambu nedelam, protoze z nekterejch PR bych zvracel (mtbs.cz ). Asi D:key star Johny Martinek tomuhle udelal super negativni reklamu hold kdyby to nepripominal zapadlo by to do historie a nevracel bych se k tomu.

                    Ale to vis, sem hroznej kecal ktere lze jak kdyz tiskne, tak v cem je problem…

                    0 0
                    • BorisFR  

                      Je to jak píše Hanz, nebyly WC, vzal jsem Teama. Víc za tím není. Na tvoje výblitky a doměnky nehodlám dál reagovat.

                      0 0
                    • TinkTink  

                      Máš mindrák? Proč si ho léčíš tu?

                      0 0
                      • Tomcat  

                        No tak ze se do toho navezes ty sem necekal. To ze me komentare, Hanz pravidelne stira povazuju za folklor.

                        0 0
                        • TinkTink  

                          Fakt strasne, ale strasne tu kecas…stiral bych te tez, ale celkem to stihaj jini.

                          0 0
                          • Tomcat  

                            Prosim vynadat mi na mail, protoze uz v tom stracim prehled, oka?

                            0 0
                    • Vegan  

                      Nikdo tu nerekl, ze lzes jak kdyz tiskne. Jen, ze si kecalek co z meho pohledu tu keca nesmysly.

                      0 0
                    • hanz  

                      jj jsem agent firmy max cursor a proto už přes dva roky jezdím výhradně na santacruzech a všichni mí známí ví že mi sedí mnohem víc jak intensy co sem měl předtím, že se znám osobně s majitelem a celým jejich DH týmem a dalšíma lidma z týdle komunitz to určitě jasně vysvětluje. O cenách se nehodlám absolutně bavit, protože kdybys aspon jednou nějakýho intense kupoval/pro někoho zařizoval tak bys věděl že třeba M6tky se v čechách prodavali lacinej než v USA, o německým dovozci ani nemluvě. že lžeš sem nikde nenapsal, jen říkám že umíš jen mlít. že te všude stírám to máš pravdu, vadí mi že ti nic není dobrý, že všichni kolem tebe a tady v tý zemi sou „idioti“(specielně obchodníci) a neviděl jsem od tebe jedinou pozitivní reakci/správu.

                      Nauč se žít v systemu jakej je kolem tebe a bude líp hlavně tobe :-), fakt :-)

                      0 0
                      • TinkTink  

                        Jeste muze zmenit misto pusobeni / zmenit misto a tim padem i system ve kterem zije, coz asi neudela, ale alternativa to je :)

                        0 0
                      • kesu  

                        ono je docela jasny , ze se musis znát s jejich týmem , protože lidi co tady (v Čechách )opravdu jezděj se znaj všichni:)

                        0 0
    • Tomcat  

      Na ČR kašli nebo se to nikdy nezlepší.

      0 0
    • jimiAJ7  

      SAFRA TADY SE TO NEJAK ZVRHLO!

      0 0
    • KRAJIC  

      Sory, že tahám mrtvoly, ale sháníš ještě tu vidlici? Nemáš v profilu mail, tak píšu sem.

      0 0
    • gazman  

      Vetřu se sem z dotazem.Funkci H/L speed expanze chápu,taky jsem měl pár vidlic od Fox RS Mar a nakonec i Manitou rozkuchaných a znám principy mechanizmů seřízení velikosti otvorů či předpětí planžet a cesty kterými olej protéká. Pořídil jsem do boxxera 2010 WORLD CUPový píst tlumiče expanze. Ze zvědavosti jsem si našel v Tuning guides pro boxxer WC pokec o tom jak na jeho seřízení a co mě překvapilo bylo označení né „high speed“ a „low speed expanzion“,ale „Beginning Stroke Rebound“ a „Ending Stroke Rebound“.V prvním případě by mělo docházet podle jejich pokecu o seřízení odskoku na prvních cca 20% zdvihu a v druhém o seřízení ve zbylé části zdvihu.Co to je???Mám tomu rozumět tak že na začátku zdvihu(v těch cca 20%) v důsledku malé síly pružiny resp. vzduchu kterou je vidlice roztahována a tím i menšího tlaku oleje v tlumiči nemůže k otevření high speed expanze dojít?

      0 0
      • Smazaný účet  

        Zdá se mi, že přesně tohle Mlok kdysi řešil a závěr byl, že je to jen blbě popsaný ze strany RS… Ale jistý si tím nejsem :0)

        0 0
        • MlokCZ  

          Ano, tenhle závěr jsem udělal na základě praxe s Rebou Team. Nestudoval jsem to ale rozebrané a hlavně ne pro Boxxera. Nikde není zaručeno, že to budou mít všechny RS pro různé kategorie vidlic stejně.

          A pro nějaké konkrétní interní nastavení klidně může dojít k tomu, že pro cca těch 20% zdvihu už rozdíl tlaků nestačí k otevření high speed okruhu ani pro zcela odlehčenou vidlici.

          Ono by to i sedělo k tomu mojemu pozorování, kde se mi u Foxe zdá high speed expanze lépe fungující a odhadoval jsem to na příliš malý průtok oleje high speed okruhem u RS (což bude mít nepřímý vliv i na potřebnou sílu, tedy rozdíl tlaků k otevření HS okruhu).

          U Foxe se i pod 20% zdvihu HS okruh expanze při zcela odlehčené vidlici otevře.

          Takže dokud to neotevře a nepodívá se na střeva, tak jistota jak to je nebude.

          Ovšem opačně to nikdy obecně neplatí. Tedy pokud je HS expanze klasické konstrukce alá Fox, tak nikdy není zaručeno, že na větším zdvihu k otevření HS okruhu dojde. Pokud nedojde k dostatečnému odlehčení předního kolo, tak k otevření HS okruhu nemusí dojít na žádném zdvihu.

          0 0
          • gazman  

            Takže jejich „Ending Stroke Rebound“ je klasická „High Speed exp.“ a „Beginning Strokr Rebound“ je "Low Speed exp. a jako takové je třeba je při seřizování chápat? Nemám to ještě strčené ve vidli (žitný mi místo spodního šroubu se seřizovacími prvky poslal maxle osu) tak to nemohu prubnout v praxi.Ještě si pořádně prohlídnu ty střeva.

            0 0
            • Smazaný účet  

              Místo šroubu maxle osa? :0) To je dobré ne?

              0 0
            • Smazaný účet  

              Kdyz uz to budes kuchat, porid nejake fotky (tech strev). Rad se podivam.

              0 0
              • gazman  

                Kuchat nebylo třeba nic,funkce je jasná už při prvním pohledu.

                Žlutá je cesta oleje při Low Speed expanzi.Průtok oleje se reguluje zasouváním jehly, která je vevnitř vidět, do protilehlého sedla.

                Modrá je ceswta oleje při High Speed expanzi.Reguluje se změnou předpětí vlnité pružiny,která tlačí na červeně eloxovaný segment a ten dále na ocelovou plenžetu pod ním.

                Druhá fotka ukazuje uložení pístnice, které je řešeno né jen klasickým O-Ringem ale také kompozitovou vložkou.Pěkné a poctivě udělané.

                0 0
            • pepek  

              A není tam jen prostě pozičně závislá expanze? bylo to kdysi na staré Judy-aby brala malý věci kolem sagu rychle.

              0 0
              • MlokCZ  

                Možné je vše, ale podle chování Reby Team si to nemyslím. A tam je to popsané úplně stejně.

                Takhle nastavená pozičně závislá expanze by bylo hodně debilní a nevhodné řešení.

                0 0
                • gazman  

                  No to bych si do vidle asi nestrčil,bylo by to opravdu dementní.Borci na to jezdí pekla a jsou spokojeni,myslím že to bude klasická HS/LS.Kuchnu to a nafotím.

                  0 0
            • MlokCZ  

              Ano, já si to myslím, že to tak je. Bez ověření vykucháním toho Boxxera to ale s jistotou určitě tvrdit nechci.

              0 0
            • assassin  

              podle popisu by to sedelo na pozicne promenne tlumeni, ne rychlostne… to se obvykle resi kanalem kterym je v urcite casti zdvihu obtekan pist. pokud mas ten tlumic venku tak by to melo byt rozpoznatelne, pokud tam nic takovyho neni je to klasicky „speed sensitive“ tlumeni.. tzn planzety.

              0 0
              • gazman  

                Tak tak koukni výš dal jsem tam fotku toho pístu,je to klasika.

                0 0
                • assassin  

                  jj ja reagoval jeste nez sem dosel na dalsi prispevky kde bylo foto a kde uz to i dalsi rozlouskli…ten popis holt napsalo marketingove oddeleni:)

                  0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.